Ja dat las ik net ook. Raar allemaal... Het papier wat ik voor de verzekering heb meegekregen staat toch duidelijk het volgende op;quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:59 schreef _evenstar_ het volgende:
trouwens nan sensitive voor lactose intolerantie en das niet het zelfde als KMA..![]()
Volgens de apotheker koste de verpakking 8,50 , vond ik op zich nog meevallen. Ben benieuwd of ze dan wel de juiste prijs heeft door gegeven.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:26 schreef _evenstar_ het volgende:
das voor de vergoedingomdat de sensitive wel aanzienlijk duurder is als normale voeding
Als de apotheek het niet op voorraad heeft zal ik als ik jou was even naar de supermarkt gaan want daar word ook de Nan sensitive verkocht.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:28 schreef Xanthe het volgende:
[..]
Volgens de apotheker koste de verpakking 8,50 , vond ik op zich nog meevallen. Ben benieuwd of ze dan wel de juiste prijs heeft door gegeven.
Fietsen met zijn benen helpt tegen de stijfheid en koelende zak erop schijnt ook te helpen.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef kozakken het volgende:
Romme is echt ons grote kleine beertje!
5735 gram en 61 cm(en dat met 9 weken)
En twee spuiten!!Ging wel goed en hij viel in de wandelwagen in slaap. Maar nu dus niet meer...
Hij moet zo huilen, dus ik ga maar lekker eens even uitgebreid met mijn mannetje bankhangen.
Nijn is da bomb manquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:39 schreef Paradijsvogeltje het volgende:
Kendahl is verliefd op nijntje...
Dat scheelt bijna twee kilo!quote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef kozakken het volgende:
En twee spuiten!!Ging wel goed en hij viel in de wandelwagen in slaap. Maar nu dus niet meer...
Hij moet zo huilen, dus ik ga maar lekker eens even uitgebreid met mijn mannetje bankhangen.
Moet dat fijn zijn kozakken na al de beginzorgenquote:Op donderdag 19 oktober 2006 13:41 schreef kozakken het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |