1. Open er een topic over zou ik zeggen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef BasOne het volgende:
Wat mij het meest stoort is dat mensen die niet openstaan voor een andere interpetatie van de gegevens anderen direct uitmaken voor achterlijk.
Welk gedeelte van: 'geen discussie' is voor jou moeilijk te begrijpen. Je ondersteunt mijn theorie, dat complotgelovers niet echt verstand hebben op deze manier.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef BasOne het volgende:
Dan had je je OP anders moeten formuleren.
Je zegt zelf dat je je vrienden hoger had ingeschat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef tong_poh het volgende:
[..]
1. Open er een topic over zou ik zeggen.
2. Lees de OP nog eens. Ik sta er voor open. Ik vind die documentaires en beweringen gewoon lachwekkend. Als ze nu eens met iets overtuigends zouden komen, dan zou ik misschien gaan twijfelen.
En nee, kom nu niet met allemaal links om me te overtuigen. ik heb alles al gelezen. En als er iets nieuws zou zijn, dan heb ik het ook al gelezen. Ik interesseer me er namelijk voor en lees er veel over.
Ja, je punt is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef BasOne het volgende:
[..]
Je zegt zelf dat je je vrienden hoger had ingeschat.
Wat betekent dat dan?
Dat je ze slimmer had geacht toch?
Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think like i think, ore you are my enemy.."-methode.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef BasOne het volgende:
Wat mij het meest stoort is dat mensen die niet openstaan voor een andere interpetatie van de gegevens anderen direct uitmaken voor achterlijk.
boos?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Gast, flikker eens op met je drang om toch die discussie aan te gaan. Dat heb ik al vaak genoeg in TRU gedaan met als enig resultaat dat nu (zo'n anderhalf jaar na mijn discussies) nog steeds dezelfde personen daar nog steeds dezelfde, allang weerlegde, argumenten aan het herhalen zijn.
Geen discussie, dus alleen jaknikker mogen reageren en mensen die anders denken moeten de kop dichthouden, want dan krijg je een discussie...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:21 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Welk gedeelte van: 'geen discussie' is voor jou moeilijk te begrijpen. Je ondersteunt mijn theorie, dat complotgelovers niet echt verstand hebben op deze manier.
Dat je mensen die iets anders geloven gek vindt, en je verwacht dan dat ze geen discussie aangaan?quote:
Dus dwaze argumenten van sites kopieren en 'experts' napraten betekent dat je niet in hokjes denkt?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think how i think, ore you are my enemy.."-methode.
Ze denken ook erg in hokjes, zonder hun blikveld maar enigzins te verbreden. free your mind!!![]()
Vreemd, jullie werken op een nog extremere wijze. Elke keer als wij het niet met jullie eens zijn, zeggen jullie: free your mind of open toch eens die ogen. Dit is ook een vorm van: denk zoals wij denken of je bent de vijand. Alleen dan wel zoasl de regering doet, namelijk in een mooi jasje verpakken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think how i think, ore you are my enemy.."-methode.
Ze denken ook erg in hokjes, zonder hun blikveld maar enigzins te verbreden. free your mind!!![]()
Nee hoor. Sterker nog, ik lach me rot om je.quote:
Omdat ik anders denk dan jou? Interesseert me nietsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:26 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee hoor. Sterker nog, ik lach me rot om je.
Ik heb nooit gezegd, dat ik vind dat ze gek zijn. Waar haal je dat uit? Wat betreft dit topic heb ik geen zin om hier een discussie aan te gaan. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Begrijp je het nu of moet ik nog een uur of twee tegen een muur gaan praten?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dat je mensen die iets anders geloven gek vindt, en je verwacht dan dat ze geen discussie aangaan?
Aghja, een mooie presentatie met gunstige foto's van het pentagon is natuurlijk makkelijker te geloven dan een honderden pagina's tellend rapport.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Vreemd, jullie werken op een nog extremere wijze. Elke keer als wij het niet met jullie eens zijn, zeggen jullie: free your mind of open toch eens die ogen. Dit is ook een vorm van: denk zoals wij denken of je bent de vijand. Alleen dan wel zoasl de regering doet, namelijk in een mooi jasje verpakken.
kijk, jij hebt hem door.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Vreemd, jullie werken op een nog extremere wijze. Elke keer als wij het niet met jullie eens zijn, zeggen jullie: free your mind of open toch eens die ogen. Dit is ook een vorm van: denk zoals wij denken of je bent de vijand. Alleen dan wel zoasl de regering doet, namelijk in een mooi jasje verpakken.
Dwaze argumenten van dwaze sites copy pasten doen beide kanten, believers en non believers.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Dus dwaze argumenten van sites kopieren en 'experts' napraten betekent dat je niet in hokjes denkt?
Niet omdat je anders denkt dan mij maar omdat je op precies dezelfde manier reageert als al die andere 'believers',quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Omdat ik anders denk dan jou? Interesseert me niets![]()
Vreemd jouw reacties laten mij denken dat het je juist wel wat boeit. Als het je niet boeide was je nooit in de dit topic terecht gekomenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Omdat ik anders denk dan jou? Interesseert me niets![]()
Heb jij dat rapport ingezien? weet jij door wie dat rapport is samengesteld? hoeveel van die rapportopstellers waren lid van de cfr en de vrijmetselaarsgroep "bone and skulls" waar G.W.B ook lid van is? geeft het rapport antwoord op de vele vragen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aghja, een mooie presentatie met gunstige foto's van het pentagon is natuurlijk makkelijker te geloven dan een honderden pagina's tellend rapport.
Dat valt mee. Veel non believers halen argumenten uit hun eigen kennis. Namelijk uit hun kennis die ze van hun studie en werk kennen zoals bijvoorbeeld: bouwkunde, luchtverkeersleiding, vliegen, natuurkunde, scheikunde, politicologie enzovoorts.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef BasOne het volgende:
[..]
Dwaze argumenten van dwaze sites copy pasten doen beide kanten, believers en non believers.
Napraten doet ook iedereen, want niemand heeft firsthand experience, maar het zijn alleen de mensen die in de officiele versie geloven die het steeds roepen.
Gek, nee niet letterlijk, je 'schat ze lager in' wat min of meer op hetzelfde neerkomt.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik heb nooit gezegd, dat ik vind dat ze gek zijn. Waar haal je dat uit? Wat betreft dit topic heb ik geen zin om hier een discussie aan te gaan. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Begrijp je het nu of moet ik nog een uur of twee tegen een muur gaan praten?
-1 voorspelbaar.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
Heb jij dat rapport ingezien? weet jij door wie dat rapport is samengesteld? hoeveel van die rapportopstellers waren lid van de cfr en de vrijmetselaarsgroep "bone and skulls" waar G.W.B ook lid van is? geeft het rapport antwoord op de vele vragen?
En complot theoristen doen dat niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat valt mee. Veel non believers halen argumenten uit hun eigen kennis. Namelijk uit hun kennis die ze van hun studie en werk kennen zoals bijvoorbeeld: bouwkunde, luchtverkeersleiding, vliegen, natuurkunde, scheikunde, politicologie enzovoorts.
oke..........en je antwoord?..........................quote:
Het probleem is alleen, en dat vind ik best jammer, dat de meeste echte experts niet de moeite nemen om zich in zulke onzin te verdiepen. Zo krijg je een hoop pseudowetenschappers die een hoop blaten tegenover maar een paar wetenschappers die wel de energie hebben om tegen de bergen onzin in te boksen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Dat valt mee. Veel non believers halen argumenten uit hun eigen kennis. Namelijk uit hun kennis die ze van hun studie en werk kennen zoals bijvoorbeeld: bouwkunde, luchtverkeersleiding, vliegen, natuurkunde, scheikunde, politicologie enzovoorts.
en heb je ook gekeken naar hoe jullie reageren? Tong_poh reageert met woorden als "ik heb schijt aan jullie..." en jij met "flikker nou toch een sop..." tja........quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Niet omdat je anders denkt dan mij maar omdat je op precies dezelfde manier reageert als al die andere 'believers',
Aghja, we worden moe van jullie. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
en heb je ook gekeken naar hoe jullie reageren? Tong_poh reageert met woorden als "ik heb schijt aan jullie..." en jij met "flikker nou toch een sop..." tja........
oordeel eerst over u zelf voor u over anderen oordeelt.. chinees spreekwoord
Ik ben hier op fok! in ieder geval nog geen eentje tegengekomen die door middel van zijn opleiding of ervaring een complottheorie heeft kunnen ondersteunen. Vage sites van en met mensen die ik niet ken tel ik niet mee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef BasOne het volgende:
[..]
En complot theoristen doen dat niet?
Dat zijn allemaal ongeschoolde ongeletterde linkse hippies?
Ja, dit is ook niet jullie fucking topic. Lees de OP nog eens shit for brains.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
en heb je ook gekeken naar hoe jullie reageren? Tong_poh reageert met woorden als "ik heb schijt aan jullie..." en jij met "flikker nou toch een sop..." tja........
oordeel eerst over u zelf voor u over anderen oordeelt.. chinees spreekwoord
zoiets als; "...als ik mijn zin niet krijg sla ik om me heen-methode? "quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Aghja, we worden moe van jullie. Dan krijg je dat.
Of een Duits politicus. Want hij heeft er wel verstand van.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef tong_poh het volgende:
Ik beweer ook niet, dat de mensen van die sites ongeschoold zijn. Ze hebben alleen geen kennis van de zaken waarover ze bepaalde conclusies maken. Een econoom kan bijvoorbeeld zeggen, dat het een controlled demolition is. Wat weet hij er nou van af. Hij is daarentegen wel hoog opgeleid.
neem een valeriaan pilletje, werkt kalmerendquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ja, dit is ook niet jullie fucking topic. Lees de OP nog eens shit for brains.
Als ik truth in kom, dan behandel ik je wel met respect. Maar in mijn topic niet. Heb je er een probleem mee? Ga dan bij je mammie uithuilen. ik heb er geen boodschap aan.
Was hij niet toevallig minster van economie? Want hij beweerde toch dat het een controlled demolition was. Of ben ik nu in de war met een ander?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Of een Duits politicus. Want hij heeft er wel verstand van.
Nee hoor, ik heb genoeg tijd verspild aan conspiracy discussies en daaruit heb ik geleerd dat ze nutteloos zijn. Daar word ik moe van. Er wordt niet naar argumenten geluisterd. En omdat ik niet opnieuw inhoudelijk er op in wil gaan, reageer ik kort af.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
zoiets als; "...als ik mijn zin niet krijg sla ik om me heen-methode? "
Neem jij eens 30 slaaptabletten met een fles whisky, dat werkt voor mij ook heel rustgevend.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
neem een valeriaan pilletje, werkt kalmerend![]()
Kan jij, doormiddel van ervaring en opleiding alles debunken?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Ik ben hier op fok! in ieder geval nog geen eentje tegengekomen die door middel van zijn opleiding of ervaring een complottheorie heeft kunnen ondersteunen. Vage sites van en met mensen die ik niet ken tel ik niet mee.
Dus alles wat in de richting van een complot theorie is, is een bewering van iemand die niet in die richting is opgeleid.quote:Ik beweer ook niet, dat de mensen van die sites ongeschoold zijn. Ze hebben alleen geen kennis van de zaken waarover ze bepaalde conclusies maken. Een econoom kan bijvoorbeeld zeggen, dat het een controlled demolition is. Wat weet hij er nou van af. Hij is daarentegen wel hoog opgeleid.
Eind van de middag nog genomen, werkt voor geen zak tegen kortzichtige figuren als jij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
neem een valeriaan pilletje, werkt kalmerend![]()
je bent inderdaad in de war, hij was:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Was hij niet toevallig minster van economie? Want hij beweerde toch dat het een controlled demolition was. Of ben ik nu in de war met een ander?
sinds wanneer ben je er wel inhoudelijk op ingegaan?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Nee hoor, ik heb genoeg tijd verspild aan conspiracy discussies en daaruit heb ik geleerd dat ze nutteloos zijn. Daar word ik moe van. Er wordt niet naar argumenten geluisterd. En omdat ik niet opnieuw inhoudelijk er op in wil gaan, reageer ik kort af.
Aghja, dat soort boeken verkopen goed. Zo'n makkelijk pensioennetje is zo van de believers afgetroggeld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
je bent in de war, hij was:
-Lid van de SPD 1960- heden
-Parlementslid voor de SPD 1969- 1994
-Staatssecretaris van Defensie 1976-1980
-Minister van Onderzoek en Techniek 1980-1982
-Ontmanteling van de Oost-Duitse Geheimedienst De Stasi.
Publicaties:
-Im Namen des Staates
-Die CIA und der 11 September: Terreur en de rol van geheime diensten.
Andreas von Bülow is getrouwd en heeft vier kinderen.
Tegenwoordig werkt hij als advocaat in Bonn.
Toen de discussies me wel interesseerde. Zal nu zo'n jaar terug zijn ofzo. Mocht je echt zo wanhopig zijn, mag je gerust mijn posthistory napluizen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef echt_gaar het volgende:
[..]
sinds wanneer ben je er wel inhoudelijk op ingegaan?![]()
als de discussie je niet meer interesseert, waarom kom je dan discussiëren?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef LostFormat het volgende:
[..]
Toen de discussies me wel interesseerde. Zal nu zo'n jaar terug zijn ofzo. Mocht je echt zo wanhopig zijn, mag je gerust mijn posthistory napluizen.
Nee, maar in ieder geval al een heel groot deel van de beweringen. ik werk in de luchtvaart en heb tijdens mijn opleidingen ook bouwkunde gehad. Tevens ken ik ook meerdere piloten en mensen die bouwkunde gestudeerd hebben. Ook neem ik de moeite om dingen op te zoeken in boeken en op het internet in plaats van iemand zo maar na te blatenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef BasOne het volgende:
Kan jij, doormiddel van ervaring en opleiding alles debunken?
In mijn ervaring wel. let wel ik neem beweringen van die 9/11 sites niet mee, want die stroken niet met wat ik van experts (die ik persoonlijk ken) heb gehoord. Ooki klopt het niet met mijn ervaringen en kennis die ik door mijn opleidingen en werkervaring hebquote:Dus alles wat in de richting van een complot theorie is, is een bewering van iemand die niet in die richting is opgeleid.
Maar alles wat in de richting van de officiele verklaring is, is wel gedaan door iemand die in die richting hoogopgeleid is.
Ik hoor mezelf heel goed. Dat is EXACT wat ik beweerquote:Hoor je jezelf wel?
Als het met een complot theorie te maken heeft MOET het wel een een quack zijn, want geenenkel weldenkend persoon gelooft in een complot.
Regeringen gaan over lijken. Regering zijn ook te traag, ongeorganiseerd, incompetent en corrupt om zoiets op zo'n schaal te verwezenlijkenquote:Heb je uberhaubt wel enig idee hoever mensen of een regering gaan om een bepaald doel te bereiken?
Mensen gaan over lijken, duizenden indien nodig, om een doel te bereiken, daar hoef je geen psycholoog voor te zijn om dat te begrijpen.
Niet dat ik al het andere negeer, ik heb andere ervaringen met experts die ik ken.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef tong_poh het volgende:
Ik hoor mezelf heel goed. Dat is EXACT wat ik beweer
Kan je onderbouwen dat andersdenkenden anderen nablaten? Jij praat gewoon CNN en BBC na. Ik heb opleidingen polticologie en informatica gehad en doe misschien 2 x zoveel moeite om info in te winnen over het gebeurde. Vandaar dat mijn denken anders is dan NOS, BBC , CNN of telegraaf.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef tong_poh het volgende:
[..]
Nee, maar in ieder geval al een heel groot deel van de beweringen. ik werk in de luchtvaart en heb tijdens mijn opleidingen ook bouwkunde gehad. Tevens ken ik ook meerdere piloten en mensen die bouwkunde gestudeerd hebben. Ook neem ik de moeite om dingen op te zoeken in boeken en op het internet in plaats van iemand zo maar na te blaten
[..]
Wie zijn die zogenaamde experts? Ik kan je ook wel 100-tal experts opnoemen die ik ken die hettegendeel bewijzen.quote:In mijn ervaring wel. let wel ik neem beweringen van die 9/11 sites niet mee, want die stroken niet met wat ik van experts (die ik persoonlijk ken) heb gehoord. Ooki klopt het niet met mijn ervaringen en kennis die ik door mijn opleidingen en werkervaring heb
[..]
iets beweren mag altijd, democratie heet dat , je mag je eigen mening ventileren, je hoeft het er niet mee eens te zijn.quote:Ik hoor mezelf heel goed. Dat is EXACT wat ik beweer
[..]
kijk corrupt kan ik op inkomen, maar traag en ongeorganiseerd? Ze wisten in een uur(!!!) tijd de daders van de aanslagen te vinden. Bovendien bestaat een regering zoals die in Amerikauit een netwerk van leden van het CFR en Think Tanks die allen bovendien weer lid zijn van vrijmetselaarsgroepen zoals skulls and bones. Vaak komen die leden bijeen om te praten over hun plannen. Eigenaardig is dat bij bijeenkomsten van deze "masons"(vrijmetselaars geen pers aanwezig mag zijn.quote:Regeringen gaan over lijken. Regering zijn ook te traag, ongeorganiseerd, incompetent en corrupt om zoiets op zo'n schaal te verwezenlijken
Nee niet zonder het uit komt.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:11 schreef BasOne het volgende:
Niet dat ik al het andere negeer, ik heb andere ervaringen met experts die ik ken.
En een regering is mischien log en traag en corrupt, betekent nog niet dat iets van deze schaal niet te verwezenlijken was.
quote:Wat mij opvalt is de zin die ik gequote heb.
Je zei dat je open stond voor andere interpetaties....
Niet dus, want je gelooft per definitie niet in een complot.
Mischien heeft de VS. niet alles gedirigeerd met 9/11, maar ze hebben wel meerdere waarschuwingen genegeerd.
Dat opzich is al een gedeelte van een complot om de aanval te laten slagen.
ik twijfel constant aan regeringen, betekent dat dat ik dan automatisch in een complot moet geloven? trouwens de gunpowder plot is mislukt. En men weet de naam van 1 van de mogelijke daders tot op de dag van vandaag nog. Trouwens er bestaat een mogelijkheid, dat ik een naazat ben van Guy Fawkesquote:Complotten zijn van alle tijd, van guy fawlkes tot 9/11 (als je daarin gelooft), als elk mens nooit zou twijfelen aan de actie van een persoon, of een regering, zijn we schapen die mak doen wat ons verteld wordt en kunnen ze doen en laten wat ze willen.
Eens! Maar, blaat niet zomaar mensen na die iets beweren. Die mensen hebben misschien ook een motief om jou in een complot te laten geloven. Veel revoluties zijn begonnen met propaganda om regeringen omver te werpen. Denk daar eens over na.quote:Als we nooit achter complotten aan zouden zitten zou een regering een bom kunnen laten exploderen ergens en de schuld kunnen geven aan een ander, allen om de bevolking (die toch niet in complotten gelooft) op te kunnen hitsen tegen een ander, of het nu een bevolkingsgroep of een land is.
Ik blaat ook nietzomaar mensen na zonder m'n huiswerk gedaan te hebbenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:22 schreef tong_poh het volgende:
Eens! Maar, blaat niet zomaar mensen na die iets beweren. Die mensen hebben misschien ook een motief om jou in een complot te laten geloven. Veel revoluties zijn begonnen met propaganda om regeringen omver te werpen. Denk daar eens over na.
Ik ga nu slapen, moet morgen werken. Welterusten.
Iedereen heeft een eigen mening over bepaalde gebeurtenissen. Dat anderen het niet eens zijn met jou, geeft je niet het recht om gelijk te zeggen dat ze anderen nablaten. Je hebt dan geen respect voor hun mening. Daarntegen kan ook beweerd worden dat jij de gecensureerde gefilterde massamedia nablaat, omdat jij hun standpunt verkiest boven de andersdenkenden. Laten we het gewoon open houden zonder "voor iemand anders te gaan denken." , , want je kan niet in de hersens van een ander kijken om te weten of hij of zij iemand nablaat of niet.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 00:22 schreef tong_poh het volgende:
Eens! Maar, blaat niet zomaar mensen na die iets beweren. Die mensen hebben misschien ook een motief om jou in een complot te laten geloven. Veel revoluties zijn begonnen met propaganda om regeringen omver te werpen. Denk daar eens over na.
Ik ga nu slapen, moet morgen werken. Welterusten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |