in de zin van dat ze ook allemaal ontvoerd waren uit verschillende tijden en weer teruggebracht?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef crossover het volgende:
Ja spannende serie, maar wel een rip off van The 4400.
weet jij veel hoe de krachten van Hiro werken? Misschien is hij wel iemand die alle materie en tijd kan manipuleren.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:31 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Iets beweegt alleen maar als Hiro dat zelf laat bewegen, niets beweegt uit zichzelf. Dus ook het water niet
Want als het water wel uit zichzelf zou bewegen, dan zouden watervallen en kranen gewoon doorlopen als hij in een "trance" zit.
Die's gebrainwhipedquote:Op woensdag 25 oktober 2006 23:46 schreef Geqxon het volgende:
Is er trouwens niemand geinterreseerd in wat er met de football-jock gebeurd is?
Ja, dat is de power van die zwarte meneer bij de vader van clairequote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:00 schreef Geqxon het volgende:
[..]
Ja, en dat doe je ook zomaar even he
Dat kwam nou ook in mij op, het zwaard doet het hemquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:17 schreef Agrafes het volgende:
Hiro uit de toekomst is gewoon de Trunks uit DBZ![]()
Mondeyh.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:31 schreef cerror het volgende:
Wanneer is episode 6 te zien op den Americkaansche buis?
Damn, moet ik wachten.quote:
hij is gewoon te grappig vind ikquote:
Er zit in iedergeval heel wat meer vaart in Heroes.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 00:43 schreef Hellrazor het volgende:
[..]
hij is gewoon te grappig vind ik![]()
en de 4400 heb ik geprobeert maar toen ik heroes zag was ik daar gelijk mee gestopt![]()
die cast van 4400 vind ik veel minder als in heroes![]()
Hij ging wel snelquote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:00 schreef Zhenar het volgende:
Was weer een leuke ep.
Die senator-in-spé kan trouwens strak vliegen voor iemand die nog maar net zijn krachten heeft ontdekt...![]()
Ja he. Niet eens stuntelig omjoog de eerste keer. Ok, het landen ging wat minder handig (auw auw auw) maar voor de rest? Sonic boom! *knal*quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:00 schreef Zhenar het volgende:
Was weer een leuke ep.
Die senator-in-spé «an trouwens strak vliegen voor iemand die nog maar net zijn krachten heeft ontdekt...![]()
Een man met visiequote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:21 schreef TC03 het volgende:
Heroes had leuker geweest als het niet volledog chronologisch was. Bijvoorbeeld in aflevering 4 zou je dan zien dat Hiro naar Isaac belt, en dat Nathan dan opneemt met "I have a message for you". De kijker verkeert dat in een duidelijke zomgwtfbbq-toestand. Vervolgens aan het eind van aflevering 5 zou je dan Hiro in de metro zien verschijnen. Had veel vetter geweest. Maarja, dan haken er kijkers af en dat gebeurt dus nooit bij series.
Maar het blijft een steengoede serie.
Ja, hij absorbeert die krachten.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:30 schreef netto_m het volgende:
Is het niemand opgevallen dat Peter kan vliegen als hij in de beurt is van zijn broer en kan schilderen in de buurt van de schilder?
Ik weet niet of het een spoiler is of een theorie, maar...quote:Op donderdag 26 oktober 2006 10:33 schreef Paat het volgende:
[..]
Ja, hij absorbeert die krachten.
Verder denk ik dat die man van Nicky onzichtbaar is/kan zijn/worden.
Politie en Nicky kunnen hem niet vinden, maar hij is er wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De serie is trouwens veeeel comicbookier geworden dan ik had verwacht!Na het zien van de pilot had ik niet bedacht dat we de senator zouden zien sonic boomen, mensen uit de toekomst zouden zien of degelijke toffe shit.
Valt me niets tegen
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 07:49 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja he. Niet eens stuntelig omjoog de eerste keer. Ok, het landen ging wat minder handig (auw auw auw) maar voor de rest? Sonic boom! *knal*![]()
quote:Op donderdag 26 oktober 2006 01:03 schreef Geqxon het volgende:
Volgens mij kent de senator zijn krachten al weer een tijdje hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |