Geweldig. Ik vreesde al het ergstequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:54 schreef Notorious_Roy het volgende:
Er zit altijd een scartblokje bij waar je de tulpjes in kan steken, en anders koop je zo'n blokje voor 2 euro bij je elektroboer. Daarnaast kun (nee, moet je eigenlijk) een RGB kabel kopen, dat is scart en Europa only.
Dat is al snel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:18 schreef BroesWillems het volgende:
[[url=http://www.rojakfilms.com/art/redsteel-md.jpg]afbeelding][/url]
![]()
Nee. Component, RGB, Composiet, VGA en misschien Svideo. Op jouw TV kan iig Composiet en waarschijnlijk ook RGB (Scart). Svideo is een iets kleinere misschien (en je moet dan toch beter voor RGB kiezen).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef RacerDKB het volgende:
al informatie over hoe duur het netwerkkabel pakket gaat worden?
enne welke kabels kan je nou uit kiezen en welke moet je in nederland op een gewone tv?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:25 schreef NrSiX het volgende:
tvp
En de hoeveelste keer is dat?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:21 schreef alex4allofyou het volgende:
Hey, hebben jullie dit interessante stukje al gelezen?
Het is veel leesvoer maar de analyse is verbazingwekkend sluitend met de gang van zaken met Nintendo. De conclusie is nogal gewaagd, maar mocht het daadwerkelijk gebeuren dan is het de rebirth van Nintendo als consolemaker.
Het betreft de disruption strategie van Nintendo:
http://thewiikly.zogdog.com/article.php?article=34&ed=3&p=1
Samengesteld aan de hand van de titels die afgelopen week zijn toegevoegd aan de wishlist van gebruikers.quote:The Legend of Zelda: Twilight Princess (Wii)
Super Smash Bros. Brawl (Wii)
Assassin's Creed (X360)
Super Mario Galaxy (Wii)
Halo Wars (X360)
Call of Duty 3 (X360)
Gears of War (X360)
Guitar Hero II (PS2)
(Tie) Super Monkey Ball: Banana Blitz (Wii)
(Tie) Halo 3 (X360)
* MilaNL geeft Ruzbeh 100 zweepslagenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP.
Nu heb ik alleen nog een stuk of 100 zweepslagen nodig om me aan de gang te krijgen aangezien ik geen zin heb.
NEE!! WACHT!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:20 schreef MilaNL het volgende:
[..]
* MilaNL geeft Ruzbeh 100 zweepslagen
Geen ideequote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:45 schreef speknek het volgende:
Elebits ziet er heerlijk Japans uit, maar voor de rest is het gewoon een soort lightgun game toch? Kan iemand me uitleggen, in kader van het hypetopic, wat er voor uitdagends in de gameplay zit?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 02:22 schreef Ruzbeh het volgende:
Tijd voor een nieuwe OP.
Nu heb ik alleen nog een stuk of 100 zweepslagen nodig om me aan de gang te krijgen aangezien ik geen zin heb.
Die komt ook welquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:51 schreef NrSiX het volgende:
ik wil pikmin terug op de wii
www.play.comquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:52 schreef lizardtattoo het volgende:
Toen ik vorige week 50 euro aanbetaalde voor mijn pre-order, werd mij meteen gevraagd of ik er games bij wilde bestellen. Ik werd meteen gewaarschuwd dat Elebits in Nederland alleen in het Nederlands zal worden uitgegeven. Ik weet niet of het waar is, maar mocht het zo zijn dan zal ik deze zeker niet gaan kopen.
Doe die dev maar aan Capcom. Capcom FTW!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:19 schreef speknek het volgende:
Sam and Max krijgt een 9 op Eurogamer. Please Nintendo, geef ze licentierechten en een devkit.
Ik wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:06 schreef Oksel het volgende:
Ik verwacht geen Pikmin meer op de Wii.
Of misschien gewoon allebeiquote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:20 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Doe die dev maar aan Capcom. Capcom FTW!
quote:I have spent significant time with Red Steel's single-player (well, two-ish levels) and I can say without reservation that... it's still a work in progress.
Red Steel is probably the most anticipated Wii launch game not made by Nintendo, and seeing as how it's all about shooting and sword swinging, it should, in theory, be perfect for the Wii controller. I'm not sure if it's the controller's fault of the game's fault, but it's not perfect just yet.
First, I should note that I jumped in somewhere midway through the game, without the benefit of a tutorial, manual, or gentle ramp-up in difficulty. But this thing is definitely not easy to just pick up and play. The enemy A.I. will take you out quick if you mess around, and that's perfectly fine. That's great. The problem is that I didn't feel like the Wii Remote aim was going where I wanted it to go all the time. At certain moments it zipped around from one side of the screen to another when I thought I was holding the remote pretty still.
An attending PR person thought a background light in the already pretty dark room might be messing with the Wii's sensor bar, which tracks the controller's movement. With the light off and the room totally dark, the aim problem was significantly improved. The aim still didn't feel as accurate as I expected, though.
The parry system may take a few tries to figure out, but when you pull off a proper deflection, you feel like a badass. Click the image above to check out all Red Steel screens.
The demo started off in an airplane hanger, with two enemies on a higher level, half-way behind cover. Switch from pistol to machine gun on the D-pad (which is kind of a stretch for my right thumb, but I guess that's where your right thumb is supposed to be), wiggle the Nunchuck to reload, tap A to toggle a down-the-sights view, etc. As long as you don't have the pistol equipped, you can thrust the Wii Remote forward to zoom your aim and pick off the dudes. Like Halo's shield, your health in Red Steel regenerates if you can avoid fire for a few seconds, so gun combat is all about moving in and out of cover/safety.
Before exiting the hanger section, I grabbed some grenades; to chuck 'em you've got to hold down on the D-pad while flicking the Nunchuck back and forward for an overhand lob, down and back up to roll a grenade along the ground. Worked OK, but judging the throw distance takes some trial and error.
And then there was the sword fighting. Let me mention again that I had no idea what the controls were, aside from that swinging the Remote sometimes equated to an on-screen sword slash. The PR guy told me that sword combat is really based around parrying the other guy and then counterattacking, but neither of us could figure out how to parry reliably. Defense wasn't working, but randomly, fitfully swinging the remote on all-out offense, while not very elegant, got the job done. I know there's more to it. There has to be more to it.
Check out our new videos for footage of pretty much everything I got to play (including a new weapon, the sniper rifle). To be fair, the video was going out through an S-Video cable so it doesn't look as good as it possibly could (either on the TV or the clips), but to me the graphics were about on par with most GameCube games. There were some nice things going on with light streaming through windows and such, but also some effects (like the heat wave effect visible in the first sword battle) that were a bit underwhelming. I've got hope for Red Steel, but launch is coming up soon and it does need some significant layers of polish still.
Geef mij RSSquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:40 schreef EricG het volgende:
Ik heb een Wii podcast.
Ziet er allemaal leuk uit.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 19:40 schreef s0ul het volgende:
Geen idee of ze alles gepost ware maar post ze toch maar
Red Steel Movies (9)
http://streamingmovies.ig(...)101306_17_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_9_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_13_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_16_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_1_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_14_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_20_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)_101306_3_wmvlow.wmv
http://streamingmovies.ig(...)101306_19_wmvlow.wmv
Dat was het
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |