abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:19:12 #201
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790365
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef BasOne het volgende:

Wat mij het meest stoort is dat mensen die niet openstaan voor een andere interpetatie van de gegevens anderen direct uitmaken voor achterlijk.
1. Open er een topic over zou ik zeggen.

2. Lees de OP nog eens. Ik sta er voor open. Ik vind die documentaires en beweringen gewoon lachwekkend. Als ze nu eens met iets overtuigends zouden komen, dan zou ik misschien gaan twijfelen.
En nee, kom nu niet met allemaal links om me te overtuigen. ik heb alles al gelezen. En als er iets nieuws zou zijn, dan heb ik het ook al gelezen. Ik interesseer me er namelijk voor en lees er veel over.
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:21:18 #202
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790432
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef BasOne het volgende:
Dan had je je OP anders moeten formuleren.
Welk gedeelte van: 'geen discussie' is voor jou moeilijk te begrijpen. Je ondersteunt mijn theorie, dat complotgelovers niet echt verstand hebben op deze manier.
Horrible Cunt!
pi_42790453
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:19 schreef tong_poh het volgende:

[..]

1. Open er een topic over zou ik zeggen.

2. Lees de OP nog eens. Ik sta er voor open. Ik vind die documentaires en beweringen gewoon lachwekkend. Als ze nu eens met iets overtuigends zouden komen, dan zou ik misschien gaan twijfelen.
En nee, kom nu niet met allemaal links om me te overtuigen. ik heb alles al gelezen. En als er iets nieuws zou zijn, dan heb ik het ook al gelezen. Ik interesseer me er namelijk voor en lees er veel over.
Je zegt zelf dat je je vrienden hoger had ingeschat.
Wat betekent dat dan?
Dat je ze slimmer had geacht toch?
Free speech?....... Yeah about as free as a Ferrari!!
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:22:41 #204
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790470
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef BasOne het volgende:

[..]

Je zegt zelf dat je je vrienden hoger had ingeschat.
Wat betekent dat dan?
Dat je ze slimmer had geacht toch?
Ja, je punt is?
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:23:01 #205
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790486
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:14 schreef BasOne het volgende:

Wat mij het meest stoort is dat mensen die niet openstaan voor een andere interpetatie van de gegevens anderen direct uitmaken voor achterlijk.
Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think like i think, ore you are my enemy.."-methode.

Ze denken ook erg in hokjes, zonder hun blikveld maar enigzins te verbreden. free your mind!!
"There are weapons of mass destruction in Iraq!....." (George W Bush)
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:23:56 #206
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790518
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:18 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Gast, flikker eens op met je drang om toch die discussie aan te gaan. Dat heb ik al vaak genoeg in TRU gedaan met als enig resultaat dat nu (zo'n anderhalf jaar na mijn discussies) nog steeds dezelfde personen daar nog steeds dezelfde, allang weerlegde, argumenten aan het herhalen zijn.
boos?
pi_42790532
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:21 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Welk gedeelte van: 'geen discussie' is voor jou moeilijk te begrijpen. Je ondersteunt mijn theorie, dat complotgelovers niet echt verstand hebben op deze manier.
Geen discussie, dus alleen jaknikker mogen reageren en mensen die anders denken moeten de kop dichthouden, want dan krijg je een discussie...

Als jij een OP zo formuleert dat anderen in de verdediging schieten, wat verwacht je dan?
Nothing travels faster than the speed of light with the possible exception of bad news, which obeys its own special laws.
Laboro te salutante
pi_42790574
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:22 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja, je punt is?
Dat je mensen die iets anders geloven gek vindt, en je verwacht dan dat ze geen discussie aangaan?
Laboro te salutante
pi_42790577
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:23 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think how i think, ore you are my enemy.."-methode.

Ze denken ook erg in hokjes, zonder hun blikveld maar enigzins te verbreden. free your mind!!
Dus dwaze argumenten van sites kopieren en 'experts' napraten betekent dat je niet in hokjes denkt?
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:25:35 #210
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790578
quote:

[..]

Inderdaad, ondemocratisch en ze worden ook nog eens grof door te zeggen dat ze schijt aan je hebben. Zoiets van "you got to think how i think, ore you are my enemy.."-methode.

Vreemd, jullie werken op een nog extremere wijze. Elke keer als wij het niet met jullie eens zijn, zeggen jullie: free your mind of open toch eens die ogen. Dit is ook een vorm van: denk zoals wij denken of je bent de vijand. Alleen dan wel zoasl de regering doet, namelijk in een mooi jasje verpakken.
Horrible Cunt!
pi_42790600
quote:

[..]

boos?
Nee hoor. Sterker nog, ik lach me rot om je.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:27:02 #212
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790625
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:26 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee hoor. Sterker nog, ik lach me rot om je.
Omdat ik anders denk dan jou? Interesseert me niets
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:27:28 #213
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790636
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dat je mensen die iets anders geloven gek vindt, en je verwacht dan dat ze geen discussie aangaan?
Ik heb nooit gezegd, dat ik vind dat ze gek zijn. Waar haal je dat uit? Wat betreft dit topic heb ik geen zin om hier een discussie aan te gaan. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Begrijp je het nu of moet ik nog een uur of twee tegen een muur gaan praten?
Horrible Cunt!
pi_42790641
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Vreemd, jullie werken op een nog extremere wijze. Elke keer als wij het niet met jullie eens zijn, zeggen jullie: free your mind of open toch eens die ogen. Dit is ook een vorm van: denk zoals wij denken of je bent de vijand. Alleen dan wel zoasl de regering doet, namelijk in een mooi jasje verpakken.
Aghja, een mooie presentatie met gunstige foto's van het pentagon is natuurlijk makkelijker te geloven dan een honderden pagina's tellend rapport.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:28:31 #215
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790676
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef tong_poh het volgende:

[..]

kijk, jij hebt hem door.
pi_42790681
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:25 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Dus dwaze argumenten van sites kopieren en 'experts' napraten betekent dat je niet in hokjes denkt?
Dwaze argumenten van dwaze sites copy pasten doen beide kanten, believers en non believers.
Napraten doet ook iedereen, want niemand heeft firsthand experience, maar het zijn alleen de mensen die in de officiele versie geloven die het steeds roepen.
Laboro te salutante
pi_42790682
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Niet omdat je anders denkt dan mij maar omdat je op precies dezelfde manier reageert als al die andere 'believers',
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:29:12 #218
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790697
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Vreemd jouw reacties laten mij denken dat het je juist wel wat boeit. Als het je niet boeide was je nooit in de dit topic terecht gekomen
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:31:09 #219
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790751
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Aghja, een mooie presentatie met gunstige foto's van het pentagon is natuurlijk makkelijker te geloven dan een honderden pagina's tellend rapport.
Heb jij dat rapport ingezien? weet jij door wie dat rapport is samengesteld? hoeveel van die rapportopstellers waren lid van de cfr en de vrijmetselaarsgroep "bone and skulls" waar G.W.B ook lid van is? geeft het rapport antwoord op de vele vragen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:31:58 #220
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42790769
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef BasOne het volgende:

[..]

Dwaze argumenten van dwaze sites copy pasten doen beide kanten, believers en non believers.
Napraten doet ook iedereen, want niemand heeft firsthand experience, maar het zijn alleen de mensen die in de officiele versie geloven die het steeds roepen.
Dat valt mee. Veel non believers halen argumenten uit hun eigen kennis. Namelijk uit hun kennis die ze van hun studie en werk kennen zoals bijvoorbeeld: bouwkunde, luchtverkeersleiding, vliegen, natuurkunde, scheikunde, politicologie enzovoorts.
Horrible Cunt!
pi_42790804
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:27 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik heb nooit gezegd, dat ik vind dat ze gek zijn. Waar haal je dat uit? Wat betreft dit topic heb ik geen zin om hier een discussie aan te gaan. Daar is dit topic niet voor bedoeld. Begrijp je het nu of moet ik nog een uur of twee tegen een muur gaan praten?
Gek, nee niet letterlijk, je 'schat ze lager in' wat min of meer op hetzelfde neerkomt.
En geen discussie? open dan geen topic, als je alleen 'ja Meneer Tong_Po' wil horen maak je maar een mp3tje dat je constant afspeelt.

Als je een topic over iets als dit opent is het 99% zeker dat je er een discussie over krijgt, denken dat mensen niet gaan discussieren is naief.
Laboro te salutante
pi_42790805
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Heb jij dat rapport ingezien? weet jij door wie dat rapport is samengesteld? hoeveel van die rapportopstellers waren lid van de cfr en de vrijmetselaarsgroep "bone and skulls" waar G.W.B ook lid van is? geeft het rapport antwoord op de vele vragen?
-1 voorspelbaar.
pi_42790840
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Dat valt mee. Veel non believers halen argumenten uit hun eigen kennis. Namelijk uit hun kennis die ze van hun studie en werk kennen zoals bijvoorbeeld: bouwkunde, luchtverkeersleiding, vliegen, natuurkunde, scheikunde, politicologie enzovoorts.
En complot theoristen doen dat niet?
Dat zijn allemaal ongeschoolde ongeletterde linkse hippies?
Laboro te salutante
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:35:04 #224
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790886
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:32 schreef LostFormat het volgende:

[..]

-1 voorspelbaar.
oke..........en je antwoord?..........................
pi_42790924
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:31 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Het probleem is alleen, en dat vind ik best jammer, dat de meeste echte experts niet de moeite nemen om zich in zulke onzin te verdiepen. Zo krijg je een hoop pseudowetenschappers die een hoop blaten tegenover maar een paar wetenschappers die wel de energie hebben om tegen de bergen onzin in te boksen.

Daarnaast, zoals al eerder gezegd, zijn de believers zo volhardend dat ze argumenten van de wetenschappers naast zich neerleggen om daarna gewoon weer de discussie van voor af aan weer te starten. Iets wat ik vaak genoeg in TRU heb gezien.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:37:39 #226
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42790963
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:28 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Niet omdat je anders denkt dan mij maar omdat je op precies dezelfde manier reageert als al die andere 'believers',
en heb je ook gekeken naar hoe jullie reageren? Tong_poh reageert met woorden als "ik heb schijt aan jullie..." en jij met "flikker nou toch een sop..." tja........

oordeel eerst over u zelf voor u over anderen oordeelt.. chinees spreekwoord
pi_42791006
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

en heb je ook gekeken naar hoe jullie reageren? Tong_poh reageert met woorden als "ik heb schijt aan jullie..." en jij met "flikker nou toch een sop..." tja........

Aghja, we worden moe van jullie. Dan krijg je dat.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:39:50 #228
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42791033
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:34 schreef BasOne het volgende:

[..]

En complot theoristen doen dat niet?
Dat zijn allemaal ongeschoolde ongeletterde linkse hippies?
Ik ben hier op fok! in ieder geval nog geen eentje tegengekomen die door middel van zijn opleiding of ervaring een complottheorie heeft kunnen ondersteunen. Vage sites van en met mensen die ik niet ken tel ik niet mee.

Ik beweer ook niet, dat de mensen van die sites ongeschoold zijn. Ze hebben alleen geen kennis van de zaken waarover ze bepaalde conclusies maken. Een econoom kan bijvoorbeeld zeggen, dat het een controlled demolition is. Wat weet hij er nou van af. Hij is daarentegen wel hoog opgeleid.
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:42:00 #229
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42791096
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:37 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Ja, dit is ook niet jullie fucking topic. Lees de OP nog eens shit for brains.

Als ik truth in kom, dan behandel ik je wel met respect. Maar in mijn topic niet. Heb je er een probleem mee? Ga dan bij je mammie uithuilen. ik heb er geen boodschap aan.
Horrible Cunt!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:42:07 #230
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42791099
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Aghja, we worden moe van jullie. Dan krijg je dat.
zoiets als; "...als ik mijn zin niet krijg sla ik om me heen-methode? "

als je moe bent kan je natuurlijk ook een keer vroeg naar bed en de volgende dag kwiek weer op.
pi_42791102
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef tong_poh het volgende:
Ik beweer ook niet, dat de mensen van die sites ongeschoold zijn. Ze hebben alleen geen kennis van de zaken waarover ze bepaalde conclusies maken. Een econoom kan bijvoorbeeld zeggen, dat het een controlled demolition is. Wat weet hij er nou van af. Hij is daarentegen wel hoog opgeleid.
Of een Duits politicus. Want hij heeft er wel verstand van.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:43:20 #232
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42791139
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ja, dit is ook niet jullie fucking topic. Lees de OP nog eens shit for brains.

Als ik truth in kom, dan behandel ik je wel met respect. Maar in mijn topic niet. Heb je er een probleem mee? Ga dan bij je mammie uithuilen. ik heb er geen boodschap aan.
neem een valeriaan pilletje, werkt kalmerend
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:43:59 #233
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42791160
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Of een Duits politicus. Want hij heeft er wel verstand van.
Was hij niet toevallig minster van economie? Want hij beweerde toch dat het een controlled demolition was. Of ben ik nu in de war met een ander?
Horrible Cunt!
pi_42791168
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:42 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

zoiets als; "...als ik mijn zin niet krijg sla ik om me heen-methode? "
Nee hoor, ik heb genoeg tijd verspild aan conspiracy discussies en daaruit heb ik geleerd dat ze nutteloos zijn. Daar word ik moe van. Er wordt niet naar argumenten geluisterd. En omdat ik niet opnieuw inhoudelijk er op in wil gaan, reageer ik kort af.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:45:05 #235
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42791189
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Neem jij eens 30 slaaptabletten met een fles whisky, dat werkt voor mij ook heel rustgevend.
Horrible Cunt!
pi_42791227
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:39 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Ik ben hier op fok! in ieder geval nog geen eentje tegengekomen die door middel van zijn opleiding of ervaring een complottheorie heeft kunnen ondersteunen. Vage sites van en met mensen die ik niet ken tel ik niet mee.
Kan jij, doormiddel van ervaring en opleiding alles debunken?
quote:
Dus alles wat in de richting van een complot theorie is, is een bewering van iemand die niet in die richting is opgeleid.
Maar alles wat in de richting van de officiele verklaring is, is wel gedaan door iemand die in die richting hoogopgeleid is.

Hoor je jezelf wel?
Als het met een complot theorie te maken heeft MOET het wel een een quack zijn, want geenenkel weldenkend persoon gelooft in een complot.

Heb je uberhaubt wel enig idee hoever mensen of een regering gaan om een bepaald doel te bereiken?
Mensen gaan over lijken, duizenden indien nodig, om een doel te bereiken, daar hoef je geen psycholoog voor te zijn om dat te begrijpen.
Laboro te salutante
pi_42791238
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

Eind van de middag nog genomen, werkt voor geen zak tegen kortzichtige figuren als jij.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:46:45 #238
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42791244
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:43 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Was hij niet toevallig minster van economie? Want hij beweerde toch dat het een controlled demolition was. Of ben ik nu in de war met een ander?
je bent inderdaad in de war, hij was:

-Lid van de SPD 1960- heden

-Parlementslid voor de SPD 1969- 1994

-Staatssecretaris van Defensie 1976-1980

-Minister van Onderzoek en Techniek 1980-1982

-Ontmanteling van de Oost-Duitse Geheimedienst De Stasi.

Publicaties:

-Im Namen des Staates

-Die CIA und der 11 September: Terreur en de rol van geheime diensten.

Andreas von Bülow is getrouwd en heeft vier kinderen.

Tegenwoordig werkt hij als advocaat in Bonn.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:48:10 #239
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42791304
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:44 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Nee hoor, ik heb genoeg tijd verspild aan conspiracy discussies en daaruit heb ik geleerd dat ze nutteloos zijn. Daar word ik moe van. Er wordt niet naar argumenten geluisterd. En omdat ik niet opnieuw inhoudelijk er op in wil gaan, reageer ik kort af.
sinds wanneer ben je er wel inhoudelijk op ingegaan?
pi_42791332
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

je bent in de war, hij was:

-Lid van de SPD 1960- heden

-Parlementslid voor de SPD 1969- 1994

-Staatssecretaris van Defensie 1976-1980

-Minister van Onderzoek en Techniek 1980-1982

-Ontmanteling van de Oost-Duitse Geheimedienst De Stasi.

Publicaties:

-Im Namen des Staates

-Die CIA und der 11 September: Terreur en de rol van geheime diensten.

Andreas von Bülow is getrouwd en heeft vier kinderen.

Tegenwoordig werkt hij als advocaat in Bonn.
Aghja, dat soort boeken verkopen goed. Zo'n makkelijk pensioennetje is zo van de believers afgetroggeld.
pi_42791382
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:48 schreef echt_gaar het volgende:

[..]

sinds wanneer ben je er wel inhoudelijk op ingegaan?
Toen de discussies me wel interesseerde. Zal nu zo'n jaar terug zijn ofzo. Mocht je echt zo wanhopig zijn, mag je gerust mijn posthistory napluizen.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:56:45 #242
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42791567
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:50 schreef LostFormat het volgende:

[..]

Toen de discussies me wel interesseerde. Zal nu zo'n jaar terug zijn ofzo. Mocht je echt zo wanhopig zijn, mag je gerust mijn posthistory napluizen.
als de discussie je niet meer interesseert, waarom kom je dan discussiëren?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 23:58:21 #243
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42791614
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:46 schreef BasOne het volgende:

Kan jij, doormiddel van ervaring en opleiding alles debunken?
Nee, maar in ieder geval al een heel groot deel van de beweringen. ik werk in de luchtvaart en heb tijdens mijn opleidingen ook bouwkunde gehad. Tevens ken ik ook meerdere piloten en mensen die bouwkunde gestudeerd hebben. Ook neem ik de moeite om dingen op te zoeken in boeken en op het internet in plaats van iemand zo maar na te blaten
quote:
Dus alles wat in de richting van een complot theorie is, is een bewering van iemand die niet in die richting is opgeleid.
Maar alles wat in de richting van de officiele verklaring is, is wel gedaan door iemand die in die richting hoogopgeleid is.
In mijn ervaring wel. let wel ik neem beweringen van die 9/11 sites niet mee, want die stroken niet met wat ik van experts (die ik persoonlijk ken) heb gehoord. Ooki klopt het niet met mijn ervaringen en kennis die ik door mijn opleidingen en werkervaring heb
quote:
Hoor je jezelf wel?
Als het met een complot theorie te maken heeft MOET het wel een een quack zijn, want geenenkel weldenkend persoon gelooft in een complot.
Ik hoor mezelf heel goed. Dat is EXACT wat ik beweer
quote:
Heb je uberhaubt wel enig idee hoever mensen of een regering gaan om een bepaald doel te bereiken?
Mensen gaan over lijken, duizenden indien nodig, om een doel te bereiken, daar hoef je geen psycholoog voor te zijn om dat te begrijpen.
Regeringen gaan over lijken. Regering zijn ook te traag, ongeorganiseerd, incompetent en corrupt om zoiets op zo'n schaal te verwezenlijken
Horrible Cunt!
pi_42792034
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef tong_poh het volgende:

Niet dat ik al het andere negeer, ik heb andere ervaringen met experts die ik ken.
En een regering is mischien log en traag en corrupt, betekent nog niet dat iets van deze schaal niet te verwezenlijken was.

Wat mij opvalt is de zin die ik gequote heb.
Je zei dat je open stond voor andere interpetaties....
Niet dus, want je gelooft per definitie niet in een complot.
Mischien heeft de VS. niet alles gedirigeerd met 9/11, maar ze hebben wel meerdere waarschuwingen genegeerd.
Dat opzich is al een gedeelte van een complot om de aanval te laten slagen.

Complotten zijn van alle tijd, van guy fawlkes tot 9/11 (als je daarin gelooft), als elk mens nooit zou twijfelen aan de actie van een persoon, of een regering, zijn we schapen die mak doen wat ons verteld wordt en kunnen ze doen en laten wat ze willen.

Als we nooit achter complotten aan zouden zitten zou een regering een bom kunnen laten exploderen ergens en de schuld kunnen geven aan een ander, allen om de bevolking (die toch niet in complotten gelooft) op te kunnen hitsen tegen een ander, of het nu een bevolkingsgroep of een land is.
Laboro te salutante
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:14:17 #245
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42792102
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:58 schreef tong_poh het volgende:

[..]

Nee, maar in ieder geval al een heel groot deel van de beweringen. ik werk in de luchtvaart en heb tijdens mijn opleidingen ook bouwkunde gehad. Tevens ken ik ook meerdere piloten en mensen die bouwkunde gestudeerd hebben. Ook neem ik de moeite om dingen op te zoeken in boeken en op het internet in plaats van iemand zo maar na te blaten
[..]
Kan je onderbouwen dat andersdenkenden anderen nablaten? Jij praat gewoon CNN en BBC na. Ik heb opleidingen polticologie en informatica gehad en doe misschien 2 x zoveel moeite om info in te winnen over het gebeurde. Vandaar dat mijn denken anders is dan NOS, BBC , CNN of telegraaf.
quote:
In mijn ervaring wel. let wel ik neem beweringen van die 9/11 sites niet mee, want die stroken niet met wat ik van experts (die ik persoonlijk ken) heb gehoord. Ooki klopt het niet met mijn ervaringen en kennis die ik door mijn opleidingen en werkervaring heb
[..]
Wie zijn die zogenaamde experts? Ik kan je ook wel 100-tal experts opnoemen die ik ken die hettegendeel bewijzen.
quote:
[..]
iets beweren mag altijd, democratie heet dat , je mag je eigen mening ventileren, je hoeft het er niet mee eens te zijn.
quote:
Regeringen gaan over lijken. Regering zijn ook te traag, ongeorganiseerd, incompetent en corrupt om zoiets op zo'n schaal te verwezenlijken
kijk corrupt kan ik op inkomen, maar traag en ongeorganiseerd? Ze wisten in een uur(!!!) tijd de daders van de aanslagen te vinden. Bovendien bestaat een regering zoals die in Amerikauit een netwerk van leden van het CFR en Think Tanks die allen bovendien weer lid zijn van vrijmetselaarsgroepen zoals skulls and bones. Vaak komen die leden bijeen om te praten over hun plannen. Eigenaardig is dat bij bijeenkomsten van deze "masons"(vrijmetselaars geen pers aanwezig mag zijn.

[ Bericht 0% gewijzigd door echt_gaar op 19-10-2006 00:24:01 ]
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:20:31 #246
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42792269
de tijd zal alles uitwijzen.

In de tijd van John F Kennedy geloofden hordes mensen dat de communisten en Lee Harvey Oswald achter zijn moord zaten.

Andersdenkenden en mensen die dachten dat de regering erachter zat, werden in die tijd massaal uitgelachen en opgesloten.

Nu tientallen jaren later denkt de meerderheid inderdaad dat het een complot van de Amerikaanse regering en CIA is.

Hetzelfde doek zal ook voor 911 vallen. Ik denk zelf dat hiervoor geen tientallen jaren meer nodig zijn. We hebben nu immers internet en andere ongecensureerde informatiebronnen en men begint het spelletje langzamerhand dooor te krijgen.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:22:58 #247
71602 tong_poh
Mylee! Good Fuck!
pi_42792322
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:11 schreef BasOne het volgende:
Niet dat ik al het andere negeer, ik heb andere ervaringen met experts die ik ken.
En een regering is mischien log en traag en corrupt, betekent nog niet dat iets van deze schaal niet te verwezenlijken was.
Nee niet zonder het uit komt.
quote:
Wat mij opvalt is de zin die ik gequote heb.
Je zei dat je open stond voor andere interpetaties....
Niet dus, want je gelooft per definitie niet in een complot.
Mischien heeft de VS. niet alles gedirigeerd met 9/11, maar ze hebben wel meerdere waarschuwingen genegeerd.
Dat opzich is al een gedeelte van een complot om de aanval te laten slagen.

Geen complot! D at is gewoon een politiek spelletje, dat in dat geval te goed gewerkt heeft. ik sta wel open voor andere interpretetaties, maar niet met het huidige "bewijs"
quote:
Complotten zijn van alle tijd, van guy fawlkes tot 9/11 (als je daarin gelooft), als elk mens nooit zou twijfelen aan de actie van een persoon, of een regering, zijn we schapen die mak doen wat ons verteld wordt en kunnen ze doen en laten wat ze willen.
ik twijfel constant aan regeringen, betekent dat dat ik dan automatisch in een complot moet geloven? trouwens de gunpowder plot is mislukt. En men weet de naam van 1 van de mogelijke daders tot op de dag van vandaag nog. Trouwens er bestaat een mogelijkheid, dat ik een naazat ben van Guy Fawkes .
quote:
Als we nooit achter complotten aan zouden zitten zou een regering een bom kunnen laten exploderen ergens en de schuld kunnen geven aan een ander, allen om de bevolking (die toch niet in complotten gelooft) op te kunnen hitsen tegen een ander, of het nu een bevolkingsgroep of een land is.
Eens! Maar, blaat niet zomaar mensen na die iets beweren. Die mensen hebben misschien ook een motief om jou in een complot te laten geloven. Veel revoluties zijn begonnen met propaganda om regeringen omver te werpen. Denk daar eens over na.

Ik ga nu slapen, moet morgen werken. Welterusten.
Horrible Cunt!
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:26:23 #248
4283 nietzman
Geen zin meer.
pi_42792393
Sleep vooral JFK er maar weer met de haren bij, echt_gaar. .

Door dat prutswerkje van Oliver Stone geloven alleen maar meer mensen in die "Magic bullit theory" die gebaseerd is op onjuiste aannames.
Ik ga naar huis.
pi_42792466
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:22 schreef tong_poh het volgende:

Eens! Maar, blaat niet zomaar mensen na die iets beweren. Die mensen hebben misschien ook een motief om jou in een complot te laten geloven. Veel revoluties zijn begonnen met propaganda om regeringen omver te werpen. Denk daar eens over na.

Ik blaat ook nietzomaar mensen na zonder m'n huiswerk gedaan te hebben
Slaap lekker.
Ik heb vakantie, alle dagen opgenomen voordat ik naar Engeland vertrek
Laboro te salutante
  donderdag 19 oktober 2006 @ 00:33:23 #250
158972 echt_gaar
denk na sukkel !
pi_42792558
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 00:22 schreef tong_poh het volgende:

Iedereen heeft een eigen mening over bepaalde gebeurtenissen. Dat anderen het niet eens zijn met jou, geeft je niet het recht om gelijk te zeggen dat ze anderen nablaten. Je hebt dan geen respect voor hun mening. Daarntegen kan ook beweerd worden dat jij de gecensureerde gefilterde massamedia nablaat, omdat jij hun standpunt verkiest boven de andersdenkenden. Laten we het gewoon open houden zonder "voor iemand anders te gaan denken." , , want je kan niet in de hersens van een ander kijken om te weten of hij of zij iemand nablaat of niet.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')