heb je misschien gelijk in, maar ik ga hem toch goedrekenen, omdat ik er eigenlijk ook vandoor moet (opgezocht kwam er in de nederlandse taal namelijk ook andorra la vella uit.)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef MarkPeterse het volgende:
maar andorra la vella betekent andorra stad in het nederlands en dan issie weer niet met dezelfde begin en eind letter
Don't sweat it ... Was een leuke vraag en Adis Abeba blijft in het Nederlands ook gewoon Adis Abeba, dus ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:53 schreef kamikaze het volgende:
[..]
heb je misschien gelijk in, maar ik ga hem toch goedrekenen, omdat ik er eigenlijk ook vandoor moet (opgezocht kwam er in de nederlandse taal namelijk ook andorra la vella uit.)
sorry volgende keer zal ik een betere vraag stellen
Goed dat je het zelf in ieder geval inzietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:58 schreef MarkPeterse het volgende:
... of iets wetenschappelijks waar geen weldenkend mens iets mee te maken wil hebben
Zelfkennis siert de mensquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:59 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Goed dat je het zelf in ieder geval inziet![]()
MarkPeterse +1quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:51 schreef MarkPeterse het volgende:
eiwit met bosbessensap geklopt
Ik trek trouwens mijn vraag terug. Het antwoord was: "de onterechte kampioen" en gaat over een oude man die meedoet aan een living statues tentoonstelling. Een tragikomedisch meesterwerkje!
Ik ga er trouwens zo vandoor! Tot later enzo....
dat moet dan peter sarsted zijnquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:08 schreef Jayhawk het volgende:
You talk like Marlene Dietrich
And you dance like Zizi Jeanmaire
Your clothes are all made by Balmain
And there's diamonds and pearls in your hair, yes there are
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |