ik ook, die subjectieve lijers zonder dat ze IETS ervan weten en wel een mening hebben en ze kunnen niet eens normaal discussieren, dus rot even op pietje want je schets gewoon alweer een zelfreflectie op anderen en alles uit mijn eerste zin ben jij.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:38 schreef pietje77 het volgende:
ik word ziek van die jongetjes zonder dossierkennis, die niks kijken of lezen en toch vol vertrouwens en trots propaganda en leugens neerkwakken.
Geen bewijs voor 9-11 hebben etc etc maar wel alles baseren op "het kan nooit een complot" zijn....... man alles is een complot... de-classified.... zwart op wit, ze geven het toe.....
Je valt alweer in herhaling....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:38 schreef pietje77 het volgende:
ik word ziek van die jongetjes zonder dossierkennis, die niks kijken of lezen en toch vol vertrouwens en trots propaganda en leugens neerkwakken.
Geen bewijs voor 9-11 hebben etc etc maar wel alles baseren op "het kan nooit een complot" zijn....... man alles is een complot... de-classified.... zwart op wit, ze geven het toe.....
ik geef het opquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:40 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Je valt alweer in herhaling....
Ga eens de discussie aan ipv dit soort wartaal.
Oke. Dus jy vind het meer dan terecht al deze terror op ons zelf. Je ziet het grote plaatje niet naar mijn idee.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:54 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
doe eens niet zo subjectief, ik was eerst een 'gelover zoals jij' maar onderhand ben ik overtuigd dat er nauwelijks, nihil tot niks klopt van die samenzweringsverhalen, als jij je aandacht ook eens op die andere sites, bronnen etcetera zou richten zou je wat minder onzin blaten.
over welke terror heb jIJ het? Wat vind ik terecht?!?!?!?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:43 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Oke. Dus jy vind het meer dan terecht al deze terror op ons zelf
Volgens mij weet je helemaal niet waar je over praat ?!
HAHAHAHAHAHAHAHHA nederlands onderzoek door Universiteit. Dat was te lachwekkend en te zielig voor woorden. En nul komma nul bewijs is gebruikt. Alleen dat oude LC2 filmpje.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:20 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik ben alles behalve een bush gelover, nooit geweest en zeker nu niet. Ik geloofde dus eerst in die samenzweringsverhalen, nu niet meer. Er is al zoveel ontkracht, zelfs een klein onderzoekje geweest door een Nederlandse Universiteit.
Blijkbaar fixeer jij je teveel op die conspiracysites want van dat gesmoltenstaal gelooft zelfs de meest die-hard-believer niet meer in. Ik heb me er redelijk in verdiept, van beide kanten, dat is ons verschil
Volgens my heb jy de docus als Terrorstorm en Martial Law en Who Killed O'neill niet gezien. of Freedom to Fasicm. Maar ach. We hebben het zo goed. NOTquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
over welke terror heb jIJ het? Wat vind ik terecht?!?!?!?![]()
nav jouw edit, welk plaatje? Bush zat er zelf achter? Dat lijkt me nogal lachwekkend, dat ze ervan wisten en het lieten gaan, onderschatte, dat is stukken geloofwaardiger maar natuurlijk niet genoeg voor een samenzweringsverhaal, en er zijn zelfs geen bewijzen die het onderbouwen om dat soort grote woorden te plaatsen
ga eens in op de rest.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:47 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
HAHAHAHAHAHAHAHHA nederlands onderzoek door Universiteit. Dat was te lachwekkend en te zielig voor woorden. En nul komma nul bewijs is gebruikt. Alleen dat oude LC2 filmpje.
En dat geloof jy![]()
je leest te selectief en één film is geen bewijs, maarja denk niet dat ik dat aan jouw verstand gepeuterd krijg. Dat wij onwetend zijn weet ik wel zeker, dat er veel gesnaaid wordt en verborgen wordt gehouden weet ik ook, dat we gemanipuleerd worden ook, en nu ontopic en verbaas me en leer me ietsquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:49 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Volgens my heb jy de docus als Terrorstorm en Martial Law en Who Killed O'neill niet gezien. of Freedom to Fasicm. Maar ach. We hebben het zo goed. NOT
Die zogenaamde experts zijn vriendjes van ...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:42 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Lieve schat, genoeg experts hebben al aangegeven dat er onmogelijk explosieven in het gebouw konden zitten. Verder als het WTC met explosieven neergehaald is, dan gaat het van onder naar boven, precies het tegenovergestelde van hoe het daadwerkelijk gegaan is. Explosieven hebben vaak het rare kenmerk dat ze afgaan bij een grote knal of bij hitte, dan is 200 graden minimaal al meer dan genoeg![]()
Dus eigenlijk wil je niks anders geloven dan je nu gelooft?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
Die zogenaamde experts zijn vriendjes van ...
de experts van JFK zijn ook incompente hufters. Dus een expert geloof ik niet. En als verschilldende experts elkaar al tegenspreken al helemaal.
De helft van wat je aanhaalt zijn niet eens beledigingen. Jij probeert het altijd in het persoonlijke te trekken zodat je daar dan vervolgens kunt gaan zeuren. Als ik je wil beledigen doe ik dat op een niet-subtiele, hele directe manier. Maar, en ik heb dit al vaker tegen je gezegd, mijn intentie is helemaal niet om je te beledigen, en als ik wat zeg, is dat niet bedoeld om je te beledigen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:22 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
En dan vergeet ik maar de beledigingen onder het pseudoniem van Natte Flammoes, wat 'n sukkel was dat.
Veel meer subjectief als jij kan je nauwelijsk worden, thx dat wilde ik even weten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
de experts van JFK zijn ook incompente hufters. Dus een expert geloof ik niet. En als verschilldende experts elkaar al tegenspreken al helemaal.
Niet helemaal waar. Over het pentagon ben ik aan het twijfelen. WTC is 100% explosieven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:53 schreef calvobbes het volgende:
[..]
Dus eigenlijk wil je niks anders geloven dan je nu gelooft?
Behalve dan de experts die jij aan haalt. Die zijn allemaal 100% clean? Die zijn geen vriendjes van....die weer vriendjes van zijn, die weer vriendjes van zijn...etc etc? Jij wil in deze bullshit geloven, dat is je goed recht, maar kom hier niet als een of andere Jezus je geloof opdringen en alle mensen die daar niet in geloven proberen te overtuigen met vage 'onderbouwingen' en 'feiten'.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Als ik het zeggen mag. Ben je wel heel makkelijk om de tuin te leiden. Een expert zegt dit een NL onderzoek zegt dat. pffff.
www.oilempire.us kijk daar maar rond.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:51 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
je leest te selectief en één film is geen bewijs, maarja denk niet dat ik dat aan jouw verstand gepeuterd krijg. Dat wij onwetend zijn weet ik wel zeker, dat er veel gesnaaid wordt en verborgen wordt gehouden weet ik ook, dat we gemanipuleerd worden ook, en nu ontopic en verbaas me en leer me iets
maar jy geloof nog steeds het vuur verhaal. NIST geloofd het zelf al niet eens meerquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:55 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Behalve dan de experts die jij aan haalt. Die zijn allemaal 100% clean? Die zijn geen vriendjes van....die weer vriendjes van zijn, die weer vriendjes van zijn...etc etc? Jij wil in deze bullshit geloven, dat is je goed recht, maar kom hier niet als een of andere Jezus je geloof opdringen en alle mensen die daar niet in geloven proberen te overtuigen met vage 'onderbouwingen' en 'feiten'.
Ja dat is selectief he. Dat kunnen wij dan ook zeggen, immers, een bron als een nederlands wetenschappelijk onderzoek (die WEL kijken naar natuurkundige wetten en zo) is subjectief, en niet betrouwbaar. Nou zo'n kutlink waar jij mee komt dan net zo min natuurlijk.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
www.oilempire.us kijk daar maar rond.
ik heb het opgegeven, zo selectief en subjectief als jij bent.... Valt geen normaal woord mee te wisselen dus, laat staan dat er een normale discussie met jou te voeren valtquote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:56 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
www.oilempire.us kijk daar maar rond.
Hallo .. OpenYourMind kwam met die link hoor. Ik ben gaan kijken en lezen. En ben op sommige punten tot andere conclussies gekomen.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:57 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja dat is selectief he. Dat kunnen wij dan ook zeggen, immers, een bron als een nederlands wetenschappelijk onderzoek (die WEL kijken naar natuurkundige wetten en zo) is subjectief, en niet betrouwbaar. Nou zo'n kutlink waar jij mee komt dan net zo min natuurlijk.
Maar ik kan NIET begrijpen dat je eerst Het officiele verhaal geloofd, dat hebben we allemaal, vervolgens komen de filmpjes en gaan we aan zaken twijfelen. En ga jy vervolgens weer de trieste verhaaltjes van Bush Admin geloven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:57 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb het opgegeven, zo selectief en subjectief als jij bent.... Valt geen normaal woord mee te wisselen dus, laat staan dat er een normale discussie met jou te voeren valt![]()
Dit is nou een goede reden waarom jij eens wat meer moet lezen over wat er al aan topics is geweest over dit onderwerp.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
maar jy geloof nog steeds het vuur verhaal. NIST geloofd het zelf al niet eens meer
Wat jij doet, samen met heel veel anderen, want om sommige dingen te kunnen 'bewijzen' worden dingen beweerd die loodrecht op natuurkunde staan. Dat kan niet, maar jullie trekken dan de conclusie dat de natuurkunde niet klopt, maar de beweringen van vage sites, die jullie zeker weten niet zelf allemaal hebben onderzocht en nagerekend, geloven jullie wel.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:00 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Maar ik kan NIET begrijpen dat je eerst Het officiele verhaal geloofd, dat hebben we allemaal, vervolgens komen de filmpjes en gaan we aan zaken twijfelen. En ga jy vervolgens weer de trieste verhaaltjes van Bush Admin geloven.
Dat volg ik dus TOTAAL niet.
Wat is nu naief?
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
owja, maar er was toch verwrongen staal.
Uitleg conspiracysites: maximale temparatuur bij perfecte verbranding kan er niet voor zorgen dat staal smelt....ja smelten is alleen wat anders dan verzwakken, hier zie je hoe ze je een loer voor je ogen proberen te draaien, zie dat nu ook eens onder ogen
quote:A Messenger-Inquirer report recounts the experiences of Bronx firefighter "Toolie" O'Toole, who stated that some of the beams lifted from deep within the catacombs of Ground Zero by cranes were "dripping from the molten steel.
A review of of the documentary Collateral Damage in the New York Post describes firemen at Ground Zero recalling "heat so intense they encountered rivers of molten steel."
Smoke constantly poured from the peaks. One fireman told us that there was still molten steel at the heart of the towers' remains. Firemen sprayed water to cool the debris down but the heat remained intense enough at the surface to melt their boots.
A report in the Johns Hopkins Public Health Magazine about recovery work in late October quotes Alison Geyh, Ph.D., as stating:
Fires are still actively burning and the smoke is very intense. In some pockets now being uncovered, they are finding molten steel.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/moltensteel.html
quote:Prior to the release of FEMA's report, a fire protection engineer and two science professors published a brief report in JOM disclosing some of this evidence. 1
The results of the examination are striking. They reveal a phenomenon never before observed in building fires: eutectic reactions, which caused "intergranular melting capable of turning a solid steel girder into Swiss cheese." The New York Times described this as "perhaps the deepest mystery uncovered in the investigation." 2 WPI provides a graphic summary of the phenomenon.
The severe corrosion and subsequent erosion of Samples 1 and 2 are a very unusual event. No clear explanation for the source of the sulfur has been identified. The rate of corrosion is also unknown. It is possible that this is the result of long-term heating in the ground following the collapse of the buildings. It is also possible that the phenomenon started prior to collapse and accelerated the weakening of the steel structure. A detailed study into the mechanisms of this phenomenon is needed to determine what risk, if any, is presented to existing steel structures exposed to severe and long-burning fires.
http://911research.wtc7.net/wtc/evidence/metallurgy/index.html
quote:The Statute of Liberty had to be repaired due to galvanic corrosion in air. Not what most think is possible but in ocean environments, very possible. Normally galvanic corrosion is only a factor in an electrolyte such as sea water and the stern drive on the boat - having steel and aluminum components - erodes, turns brittle and snap - it fails - if electrolytic grounding plates are not installed
In 1989 - there were plans to erect scaffolding and disassemble the WTC towers and rebuild them. Cost projection was around $5.6 billion. One of the architects shows up to work one day and the MIB's were there - had confiscated all of the plans, specs, details, etc for WTC. They even confiscated their office cubicles and had tape on the floor outlining where they went.
Reason - the exterior cast aluminum WTC panels had been directly connected to the steel superstructure of the building, thus causing galvanic corrosion. In short, the "life cycle" of the WTC was not 200 - 300 years, more like 30 years or so.
The exterior skin of the building - in being aluminum and connected directly to the super structure - was making the building weaker every day.
There was a 1989 meeting and the folks at the architectural firm [Emory Roth, the project architect that took over after the design architects completed the conceptual drawings] that had their office, records, plans and specs seized - were told that the $5.6 billion "take it down, rebuild it" project was cancelled and in about "10-12 years" they would "blow it up and start over". Consider that - and consider that NYC and the US Govt could not stand the global embarrassment of being so stupid or negligent that they did not consider the effects of galvanic corrosion on the superstructure. That is structural design 101 in architectural school and why they want architects to take physics and chemistry for Christ's sake. I did.
I am an architect by the way, quit practicing in 1988.
http://www.rense.com/general60/scrap.htm
http://www.graphics.glass(...)apbox/WTC-scrap.html
ik heb wel betere shit gelezen dan die link en heb me wel degelijk verdiept in materie, dus kap daar eens mee, je bent zelf duidelijk onwetend. Als je praat over gesmolten staal en dus 100% explosieven in WTC, sorry maar dan neemt echt niemand je serieus.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 14:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hallo .. OpenYourMind kwam met die link hoor. Ik ben gaan kijken en lezen. En ben op sommige punten tot andere conclussies gekomen.
Maar als jullie al niet eens de moeite nemen om te kijken ..zijn jullie wel erg vastgeroeste deniers![]()
Euuhh, de buitenkant van de wtc torens hadden geen dragende functie hoor.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Resonancer het volgende:
[afbeelding]
oh, dan is dit waarschijlnlijk bengaals vuurwerk of zo? oh nee dit is natuurlijk het smeltende alluminium.
Sodemieter toch is op. Ben je nu echt zo dom.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:02 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Wat jij doet, samen met heel veel anderen, want om sommige dingen te kunnen 'bewijzen' worden dingen beweerd die loodrecht op natuurkunde staan. Dat kan niet, maar jullie trekken dan de conclusie dat de natuurkunde niet klopt, maar de beweringen van vage sites, die jullie zeker weten niet zelf allemaal hebben onderzocht en nagerekend, geloven jullie wel.
omdat er al iets van 200 topics omtrent dit onderwerp geweest zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[afbeelding]
oh, dan is dit waarschijlnlijk bengaals vuurwerk of zo? oh nee dit is natuurlijk het smeltende alluminium.
http://911research.wtc7.net/wtc/analysis/theories/thermite.html
[..]
[..]
Etc , etc, maar dat er nou gesmolten staal is gevonden...neuh.. En dit heeft er dus niks mee te maken of gesmolten staal de oorzaak van de instorting was. 2 verschillende zaken. Is snap niet dat de FEMA hier het fijne niet van wilde weten...nou ik snap wel.
nogmaals: want ik heb dit nu al 4x maalgepost maar nog nooit 1 reactie erop gelezen.
[..]
oke jy hebt betere shit gelezen .. kom maar op dan met de link!?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:06 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
ik heb wel betere shit gelezen dan die link en heb me wel degelijk verdiept in materie, dus kap daar eens mee, je bent zelf duidelijk onwetend. Als je praat over gesmolten staal en dus 100% explosieven in WTC, sorry maar dan neemt echt niemand je serieus.
Of btw, wel erg toevallig dat als je op het forum komt van Loose Change, je plaatst een reactie die niet volledig overeenkomt met hun feiten, je reacties verwijderd wordenDe pot verwijt de ketel.
whahahah en dan met die openhaarden, de ander dom noemen, niet eens jij typen maar continu jy, je bent een komiekquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sodemieter toch is op. Ben je nu echt zo dom.
Zonder explosieven is de instorting NIET te verklaren. Als je het nog niet wil geloven. Maar nog niemand heeft een goede verklaring voor gegeven dat er 10keer energy is gebruikt dan dat gravitatie-kracht kan opwekken. Hoe verklaar de je de totale verpulvering van alles. gesmolten staal. rechtlijning instorting.
ach laat ook maar .. jullie zijn toch stekeblind en wil absoluut niet uit je isolument gehaald worden.
Maar jullie zullen het nog wel hard in gezicht krijgen ...dat het toch anders is dan dat vuur dat nagenoeg al uit was
Jullie hebben vast ook verbogen en misvormde openhaarden thuis![]()
ik vond een re-open 9/11 wel oké, dat was toch de eerste geloof ik. Onderhand neemt elke site elkaars 'feiten' over, ik probeer alleen aan te geven dat ik niet volledig onwetend bent (wat jij blijft zeggen)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
oke jy hebt betere shit gelezen .. kom maar op dan met de link!?
Nee er is geen gesmolten staal gevonden vast. Onder welke steen leef jy ??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:09 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
omdat er al iets van 200 topics omtrent dit onderwerp geweest zijn.
Er is geen gesmolten staal gevonden, wel verbogen staal. Dat men probeert te bewijzen met smelttemperaturen van staal, maximale hitte van de brand dat er iets niet klopt, is een verkeerde voorstelling van zaken. Het staal is ontkracht door de hitte van de brand, dus dat van smelten is gewoon één grote onzin.
Met dat gesmolten staal probeert men te bewijzen dat er TNT gebruikt is, als TNT ontploft ontstaat de hitte die staal kan laten smelten, helaas is er geen gesmolten staal gevonden alleen verbogen staal dus, wat gewoon normaal is bij een brand en instorting als deze
ok dan niet, er is verwrongen staal gevonden, maarja alles is natuurlijk vriendjes behalve jouw shitquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:12 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Nee er is geen gesmolten staal gevonden vast. Onder welke steen leef jy ??
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef Resonancer het volgende:
oh, dan is dit waarschijlnlijk bengaals vuurwerk of zo?
Metal is niet perse staal.quote:The spout of orange molten metal and rising white smoke has the appearance of a thermite reaction.
Als het tussen jou en mij gaat ben jij degene die dom is. Krijg ik het nog wel hard in mn gezicht ja?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:08 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Sodemieter toch is op. Ben je nu echt zo dom.
Zonder explosieven is de instorting NIET te verklaren. Als je het nog niet wil geloven. Maar nog niemand heeft een goede verklaring voor gegeven dat er 10keer energy is gebruikt dan dat gravitatie-kracht kan opwekken. Hoe verklaar de je de totale verpulvering van alles. gesmolten staal. rechtlijning instorting.
ach laat ook maar .. jullie zijn toch stekeblind en wil absoluut niet uit je isolument gehaald worden.
Maar jullie zullen het nog wel hard in gezicht krijgen ...dat het toch anders is dan dat vuur dat nagenoeg al uit was
Jullie hebben vast ook verbogen en misvormde openhaarden thuis![]()
ik zal straks anders morgen even wat kijken, thx!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:05 schreef pietje77 het volgende:
[-knip-
Dit doe ik nu heel graag, sommige van deze documentaires zijn zo'n beetje waterdicht en ongeloofelijk (letterlijk en figuurlijk, ook wat feiten betreft( daar valt gewoon niet over te praten als iemand er niks vanaf weet.
Verder hoor ik natuurlijk heel graag je conclusie (gaandeweg).
Maar de NASA is toch zeker een overheidsinstelling? Die overheid die dit heeft uitgevoerd? Wat zijn eigenlijk de criteria om de ene overheidsinstelling/persoon WEL te geloven, en de andere niet?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef pietje77 het volgende:
www.patriotsquestion911.com
en als je zegt dat er geen gesmolten staal bij het WTC gemeten, gevonden, gezien, en gefilmd is dan ben je hopeloos ongeinformeerd...
NASA heeft thermale metingen gedaan..........
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat er geen gesmolten staal is ?!!!! Kom is met bewijzen?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:11 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
whahahah en dan met die openhaarden, de ander dom noemen, niet eens jij typen maar continu jy, je bent een komiek![]()
er is geen gesmolten staal gevonden grmbl pffff
ok, moet ik nu de precieze link geven van de jostiband waar staat dat er geen gesmolten staal gevonden is, en hiermee bewijs ik het dus? Snap je het nu echt niet? En snap je nu echt niet dat je iets op andere reflecteert wat eigenlijk je zelfreflectie is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef pietje77 het volgende:
en als je zegt dat er geen gesmolten staal bij het WTC gemeten, gevonden, gezien, en gefilmd is dan ben je hopeloos ongeinformeerd...
NASA heeft thermale metingen gedaan..........
Hey, ik zeg dat nederland eigenlijk niet bestaat, we leven stiekem in Japan. Bewijs jij nu maar eens dat wat ik hier net beweerde niet waar isquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat er geen gesmolten staal is ?!!!! Kom is met bewijzen?
Hoe kom jij erbij dat er WEL gesmolten staal is?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:17 schreef Lambiekje het volgende:
Hoe in vredesnaam kom je er bij dat er geen gesmolten staal is ?!!!! Kom is met bewijzen?
Waarom doe je dat nou?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:21 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat er WEL gesmolten staal is?
Dat gesmolten staal is pas na een week of 6 gevonden. Voor zover het tenminste echt gesmolten was....quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:16 schreef pietje77 het volgende:
en als je zegt dat er geen gesmolten staal bij het WTC gemeten, gevonden, gezien, en gefilmd is dan ben je hopeloos ongeinformeerd...of waarschijnlijker accurater : gedesinformeerd
Oke misschien ben jij er onverschillig onder.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:15 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Als het tussen jou en mij gaat ben jij degene die dom is. Krijg ik het nog wel hard in mn gezicht ja?Enorm belangrijk, ik heb net al gezegd, I really don't give a fuck wie er verantwoordelijk is voor 9/11. Wat ik wel weet is dat er dingen hier gepost worden door jullie die bullshit zijn. Of het officiele verhaal nou uiteindelijk waar is of niet, wat boeit mij dat nou, daar gaat het me ook helemaal niet om, maar als je nou even had gelezen had je dat al gezien.
Oh, en ik zou als ik jou was een andere toon aanslaan knul, das wel zo beleefd, en das ook beter voor je verblijf hier op Fok! Verder raak je mij er niet mee, dus als je dat wil doen moet je dat vooral doen, MIJ heb je er niet mee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |