Let dus even op dat de Nachtbagger in dit topic blijft!quote:Op dinsdag 1 augustus 2006 07:23 schreef jogy het volgende:
Dat er een nachtelijke slowchat is, is geen probleem, alleen hou het lekker bij één topic. De rest van de topics zijn alleen maar leuk als je ook daadwerkelijk meespeelt in die nachtreeks. Jullie maken te veel rotzooi, kort gezegd.
quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 00:52 schreef Snakey het volgende:
Sta ik weer niet in de OP.
Dat je het weet.... Om 00:00uur mag je nieuwe maken dan te wachten op de oude die gesloten is.quote:Op donderdag 24 augustus 2006 00:13 schreef jogy het volgende:
Zucht, nacht..
Maak de volgende keer maar gewoon een nieuwe aan om middernacht. Gezeur de hele tijd.
Toch maar wel, omdat je zo'n schatje bentquote:Op donderdag 24 augustus 2006 02:24 schreef NJ het volgende:
Ja, hoi.
Hij hoeft niet in de OP ofzo (. ), maar links naar torrents of NZB bestanden zijn niet gewenst op FOK!.
rot opquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:38 schreef Dirrrrk het volgende:
Deed je trouwens wel lang over!
dat is zó 5 posts geleden...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:38 schreef BeeDee het volgende:
Fipo !
Dat dacht ik 2 uur geleden ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
TVP
Ik denk namelijk dat ik zo eens ga slapen.
Ik denk het... dat wil niet zeggen dat ik het ook ga doen
ik denk/zeg het ook heel vaakquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
TVP
Http foutquote:
Ja, als ie er The requested URL /Fok/André van Duin - A joh he te gek joh e.mp3 was not found on this server. van gaat makenquote:
Het is zo lang geleden dat ik op tijd naar bed ging....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
TVP
"op tijd"... verklaar je naderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:40 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Het is zo lang geleden dat ik op tijd naar bed ging....![]()
Slotje op dit topic danquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |