quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:48 schreef NJ het volgende:
Bij sommige meiden maakt het niet uit hoe goed ze kunnen pijpen, maar is de rust als ze de mond vol hebben hemels!
Er minder over lullen en meer doen. Denk ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:47 schreef MissMayhem het volgende:
Dit is wel serieus. Aleh, het is maar hoe je het bekijkt. Ik vraag me af wat mannen zo leuk vinden aan gepijpt worden en wat een meisje moet doen zodat de man het echt goed vindt.
Het is net als fietsen, eigenlijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:56 schreef Ripley het volgende:
[..]
Er minder over lullen en meer doen. Denk ik![]()
Alleen jammer dat ze niet zo positief is.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:57 schreef NJ het volgende:
Die Ripley heeft daar trouwens ook een goed punt.
"Bflowzzjop".quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:03 schreef Ripley het volgende:
Blowjob klinkt ook zo alsof je een belg bent in tempation island/undercover lover.
Wat is er mis met "pijpbeurt"?
Komt op hetzelfde neer als:quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:47 schreef MissMayhem het volgende:
Dit is wel serieus. Aleh, het is maar hoe je het bekijkt. Ik vraag me af wat mannen zo leuk vinden aan gepijpt worden en wat een meisje moet doen zodat de man het echt goed vindt.
Goeie vraag. Ik heb geen idee. IK vind het maar gerommel in de margequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:20 schreef -SL- het volgende:
[..]
Komt op hetzelfde neer als:
waarom vinden (sommige) vrouwen het fijn om gebeft te worden.. toch??
Wát een vrouw!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik heb geen idee. IK vind het maar gerommel in de marge
-slikkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef MoChe het volgende:
-geen handen gebruiken
-geen tanden bebruiken ()
-op dr kniee-en
-diep
Netjes.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:22 schreef Ripley het volgende:
[..]
Goeie vraag. Ik heb geen idee. IK vind het maar gerommel in de marge
slachtoffer ...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:26 schreef Onno_Quist het volgende:
Blijf het slachtoffer aankijken als hij klaarkomt!
De mooie Nederlandse taal kent inderdaad genoeg mooie alternatieven. Of je verzint ze zelf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:03 schreef Ripley het volgende:
Blowjob klinkt ook zo alsof je een belg bent in tempation island/undercover lover.
Wat is er mis met "pijpbeurt"?
Nou, mijn erectie is nu wel weg hoor. Bedanktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:32 schreef UIO_AMS het volgende:
Sabbelfestijn.
Het is in ieder geval beter dan blowjob. Dat woord klopt ook van geen kant. Alsof je moet blazen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:33 schreef Ripley het volgende:
Nou, mijn erectie is nu wel weg hoor. Bedankt
En af en toe wel eens wat gaatjes dichthouden.quote:
Je hebt:quote:
Eh,ik heb een lul,en altijd al gehad (je tweede vraag beantwoord).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:13 schreef -SL- het volgende:
Je hebt:
- een kut
- een lul
Hoe weet je dat het exact hetzelfde is?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |