Ik wacht juist eventjes tot het schuim z'n werk heeft gedaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
SCANMAN TIETUH!!!!
Scanman zal de komende tijd wel weinig tijd hebben, die is zijn sterretje al met vaseline aan het insmeren voor Etiënnequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:06 schreef Martijn_fijn het volgende:
SCANMAN TIETUH!!!!
das mega of topic dacht ik zoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scanman zal de komende tijd wel weinig tijd hebben, die is zijn sterretje al met vaseline aan het insmeren voor Etiënne![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:08 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Scanman zal de komende tijd wel weinig tijd hebben, die is zijn sterretje al met vaseline aan het insmeren voor Etiënne![]()
Heb net vanavond een hele zooi van dit soort foto's geplaatst in het topic. Krijgen we nu weer Sabrinaquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:07 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Ik wacht juist eventjes tot het schuim z'n werk heeft gedaan![]()
Hebben wij Marcia ooit in bad gezien, vraag ik me ineens af ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
Heb net vanavond een hele zooi van dit soort foto's geplaatst in het topic. Krijgen we nu weer Sabrina
Nu Marcia eens een keer in bad en dan net zo filmen als ze bij de zusjes en Micheline doen. Maar nee, dat zit er niet in.
tja maar die tieten beginnen nu ook wel een beetje eentonig te wordenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:09 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heb net vanavond een hele zooi van dit soort foto's geplaatst in het topic. Krijgen we nu weer Sabrina
Nu Marcia eens een keer in bad en dan net zo filmen als ze bij de zusjes en Micheline doen. Maar nee, dat zit er niet in.
Liever niet.......quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:10 schreef uniekhoorn het volgende:
Doet Fok het weer, zijn er saaie streams
Marlies verteld weer wat...
Ze wachten op E10quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef Martijn_fijn het volgende:
Sjees wat een grafsfeer in de badkamer.![]()
niet dat ik weetquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben wij Marcia ooit in bad gezien, vraag ik me ineens af ????
Eens.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:11 schreef natronic het volgende:
[..]
tja maar die tieten beginnen nu ook wel een beetje eentonig te worden
Denk je dat Sabrina het daarmee eens isquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef BorTheWolf het volgende:
Sabrina kan gelukkig eens rustig in bad liggen zoder dat er een of andere sexbeluste kampert binnekomt.
PLORK foteauxquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:12 schreef Wickedangel het volgende:
Nou, vooruit.
Hang 'm boven je bed, Martijn![]()
[afbeelding]
Er zijn klachten van het thuisfront geweest over de naaktbeelden van Marcia, dus vanaf dat moment niet meerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:10 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Hebben wij Marcia ooit in bad gezien, vraag ik me ineens af ????
tijd dat de kameraman iets kreatiever gaat filmenquote:
Ik ben nu dus overgeswitscht naar Floris en ja, het werkt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Floris gaat goed nog steeds, de streams dan![]()
seriues ga niet aan een programma meedoen als je daar problemen mee hebtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:15 schreef Morwen het volgende:
[..]
Er zijn klachten van het thuisfront geweest over de naaktbeelden van Marcia, dus vanaf dat moment niet meer![]()
5000quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Binnenkort is Rik dus ook 15.000 euro rijker als de opdracht lukt...nog meer jalouzie.........![]()
5000 maarquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Binnenkort is Rik dus ook 15.000 euro rijker als de opdracht lukt...nog meer jalouzie.........![]()
¤5000quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
ZIJ heeft er geen problemen mee, hehquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef Bartoli het volgende:
[..]
seriues ga niet aan een programma meedoen als je daar problemen mee hebt
Dat is dan wel weer begrijpelijk.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn die de toon van Micheline nadoet.Volgens mij irriteert hij zich ook aan dat stemgeluid.
5000 toch?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Nee, 5000.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
ok, 5000 maar , maar toch ook mooi meegenomen....quote:
daar wordt ik ook een beetje moe vanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:13 schreef Martijn_fijn het volgende:
Tijn die de toon van Micheline nadoet.Volgens mij irriteert hij zich ook aan dat stemgeluid.
5.000 euroquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Was er al gezegd dat het maar ¤ 5000 is?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Zeker. Ben benieuwd hoe en vooral wanneer Rik dat gaat doen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:18 schreef yellowfirst het volgende:
[..]
ok, 5000 maar , maar toch ook mooi meegenomen....
ssssssssst, was mijn tvpquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was er al gezegd dat het maar ¤ 5000 is?![]()
nu ja zo vaak bloot als de rest zie je haar ook nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:17 schreef Morwen het volgende:
[..]
ZIJ heeft er geen problemen mee, heh![]()
5000 n00bquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:16 schreef yellowfirst het volgende:
Geen idee, iets met E10 volgens de bewoners?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat hoorden ze nu????
Zeikerd.....quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Was er al gezegd dat het maar ¤ 5000 is?![]()
Etienne toeteren dacht ik.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:19 schreef Bluezz het volgende:
Wat hoorden ze nu????
8xquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef mazaru het volgende:
Hij moet zich dus stiekem 7 keer verkleden, binnen 7 dagen, dat moet te doen zijn
Ik weet niet maar hij krijgt er wel 15000 euro voorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef Martijn_fijn het volgende:
Wat is eigenlijk de geheime missie van Rik?
Er zitten nu toch nog maar 8 mensen in het huis?quote:
Hij moet van de 8 overige bewoners in hun kleren voor de camera staan. Zonder dat ze het zelf weten.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef mazaru het volgende:
Hij moet zich dus stiekem 7 keer verkleden, binnen 7 dagen, dat moet te doen zijn
9quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Er zitten nu toch nog maar 8 mensen in het huis?
8Xquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:21 schreef mazaru het volgende:
Rik in een topje van Sabrina.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij moet van de 8 overige bewoners in hun kleren voor de camera staan. Zonder dat ze het zelf weten.
als ie laat naar bed gaat kan hij het in een uurtje reddenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:23 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Hij moet van de 8 overige bewoners in hun kleren voor de camera staan. Zonder dat ze het zelf weten.
5000quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik weet niet maar hij krijgt er wel 15000 euro voor![]()
Oh jaquote:
opzich wel, maar k denk dat het wel lastig is om het zo te doen dat anderen het niet merken. Sommige mensen zijn echt freaks wat betreft kledingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:24 schreef natronic het volgende:
[..]
als ie laat naar bed gaat kan hij het in een uurtje redden
9quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
wat dacht je van de kleding kast in de gangquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:25 schreef n1ek het volgende:
[..]
opzich wel, maar k denk dat het wel lastig is om het zo te doen dat anderen het niet merken. Sommige mensen zijn echt freaks wat betreft kledingen weten waar en hoe ze alles achterlaten
Ik vergat dikwijls E10 mee te tellen, vast een vooruitziende blikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:25 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh jaIk vergat Marlies, maar eigenlijk kun je me dat niet kwalijk nemen
![]()
ja mij zal het niet opvallen als dr iemand in zit te kutten, maar je hebt mensenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:26 schreef natronic het volgende:
[..]
wat dacht je van de kleding kast in de gang
9 (sa, mo, tijn, rik, jeroen, marcia, mich, sem en marlies)quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is op dit moment toch vrij goed te doen hoorquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef Wickedangel het volgende:
Zediger krijg ik haar niet![]()
[afbeelding]
Lijkt me wel ja, ik vind het echt een zouteloze opdracht. Maar, ik heb mijn hoop op de weekopdrachtquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:27 schreef n1ek het volgende:
[..]
ja mij zal het niet opvallen als dr iemand in zit te kutten, maar je hebt mensen
maar t moet hem wel lukken
Zoiets?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Is op dit moment toch vrij goed te doen hoor
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
De zusjes verwachten niet dat hun moeder in destudio zou zijn. Ze weten niet dat wij hun moeder al hebben gezien.
Erg lief van Monique om bij Sabrina te gaan zitten kletsen.![]()
ik denk niet dat er een weekopdracht komt eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:32 schreef Morwen het volgende:
[..]
Lijkt me wel ja, ik vind het echt een zouteloze opdracht. Maar, ik heb mijn hoop op de weekopdracht![]()
Lijkt me niet meer dan logisch.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:31 schreef bunnyma het volgende:
Erg lief van Monique om bij Sabrina te gaan zitten kletsen.![]()
Ze lopen momenteel ook zoveel in dat huisquote:
Wrom nie?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:33 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ik denk niet dat er een weekopdracht komt eerlijk gezegd
Hoe zal het gaan als 1 van de twee het huis uit moet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:33 schreef scanman01 het volgende:
[..]... Sinds Etienne eruit is, is Monique niet meer van haar zijde geweken. Echte zusjes
Nee, zelfs niet een klein beetje of een hint.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef riri het volgende:
weet Sabrina wat zich er precies heeft afgespeeld tussen E10 en Marcia?
Nou ik reken daar niet op bij mijn zus!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch.
Ja, dat weet ze.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef riri het volgende:
weet Sabrina wat zich er precies heeft afgespeeld tussen E10 en Marcia?
Ik ben ook een beetje jaloers.....wil ook zo'n zusje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou ik reken daar niet op bij mijn zus!
Daarom vind ik de zusjes ook zo lief!!
En toen loog hij de hele boel bij elkaar, tegen Jeroen zei hij iets heel anders.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, dat weet ze.
Ze heeft vanmiddag aan hem gevraagd of hij met Marcia gesexd heeft.
Als je altijd voor je zus moet zorgen zoals Monique bij Sabrina moet doen dan is dat niet niksquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:34 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch.
mja maar dan had bridget toch wel al te kennen gegeven in de uitzending wat die opdracht zou inhouden dan?quote:
Toen met die heibel met Rob was Sabrina zeker meegegaan ja. Nu weet ik het niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:35 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Hoe zal het gaan als 1 van de twee het huis uit moet?
Zou de andere dan ook mee gaan?
Wat treurigquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:36 schreef it_was_me het volgende:
[..]
Nou ik reken daar niet op bij mijn zus!
Daarom vind ik de zusjes ook zo lief!!
ze zat er toch bij in de lounge toen ze ook al bezig warenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:37 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ja, dat weet ze.
Ze heeft vanmiddag aan hem gevraagd of hij met Marcia gesexd heeft.
Ze weet er alles van.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:36 schreef Morwen het volgende:
[..]
Nee, zelfs niet een klein beetje of een hint.
Zie mijn vorige postquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:41 schreef bunnyma het volgende:
[..]
Ze weet er alles van.
Ze lagen er met z'n tweeen over te praten toen Marcia naar de DBK werd geroepen om door Hummie opgehitst te worden om het te bespreken met de andere vrouwen.
vast wel maar nogmaals ze was bij kennis en wist verdomde goed wat ze deed. Alleen BB beinvloedde haar weer om dat zielige figuur uit te gaan hangen zodat het leek of e10 haar onzedelijk betasttequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Marcia zal ook wel enorm opgelucht zijn dat E10 weg is.
Denk het ook wel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:41 schreef Day het volgende:
Marcia zal ook wel enorm opgelucht zijn dat E10 weg is.
Heb ik helaas gemist....die heibel.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:39 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Toen met die heibel met Rob was Sabrina zeker meegegaan ja. Nu weet ik het niet.
Jeroen of Tijn let maar op. Alleen acht ik die iets verstandiger dan E10 om daar verder niet op in te gaanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Alleen: wie moet ze nu gebruiken dan, als ze geil is?
Ze gaf toe fout te zitten, dat heb ik van E10 niet gezien, alleen maar gebral tegen Jeroen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef Bartoli het volgende:
[..]
vast wel maar nogmaals ze was bij kennis en wist verdomde goed wat ze deed. Alleen BB beinvloedde haar weer om dat zielige figuur uit te gaan hangen zodat het leek of e10 haar onzedelijk betastte
Nee, vandaar mijn tekst sufferd.quote:
Nou....liegen. Hij was minder uitgebreid met vertellen. Tegen Jeroen deed hij veel stoerder.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:38 schreef Morwen het volgende:
[..]
En toen loog hij de hele boel bij elkaar, tegen Jeroen zei hij iets heel anders.
waarom zou E10 fout zitten?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze gaf toe fout te zitten, dat heb ik van E10 niet gezien, alleen maar gebral tegen Jeroen.
Jeroen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:43 schreef Gert het volgende:
[..]
Denk het ook wel.
Alleen: wie moet ze nu gebruiken dan, als ze geil is?
Ja schande, uitgaan en dronken worden. Dan ben je inderdaad wel een alcoholist.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
en verder: marcia verheugt zich nu al op uitgaan en dronken worden.
leert niks, alcoholiste
Alleen misbruikt ze dan die lieve Floris. Die jongen laat ze dan alle hoeken van de kamer zien. Helaas is Floortje nu niet aanwezig.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
waarom zou E10 fout zitten?
leert niks, alcoholiste
Alcoholiste gaat wel ver.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
leert niks, alcoholiste
ik zeg ook niet dat E10 onschuldig is. Ik zeg alleen dat Marcia niet de zielepiet moet gaan uithangen. Op internet wordt E10 wel afgemaakt op dit akkefietje.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:45 schreef Morwen het volgende:
[..]
Ze gaf toe fout te zitten, dat heb ik van E10 niet gezien, alleen maar gebral tegen Jeroen.
je weet best wat ik bedoelquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:48 schreef Gert het volgende:
[..]
Ja schande, uitgaan en dronken worden. Dan ben je inderdaad wel een alcoholist.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:49 schreef Day het volgende:
[..]
Alcoholiste gaat wel ver.
Maar ik blijf wel verbaasd om de verandering bij haar te zien als ze te veel drank op heeft.
Ze is echt een duidelijk voorbeeld van de slogan "drank maakt meer kapot dan je lief is"
Beetje erg oftopic, maar goed, nog 1 keer: E10 had van haar af moeten blijven, ze sliep al en was zo dronken als een tor. E10 is geen heer, tuurlijk zit zij ook fout, maar hij is/was een ranzig kereltje ook bij Sab.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:47 schreef avonne het volgende:
[..]
leert niks, alcoholiste
Ik vraag me af hoeveel spijt ze nou écht heeft.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:50 schreef avonne het volgende:
[..]
je weet best wat ik bedoel
ze is al weer helemaal vergeten dat ze spijt heeft van de laatste twee keer dat ze dronken was
En volgens mij heeft ze Etienne de volgende dag ook niet echt ontweken. Dus zo rot voelde ze zich niet over wat er was gebeurd. Ze hoopte alleen heel erg dat BB het niet zou uitzenden en deed zelfs een halve oproep daarover richting BB.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:56 schreef Gert het volgende:
En die eerste keer had ze aan de ene kant wel spijt, maar tegelijkertijd zat ze de volgende dag trots te vertellen dat ze eerst aan die penis zat en toen aan die penis en dat ze het echt een geweldige avond had gevonden.
Ze heeft een extra irritant stemmetje als ze een "leuke anekdote" vertelt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:59 schreef Lyza het volgende:
Dat verhaal van Micheline over dat kuthockey heb ik nou al 2x gehoord. Boringgggg.
Of kijk ik gewoon teveel![]()
Inderdaad. Ik snap ook écht niet waarom ze niet genomineerd wordt. Ik vind haar zeikerig (niet alleen d'r stem) en ze voegt bar weinig toe.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:03 schreef Gert het volgende:
[..]
Ze heeft een extra irritant stemmetje als ze een "leuke anekdote" vertelt.![]()
En iets zegt me dat dat vooral door BB komt en de manier waarop ze met Etienne zijn omgegaan en alles in beeld hebben gebracht. Hoewel Marcia-gate wel vrij goed is neergezet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat Marcia zich nu echt goed voelt. E10 is eruit en niet zij![]()
En met ¤15.000 kan ze Floris paaien.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:04 schreef Morwen het volgende:
Ik denk dat Marcia zich nu echt goed voelt. E10 is eruit en niet zij![]()
Nope, ik ga niet happenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En iets zegt me dat dat vooral door BB komt en de manier waarop ze met Etienne zijn omgegaan en alles in beeld hebben gebracht. Hoewel Marcia-gate wel vrij goed is neergezet.
Ben ik het niet zo mee eens. De meesten van de streamers vonden en vinden Etienne ook een eikeltje. Los van Marcia-gate. Hoewel het nu wel weer wat saaier wordt, mocht 'ie er van mij ook wel uit. In het hele Marcia-verhaal vind ik beiden even "schuldig".quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:05 schreef scanman01 het volgende:
[..]
En iets zegt me dat dat vooral door BB komt en de manier waarop ze met Etienne zijn omgegaan en alles in beeld hebben gebracht. Hoewel Marcia-gate wel vrij goed is neergezet.
lol hoe dat nu zo neer gezet word doet me dat denken aan dat liedje van de kleine zee meermin (hoe heten die dingen ...voeten) ...laat maarquote:
Jij vindt dat hij ook op een verkeerde manier is omgegaan met Sabrina natuurlijk. Maar dan zeg ik: vraag dat naderhand eens aan Sabrina zelf dan. Want DAAR gaat het natuurlijk om. Vraag of zij dat ook vindt.... en laat haar desnoods de zogenaamde 'schokkende' beelden zien. Wedden dat ze er niets ergs aan vindt. Maar hij werd wel door BB de kamer uitgeflikkerd om die reden en dat hebben ze op tv ook goed laten merken.quote:
Dan heb je het toch over Egbert en niet over Etienne. Of heb ik weer es iets gemist?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind dat hij ook op een verkeerde manier is omgegaan met Sabrina natuurlijk. Maar dan zeg ik: vraag dat naderhand eens aan Sabrina zelf dan. Of zij dat ook vindt.... en laat haar desnoods de zogenaamde 'schokkende' beelden zien. Wedden dat ze er niets ergs aan vindt. Maar hij werd wel door BB de kamer uitgeflikkerd om die reden en dat hebben ze op tv ook goed laten merken.
Intussen is Monique vrij goed in haar missie geslaagd volgens mij. Sabrina is over het ergste punt heen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:14 schreef Lyza het volgende:
*edit; wellicht bedoel je het ombouwen tot prinsessenkamer
Ik vraag me af of Barry dat ook zo vindt, maar je hebt gelijk, Sabrina heeft een eigen verantwoordelijkheid. Maar ik blijf E10 een ranzig mannetje vinden, daarnet ook weer in de herhaling van de uitzending tegen Jeroenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vind dat hij ook op een verkeerde manier is omgegaan met Sabrina natuurlijk. Maar dan zeg ik: vraag dat naderhand eens aan Sabrina zelf dan. Of zij dat ook vindt.... en laat haar desnoods de zogenaamde 'schokkende' beelden zien. Wedden dat ze er niets ergs aan vindt. Maar hij werd wel door BB de kamer uitgeflikkerd om die reden en dat hebben ze op tv ook goed laten merken.
Intussen is Monique vrij goed in haar missie geslaagd volgens mij. Sabrina is over het ergste punt heen.
Scan, Sabrina valt op verkeerde jongens, punt uitquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:11 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij vindt dat hij ook op een verkeerde manier is omgegaan met Sabrina natuurlijk. Maar dan zeg ik: vraag dat naderhand eens aan Sabrina zelf dan. Want DAAR gaat het natuurlijk om. Vraag of zij dat ook vindt.... en laat haar desnoods de zogenaamde 'schokkende' beelden zien. Wedden dat ze er niets ergs aan vindt. Maar hij werd wel door BB de kamer uitgeflikkerd om die reden en dat hebben ze op tv ook goed laten merken.
Wat zeg je nou toch weerquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Zal ik jou eens diep nomineren?
Heb je je streams weer uit?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:00 schreef Morwen het volgende:
[..]
Wat zeg je nou toch weer![]()
Dadelijk stemmen ze je eruit heh
![]()
Het is echt ubersaai op de streams, gaat over scholen en dialecten ofzo![]()
*zet streams snel weer aanquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:00 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Heb je je streams weer uit?![]()
Het gaat over kroketten en Robbie Williams![]()
ja die had Monique verzonnenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:16 schreef n1ek het volgende:
Ze hadden een theorie dat Semih misschien helemaal niet genomineerd is maar eigenlijk voor extra spanning op de bank wordt gezet maar er helemaal niet uit kan.. =)
Marlies moet gewoon keihard gefucked worden door BB of wie dan ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:42 schreef Stereotomy het volgende:
Ik had Marlies allang een mep in haar gezicht verkocht, om te kijken of ze niet gehypnotiseerd is oid, het zoooooo eensch zijn met alles en iedereen, da's gewoon eng.
Waarom niet, die hebben het meestal ook niet zo op turkenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:45 schreef Stereotomy het volgende:
Tijn is Semih aan het bashen
Voor zo'n wijs iemand is portier niet echt een goeie carriere tot nu toe, Tijn
Het zijn toch vaak turken?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:47 schreef PC eend het volgende:
[..]
Waarom niet, die hebben het meestal ook niet zo op turken
Moet dat dan?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
*fap fap fap*
[afbeelding]
*fap fap fap*
Nee, ik kan er geen stijve van krijgen
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:50 schreef Stereotomy het volgende:
*fap fap fap*
[afbeelding]
*fap fap fap*
Nee, ik kan er geen stijve van krijgen
Nouja, 't is toch een goed geproportioneerde vrouw met lange benen en een goede kont, dussssquote:
Je ziet haar gezicht niet, en het geluid kan je uitzetten. Ik snap het probleem niet.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:54 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Nouja, 't is toch een goed geproportioneerde vrouw met lange benen en een goede kont, dussss![]()
en terechtquote:
Dat zei ze ook niet. Rik was het juist niet met ze eens. Zijn enigste irritatiepuntje was dat ze af en toe moeilijk serieus kunnen zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:59 schreef Coraatje het volgende:
hoor ik marlies nu zeggen dat rik het ook eens was dat de zusjes prinsessen gedrag vertonen?
ik heb rik echt nog nooit iets verkeerd horen zeggen over de zusjes (wel dat sabrina ook op zijn exit lijstjes staat ,omdat hij daar het minste mee, heeft maar verder niks negatiefs)
ik konhet ook niet goed verstaan en was dus ook verbaasd als dat was wat ik hoorde ,daarom vroeg ik het evenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:00 schreef n1ek het volgende:
[..]
Dat zei ze ook niet. Rik was het juist niet met ze eens. Zijn enigste irritatiepuntje was dat ze af en toe moeilijk serieus kunnen zijn.
Als ze een beetje zelfrespect had voelde ze zich misschien geen saaie lelijke doos.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:58 schreef avonne het volgende:
[..]
en terecht![]()
het zijn leuke vrouwen, maar als je daar als vrouw naast staat voel je je een saaie lelijke doos![]()
een beetje zelfrespect vereist dan dat je de mindere punten zoekt
Nee, nee, Marcia zei dat ze niets jaloers van Sabrina had gemerkt, maar alleen van Moniuqequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:03 schreef NorthernStar het volgende:
[..]
Als ze een beetje zelfrespect had voelde ze zich misschien geen saaie lelijke doos.
En als iemand anders iets lelijks doet ofzo kun je het daar best met je "maatje" over hebben, maar Marcia verzint dit gewoon dat Saar dat zei. Of ze is zo vooringenomen dat ze echt denkt het gehoord te hebben.
Of dat Saar jaloers is. Nou wat heeft ze een big deal gemaakt dat Etienne met Marcia lag te vozen.![]()
E10 eruit.. nu..quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:15 schreef Teksass het volgende:
Dat klote kettinkje van E10 gatverdegatverdegetver.
Nu is het genoeg, einde BB voor mij wat zooitje leeghoofden, meelullers en achterbakse slijmballen.
Ben er kotsmisselijk van.
Klik.
Uitkoken die handel en verkopen op marktplaatsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:11 schreef n1ek het volgende:
Etienne heeft toch zn diadeem achtergelaten voor Sa
Ik zal kijken wat ik voor je kan doen, het is bij mij met E10 ook geluktquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:59 schreef Coos het volgende:
Ik hoop toch zo dat die heipaal van een Marlies met d'r kutnijd volgende week weg moet.
Heb zelden zo'n nagemaakte gezien.
Lekker antroposofisch meelullen met al het onrecht in de wereld en zelf een kipschnitzeltje knabbelen.![]()
dus op één:
Marlies
2. Jeroen
3. Marcia
In die volgorde graag.![]()
Ritueel verbranden is nog teveel voor zo'n dingquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:24 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Uitkoken die handel en verkopen op marktplaats
Het lijkt het concept BB nl welquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:52 schreef Bluezz het volgende:
Marlies leek me in het begin een interessante vrouw... maar ze stelt me erg teleur
Dat scheelt een hoop ergenisquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 03:47 schreef Dizzy-lizzy het volgende:
gewoon door Zwolle laten lopen
Maar H et is uit het huis
Ja, dat zei ik al, kut opdracht !quote:
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:37 schreef PC eend het volgende:
Wel grappig dat ze juist die schurftlijer dit laten doen
Als de meiden hem betrappen denken ze dat het een engerd is die 's nachts in hun kleding looptquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:36 schreef dl3b het volgende:
Leuk dit, Rik loopt uitgebreid te zoeken naar dingen van Jeroen die hij nodig denkt te hebben.
Als zichzelf.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:45 schreef HiDiHo het volgende:
van wie was de eerste ?
Volgens mij niet, maar het gaat om het ideequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:38 schreef HiDiHo het volgende:
[..]
![]()
Daar had ik nog niet eens aan gedacht, krabt ie nog veel?
Oh, ja dat zei ie, ik begreep het alleen niet, dom van me hequote:
dat wel maar er beweegt iets tenminstequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:48 schreef PC eend het volgende:
Dit is alleen maar leuk als iemand een tegenopdracht kreeg, zelfs roel kreeg de rookpolitie op zijn nek...
Makkelijk verdienen dit![]()
Zijn leuke dingen voor om dat te voorkomen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:41 schreef HiDiHo het volgende:
Rustig aan met het geluid rik, denk om mijn oortjes !
Bang voor Tijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:53 schreef HiDiHo het volgende:
Wat? Gaat ie niet verder?
Mute ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 04:57 schreef dl3b het volgende:
[..]
Zijn leuke dingen voor om dat te voorkomen.
Mietje !quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:03 schreef NorthernStar het volgende:
Nah kom op Rik. Kan best.
Ja, en dat heeft niets met wassen te maken of met wat andersquote:
Volgens mij wil hij Tijn wegpestenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:14 schreef dl3b het volgende:
Wat doet ie toch moeilijk, weer dat podium op naar Tijn,
Tja, als je ook als jezelf moet ????quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:25 schreef elcastel het volgende:
Hij laat er geen gras over groeien, dit was de derde al ?
Als smoes naar Marlies toe, om te verklaren waarom hij terug de slaapkamer in kwam.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:35 schreef HiDiHo het volgende:
Hahahaha geen jeuk zei je Pc eend ?
Hij zegt net tegen marlies dat alles goed gaat, maar dat ie jeuk heeft![]()
Had niet gehoeven, die was toch nog niet helemaal wakker.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:38 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als smoes naar Marlies toe, om te verklaren waarom hij terug de slaapkamer in kwam.
Nou....., ik weet het niet, hoelang duurt schurft ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:38 schreef dl3b het volgende:
[..]
Als smoes naar Marlies toe, om te verklaren waarom hij terug de slaapkamer in kwam.
Pas als alle dode mijten en eieren door de voortdurende vernieuwing van de huid zijn afgestoten, is de jeuk geheel verdwenen. Dit kan enkele weken duren.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 05:49 schreef dl3b het volgende:
Max twee weken NA behandeling.
5000 euroquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Sassefras het volgende:
wat kan rik eigenlijk winnen?
Ik meen uit de COS te hebben opgemaakt, na een lange discussie want niet iedereen was het er direct over eens, dat het 5000 euro wasquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:34 schreef Sassefras het volgende:
wat kan rik eigenlijk winnen?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 08:38 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik meen uit de COS te hebben opgemaakt, na een lange discussie want niet iedereen was het er direct over eens, dat het 5000 euro was
Zeg maar gerust, IEDERE ochtend.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 10:25 schreef Sassefras het volgende:
het is vrij saai.. maar das altijd na de maandagavond of niet?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |