Ach maak je niet dik!quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
En ik heb al helemaal geen korte beentjes
Rook uit je oren ja. Uk.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef yvonne het volgende:
Ik doe daar gewoon zo lang over omdat ik rook
Dit is wel de meest grove opmerking die ik hier gelezen hebquote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:29 schreef Ripley het volgende:
Yvonne is normaal. Qua lengte en gewicht dan.
Voor de rest is ze speciaal.
ideale pijp hoogte?quote:
Bijzet tafeltjes hoogte?quote:
Ho Ho...niet zo stuiteren...ben zelf 1.94quote:
Dat heb ik nou altijd al gedacht.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:49 schreef versabommie het volgende:
[..]
Ho Ho...niet zo stuiteren...ben zelf 1.94![]()
maareh voordat je helemaal van streek raakt:
In jouw geval:
uw BMI is:
22
uw dagelijkse energiebehoefte is:
1790 kcal
wat betekent dit?
Uw gewicht valt binnen de normale grenzen.
Wel met een rambomes, anders kom je niet door die vetlagen van je heen weheh.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef donald_dick het volgende:
[..]
omdat dikke mensen altijd eten en bier bij hun hebben
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 13:07 schreef versabommie het volgende:
[..]
...of over die kleine dikke schuttinglaaf haar gewicht?
Nee hoor,jij bent niet klein.Al die andere mensen zijn zo groot,dat is het.quote:
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:45 schreef haaahaha het volgende:
Kan er eens een keer gestopt worden met die grappen over haar gewicht? Man, geef dat mens eens een break!!
en dan ? als ik klik word ik zeker ook dik is een vloek hequote:Op donderdag 26 oktober 2006 20:53 schreef maartena het volgende:
[..]
haaahaha's kledingrek: Het 5e topic, het 2e Vervolg.![]()
Omdat het niet duidelijk te zien is bij fotos of ze is afgevallen of nietquote:Op donderdag 26 oktober 2006 21:12 schreef master_X het volgende:
hoezo staat er een vraagteken achter ?
Ik moest lachen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Kwezel het volgende:
Meer dan 60 kilo zal het niet zijn, anders kan ze niet opstijgen met dr bezem.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |