Blinde gok gebaseerd op etenswaar + tijdspanne. Waarom is dat nummer verboden dan???? Prachtig nummer, wel een beetje hard maar ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:43 schreef MarkPeterse het volgende:
[..]
RoofingBurner +1
Waarom kan ik toch geen vragen van normale moeilijkheid bedenken
Dat heb ik er nou nog nooit in kunnen herkennen...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:59 schreef MarkPeterse het volgende:
Volgens mij gaat het over een travestiet die zelfmoord gaat plegen
Dat antwoord zocht ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:04 schreef Neleos het volgende:
Het vliegtuigongeluk in Ramstein
Maar die legerplaats zou totaal niet interessant zijn als dat vliegtuigongeluk er niet was geweest. Zonder die ramp zouden ze geen Rammstein heten. Dus ze zijn meer naar de ramp vernoemd dan naar de plaats zelf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef MarkPeterse het volgende:
de band is toch genoemd naar de legerplaats, de extra info werd niet gevraagd....
Volgens mij is de band vernoemd naar het ongeluk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:09 schreef MarkPeterse het volgende:
de band is toch genoemd naar de legerplaats, de extra info werd niet gevraagd....
MarkPeterse + 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:10 schreef MarkPeterse het volgende:
kristallnacht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |