Volgens mij zei ze 'breder'.quote:Op maandag 23 oktober 2006 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, ha die Syl, ze vertelde net hoe schraal Sanne is qua bouw: 'ja bij mij is dat toch allemaal wat beter'
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. omdat zij nog helemaal groen en te boetseren is.
zag ik het dus toch goed!quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:25 schreef Ace1 het volgende:
Tijdens de terugblik zag ik toch duidelijk de vagina van Sylviadie op de foto niet te zien was, maar tijdens het filmen wel.
Ik ga die herhaling ook nog maar kijken dan.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:25 schreef Ace1 het volgende:
Tijdens de terugblik zag ik toch duidelijk de vagina van Sylviadie op de foto niet te zien was, maar tijdens het filmen wel.
Gelukkig maar dat we de venusheuvel zagen en niet de vagina. Anders was het wel een erg ranzig shot geworden.quote:Op maandag 23 oktober 2006 22:25 schreef Ace1 het volgende:
*mee eens is* Daisy vond ik een enorme slijmbal en moet loempia's gaan verkopen bij het Vietnamese stalletje op de hoek....ik vond haar uiterlijk erg 13 in een dozijn.quote:Op dinsdag 24 oktober 2006 15:58 schreef Scandalous het volgende:
Ik ergerde me dood aan Daisy, met dat constant vooraan staan van haar. Als er iemand te ontmoeten was, vloog ze naar voren "OH HAAAI" *zoen* Ja echt geweldig! Waaaauw!
De winnares is Sylvia
Daar heeft ze dan ook gewoon gelijk inquote:Op maandag 23 oktober 2006 21:41 schreef cinnamongirl het volgende:
Ha, ha die Syl, ze vertelde net hoe schraal Sanne is qua bouw: 'ja bij mij is dat toch allemaal wat beter'
.
Dat verbaasd me nix...ze is toch meer een model voor FHM en dat soort bladen vind ikquote:Op woensdag 25 oktober 2006 11:32 schreef Puckzzz het volgende:
Syl gaat voor de Playboy poserenheb ik op DPZ gelezen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |