Jij bent hier ook nieuw zie ik Welkom hierquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:19 schreef kamikaze het volgende:
ja sorry, ik dacht dat ik het misschien nog fout had
Hoe kom je nu op Amsterdam ??? Volgens mij begrijpt niemand deze vraag, terwijl ie toch eigenlijk niet zo moeilijk isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
Amsterdam natuurlijk
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:43 schreef TrickyDick het volgende:
Ankara - Oslo - Andorra Stad - Adis Abeba
Mark, wat ben je toch een vervelend mannetjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:48 schreef kamikaze het volgende:
markpeterse +1
klopt zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:47 schreef MarkPeterse het volgende:
andorra la vella
adis abeba
oslo
ankara
de persoon die de vraag stelt heeft onbeperkte google-license gedurende de tijd dat de vraag duurt
En abeba betekent vast ook wel iets in het nederlandsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef MarkPeterse het volgende:
maar andorra la vella betekent andorra stad in het nederlands en dan issie weer niet met dezelfde begin en eind letter
ik mag vervelend zijn, want ik ben zielig vandaag, want de tandarts heeft in mijn kies lopen borenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:49 schreef TrickyDick het volgende:
[..]
Mark, wat ben je toch een vervelend mannetjeJe weet veel !!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |