ik zat aan t eind van de aflevering te wachten tot Yfke "Goodmorning Maiduh" en de meiden "Goodmorning Charlie" zouden zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Flyga het volgende:
[..]
inderdaad,
brunnette, blondine, afro en aziaat
Sanne gaat winnen denk ik, en ik kreeg de indruk dat ze het engels nog wel redelijk verstond maar niet alles. ze begreep iig de essentie. I must here...*wijst op kaartje* briljant gevondenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Mvnl het volgende:
[..]
edit: iig 2 van de 3.. Sylvia Sanne zou ws weer '18' zeggen
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Leigh het volgende:
Ben benieuwd of de uitslag zal uitlekken...
Ik denk dat Sanne best nog wle eens kan gaan winnen, of iig een goed model kan worden. Ze moet alleen een beetje over haar verlegenheid heen komen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt, ze krijgt telkens te horen dat ze het goed doet. Ze moet alleen iets aankomen. Ze is wel erg mager vind ik.quote:
Dat zou super zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavond
volgens mij gaan we dan weer verder met ANTM seizoen 6quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef Natalie het volgende:
Bij die eerste uitzending had ik iets van... Goede God... wat verschrikkelijk. Ik kijk nooit weer! Toch maar blijven kijken, en ik weet niet of ik er gewend aan ben geraakt of dat het echt leuker is geworden, maar heb er van genoten. Vind het bijna jammer dat het na volgende week afgelopen is.
Zullen ze dan weer met een nieuw seizoen ANTM beginnen?
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
Maar ze lokken die mensen ook met iets anders om zich op te geven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef -Britt- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.![]()
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
Daisy achterop die fiets, door de straten van NY, dat vond ik op een of andere manier zo grappig!
Ja, Sylvia had je nooit van zijn leven achter op zo'n fiets zien staan, vinden jullie overigens niet, als je Sylvia vergelijkt met die andere 2 dames dat ze toch redelijk gevuld is vooral haar achterste? Bij de eliminatie in de laatste aflevering viel me dat op, en dat ze ook een beetje gedrongen overkwam (relatief kort lijf of zo)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |