hoe lang moet ik nog wachten?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ok done,
ik heb op msn alswel aan de telefoon met mijn opgebaarde vriendin het volgende gezegd:
bom, aanslag, terrorisme, Bush, dood en verderf, koala's, O.B, batterijen opladen, groen, Madrid en loller
Je bent Londen en WTC vergeten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ok done,
ik heb op msn alswel aan de telefoon met mijn opgebaarde vriendin het volgende gezegd:
bom, aanslag, terrorisme, Bush, dood en verderf, koala's, O.B, batterijen opladen, groen, Madrid en loller
Je bent niet meer te overtreffen.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef boem-dikkie het volgende:
stormloop topicen daar hebk zo mijn best voor gedaan
waarom koala's ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef opgebaarde het volgende:
Ok done,
haha zie je nou welquote:
Linkje in de OP.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:04 schreef vloeistofje het volgende:
En ik snap niks van de bedoeling van dit topic.
M'n computer crasht als er twee vensters open zijn. Ik zal er derhalve nooit achter komen.quote:
De geheime dienst controleert je.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:14 schreef vloeistofje het volgende:
[..]
M'n computer crasht als er twee vensters open zijn. Ik zal er derhalve nooit achter komen.
Bedankt hč. De Zaanse methode, knipperende lampjes.. *ril*quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:26 schreef vloeistofje het volgende:
Há. Tot volgende week, jogy. Succes met de vreselijke mishandelingen en onmenselijkheden die je staan te wachten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |