Dat kan niet gratis, igg niet voor echt geldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef hardcorebass het volgende:
woow wtf, maarre hoe kan ik dat gratis doen? snap er geen zak van
Geen idee meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik wil voor nep spelen bedoel ikhaha, zou mooi zyn als je gratis mee kan doen aan potten voor geld
Een vriend van mij speelt wel poker online voor gratis..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan niet gratis, igg niet voor echt geldMaar geen idee meer, en voor nepgeld spelen is toch geen kut aan. Iedereen doet maar wat en zet zonder na te denken heel veel geld in omdat het toch geen gevolgen heeft.
Ja ok dat wel maar ik bedoel dat het je wel geld kost als je verliestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een vriend van mij speelt wel poker online voor gratis..
Met 15km per uur te hard de bocht in gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef no1uknow het volgende:
GVD!
Vandaag voor het eerst onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke schuivert was dat zeg.
Ik ging zo rijden naar mn misschien toekomstige vriendinen dr was zon 90 graden bocht, en ik haal nog net ff mn neef ik, ik rem af, en ga net iets te hard door die bocht+dat ik gas gaf in de bocht dus glij zo onderuit
!
Ik reed maar 15 km/u dus het was niet zo erg
Alleen me rem is gaar gebogen(weer teruggebogen, remt niet goed nu, maar deed ie al niet) en een kleine beschadiging op m'n uitlaat
Maar het was wel tof! Mn eerste onderuit gaaner, zonder pijn enzo
jaa maar kijk, die bocht was 90 graden en er lag alleen maar heel fijn zand op, en ik gaf gas in de bocht waardoor ik wegglijdde, en ik haalde me neef in waardoor ik de bocht nog scherper moest nemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met 15km per uur te hard de bocht in gaanAls je zachter gaat val je om man
Ach ja, kan niet veel kapot aan een puch hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jaa maar kijk, die bocht was 90 graden en er lag alleen maar heel fijn zand op, en ik gaf gas in de bocht waardoor ik wegglijdde, en ik haalde me neef in waardoor ik de bocht nog scherper moest nemen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, kan niet veel kapot aan een puch he
wel lekker als je pron aant kijken bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Met je laptop in bed is gaar. Dat typt echt kut.
damn das al zeker 3 topics zo en daar voor was het ere vaste klantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers
Ere vaste holmaatklant:
mister_dog
Klik op de naam voor een foto.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |