Het is ook vermoeiend, hoor... dat niets doen de hele dag?!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:52 schreef patje30 het volgende:
het zal eens een keer tijd worden dat die luiwammesen daar om een normale tijd hun bed uit komen! wat zullen die het moeilijk krijgen als na BB hun "normale leven" weer begint! pfff wat een zeikerds zeg!
?? is mij iets ontgaan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:22 schreef gerxan het volgende:
vergeet niet vooraf aan bb hebben ze er al 4 maand opzitten met n grote groep (o.a naar turkije) mochten ze nog wel bellen....
Nu heel de angel uit alle verhaal lijnen is zullen ze zelf voor wat aktie moeten zorgen. Na gisteren is de lol er wel af denk ik. De vierkant E10, Rik, Sab en Marc ligt nu helemaal uit elkaar. Sem is een dooie lul die alleen kan zeuren marcia is een vieze slet die bij jeroen de volgende keer bot gaat vangen en over Monique en Tijn wil ik het niet eens hebben.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:34 schreef Verida het volgende:
strenger worden op de regels wat er toch gezegd
sancties willen wij zien
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:46 schreef rickfcdb het volgende:
Blijft over een omgebouwde vent en een zeurderig semih aanhangsel conclusie tot 2007 maar weer.
Ik blijf hier nog wel ff ronddwalen maar Talpa is 10% van zijn kijkers kwijt. Nog 9 te gaan.quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jeroen is een held: Hij liet een scheet in Marlies dr gezicht ( nou ok, vlak bij)
Dat mag Jeroen van mij veel vaker doen!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
Jeroen is een held: Hij liet een scheet in Marlies dr gezicht ( nou ok, vlak bij)
Duh. Natuurlijk is Jeroen een held.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:03 schreef kleinzusje het volgende:
nog 9 ????????'quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:05 schreef rickfcdb het volgende:
[..]
Ik blijf hier nog wel ff ronddwalen maar Talpa is 10% van zijn kijkers kwijt. Nog 9 te gaan.
Iss zooow bizaa-eurr! Ben gelukkig niet de enigste die moeite heeft met Marlies.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:57 schreef kleinzusje het volgende:
Ik kan Marlies niet meer horen................. ik vind haar zooooooooooooooo vreselijk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |