quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef zoeperzazke het volgende:
deze foto is net iets teveel bewerkt, maar op zich wel heeeel erg mooi...
[afbeelding]
hele mooie fotoquote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:14 schreef zoeperzazke het volgende:
deze foto is net iets teveel bewerkt, maar op zich wel heeeel erg mooi...
[afbeelding]
haha, wat staat er ook weer? 'Nu nog een cursus Engels'quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Die bushokposters van Crystal Clear voor Sanne.
Klopt ja.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
haha, wat staat er ook weer? 'Nu nog een cursus Engels'
met een cursusje alleen komt ze er niet hoorquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:17 schreef cinnamongirl het volgende:
[..]
haha, wat staat er ook weer? 'Nu nog een cursus Engels'
Ach, jawel. Die moet alleen ietsje zelfverzekerder worden en dan redt ze het best.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
met een cursusje alleen komt ze er niet hoor
Misschien nog een cursusje: 'leven'.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:19 schreef Re het volgende:
[..]
met een cursusje alleen komt ze er niet hoor
bij de eerste onbegeleide shoot of afwijzing stort dat kind helemaal inquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:21 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ach, jawel. Die moet alleen ietsje zelfverzekerder worden en dan redt ze het best.
Volgens mij wil je dat graag.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:23 schreef Re het volgende:
[..]
bij de eerste onbegeleide shoot of afwijzing stort dat kind helemaal in
Precies. Ik snap het wel hoor, ook al was Daisy mijn favoriet. Het was geen "wie vindt het Nederlands publiek het aardigst/vermakelijkst"-verkiezing.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:59 schreef Puckzzz het volgende:
Vanessa Paradis
ze was gewoon de beste met haar foto's.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:06 schreef zjroentje het volgende:
Die bushokposters van Crystal Clear voor Sanne.
In dat artikeltje staat ook dat ze van mijn school af gaat.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:28 schreef Molline het volgende:
Topmodel Sanne op cursus Engels
Sanne, de winnares van Holland's Next Top Model, gaat een cursus Engels volgen. Crystal Clear, ÊÊn van de hoofdsponsors van het RTL 5-programma, heeft haar daarvoor een waardecheque aangeboden. Het kersverse topmodel vindt zelf dat haar Engels niet echt slecht is, hoewel op televisie was te zien dat ze de taal niet volledig beheerst. "Als er zoveel druk op je staat, is het wel even moeilijk om goed uit je woorden te komen", verklaart ze.
Ik snap dat ook niet, een paar staan bij Up, een paar bij new Faces en een paar bij Fashionquote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:31 schreef Toeps het volgende:
[..]
[afbeelding]
By the way, wie weet waarom Sanne en Charmayne bij Max in de categorie Up! staan? Is dat voor aanstormend talent of zo?
En nergens op de site is ook een uitleg te vinden wat dat dan inhoudt. New Faces speekt wel voor zich, maar Up? Het kan ook zijn dat ze nog veel moeten leren, of zo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 14:54 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Ik snap dat ook niet, een paar staan bij Up, een paar bij new Faces en een paar bij Fashion
Nou inderdaad, die kennis van je lijkt me een betrouwbare bron.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Alle meiden hebben een contract bij HNTM gekregen.
Zal is even vragen of die kennis van mij die zei dat Tyra er zou zijn en Sylvia zou winnen aan de drugs is.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Daisy vind ik teveel een ja-knikker..ga loempia's verkopen, schele kut.
Hoeft ze denk ik niet, maar dat terzijde, ben je een beetje boos...lol?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Zal is even vragen of die kennis van mij die zei dat Tyra er zou zijn en Sylvia zou winnen aan de drugs is.
Sanne is het beste model, maar niet de beste keuze. Haar spraakgebrek, humorloze opmerkingen.
Sylvia had moeten winnen.
't Contract is bij Max models, niet bij HNTMquote:Op woensdag 25 oktober 2006 15:27 schreef LoveProfusion het volgende:
Sanne is het beste model, maar niet de beste keuze. Haar spraakgebrek, humorloze opmerkingen.
Sylvia had moeten winnen.
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:07 schreef ivetje het volgende:
Finale was idd vaag, Sanne struikelde op de catwalk!! Hallo, DAT is nou juist waarop je getest wordt in die laatste aflevering. En dan blijkt dus dat je het niet kan, en win jeHele vreemde gedachtengang hebben ze daar, maar goed.
Zowiezo ook hoe het ging verder, eerst Daisy eruit en 2 seconden later de winares bekendmakenBij ANTM gaat er halverwege de aflevering 1 uit en aan het eind weet je wie de winares is.
Ik zat ook al te denken, volgens mij struikelde ze niet. Wat ze wel een keer deed was de jurk wat voor zich uit schoppen omdat haar voet erin bleef haken, ofzo.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
[..]ik heb haar niet zien struikelen eigenlijk...
Helemaal op het eind bij de laatste keer op de catwalk...ze had geloof ik die lichtbruine jurk aan van zijde ofzo. Ze struikelde een klein beetje...ze ging niet op d'r plaat nee maar je zag het welquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Dat hebben ze er dus uitgeknipt. Vrienden van mij waren erbij en ze is echt gestruikeld..quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:21 schreef Puckzzz het volgende:
Oh okay, volgens mij zei daisy alleen dat ze nooit vriendinnen zouden worden, vind ik alleen eerlijk, en knuffelig doen, tja, het is en blijft tv.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:03 schreef LoveProfusion het volgende:
robert ze staan er echt wel hoor..heb op de maxmodels site foto's gezien van cathelijne, annika, anna marie, daisy, charmayne..ze staan alleen op verschillende gedeeltes..new faces, up, fashion:)
En overigens vond ik Daisy de beste catwalk doen..alleen vind ze alles GEWELDIG en LEUK..en dat geloof ik niet.. heel knuffelig met Sylvia doen en haar dan in RTL boulevard zitten te dissen.
WTF is charmayne (?) met haar jurk aan het doen!?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:38 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Finale show link:
http://dump.geenstijl.nl/mediabase/5214/c659b7e6/index.html
Dat vroeg ik me dus ook al af...ze houdt hem omhoog ofzo? Misschien zakt ie anders af. Hoewel ze hem de 2e keer wel gewoon laat hangen, dus dat lijkt me sterkquote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:47 schreef _Arual_ het volgende:
[..]
WTF is charmayne (?) met haar jurk aan het doen!?
Er was toch een nipple te zien bij Charmayne toch ofzo?quote:Op woensdag 25 oktober 2006 16:41 schreef ivetje het volgende:
Wat houdt charmaine op een gegeven moment dat zwarte jurkje vast bij d'r tieten?? Ziet er echt heel lomp uit...en Ovo heeft meerdere poses aan het eind van de catwalk, is gezegt dat dat een no-go is bij shows
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |