quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:15 schreef Evil_Jur het volgende:
Je gebrek aan kennis geeft al aan dat het nogal een slecht idee van je is.
Doe maar niet dusquote:Categorie III
1°. vuurwapens in de vorm van geweren, revolvers en pistolen voor zover zij niet vallen onder categorie II sub 2°, 3° of 6°;
2°. toestellen voor beroepsdoeleinden die geschikt zijn om projectielen af te schieten;
3°. werpmessen;
4°. alarm- en startpistolen en -revolvers, met uitzondering van alarm- en startpistolen die:
a. geen loop of een kennelijk verkorte, geheel gevulde loop hebben;
b. zodanig zijn ingericht dat zij uitsluitend knalpatronen van een kaliber nier groter dan 6 mm kunnen bevatten; en
c. waarvan de ligplaats van de patronen en de gasuitlaat loodrecht staan op de loop of op de lengterichting van het wapen.
Artikel 26
1. Het is verboden een wapen of munitie van de categorieėn II en III voorhanden te hebben.
Artikel 55
1. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die handelt in strijd met de artikelen 9, eerste lid, 13, eerste lid, 22, eerste lid, 26, eerste lid, of 31, eerste lid.
2. Met gevangenisstraf van ten hoogste negen maanden of geldboete van de vierde categorie wordt gestraft hij die handelt in strijd met artikel 14, eerste lid.
ja dat d8 ik ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:30 schreef Evil_Jur het volgende:
Een knalpatroon is een losse flodder stelletje slimmerikken...
In Nederland zijn sommige alarmpistolen vrij verkrijgbaar, maar dat zijn dit soort dingen:
[afbeelding]
Regels betreffende alarmpistolen::
Die geen loop of een kennelijk verkorte, geheel gevulde loop hebben
Die zodanig zijn ingericht dat zij uitsluitend knalpatronen van een kaliber niet groter dan 6 mmkunnen bevatten
Waarvan de ligplaats van de patronen en de gasuitlaat loodrecht staan op de loop of de lengterichting van het wapen
Replica's en alles dat op echte vuurwapens lijkt is dus ten strengste verboden en valt onder verboden wapenbezit.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef luciferist het volgende:
[..]
als ik dan toch naar duitsland rij kan ik je gelijk afzetten bij je opa
Prachtigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef luciferist het volgende:
[..]
wat let je?
zit zo'n NSB knopje achter de TT.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef luciferist het volgende:
Stoer mannetje ben je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:58 schreef luciferist het volgende:
[..]
wat let je?
zit zo'n NSB knopje achter de TT.
Je bent gedissed wie une n00bz4r, dus beter hou je je muilerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:44 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Stoer mannetje ben je.
Het brein van een pinda, sorry voor de pinda's, en dan al praatjes maken. Kan net alleen plassen en wil met alarmpistooltjes gaan spelen.
Ik hoop dat je snel gepakt wordt achterlijke randdebiel.
Jij kunt niet eens normaal nederlands dus ga lekker verder met je moeder van achter nemen sukkel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:52 schreef Youssef het volgende:
[..]
Je bent gedissed wie une n00bz4r, dus beter hou je je muilerd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |