Drie weken lang 10 uur per dag debat?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:10 schreef teamlead het volgende:
toch een raar gezicht dit. Ik hou er persoonlijk niet van als politici "menselijk" proberen over te komen. Voer gewoon een inhoudelijk debat
Wat denk je dan? Dat ie reclame voor de PvdA gaat makenquote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Genverbrander het volgende:het is JP's kontje likken. Een CDA-reclamespotje van 3 kwartier.
nee hoor, 2 of 3 debatten en verder geen gezeik en gewoon je werk doen. Ik vind het geen geweldige ontwikkeling dat mensen steeds meer hun stem laten afhangen van de persoon ipv de inhoud.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Tikorev het volgende:
[..]
Drie weken lang 10 uur per dag debat?![]()
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Genverbrander het volgende:
Die verlinde is natuurlijk een dikke VVD-slet dus je hoeft ook geen kritische noot te verwachten.
Ik heb nog nooit iemand gezien met zo'n dik (rood) bord voor de kop.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:13 schreef Genverbrander het volgende:
Die verlinde is natuurlijk een dikke VVD-slet dus je hoeft ook geen kritische noot te verwachten.
Het komt op mij echt totaal geforceerd over.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:15 schreef Dos37 het volgende:
Hij doet het best leuk.
Iedereen is een "fantastisch mens".quote:Op donderdag 16 november 2006 19:16 schreef Aoristus het volgende:
wat een blije gristen, hij zou eens een keer kritisch zijn of iets niet leuk vinden.
YEAHquote:Op donderdag 16 november 2006 19:11 schreef Genverbrander het volgende:
"Oh JP wat knap, je doet al die debatten en je weet ook nog dat James Bond op TV was."het is JP's kontje likken. Een CDA-reclamespotje van 3 kwartier.
hij kan natuurlijk niet zeggen dat ie verlinde een eikel vindt en lingo een debiel kutspel. Dat zou meer stemmen kosten lijkt me. Hij kent zijn achterban...quote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Dutchguy het volgende:
Hij vindt alles geweldig, leuk of fantastisch en meer komt er niet uit. Niet zo'n slimme zet van het CDA. Eigenlijk een heel saai kleurloos mannetje en dat komt nu heel duidelijk over.
Tijdens debatten is hij toch ook geforceerd?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:17 schreef Jane het volgende:
[..]
Het komt op mij echt totaal geforceerd over.
quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef X. het volgende:
[..]
YEAH
erger je
erger je
erger je
erger je
erger je
![]()
Kom op, gooi alle frustratie over de blunders van Bos en de slechte peilingen eruit.
KOMMAAAAAAAAAAAAR
Kwam er maar iets anders uit dan 'leuk', 'fantastisch' of dingen van die strekking. Iets ECHTS.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef teamlead het volgende:
[..]
hij kan natuurlijk niet zeggen dat ie verlinde een eikel vindt en lingo een debiel kutspel. Dat zou meer stemmen kosten lijkt me. Hij kent zijn achterban...
dat kost meteen een zeteltje of 5... doet ie echt nietquote:Op donderdag 16 november 2006 19:20 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Kwam er maar iets anders uit dan 'leuk', 'fantastisch' of dingen van die strekking. Iets ECHTS.
O god, ben je nou nog steeds de huilie aan het uithangen? Moet je niet naar je Windvaan Wouter kijken bij Paul de leeuw? Of ben je nu zo hypocriet dat je dat wel goed vond?quote:Op donderdag 16 november 2006 19:18 schreef Genverbrander het volgende:
[..]
Iedereen is een "fantastisch mens".![]()
Ik ruik de Zeeuwse spuitjeslucht door het scherm heen.
Dat is onzin natuurlijk. Mensen komen geforceerd over als ze leuk en enthousiast gaan zitten doen over iets dat ze in feite geen zak boeit. Als ik enthousiast ga zitten doen over postzegels verzamelen of zo. Dan zie je ook gelijk dat het niet echt is. Net als bij JP nu dus.quote:Op donderdag 16 november 2006 19:19 schreef X. het volgende:
Dat is tv. Iedereen op tv is geforceerd. Je bent nooit jezelf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |