Ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef patrickt37 het volgende:
Stel dat 010 wint, komt er dan gelijk een DVD?
Basel uit boeit niet zoveel, 1ste 3 gaan toch door.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:52 schreef Erasmusch het volgende:
Als we 1 vd 2 winnen, ben ik al 'tevreden'
Ja.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:55 schreef patrickt37 het volgende:
Stel dat 010 wint, komt er dan gelijk een DVD?
Aanwezig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 16:25 schreef R81 het volgende:
[..]
Ik ga met 3 vrienden (auto)![]()
Nog meer mensen hier die gaan?
Feijenoord heeft genoeg potentie, en we hadden ook genoeg geld. Er is alleen nooit geen tyfus meegedaan. Alles is regelrecht de vuilbak in geflikkerd.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:28 schreef feyenoord-dude het volgende:
[..]
Als er vervolgens nog geen geld is, kan een nieuw bestuur ook niets en blijven we een middenmotor.
Tja ik zit met mijn hoofd meer bij zondag dan donderdag, dus ik vroeg me af of jullie dat ook hadden. Zondag moet er gewoon gewonnen worden, maakt me niet uit op welke manier.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:09 schreef jorienvdherik het volgende:
rare stelling trouwens:)
Het blonde ventje boven bijna in de midden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:56 schreef Erasmusch het volgende:
En wie is nou je neefje?
In die sterkte kan je je vergissen denk ik, vorig jaar haalde ze de kwartfinale van de UEFA Cup.quote:[b]Op woensdag 18 oktober 2006 13:49 schreef Basel is de club die we moeten hebben, ik zie ze als minste van de poule, als we die niet winnen wordt het erg moeilijk.
okokok dan heb ik ze misschien een beetje onderschatquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:52 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
In die sterkte kan je je vergissen denk ik, vorig jaar haalde ze de kwartfinale van de UEFA Cup.
Leonardo heeft een paar aardige wedstrijden gespeeld, afgelopen zaterdag werd hij al gewisseld.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Steve_I. het volgende:
En, nu gaat hoongelach mij ten deel vallen, maar ik zie pierre toch nog best graag een keer terugkomen als trainer. Tis er eentje met liefde voor de club en een bikkel. Goed, hij zal inderdaad wat talentjes als kalou wegjagen, (wat misschien niet het beste is, als je kijkt wat we aan kalou, van persie en leonardo hadden kunnen verdienen, om van een hoop anderen nog niet eens te spreken) maar we krijgen wel weer een gevreesd blok bikkels zoals begin jaren 90; niet lullen maar poetsen.
Niet zozeer hoongelach, maar ik denk dat Pierre misschien wel een goede assistent trainer kan worden (motivatie, afwerking, mentailteit). Voor het hoofdtrainerschap komt hij volgens mij tekort op het tactisch vlak.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:55 schreef Steve_I. het volgende:
En, nu gaat hoongelach mij ten deel vallen, maar ik zie pierre toch nog best graag een keer terugkomen als trainer. Tis er eentje met liefde voor de club en een bikkel. Goed, hij zal inderdaad wat talentjes als kalou wegjagen, (wat misschien niet het beste is, als je kijkt wat we aan kalou, van persie en leonardo hadden kunnen verdienen, om van een hoop anderen nog niet eens te spreken) maar we krijgen wel weer een gevreesd blok bikkels zoals begin jaren 90; niet lullen maar poetsen.
Castelen op links?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:01 schreef ForzaRob het volgende:
Op zich heeft feyenoord niet zo'n slechte selectie, alleen missen we een ervaren middenvelder, type cocu.
VBronkhorst zou een ideale aankoop zijn voor in de winterstop
kan je zo spelen:
-------------------Charisteas-----------------
----Castelen-----------------------Hofs------
------------------De Guzman----------------
------------Gio--------------Lucius---------------
Leonard----Vlaar----Greene------Buijs------
-----------------------Timmer--------------------
ja hij trekt toch alleen maar naar binnen en een voorzet heef ie niet dus kan je m beter op links zettenquote:
ach het wordt toch pas beslist in de playoffs net als vorig jaarquote:Op woensdag 18 oktober 2006 15:07 schreef PLAE@ het volgende:
Wat een slachtpartij gaat dit worden
+ dat het daardoor wel de laatste editie zal worden met uitsupporters.
quote:1030 kaarten beschikbaar tegen AS Nancy
Feyenoord heeft vooralsnog 1030 kaarten beschikbaar gekregen voor de wedstrijd die op 30 november gespeeld zal gaan worden tegen AS Nancy.
Feyenoord verwacht dat de vraag naar deze topper waarschijnlijk groter zal zijn dan het aanbod en heeft een verzoek ingediend bij AS Nancy om meer kaarten.
Of het verzoek om de extra kaarten gehonoreerd gaat worden is helaas nog niet bekend, maar uiteraard zullen wij u hiervan op de hoogte houden. Wanneer de kaartverkoop zal starten is op dit moment ook nog niet bij ons bekend, maar de verwachting is dat de Diamond- en Goldcard houders in de eerste week van november hun kaarten bij de ticketbox kunnen verkrijgen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |