Da's een goede vraagquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:06 schreef Beelzebub85 het volgende:
Waarom heb je dat ding nodig dan?
Volgens mij krijg je ook zo'n heel mooi papiertje genaamd Strafbladquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:50 schreef bersenka het volgende:
je krijgt alleen een boete en het pistool wordt ingenomen als je gepakt wordt.
Het gebruik ligt aan het soort dat je koopt er zijn revolvers, doorladers en hele basic guns.
Komt er op neer kogel in het magazijn patroon voorin doen en dan kun je schieten.
Volgens mij zal je niet zitten, maar je krijgt wel een taakstraf + een strafblad. Dus oppassen met dat ding.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:09 schreef luciferist het volgende:
ja dat ga ik dus halen deze week in duitsland.
wat is hier nu precies toegestaan
en hoelang kan ik maximaal zitten voor wapenbezit?
en hoe werkt zo'n pistool precies?
moeten er naast knalpatronen nog losse flodders in?
of kan dat gewoon zonder?
Bullshit, wapenbezit in duitsland is op replica's na ongeveer net zo streng als hier. En een 9mm voor 60 euro? Alarmpistool met 9mm knalpatronen zeker.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:40 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Volgens mij zal je niet zitten, maar je krijgt wel een taakstraf + een strafblad. Dus oppassen met dat ding.
Er is hier niets toegestaan. Zo'n pistool koop je gewoon in Duitsland, vanaf kleine ¤60,- heb je een 9mm geloof ik, dan moet je de patronen en de kogels nog los bij kopen. Al met al een vrij dure hobby
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Je gebrek aan kennis geeft al aan dat het nogal een slecht idee van je is.
We hebben het hier toch over alarmpistolen of niet? Ik heb het er niet over hoe streng Duitsland daarin is. Ik praat niet over normale pistolen, hier over de grens heeft de dierenwinkel 9mm alarmpistolen liggen. ¤60,- en je hebt zo'n kreng, over de kwaliteit zullen we het dan maar niet hebben. En dan komen daar kogels voor in de clip en patronen overheen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef Evil_Jur het volgende:
[..]
Bullshit, wapenbezit in duitsland is op replica's na ongeveer net zo streng als hier. En een 9mm voor 60 euro? Alarmpistool met 9mm knalpatronen zeker.
En patronen en kogels is wederom hetzelfde.
Dat slaat nergens op, kogels en patronen komt op hetzelfde neer. Technisch gezien is de kogel slechts de kop van een patroon; het projectiel. Dat is dus niet aanwezig bij alarmpistolen, want die vuren geen projectielen:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:42 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
We hebben het hier toch over alarmpistolen of niet? Ik heb het er niet over hoe streng Duitsland daarin is. Ik praat niet over normale pistolen, hier over de grens heeft de dierenwinkel 9mm alarmpistolen liggen. ¤60,- en je hebt zo'n kreng, over de kwaliteit zullen we het dan maar niet hebben. En dan komen daar kogels voor in de clip en patronen overheen.
Held....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:19 schreef luciferist het volgende:
heb een colt gekocht van 115 euro en aardig wat ammo
vogelschreck mochten ze niet meer verkopen zonder vergunning
deze knallen ook wel ;p
Wow!...echt?!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef Evil_Jur het volgende:
Heel slim om dat op internet te zetten ja, vooral gezien er zelfs politie agenten in dit topic reageren.
preciesquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Je gebrek aan kennis geeft al aan dat het nogal een slecht idee van je is.
is dat zo? dat zou wel heel verrot zijnquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:37 schreef Bastoenie het volgende:
[..]
Volgens mij krijg je ook zo'n heel mooi papiertje genaamd Strafblad![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |