Volgens mij is ze gewoon een soort van Darkchildquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, dat het gewoon schizofrenie lijkt iddIk dacht dat "het spiegelwezen" zelf powers had ofzo en glas kon laten breken. Als ze alleen maar twee persoonlijkheden heeft, noem ik dat geen evolutie maar een ordinaire geestesziekte
Ik heb echter zo'n vermoeden dat we nog lang niet alles van Nikky's (alter ego's) krachten gezien hebben...
![]()
Naah, haar alter ego is echt supersterk, killt in no time twee bad guys, lijkt me niet dat het dan alleen schizofrenie is waar ze aan leidt. En verder bekeek die vent met die bril (pa van Claire) haar ook op z'n laptopje, dat zal ook niet zonder reden zijn...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 01:41 schreef Zeurberus het volgende:
Wat dacht je ervan dat Nikky inderdaad een 'fake' hero is en ze lijdt aan schizofrenie en dat haar (geniale) zoon een hero is [afbeelding]![]()
Deze opmerking was geloofwaardig geweest als je niet het volgende had gepost:quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 08:00 schreef Arsenius het volgende:
En nog iets voor die lamlullen die allemaal hier poep praten dat het niet kan enzo en dat het niet goed was die scene met hiro en dat dienblad.. STFU.. het is SCI-FI
quote:Tijd stilzetten kan sowieso niet!!!! haha.
Trouwens iemand legt uit dat Hiro snel beweegt maar dat is volgens mij niet waar, Hij kan tijd buigen. Hij kan zeg maar een lijn dat tijd representeert zo buigen dat de 2 uiteinden 1 worden. Soort van cirkel, zolang het beginpunt en eindpunt zich overlappen.
Maaruh als je dit kunt dan beweeg je niet snel maar dan beweeg je buiten de normale tijdlijn. Heeft niks met snel te maken, timebending
Ik wil die power oooook![]()
Lekker gamblen en nooit verliezen![]()
Het nummer heet "Eyes" van Rogue Waves:quote:Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef 2Drix het volgende:
Net alle 4 de afleveringen achter elkaar gekekenDanmmm deze serie is beter dan Lost en Prison Break
![]()
Weet iemand hoe dat nummer heet die in ep4 te horen is...op ongeveer minuut 6 na de intro, je hoorde hem ook in de 1ste of 2de aflevering
quote:Missed the last train home,
Birds pass by to tell me that I'm not alone.
Overpushing myself to finish this part,
Handle a lot,
One I thing I miss,
It's in your eyes,
In your eyes
Have you seen this film?
It reminds me of walking through the avenues.
Washing my hands,
Attachment scared,
Land on the Ground,
One thing I miss,
It's in your eyes,
In your eyes
scarf is sjaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef lady23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een litteken Peter krijgt aangezien Hiro erna refereert. "You look different without a scar". Al met al wel een leuke aflevering al kunnen niet alle karakters me evenveel boeien.
Hij had het over een scar, duh. Waarom zou hij in godsnaam zeggen dat hij er anders uit ziet zonder sjaal?quote:
quote:Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef neffu het volgende:
Echt de gaafste nieuwe serie die er....
Voor maandag de preview / trailer / Spoiler![]()
Klik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Toch blijft dit de vetste serie van het nieuwe seizoen, vind ik. Normaal heb ik niks met sci-fi, maar doordat de mensen (iig in het begin) 'zo lekker gewoon blijven' is écht heel vermakelijk.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
Erg spannend jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef Mirel het volgende:
Die preview is vettttt, er kom eindelijk wat meer vaart in zo te zien.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.voor de rest natuurlijk gewoon niet kunnen wachten op ep5![]()
Dat van die geheime undercover organisatie heb je wel in veel series inderdaad, in 24 heb je dat nu, in Pirson Break heb je het, Lost ook wel een beetje, Jericho leunt ook die kant op, wordt inderdaad wat afgezaagd.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:12 schreef Joepie het volgende:
Wel een leuke serie, beetje x-files flashback wel dat er blijkbaar weer een zwaar undercover iets is dat ze tegenwerkt, op zich krijg ik daar altijd wel een sik van.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |