Vorige topic: 01quote:Kom ik de MC Drive ingereden zegt die paal: 'goeiemiddag welkom bij MC Donalds mag ik uw bestelling alstublieft?'
Ik: Ja ik wil graag een quarterpound(chchchchchcht)al frietsau(chchchchcht)cola, PLUS (chchchchchchcht)macmenu met Ice T en mc Sa(chchchchchct) alstublieft.
En (chchchcht) is dan het geluid van een storing.
Dus die paal vraagt of ik het wil herhalen en dan doe ik dat natuurlijk, maar wel MET storingen, en dat gaat zo ff door en dan mag ik doorrijden naar het eerste raam om daar mijn bestelling te doen.
HAAAAAAAAHAHAH HAHA HA !!!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef boem-dikkie het volgende:
vragen of donalds er ook is
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:40 schreef Verzin-een-leuke-nick het volgende:
Wanneer je bij het raampje staat om af te rekenen: 'doe je ook aan russisch en anaal?'
Die had ik alquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:55 schreef Jimbo het volgende:
Mag ik een pussydeluxe nu ?!
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:10 schreef Metalfreak het volgende:
Iemand die ik ken had dit ooit gedaan: hele bestelling opnemen "En doe nog maar een McMickey"
McMedewerker: "Die hebben we niet"
Hij "Laat maar dan, doe dan maar een McFlurry"
En dat met drie auto's achter elkaar, kwam de manager toch eens naar buiten om op dat bord te kijken
Iemand die ik ken had dit ooit gedaan: hele bestelling opnemen "En doe nog maar een McMickey"
En dat met drie auto's achter elkaar, kwam de manager toch eens naar buiten om op dat bord te kijken
Dan ben je pas stoer ....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:11 schreef Thy... het volgende:
"Mag ik een Whopper cheese menu met twisted fries, cola en fritesaus?"
"Meneer, wij hebben geen Whoppers"
"Nee, jullie hebben alleen maar ranzige rotzooi!!!einz!!111!!tweidreiwhopperdabei!!11!"
okay, dat vond ik wel grappigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:23 schreef timbastiaansen het volgende:
Mag ik een grote milkshake Meloen
Het spijt me, die hebben we niet
Ow, doe dan maar een kleine!
Die vind ik dan wel weer rofls !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:23 schreef timbastiaansen het volgende:
Ja en ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:29 schreef welkominspace het volgende:
[..]
moet je nagaan dat jij IRL ook zo praat
met je scooter door de mcdrive is ook stoer!quote:
Die stond in het vorige topic idd, meesterlijkquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:23 schreef timbastiaansen het volgende:
Als iemand mij dat zou vragen zou ik gewoon alles extra aanslaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:04 schreef Gripper het volgende:
Enorme stennis schoppen omdat je een dubbele Big mac wilt, dus eigenlijk alle ingredienten op 1 torenhoog broodje, en zij dat natuurlijk niet kunnen doen omdat ze niet weten hoe je dat maakt (tekenend voor het niveau van de debiel in de keuken)
"Ja maar dat past niet in het doosje meneer"
"DAN LAAT JE DAT DOOSJE GODVERDOMME MAAR OPEN!"
Hij werkt bij Mac Donalds!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Als iemand mij dat zou vragen zou ik gewoon alles extra aanslaan
extra saus (35 cent)
extra uien (35 cent)
extra kaas (35 cent)
extra augurken (35 cent)
extra vlees (nog nooit gehad maar denk wel mogenlijk 35 cent)
Daar kom je nu pas achter?quote:
Goeie zaak, dan ga ik dat een keer doen! Doet u mij maar een Quarterpounderquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 15:38 schreef Spike1506 het volgende:
[..]
Als iemand mij dat zou vragen zou ik gewoon alles extra aanslaan
extra saus (35 cent)
extra uien (35 cent)
extra kaas (35 cent)
extra augurken (35 cent)
extra vlees (nog nooit gehad maar denk wel mogenlijk 35 cent)
what's with andyquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:32 schreef X-fi het volgende:
Die bovenstaande lijkt mij verdomd op Najib Amhali
En een mcDavid zonder sausquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:55 schreef Jimbo het volgende:
Mag ik een pussydeluxe nu ?!
in totaal waren dat 0 leuke grappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef dady het volgende:
Wij proberen ook altijd grappig te zijn in de MCdrive.
Leuke grappen altijd, en nu had één zon gast het briljante idee om in zijn achteruit de McDrive in te rijden, (die hebben ze vast nog nooooit gehoord).
Knalt die aap tegen de bestelpaal aan![]()
Ik: "HE HEB JIJ OOK EEN FRIKANDEL?"
Zij :"NEE"
Ik: "DOE DAN MAAR EEN KAASSOUFLÈ"
Zij: "JIJ HEBT ZEKER JE LOLBROEK AAN"
Ik: "HEB JIJ JE EIGEN BROEK WELEENS GEZIEN?" (die broeken zijn echt treurig).
En natuurlijk rondjes rijden in de MCdrive. En betalen met Duckies van de Co-op, "Waar staat die Donald anders voor in Macdonald toch van Donald Duck"
Hilárisch meid, echt!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:19 schreef dady het volgende:
Wij proberen ook altijd grappig te zijn in de MCdrive.
Leuke grappen altijd, en nu had één zon gast het briljante idee om in zijn achteruit de McDrive in te rijden, (die hebben ze vast nog nooooit gehoord).
Knalt die aap tegen de bestelpaal aan![]()
Ik: "HE HEB JIJ OOK EEN FRIKANDEL?"
Zij :"NEE"
Ik: "DOE DAN MAAR EEN KAASSOUFLÈ"
Zij: "JIJ HEBT ZEKER JE LOLBROEK AAN"
Ik: "HEB JIJ JE EIGEN BROEK WELEENS GEZIEN?" (die broeken zijn echt treurig).
En natuurlijk rondjes rijden in de MCdrive. En betalen met Duckies van de Co-op, "Waar staat die Donald anders voor in Macdonald toch van Donald Duck"
Ik dacht al, waar is de blauwe 2quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:35 schreef NJ het volgende:
Even een hele offtopic discussie weggehaald.
We hadden het over grappen, niet alledaagse bezighedenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef Xenwolfie het volgende:
Je rijd door de mac drive, en bestelt wat. Je bent naakt. Je rijd naar het eerste hokje en slaat de ruiten van dat hok door. Vervolgens pak je de kassaslet en neem je haar mee naar de ballenbak om haar te verkrachten!.
Hehe, en die meloen moet ik ook ff onthouden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:17 schreef Blazkowich het volgende:
Alles in het Duits doen.
Habben sie vielleicht einen Grobe Mac fur mich.
en dan zeggen ze zo van: Wat zeg je?
En dan zeg jij zo van: VERDAMT NOCH MALL ICH SAGE TOCH KLAR DAS ICH EINE GROSSE MAC MOCHTE SCHWEINHUNDEN!
en dan zo doorrijden naar het volgende raampje, gewoon Nederlands praten en net doen alsof er niks gebeurt is. OMG LOLLERS!![]()
die is erg leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Letterman laat even zien hoe je wél grappig moet zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=AtPGdOs7zOM
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:16 schreef Xenwolfie het volgende:
Je rijd door de mac drive, en bestelt wat. Je bent naakt. Je rijd naar het eerste hokje en slaat de ruiten van dat hok door. Vervolgens pak je de kassaslet en neem je haar mee naar de ballenbak om haar te verkrachten!.
- What's in your happy meal?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:33 schreef NJ het volgende:
Letterman laat even zien hoe je wél grappig moet zijn:
http://www.youtube.com/watch?v=AtPGdOs7zOM
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |