avondetenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:24 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik ben net klaar met avondeten en ben er dus weer
Het is inderdaad een tijger, en dat is zijn achternaam ook ongeveer. Verder allitereert z'n voornaam er leuk bij.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:27 schreef wyccie het volgende:
Ik weet alleen dat het een tijger is.
Waarom is jouw tomaat opeens groen geworden?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef kniertjeh het volgende:
Napoleon heeft achternamen ingevoerd. Dus zal dat wel goed zijn denk ik.
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:21 schreef MarkPeterse het volgende:
laaaaaaalaaalaaalaaaaa, gaat er hier nog wat gebeuren of kan ik maar beter gaan tukken?
en verdonk is niet mijn moeder, gelukkig, opbokken met dat mens.....
Napoleon is goed, jaartal bijnaquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:09 schreef MarkPeterse het volgende:
napoleon, 1810 ofzo
Zo klein ben ik nou ook weer nietquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:31 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Napoleon was erg klein, ongeveer 1 meter 58
Dat klopt, hij was 1.67 of 1.68 lang, wat zelfs redelijk lang was voor een Fransman in die tijd. Op Engelse spotprenten werd hij echter altijd afgebeeld als een dwergquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:35 schreef Yurithemaster het volgende:
1.67 m?
Hééhééj Mark ondanks een aantal biertjes (waarschijnlijk, denk ik) kun je nog redelijk helder nadenkenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:23 schreef MarkPeterse het volgende:
nou ben ik het natuurlijk wel met haar eens dat alle stinkbuitenlanders het land uitmoeten, maar das een ander verhaal.....
Ja, die van die ring...ik ken de ring, ben zelfs in het betreffende dorpje geweest, volgens mij, maar...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:32 schreef RoofingBurner het volgende:
Ook goede morgen. Voor de vroege vogels, er staat er nog eentje open van gisteravond.
Algemene Kennis Quiz Deel 341quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:27 schreef Nembrionic het volgende:
Net verse koffie gezet
En ik kan geen vraag over/met een ring vinden.
Deze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:59 schreef RoofingBurner het volgende:
Leuke clip ook een leuke periode trouwens.
Volgende, hoe heet zo'n ring?:
[afbeelding]
Let niet op de haren op de vinger, het is geen foto van mijn vinger.
Die is al genoemd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:41 schreef Nembrionic het volgende:
Ik zou zeggen: teenring.
Berkery +1, hebben we dat ook weer gehad.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:01 schreef Berkery het volgende:
Hij heeft geen duim om te bellen
Ben blij dat iemand de ring op de juiste waarde weet te schatten.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:16 schreef NrSiX het volgende:
^lol![]()
ik wil het antwoord op de ring vraag graag, leuke verhaaltjes overigens
Da's geen terpdorp, maar dat zou goed kunnen iddquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Schokland?
Yesquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:21 schreef Nembrionic het volgende:
Schokland?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |