Nee, veel te behaard voor een kutcadeau.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg vandaag echt een stom kutcadeau van mijn vriend:
[afbeelding]
Zoiets lelijks en stoms geef je je vriendin toch niet?
whahaha kiek hem kijkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:31 schreef Leintjeuh het volgende:
Taart gebakke voor mn hond. Kutbeest is er niet eens blij mee
[afbeelding]
WHAHAHA die foto lijkt ook een beetje op je avatarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:28 schreef Empathologica het volgende:
[afbeelding]
Schrik me toch de tering vanmorgen..
't Is maar wat je boffen noemt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:26 schreef ijsmeis het volgende:
Ik kreeg vandaag echt een stom kutcadeau van mijn vriend:
[afbeelding]
Zoiets lelijks en stoms geef je je vriendin toch niet?
Ik was m'n moeder al kwijt...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef ijsmeis het volgende:
Wat ik trouwens aantrof in mijn gang toen ik vanochtend naar het werk wilde gaan:
[afbeelding]
whehe is dat een mus met een identiteitsprobleem danquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 10:44 schreef Barbaaf het volgende:
Word ik vanochtend wakker gemaakt door een teringherrie, heeft één of andere mussenfamilie een nest gebouwd in de boom bij m'n raam :![]()
[afbeelding]
[afbeelding]
Vanavond maar de vlammerwerper erover![]()
Jij weet er niks vanquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:21 schreef ijsmeis het volgende:
Het is een zeearend
Nee dat is een Adelaarquote:Op zondag 22 oktober 2006 10:26 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Jij weet er niks vanDit is een zeearend:
[afbeelding]
Och, wat een schattig poesjequote:Op zondag 22 oktober 2006 13:14 schreef Barbaaf het volgende:
Ze zijn al weer weg hoor, de kat van de buren is vannacht langsgeweest![]()
[afbeelding]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |