abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42793796
Wat dacht je ervan dat Nikky inderdaad een 'fake' hero is en ze lijdt aan schizofrenie en dat haar (geniale) zoon een hero is
Op maandag 30 juli 2007 03:28 schreef McFearless het volgende:
Jij bent echt de meest grote mongool die hier rondloopt. :{w
  donderdag 19 oktober 2006 @ 07:30:49 #102
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_42795379
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:22 schreef Zhenar het volgende:

[..]

Dat viel me ook op, dat het gewoon schizofrenie lijkt idd Ik dacht dat "het spiegelwezen" zelf powers had ofzo en glas kon laten breken. Als ze alleen maar twee persoonlijkheden heeft, noem ik dat geen evolutie maar een ordinaire geestesziekte Ik heb echter zo'n vermoeden dat we nog lang niet alles van Nikky's (alter ego's) krachten gezien hebben...
Volgens mij is ze gewoon een soort van Darkchild

L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
pi_42798096
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 01:41 schreef Zeurberus het volgende:
Wat dacht je ervan dat Nikky inderdaad een 'fake' hero is en ze lijdt aan schizofrenie en dat haar (geniale) zoon een hero is [afbeelding]
Naah, haar alter ego is echt supersterk, killt in no time twee bad guys, lijkt me niet dat het dan alleen schizofrenie is waar ze aan leidt. En verder bekeek die vent met die bril (pa van Claire) haar ook op z'n laptopje, dat zal ook niet zonder reden zijn...
Amen.
pi_42844900
zeer veTte serie Voor om een dinsdagavond Plezier te hebben
pi_42852209
Zoals Zhenar al zei: twee persoonlijkheden hebben heeft niets met schizofrenie te maken. Iemand met schizofrenie kan waanbeelden hebben, problemen met praten of motivatie, niet goed meer kunnen denken en organiseren, enz. Hij/zij heeft geen gespleten persoonlijkheid.

Gespleten persoonlijkheid wordt Dissociative Identity Disorder genoemd (soms idd ook wel MPD).

Dat terzijde, zeer leuke aflevering verder. Het komt niet vaak voor dat ik bij een serie alle personages leuk en interessant vind, maar dat is hier wel het geval
pi_42857026
En nog iets voor die lamlullen die allemaal hier poep praten dat het niet kan enzo en dat het niet goed was die scene met hiro en dat dienblad.. STFU.. het is SCI-FI

Tijd stilzetten kan sowieso niet!!!! haha.

Trouwens iemand legt uit dat Hiro snel beweegt maar dat is volgens mij niet waar, Hij kan tijd buigen. Hij kan zeg maar een lijn dat tijd representeert zo buigen dat de 2 uiteinden 1 worden. Soort van cirkel, zolang het beginpunt en eindpunt zich overlappen.

Maaruh als je dit kunt dan beweeg je niet snel maar dan beweeg je buiten de normale tijdlijn. Heeft niks met snel te maken, timebending

Ik wil die power oooook

Lekker gamblen en nooit verliezen
  zaterdag 21 oktober 2006 @ 12:03:20 #107
85169 Zhenar
Thundercatz, Ho
pi_42859412
quote:
Op zaterdag 21 oktober 2006 08:00 schreef Arsenius het volgende:
En nog iets voor die lamlullen die allemaal hier poep praten dat het niet kan enzo en dat het niet goed was die scene met hiro en dat dienblad.. STFU.. het is SCI-FI
Deze opmerking was geloofwaardig geweest als je niet het volgende had gepost:
quote:
Tijd stilzetten kan sowieso niet!!!! haha.

Trouwens iemand legt uit dat Hiro snel beweegt maar dat is volgens mij niet waar, Hij kan tijd buigen. Hij kan zeg maar een lijn dat tijd representeert zo buigen dat de 2 uiteinden 1 worden. Soort van cirkel, zolang het beginpunt en eindpunt zich overlappen.

Maaruh als je dit kunt dan beweeg je niet snel maar dan beweeg je buiten de normale tijdlijn. Heeft niks met snel te maken, timebending

Ik wil die power oooook

Lekker gamblen en nooit verliezen

Ik bedoel:
STFU... het is SCI-FI
[b]Op maandag 12 december 2005 22:25 schreef MissBliss het volgende:[/b]
Ik sta in niemands sig ;(
pi_42859635
Dat dingen bewegen van Hiro vind ik nog wel OK. Alles staat stil en hij beweegt gewoon vrij, maar dat dat water met dat glas meeging was lame
pi_42874556
Coole serie! Lekker opgenomen, leuke personages, deze ga ik volgen!
pi_42875921
Net alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken Danmmm deze serie is beter dan Lost en Prison Break

Weet iemand hoe dat nummer heet die in ep4 te horen is...op ongeveer minuut 6 na de intro, je hoorde hem ook in de 1ste of 2de aflevering
pi_42877719
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 00:10 schreef 2Drix het volgende:
Net alle 4 de afleveringen achter elkaar gekeken Danmmm deze serie is beter dan Lost en Prison Break

Weet iemand hoe dat nummer heet die in ep4 te horen is...op ongeveer minuut 6 na de intro, je hoorde hem ook in de 1ste of 2de aflevering
Het nummer heet "Eyes" van Rogue Waves:
quote:
Missed the last train home,
Birds pass by to tell me that I'm not alone.

Overpushing myself to finish this part,
Handle a lot,
One I thing I miss,
It's in your eyes,
In your eyes

Have you seen this film?
It reminds me of walking through the avenues.

Washing my hands,
Attachment scared,
Land on the Ground,
One thing I miss,
It's in your eyes,
In your eyes
Sorry jongens, tegen Tazmanian Devil kan niemand op :D -MaJo
Iedereen weet gewoon dat de Asmoclopedie niet is in te halen -Daffodil31LE
pi_42877832
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:28 schreef lady23 het volgende:
Ik ben benieuwd wat voor een litteken Peter krijgt aangezien Hiro erna refereert. "You look different without a scar". Al met al wel een leuke aflevering al kunnen niet alle karakters me evenveel boeien.
scarf is sjaal
  zondag 22 oktober 2006 @ 01:55:56 #113
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_42877872
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 01:53 schreef Incolumis het volgende:

[..]

scarf is sjaal
Hij had het over een scar, duh. Waarom zou hij in godsnaam zeggen dat hij er anders uit ziet zonder sjaal?

Kan echt niet wachten op de volgende aflevering. En dat heb ik maar bij weinig series. Eigenlijk alleen 24 en Lost vroeger.
Ten percent faster with a sturdier frame
  zondag 22 oktober 2006 @ 14:20:30 #114
59061 neffu
Helemaal van de kaart!!!
pi_42885599
Echt de gaafste nieuwe serie die er....
Voor maandag de preview / trailer / Spoiler

Klik
pi_42887077
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 14:20 schreef neffu het volgende:
Echt de gaafste nieuwe serie die er....
Voor maandag de preview / trailer / Spoiler

Klik
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch blijft dit de vetste serie van het nieuwe seizoen, vind ik. Normaal heb ik niks met sci-fi, maar doordat de mensen (iig in het begin) 'zo lekker gewoon blijven' is écht heel vermakelijk.
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:28:51 #116
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_42887833
Die preview is vettttt, er kom eindelijk wat meer vaart in zo te zien.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 22 oktober 2006 @ 15:32:14 #117
82552 Bullet-tooth
H.K.A.S. Groningen
pi_42887924
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Henk Knaagt Aan Schenen
Hij Kijkt Aapjes Soms
pi_42890036
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 15:28 schreef Mirel het volgende:
Die preview is vettttt, er kom eindelijk wat meer vaart in zo te zien.
Erg spannend ja
pi_42894815
Wel een leuke serie, beetje x-files flashback wel dat er blijkbaar weer een zwaar undercover iets is dat ze tegenwerkt, op zich krijg ik daar altijd wel een sik van.
Het tegengewerkt worden door iets/iemand die blijkbaar zelf geen last heeft van enige vorm van tegenstand, kans op ontdekking etc etc.
Ow en het to be continued iedere aflevering is op zich wel ok, behalve dat je nu al weet hoe de laatste aflevering van dit seizoen zal eindigen als er nog een 2e seizoen volgt.
pi_42906457
wat een serie

heerlijk

wachten tot ep 5
huup huup
barbatruuk
pi_42908005
wat the fuck, dat einde van de trailer.

hoezo DAT dan weer? :/
SPOILER
voor de rest natuurlijk gewoon niet kunnen wachten op ep5
pi_42909789
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 19:12 schreef Joepie het volgende:
Wel een leuke serie, beetje x-files flashback wel dat er blijkbaar weer een zwaar undercover iets is dat ze tegenwerkt, op zich krijg ik daar altijd wel een sik van.
Dat van die geheime undercover organisatie heb je wel in veel series inderdaad, in 24 heb je dat nu, in Pirson Break heb je het, Lost ook wel een beetje, Jericho leunt ook die kant op, wordt inderdaad wat afgezaagd.
Amen.
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:33:17 #123
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_42909831
Dat is wat het Amerikaanse volk bezig houdt he. Doofpotten, complotten en verborgen organisaties. "Andere mensen weten meer dan ons!" ... Ja klopt, aangezien je een Amerikaan bent
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  maandag 23 oktober 2006 @ 08:38:15 #124
67640 SaintOfKillers
Hold me closer, Tony Danza
pi_42909868
Ik hoop dat de volgende afleveringen wat meer over personages gaan die ik tof vind (de agent of de schilder bijvoorbeeld).

Mr. Flyboy en Mrs. Schizofrenie vind ik zelf minder boeiend.
The average burglar breaks in and leaves clues everywhere. But not me. I'm completely clueless.
pi_42914545
Episode 5
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')