quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:46 schreef kipknots het volgende:
BTW, Edge heeft Zelda 6 uur mogen spelen .Daar gaat mn KerstvakantieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden het idee dat ze nog bijna niets van het spel gezien hadden
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
iddquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk best lelijk met die Wavebird reciever en memory card er zo uitstekend
Draadloze Gamecube controllerquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:40 schreef mrdjey het volgende:
heb ik iets gemist maar wat is een wavebird?
en dit is een gamecube memstick en die heb ik toch niet dus daar heb ik geen last van dan
Je kan het beter op z'n zijkant leggen.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Dit is eigenlijk best lelijk met die Wavebird reciever en memory card er zo uitstekend
Cubespellen kan je toch ook opslaan op je SDquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
Niet bekendquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:52 schreef ikookhier het volgende:
[..]
Cubespellen kan je toch ook opslaan op je SDen dan gewoon met je classiccontroler spelen
![]()
Dus er is nog hoopquote:
Het wordt natuurlijk niet veel beter als er gewone draden uitsteken. Overigens vind ik het ook lelijk dat ze dat zwart hebben gemaakt, zou het mooier vinden als ze het gewoon even wit hadden gehouden.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 12:36 schreef Notorious_Roy het volgende:
[afbeelding]
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:46 schreef kipknots het volgende:
BTW, Edge heeft Zelda 6 uur mogen spelen .Wow, de hype neemt nu toe.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze hadden het idee dat ze nog bijna niets van het spel gezien haddenHey, loop me niet zo zenuwachtig te makenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 11:00 schreef Oksel het volgende:
En de mensen die zeggen dat Pre-orderen niet nodig is: Het is wél nodig. Bij de meeste shops zijn er al 50+ Wii's ge-pre-orderd. Ik geloof niet dat er per winkel meer binnenkomen, en zul je bij veel winkels gewoon pech hebben..
Je zult een winkel moeten zoeken die niet aan pre-orderen doet (anyone?), en daar vroeg moeten zijn.. dan kun je er 1 scoren. Bij winkels die wel pre-orders hebben aangenomen zijn er meer ge-preorderd dan dat er zullen binnenkomen!![]()
Ik ben bang dat Nintendo niet zo snel kan leveren als de pre orders weg zijn, anders hadden de winkels wel meer laten pre orderenquote:Op vrijdag 27 oktober 2006 13:59 schreef Koentje3 het volgende:
agja, anders halen we hem de 10e, of de 12e.komt allemaal wel goed ^^
Ik heb er ook zeker 1 bij Nedgame: Wii, extra wiimote, zelda, RGB kabel, Component kabel, 2000 wii points.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik ben bang dat Nintendo niet zo snel kan leveren als de pre orders weg zijn, anders hadden de winkels wel meer laten pre orderen
Nou ja, ik sta #5 op de lijst hier, met Zelda
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |