quote:
Ah! Da's lief hoorquote:
Wat remlof zegtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:52 schreef remlof het volgende:
wat ijsmeis zegt!
ik heb toch een lichte twijfel dat je mischien enige voorkennis hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ik gok op SCH en Golfer
je bent niet de enigstequote:
Die zijn hard aan wat rust toe zag ik hier en daar.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ik gok op SCH en Golfer
Dan gok ik daar ook opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:08 schreef yvonne het volgende:
Ik gok op SCH en Golfer
dan ben je inderdaad in de ban vrije zonequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:22 schreef Maikuuul het volgende:
Ik niet ! want ik ga morgen naar Disney
Ja die kennen we nu wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga in Disney wel weer opzoek naar de P00nTr00n
Desuhh
[afbeelding]
daar krijg je geen ban voor hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:27 schreef Maikuuul het volgende:
Ik ga in Disney wel weer opzoek naar de P00nTr00n
Desuhh
[afbeelding]
Ik zeg dat ik daar weer naar opzoek ga, niet of je die al kent jong vuillak !quote:
Zeg het dan in je eigen topicquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ik zeg dat ik daar weer naar opzoek ga, niet of je die al kent jong vuillak !
dit soort uitingen is in principe je eigen graf gravenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:40 schreef AffenStrudel het volgende:
Yvonne
Yvonne is iemand anders dan yvonnequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:56 schreef EL_REY het volgende:
[..]
dit soort uitingen is in principe je eigen graf graven![]()
en waarom ben ik niet de enigste denk je?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:10 schreef EL_REY het volgende:
[..]
je bent niet de enigste![]()
maar alle newbee's leren snel![]()
omdat je nog meer klonen hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:59 schreef PeZu het volgende:
[..]
en waarom ben ik niet de enigste denk je?
je kan lullen wat je wil maar van gedachten ga ik niet veranderen![]()
zooo hee je bent grappig heequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:01 schreef EL_REY het volgende:
[..]
omdat je nog meer klonen hebt
![]()
![]()
![]()
[afbeelding]
quote:
nou, knap bedacht hoor einsteinquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:18 schreef EL_REY het volgende:
[..]
ik ben me er eentje
snap je, eentje... en als je klonen hebt dan ben je nooit "in je eentje"
![]()
![]()
![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
nou, knap bedacht hoor einstein
echt als je van papier was stond er een rouwadvertentie op je kop gedrukt
men o men, wat ben jij bedroevend zeg
bovenstaande waren mijn laatse disses richtieng el reyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef remlof het volgende:
kunnen jullie elkaar niet per PM gaan dissen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |