Dat zal een doodverwensing zijn, dat is niet netjes, ze heeft een voorbeeldfunctie!!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
Zie! Zulke grappen bedoel ik nou. Dat doe je toch niet? Beetje grappen maken over iemand's gewicht!! Waar is de r.e.p.s.e.c.t gebleven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
Ik heb yvonne nog nooit horen dreigen dat ze bovenop iemand gaat zitten, misschien omdat ze er niet zwaar genoeg voor is.
dalijk is yvonne zon lekker wijfquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
hey ben jij die vent uit je avatar?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:26 schreef Kwezel het volgende:
Meer dan 60 kilo zal het niet zijn, anders kan ze niet opstijgen met dr bezem.
omdat dikke mensen altijd eten en bier bij hun hebbenquote:
Je herkent je eigen vader toch wel?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:27 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
hey ben jij die vent uit je avatar?
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Kwezel het volgende:
[..]
Je herkent je eigen vader toch wel?
Zak over de kop vlag in de hand ne........quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef P8 het volgende:
ik zou yvonne best neuken als ze een zak over dr kop trekt
Ik had je nog zo gevraagd dit niet door te vertellen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef Dark_Killah het volgende:
[..]
oh jij was die newbie die aan tifus ging sterven?
Ja, of omdat ze als verpleegkundige weet hoe pijnlijk botbreuken kunnen zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:21 schreef longinus het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |