Ik weet niet wat voor zin het heeft. Jij wilt pre orderen bij de bart smit, dan heeft het denk ik wel zin. Wat voor zin wil je nog meer hebben?quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:42 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik heb online gepreorderd bij Bart Smit, maar dat heeft niet veel zin zeker?
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarinquote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gaat niet meer op, maar de grappenmakers onder ons zullen vast zeggen 128, net als de Cube.
# Internal Data Precision:quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Dat gaat niet meer op, maar de grappenmakers onder ons zullen vast zeggen 128, net als de Cube.
Hoeveel bit een processor is zegt vrij weinig tegenwoordig over de daadwerkelijke snelheid en/of krachtquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarin) en iemand vroeg laatst aan mij hoeveel bits de Wii zal zijn dus vandaar mijn vraag (hij is nog van het oude Nintendo tijdperk)
Kejquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:02 schreef Tain het volgende:
[..]
Hoeveel bit een processor is zegt vrij weinig tegenwoordig over de daadwerkelijke snelheid en/of kracht
Het gaat meer om de efficiency van een processor dan echt kloksnelheid, we zitten nu al jaren rond de 2-4Ghz met PC's en toch worden PC's steeds sneller.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:06 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
KejMja, dan draait het dus meer net als op de PC om de kloksnelheid enzo denk ik en wat voor grafische kaart erin zit zegmaar? iig is het een zeer krachtige console (de Wii) wat ik zo erover heb gelezen en gezien
en ik sta daar dus net voor...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 11:36 schreef Oksel het volgende:
Ik sta op 1 !!! 1 EEEEEEEEEEEEEEEEN Woeh! Daar ben ik pas blij mee!
quote:
Omdat het toen hip was, de BITnamen sloegen nergens op. Men kiest toevallig 1 onderdeel die voldoet aan 32 of 64 bit en dan noemen ze gelijk de hele console zoveel bit. Het was meer een psychologisch gegeven om aan te geven dat ie beter was, net zoals bijvoorbeeld met Pentium processors (P1/2/3/4).quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:00 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Waarom wordt het dan niet meer gebruikt? (ja ik ben niet zo technisch daarin) en iemand vroeg laatst aan mij hoeveel bits de Wii zal zijn dus vandaar mijn vraag (hij is nog van het oude Nintendo tijdperk)
Ik wou zeggen waar heb je het over, maar zie nu dat er plaatjes in mijn quote staan maar die zag ik niet in de postquote:Op donderdag 19 oktober 2006 17:19 schreef s0ul het volgende:
[imgl]http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb2.JPG[/img]
[img]http://gonintendo.com/wp-content/photos/wb1.JPG[img]
achterkant van de Wii Box
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |