Dat kan niet gratis, igg niet voor echt geldquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:09 schreef hardcorebass het volgende:
woow wtf, maarre hoe kan ik dat gratis doen? snap er geen zak van
Geen idee meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
ja ik wil voor nep spelen bedoel ikhaha, zou mooi zyn als je gratis mee kan doen aan potten voor geld
Een vriend van mij speelt wel poker online voor gratis..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:11 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Dat kan niet gratis, igg niet voor echt geldMaar geen idee meer, en voor nepgeld spelen is toch geen kut aan. Iedereen doet maar wat en zet zonder na te denken heel veel geld in omdat het toch geen gevolgen heeft.
Ja ok dat wel maar ik bedoel dat het je wel geld kost als je verliestquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:16 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Een vriend van mij speelt wel poker online voor gratis..
Met 15km per uur te hard de bocht in gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef no1uknow het volgende:
GVD!
Vandaag voor het eerst onderuit gegaan![]()
![]()
![]()
Wat een heerlijke schuivert was dat zeg.
Ik ging zo rijden naar mn misschien toekomstige vriendinen dr was zon 90 graden bocht, en ik haal nog net ff mn neef ik, ik rem af, en ga net iets te hard door die bocht+dat ik gas gaf in de bocht dus glij zo onderuit
!
Ik reed maar 15 km/u dus het was niet zo erg
Alleen me rem is gaar gebogen(weer teruggebogen, remt niet goed nu, maar deed ie al niet) en een kleine beschadiging op m'n uitlaat
Maar het was wel tof! Mn eerste onderuit gaaner, zonder pijn enzo
jaa maar kijk, die bocht was 90 graden en er lag alleen maar heel fijn zand op, en ik gaf gas in de bocht waardoor ik wegglijdde, en ik haalde me neef in waardoor ik de bocht nog scherper moest nemen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Met 15km per uur te hard de bocht in gaanAls je zachter gaat val je om man
Ach ja, kan niet veel kapot aan een puch hequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef no1uknow het volgende:
[..]
jaa maar kijk, die bocht was 90 graden en er lag alleen maar heel fijn zand op, en ik gaf gas in de bocht waardoor ik wegglijdde, en ik haalde me neef in waardoor ik de bocht nog scherper moest nemen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Ach ja, kan niet veel kapot aan een puch he
wel lekker als je pron aant kijken bentquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:07 schreef Diemietuhriej het volgende:
Met je laptop in bed is gaar. Dat typt echt kut.
damn das al zeker 3 topics zo en daar voor was het ere vaste klantquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Brommers/Scooters van een aantal FOK!-kers
Ere vaste holmaatklant:
mister_dog
Klik op de naam voor een foto.![]()
![]()
fok is bij mij ook fokking snel..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:22 schreef Diemietuhriej het volgende:
Wat is fok snel?
omgwtfbbq
Of ben ik deze uber met getunde carters en MHR 80 team pimp laptop z'n monsterlijke snelheid niet gewend?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
Zieke shit. Ik kan gewoon fok afstraunen zonder dat mijn geduld opraakt.
Ik deze hele week. Maja, kga slapen.quote:
HAHa en noobs nog verkeerd schrijven ookquote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:38 schreef no1uknow het volgende:
n44bs zijn jullie
Ik pwn de hele w0rld
n44bs kan ook.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef mister_dog het volgende:
[..]
HAHa en noobs nog verkeerd schrijven ook
zo schrijf je dat n00b
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef Ferrox het volgende:
Goed,
De kennis zit in mn hoofd (hoop ik)
De 30,10 zit in mn broekzak
Kom maar op met dat examen![]()
Succes!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:32 schreef Ferrox het volgende:
Goed,
De kennis zit in mn hoofd (hoop ik)
De 30,10 zit in mn broekzak
Kom maar op met dat examen![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:06 schreef C2C in de OP het volgende:
[afbeelding]Deel ##
__________________________________________________________________________________
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:17 schreef hardcorebass het volgende:
Misschien iemand met camera naar de meeting en daar dan fotoos van posten?
Knul, wat moet je? Als je mee wil sc-en stel je ff voor ofzo, in plaats van hier vroem vroem te lopen roepen, en anderen belachelijk maken.quote:
Ik ben fvivif en ben verliefd op een pub usert die met ze brommer patst hij heeft ook een w800i en lang haar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:00 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Knul, wat moet je? Als je mee wil sc-en stel je ff voor ofzo, in plaats van hier vroem vroem te lopen roepen, en anderen belachelijk maken.
Haten = verlaten.![]()
Hmm, klinkt als een lekkere user?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:09 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben fvivif en ben verliefd op een pub usert die met ze brommer patst hij heeft ook een w800i en lang haar.
Kan je me helpen hem te vinden![]()
en een bril
h4T3n !S v3rl4t3N
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Ferrox het volgende:
YEAH BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Ik had na 20 vragen echt zo iets van: nah dit wordt em niet meer:D
Na het examen dacht ik echt dat ik gezakt was.
Zegt die bitch voordat ze de uitslag geeft 2/3 is gezakt...
Ferrox: ""
loop ik naar haar toe, zie ik mn id kaart liggen op de geslaagden stapel![]()
Proficiat beidequote:
Had toen nog een sk0etah en die computer die erin zat besloot om het oliepompje maar uit te schakelen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:36 schreef hardcorebass het volgende:
hahaha vastloper op de eerste dag, hoezo dat?
zal ik dan maar de eerste zijn die je feliciteerdquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:29 schreef Ferrox het volgende:
YEAH BEN GESLAAGD![]()
![]()
![]()
Ik had na 20 vragen echt zo iets van: nah dit wordt em niet meer:D
Na het examen dacht ik echt dat ik gezakt was.
Zegt die bitch voordat ze de uitslag geeft 2/3 is gezakt...
loop ik naar haar toe, zie ik mn id kaart liggen op de geslaagden stapel![]()
Hihi, nietes.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:40 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zal ik dan maar de eerste zijn die je feliciteerd![]()
sorry mop ik ga al werkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:36 schreef Messenga het volgende:
fvivif, doe eens niet.
n44b is van naab, stomme teringn00b, GELOLLERPWNED!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:19 schreef mister_dog het volgende:
[..]
HAHa en noobs nog verkeerd schrijven ook
zo schrijf je dat n00b
Zal vast niet viezer zijn als die van mij meestal is.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:01 schreef BazzieK het volgende:
Net ff de motort gepoetst met wat warm waterZat echt overal zand
Het is nog geen blingmonster ofzo maar je ziet iig weer dat er een ZXR400 onder het zand zit
Mwah motor heel de dag in zandvlagen laten staan en in het zand laten vallen wordt ie vies vanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Zal vast niet viezer zijn als die van mij meestal is.
Tenminste, hoop ik voor je.![]()
Omdat het een SM isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:11 schreef hardcorebass het volgende:
he dimi waarom heb je er geen crossbandjes onder btw?
deel44heb ik ingeslikt
Ik rij op de weg, niet op het zand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:11 schreef hardcorebass het volgende:
he dimi waarom heb je er geen crossbandjes onder btw?
deel44heb ik ingeslikt
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
Ik heb vorig jaar mijn crossbanden eraf gehaald, toen ze hier voor het eerst gingen asfalteren.![]()
Nee joh, 't valt wel mee..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:15 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Je woont echt in de middeleeuwen he
Ja maargoed, nog niet 1/10 van de kilometers die ik op de weg maak maak ik op het zand.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:18 schreef hardcorebass het volgende:
hah nee maar je rijdt toch vaak op het zand etc. dan lykt me dat wel makkelyk
Kneedown met een SMquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:21 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maargoed, nog niet 1/10 van de kilometers die ik op de weg maak maak ik op het zand.
Dusja, crossbanden zijn niet zo fijn in de bochten, en ik ben nog aan mijn kneedown techniek aan het werken dus zijn SM banden wel zo makkelijk.![]()
Ja tuurlijk, door de bocht sliden met een 1 cilinder 50cc SM.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:24 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Kneedown met een SMDas echt lelijk
Gewoon zo plat mogelijk SM style
![]()
Deel 44 werd helemaal volgespamd door niet-stamgastenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:09 schreef Ipho het volgende:
Waar was deel 44?
Niet sliden maar gewoon flink plat leggenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:27 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja tuurlijk, door de bocht sliden met een 1 cilinder 50cc SM.Gaat ook echt he.
![]()
Link?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Devolution het volgende:
[..]
Deel 44 werd helemaal volgespamd door niet-stamgasten![]()
Die werd dus gesloten en vandaar dit topic; deel 45.
Joah, deed het pas op een rotonde maar toen ging ik vanzelf aan het sliden, maar dat was nog met mijn vorige achterband, dat was meer een slick geworden maarja.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:29 schreef BazzieK het volgende:
[..]
Niet sliden maar gewoon flink plat leggen![]()
![]()
Leuk tochquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:35 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Joah, deed het pas op een rotonde maar toen ging ik vanzelf aan het sliden, maar dat was nog met mijn vorige achterband, dat was meer een slick geworden maarja.![]()
![]()
Ik vond het voor de eerste keer anders best eng, maar ik ben erop aan het oefenen.quote:
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vond het voor de eerste keer anders best eng, maar ik ben erop aan het oefenen.![]()
vandaag reed ik door een bocht en ik reed best hard en best plat door de bocht met een scooter moet je dat niet doenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:37 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik vond het voor de eerste keer anders best eng, maar ik ben erop aan het oefenen.![]()
Op een scooter moet je zoiezo niet rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:45 schreef mister_dog het volgende:
[..]
vandaag reed ik door een bocht en ik reed best hard en best plat door de bocht met een scooter moet je dat niet doending begon te stuiteren als de hel echt niet grappig meer
![]()
![]()
Lol!111L!1olLol Eins@@!!!! lol!!!polizeiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:48 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Op een scooter moet je zoiezo niet rijden.![]()
ja jonge zoals jij door de bocht gaat is ook niet grappig meer donderquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:45 schreef mister_dog het volgende:
[..]
vandaag reed ik door een bocht en ik reed best hard en best plat door de bocht met een scooter moet je dat niet doending begon te stuiteren als de hel echt niet grappig meer
![]()
![]()
Totdat jullie ons ooit zien rijdenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:14 schreef C2C het volgende:
[..]
ja jonge zoals jij door de bocht gaat is ook niet grappig meer donder
Wehehehe, das wel genaaid.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:46 schreef Ferrox het volgende:
Ja maar, ik moet nog 6 werkdagen wachten op mn fokking rijbewijs AM![]()
Ik maak gewoon een kopie van het cbr papiertje dat ik geslaagd ben, en ga daar mee rondrijden.
Ze flikkeren maar lekker op, ik ga rijden![]()
KANKER NOU IS OP MET JE POKERSTARS VUILE TERINGAAPquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:15 schreef hardcorebass het volgende:
pokeren op pokerstars is veel vetterr
dimiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:14 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ik rij op de weg, niet op het zand.![]()
Ik heb vorig jaar mijn crossbanden eraf gehaald, toen ze hier voor het eerst gingen asfalteren.![]()
incest wordt over het algemeen gezien als iets fouts hoor, dacht wel dat je dat wist.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Ben ik weer.
Méén ik weet nou niet wat ik met dat mens moet(dat meisje dus
)
Ik vind dr wel leuk enzo, maar toch, kweetnietben niet smoorverliefd ofzo
En nee, ik ga dr niet eerst keihard batsen en vervolgens dumpen
keihard nuecken.. en daarna weer en daarna weer en weer en weeeeer en weer en weerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:51 schreef no1uknow het volgende:
Ben ik weer.
Méén ik weet nou niet wat ik met dat mens moet(dat meisje dus
)
Ik vind dr wel leuk enzo, maar toch, kweetnietben niet smoorverliefd ofzo
En nee, ik ga dr niet eerst keihard batsen en vervolgens dumpen
Ja leuk en grappig enzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 20:56 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
incest wordt over het algemeen gezien als iets fouts hoor, dacht wel dat je dat wist.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:00 schreef fs180 het volgende:
[..]
keihard nuecken.. en daarna weer en daarna weer en weer en weeeeer en weer en weer![]()
ik houd me gewoon even stilquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja leuk en grappig enzo.
Wat mij opvalt is dat het brommertopic steeds slechter in kwalieteit wordt.
Volgens mij komt dit vooral omdat de oude garde alleen met andere dingen bezig is (Bazzie=WoW Dimi=Pokeren) en de nieuwe generatie echt hopeloos baggert. Baggeren deed/doet de oude garde ook, maar niet zo hopeloos. Nu met die nieuwe generatie (hardcorebass, Ferrox enz.) is dit brommertopic verdoemd
oude garde, ocharme het jongetje is net 16 en rijdt een puchquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:02 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Ja leuk en grappig enzo.
Wat mij opvalt is dat het brommertopic steeds slechter in kwalieteit wordt.
Volgens mij komt dit vooral omdat de oude garde alleen met andere dingen bezig is (Bazzie=WoW Dimi=Pokeren) en de nieuwe generatie echt hopeloos baggert. Baggeren deed/doet de oude garde ook, maar niet zo hopeloos. Nu met die nieuwe generatie (hardcorebass, Ferrox enz.) is dit brommertopic verdoemd
Och het arme jongetje is een newbie en gaat een schakelbrommer kopen om vervolgens hier te komen zeiken dat ie niet kan schakelenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
oude garde, ocharme het jongetje is net 16 en rijdt een puch
niet zeiken noobquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:06 schreef hardcorebass het volgende:
[..]
oude garde, ocharme het jongetje is net 16 en rijdt een puch
ik heb geen idee wie de we en wie de jij isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:20 schreef hardcorebass het volgende:
we zijn gewoon wat volwassener dan jij.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:23 schreef fs180 het volgende:
[..]
ik heb geen idee wie de we en wie de jij ismaar: so?
![]()
maar die sis toch wel van plastic danquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:27 schreef Ferrox het volgende:
nee was dat maar waar, door een verandering in de regels moet je nu de dag na je examen naar het gemeentehuis om een rijbewijs AM aan te vragen ( wat dan nog es 5 werkdagen duurt)
tjoek tjoooek!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef fvivif het volgende:
VVVRRRRRROOOOEEEEMM Vvrrroo00eemmmm
lulhannesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:28 schreef fvivif het volgende:
VVVRRRRRROOOOEEEEMM Vvrrroo00eemmmm
um ik haal er soms wel is de 400 KB/s mee, ligt er aan hoe je je bitlord insteldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
wat zijn zoon beetje de gemiddelde downloadssnelheden bij torrents? Bitlord etc?
keihard genaaitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
Godverdomme stervendehoerenkankerjoden.
50 euro aan me broek hangen.
ondeugelijk bevestigde uitlaat.![]()
![]()
![]()
STERF KANKERJOOD STERF
Blijkt gewoon een bout eruit te zijn getrild
En nu niet meer fokken met die politie filmpjes anders zorg ik dat je er morgen weer een krijgtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
![]()
![]()
STERF KANKERJOOD STERF
10 euro aan de broek voor zonder licht rijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef no1uknow het volgende:
![]()
![]()
STERF KANKERJOOD STERF
Meld zich.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 21:58 schreef mister_dog het volgende:
wie wil er neuken?
je weetrk er nieteens gekkiequote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:23 schreef BazzieK het volgende:
[..]
En nu niet meer fokken met die politie filmpjes anders zorg ik dat je er morgen weer een krijgt![]()
![]()
bij mij af en toe tegen de 600quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
wat zijn zoon beetje de gemiddelde downloadssnelheden bij torrents? Bitlord etc?
Boeien dat je moet werken, stik maar, de meet gaat door!quote:
Ligt aan een aantal dingen..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:12 schreef hardcorebass het volgende:
Inderdaad fsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:51 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Boeien dat je moet werken, stik maar, de meet gaat door!
Als ik mijn onderdelen op tijd binnen krijg..![]()
meet gaat door ja.. maar ik ga ook werken, werk dr nu pas en ga dus niet opeens niet komenquote:
gewoon draadje naar je accu toch? d'r hoeft helemaal geen zekering tussen trouwens want in de plug (die in de 12v gaat) aan die van je tomtom zit al een zekeringquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:26 schreef Diemietuhriej het volgende:
TomTom GPS 12V oplader werkt ook op de sigarettenaansteker.
So far so ganz geil.![]()
Ja maar als de sigarettenaansteker kortsluiting maakt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef mister_dog het volgende:
[..]
gewoon draadje naar je accu toch? d'r hoeft helemaal geen zekering tussen trouwens want in de plug (die in de 12v gaat) aan die van je tomtom zit al een zekering
zitten er standaard 2 extra in en srquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:30 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja maar als de sigarettenaansteker kortsluiting maakt.
Maja boeien, van de accu naar de rest van de brommer zit toch een zekering dusja.Neem voor de zekerheid wel een reservezekeringetje mee maja..
![]()
Gaan ze er al meteen vanuit dat alles kortsluiting maakt, dat ze er ma gelijk 2 meegeven?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:35 schreef mister_dog het volgende:
[..]
zitten er standaard 2 extra in en sr
weet ik veelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Gaan ze er al meteen vanuit dat alles kortsluiting maakt, dat ze er ma gelijk 2 meegeven?
godverdommequote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:11 schreef Diemietuhriej het volgende:
http://www.brommerforum.nl/user/12805
Das pas een geile RS.
Met xenon verlichting.![]()
Ik heb al gereserveer verdommequote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:09 schreef fs180 het volgende:
[..]
meet gaat door ja.. maar ik ga ook werken, werk dr nu pas en ga dus niet opeens niet komen![]()
dus ik rij dan gewoon niet meer naar utrecht
![]()
Nee ze waren met zn 2en bezig iemand die zonder licht reed te bekeuren, dus ik kom zo aanrijden, kreeg ik een stopteken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:17 schreef C2C het volgende:
[..]
keihard genaait![]()
reed die juut dan gewoon ofzo en hoorde dat of hoe ben je aangehouden?
800+ bij mijquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef hardcorebass het volgende:
400ik heb limietloos ingesteld dus bitlord kan zoveel aan as ht wil.
Gast kenkert nou opquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:40 schreef fvivif het volgende:
Fipo!
Ik ben verliefd op jouw. Zolang jij in dit topic blijft posten kom ik terugquote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:42 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Gast kenkert nou op
Vandaag weer met de brommer naar school
Nou maar hopen dat er geen politiemotor achter me komt rijden die me ff meeneemt naar de rollerbank![]()
![]()
haha heeelyk! brommers zijn kudt! kosten veeel meer geld dan vrouwen en je kan er veder niet meer mee!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw. Zolang jij in dit topic blijft posten kom ik terug![]()
En dan moeten wij de hele tijd 40 rijden omdat jij je cilindertje in moet rijden?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 08:38 schreef no1uknow het volgende:
[..]
Maar m'n ouders lenen me wel 50 euro voor nieuwe 50cc snel cilinder!
En die ga ik vrijdag halen, dus FS, die moeten we vrijdag er ff opzetten, en dimi+bazzie, jullie mogen ook helpen als jullie niet te laat zijn
Nu heb ik alleen geen geld voor overnachting en brandstof![]()
Hebben jullie nog wat geld voor me
Ja boeien. Iedereen z'n hobby, als het je niet aanstaat dan ga ergens irritant lopen doen. Alsof mij het iets boeit dat mijn brommer duurder is dan vrouwen, dat jij blijkbaar wakker ligt van die 40 euro in de maand die mijn brommer kost.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef PPAUL het volgende:
[..]
haha heeelyk! brommers zijn kudt! kosten veeel meer geld dan vrouwen en je kan er veder niet meer mee!![]()
als ze meer kosten dan vrouwen doe jij iets foutquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef PPAUL het volgende:
[..]
haha heeelyk! brommers zijn kudt! kosten veeel meer geld dan vrouwen en je kan er veder niet meer mee!![]()
en dimitrie danquote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:22 schreef fvivif het volgende:
[..]
Ik ben verliefd op jouw. Zolang jij in dit topic blijft posten kom ik terug![]()
De vrouw waar jij elke week langs gaat kost meer dan menig brommer per week.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 09:36 schreef PPAUL het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:10 schreef Devolution het volgende:
[..]
De vrouw waar jij elke week langs gaat kost meer dan menig brommer per week.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
En dan moeten wij de hele tijd 40 rijden omdat jij je cilindertje in moet rijden?![]()
LOLLERPWNEDquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:39 schreef fs180 het volgende:
kud! jongens..ik kom niet met de puch op de meet.. achtyerwiel fokt het nog steeds
Vétt relax...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:00 schreef MaddoxX het volgende:
bomen zijn relax.
naja! ik KOM wel.. maar dan gewoon ff langskomen.. dat rewd ik welquote:Op donderdag 19 oktober 2006 16:52 schreef no1uknow het volgende:
[..]
LOLLERPWNED!
Nee maar das wel kut man![]()
![]()
![]()
dus nou wacht je een week plus tot donderdagquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:56 schreef Ferrox het volgende:
Godverdomme, grafkanker ambtenaar![]()
Ik vandaag even naar het gemeentehuis om mn AM rijbewijs aan te vragen, nou dat even, werd iets langer.
Ik ging daaro zitten, na 45 minuten was ik eindelijk aan de beurt omdat die domme baliemedewerkers over koffie halen minimaal 10 minuten moeten doen.
"45 min later"
"DONG"
"R187 balie 5"
Baliemedewerkster vraagt me vriendelijk waar ik voor kom, ik uitleggen dat ik een rijbewijs AM wil. Kende ze niet, collega er bij. "Ja dat is dat nieuwe bromfietscertificaat ofzo, kom morgen anders maar ff terug, dan is er een collega die dit vaker doet" Mooi niet, (Ferrox, ietwat geïrriteerd): "We handelen het nu af"
Nou heel wat gezeik, CBR papier werd niet eens naar gevraagd, anyway alles was toen goed, behalve mn foto. Ik terug, het centrum in.
Zit ik daar op die stoel voor de foto
"flits"
"ow dat is jammer, je weerspiegelt"
Komt die fotoneemsterdingesnogwat met een fokking poederdoos aan![]()
Ik met mn gepoederde bek op de foto.
Terug naar het gemeentehuis, ik sluit voor. Had het op dat moment helemaal gehad, en ging vooraan staan. Baliemedewerkster kijkt mij es aan: "Proest, uhm deze foto is ook goed
"
Was mn foto volgens dat kansloze stuk vreten wéér niet goed. Ik zeggen dat ik heeeel nadrukkelijk om een foto had gevraagd voor op een rijbewijs, nee was niet goed. Collega er bij:" nou deze foto is goed hoor"
"Dat wordt dan 32 euro"
Ferrox typt: "xxxx" (pincode)
Je kunt je rijbewijs volgende week donderdag ophalen.
"ik bel woensdag wel"
"Nou je kunt het proberen maar ik denk van niet"
Ik bel wel ( loopt chagrijnig weg)
CONCLUSIE: AMBTENAREN ZIJN LUI, DIK EN LELIJK( althans de mijne wel)
WTF, jij komt dus ook niet naar de meeting?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Easyparts heeft nog steeds niet alles binnen.. Dus ik kom waarschijnlijk morgen niet. Kutzooi.
Echt fucked up, ik kan nu gewoon niet komen..![]()
![]()
![]()
Topquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:40 schreef Diemietuhriej het volgende:
Jow, bel hem straks wel ff..
volgende meet heet dus.. meet voor iedereen die niet kon komenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 18:33 schreef Diemietuhriej het volgende:
Easyparts heeft nog steeds niet alles binnen.. Dus ik kom waarschijnlijk morgen niet. Kutzooi.
Echt fucked up, ik kan nu gewoon niet komen..![]()
![]()
![]()
weet je waar ie gereden heeftquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:35 schreef Ferrox het volgende:
Assen![]()
had dat ff gezegd man, had je zo langs kunnen komenis toch maar 20 minuten rijden vanaf Assen.
Maar dan kan ik de volgende meet ook misschien wel komen![]()
dan moet ik choken, anders doet ie et nietquote:
ik kick gewoonquote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:23 schreef Ferrox het volgende:
[..]
dan moet ik choken, anders doet ie et niet![]()
![]()
watje.. gewoon kicken..quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:57 schreef Ferrox het volgende:
ja ik moet sowieso kicken, maar ik moet dan ook nog choken
Heb ik nu een scooter dus?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 21:10 schreef fs180 het volgende:
[..]
watje.. gewoon kicken..![]()
als ie in een keer moet starten koop je maar een scootaaah![]()
Klopt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Je gaat toch niet op zo'n vmbo-scooter zitten![]()
BAN!!1111 hij zei scooterquote:Op donderdag 19 oktober 2006 22:22 schreef ThijsThijs het volgende:
Je gaat toch niet op zo'n vmbo-scooter zitten![]()
wat voor?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 01:38 schreef Devolution het volgende:
Als er over een jaartje ofzo een meet gehouden wordt, kom ik mooi met me motor
Als er hier een dealer zat die iets op voorraad zou hebben, of die er verstand van zou hebben zou dat te overwegen zijn.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 13:56 schreef Geqxon het volgende:
Laten maken is voor mensen die het goed gedaan willen hebben en snel ook.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als er hier een dealer zat die iets op voorraad zou hebben, of die er verstand van zou hebben zou dat te overwegen zijn.
Mooie vorm heeft dat dorp he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:33 schreef no1uknow het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vanmiddag trouwens Ysselsteyn gezien in de atlas!1!OMGWTFBBQROFL!!1EINS HET BESTAAT ECHT!
Echt een mooie ronde vorm (was zo'n kaart met de onderste helft van nederland.)quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:38 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Mooie vorm heeft dat dorp he.![]()
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:15 schreef fs180 het volgende:
"uitgegroeid tot een bruisende doorhetdorpcrossende gemeenschap."![]()
![]()
![]()
![]()
O ja, jij woont in een gat.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:31 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Als er hier een dealer zat die iets op voorraad zou hebben, of die er verstand van zou hebben zou dat te overwegen zijn.
quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:49 schreef wudstik het volgende:
Ice Cube - Why We Thugs
Dopeste nummer ooit, over.
Mwah niet echt, vind het nummer Go To Church met Snoop Dogg wel leuk, maar Why We Thugs is echt zo'n uber neger kutliedquote:Op vrijdag 20 oktober 2006 16:54 schreef Geqxon het volgende:
Niks mis met Ice Cube.
Dat is deze, http://youtube.com/watch?v=oPYOOLznBR0quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:15 schreef Geqxon het volgende:
http://youtube.com/watch?v=Vv3chjw9QA0
Beste rapvideo ooit.
Ja vette shit he.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:49 schreef no1uknow het volgende:
Dus dimi, jij crossed altijd tussen die kruizen door?
[afbeelding]!
Ze hebben zelfs een site! www.ysselsteyn.com
heb je abbo of prepaid?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:39 schreef Diemietuhriej het volgende:
[..]
Ja vette shit he.Daar wonen 50.000 duitsers ofzo.
Wel allemaal dood mja, who gives a fuck.
![]()
Kun je zeker mooi crossen.![]()
Nee ma in dat bos wat er omheen ligt cross ik wel altijd.
En ik heb me nieuwe telefoon.![]()
jep truequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:40 schreef hardcorebass het volgende:
Changes-2pac is beste rapnummer ooit, klaar
blowen voo rhet vaderland.. jij ook toevallg?quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 18:40 schreef hardcorebass het volgende:
Changes-2pac is beste rapnummer ooit, klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |