Jezus, hou nou toch eens op met die negatieve zooi. Jij wil gewoon geloven dat het niet goed is. Maar in De Wereld Draait Door was hij leuk en jij bent vast bang dat hij nou weer heel leuk is.quote:
De Wereld Draait Door vind ik toch ietwat serieuzer.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:29 schreef X. het volgende:
[..]
Jezus, hou nou toch eens op met die negatieve zooi. Jij wil gewoon geloven dat het niet goed is. Maar in De Wereld Draait Door was hij leuk en jij bent vast bang dat hij nou weer heel leuk is.
Ik ben benieuwdEn ik geef geen oordeel vooraf.
Geenstijl heeft opgeroepen om hier eens te stemmen, vandaar het grote verschil.quote:
Zijn reactie op Giel Beelen op het afvallen van Verdonk met die kilo's die ze reeds had uitgezet was gewoon fout. Gek dat blunders van Balkenende NIET worden afgerekend. Net zoals het voc-verhaal. Onbegrijpelijk.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:29 schreef X. het volgende:
[..]
Jezus, hou nou toch eens op met die negatieve zooi. Jij wil gewoon geloven dat het niet goed is. Maar in De Wereld Draait Door was hij leuk en jij bent vast bang dat hij nou weer heel leuk is.
Daar zat juist bijna niks serieus inquote:Op donderdag 16 november 2006 18:30 schreef vw_caddy het volgende:
[..]
De Wereld Draait Door vind ik toch ietwat serieuzer.
Slimme zet van 'm, bereikt-ie een heel ander publiek.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef Genverbrander het volgende:![]()
Een roddelprogramma presenteren... waar zijn de normen en waarden als je ze nodig hebt?
Alles voor de zeteltjes zullen we maar zeggen.![]()
Maar hij heeft wel gelijk over 'm.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:38 schreef Jane het volgende:
Heel vreemd om JP te horen vertellen over MJ.
Weet je dat ik nauwelijks kon luisteren naar wat hij zei? Ik zat gewoon steeds te denken "Wat raar dat Jan Peter Balkenende zich druk maakt over Michael Jackson"...quote:Op donderdag 16 november 2006 18:39 schreef Arcee het volgende:
[..]
Maar hij heeft wel gelijk over 'm.
Oh, ik vind het niet ongepast. Alleen raar.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:40 schreef Tikorev het volgende:
Balkenende bij RTL Boulevard is plotseling weer ongepast.
True, ik heb 'm er zelf ook direct afgezet.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:41 schreef Jane het volgende:
Weet je dat ik nauwelijks kon luisteren naar wat hij zei? Ik zat gewoon steeds te denken "Wat raar dat Jan Peter Balkenende zich druk maakt over Michael Jackson"...
Exact.quote:Op donderdag 16 november 2006 18:40 schreef Tikorev het volgende:
Hij zit daar gewoon als lijsttrekker van het CDA in campagnetijd. Niet als Minister-President. Je kunt ook echt overal een probleem van maken.
Wouter Bos bij Paul de Leeuw of bij Jensen is allemaal prima maar Balkenende bij RTL Boulevard is plotseling weer ongepast. Beetje zure reacties allemaal.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |