abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_42751518
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...
ben toch benieuwd hoe hoog ze zal eindigen.
vraag me af, als ze al zo lang in het vak zit waarom ze nooit echt is doorgebroken als topmodel?
pi_42752096
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:

[..]

het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...
ben toch benieuwd hoe hoog ze zal eindigen.
vraag me af, als ze al zo lang in het vak zit waarom ze nooit echt is doorgebroken als topmodel?
Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalyse
Doe maar gek, de rest van Nederland doet al gewoon genoeg
pi_42752261
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Samson het volgende:

[..]

Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalyse
Vind 'r ook wel mee vallen nu ja, aan 't begin vond ik haar heel nep en overdreven en kattig.. Met 'r gejank om die opmerking van die make-up-meneer.
pi_42752291
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:

[..]

het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak,
Dat vind ik dus ook En vanwege haar mooie uiterlijk krijgt ze toch al van mensen de stempel 'dom', en dat imago neemt ze zelf weer in de zeik. En ze is ook niet vies van zelfspot
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 21:17:38 #105
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_42752623
Ovo: "Tis net alsof ik een hoedje op heb! "
Sylvia: "Nou, het lijkt eerder of je op je hoofd gescheten bent"

Wheheheh...ben ik trouwens de enige die Ovo eng eng ENG en lelijk vindt?
Die mag er van mij vanaaf uit, ook door haar onprofessionele gedrag, volgende week boerinnetje Sanne,
Daisy mag dan 2e worden want dat is wel een symphatieke meid en dan Sylvia als winnares natuurlijk, die is gewoon het mooist.
Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_42753611
Jeetje komt die Sanne van een andere planeet ofzo?
Kan geen zinnig simpel zinnetje/woord engels spreken... kom op zeg, dat leer je op de basisschool al, en dan geen idee hebben dat sushi vis is... Zal wel aan mij liggen.

Trouwens wat een mooie vormgegeven site van Yfke, prachtige foto's en gelukkig geen irri muziekje wow, had ik niet gedacht.

Dit had ik, toen ik de eerste aflevering zag, nooit durven zeggen maar ik hoop dat Silvia gaat winnen, met een beetje meer sleutelen wordt zij het beste topmodel
The secret of getting ahead is getting started
pi_42754508
Hehe sylvia is echt zo grappig...

Terecht dat ovo eruit ging. Ze was ongemotiveerd (kut amerikanen kunnen oprotten ofzo zei ze) en ging gewoon lekker chillen in het park.
pi_42754624
Ik hoop dat Daisy wint! Zij is het meest veelzijdig. Ze kan lief maar ook zwoel zijn, glossy en catwalk, ze praat normaal, ze is spontaan en zichzelf, rustig en vrolijk.

Sanne is wel mooi op foto's, veelzijdig en typisch zo'n catwalkmeisje, maar naar mijn mening te dun, en ze onzeker en ineengedoken.

Sylvia is heeeeeeeel erg mooi, vooral d'r ogen, maar ze kan alleen maar zwoel zijn, en niet lief/onschuldig. Ze maakt wel de meeste indruk en mensen onthouden haar.

Ach ze mogen van mij allemaal winnen!
  ESF Reporter dinsdag 17 oktober 2006 @ 22:23:20 #109
87554 Cee
Welluk?
pi_42754953
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.
Zoiets. Sanne wil dit het liefste denk ik, maar is het minste klaar om de modellenwereld in te gaan. Tenzij ze haar steeds als 18e op de catwalk laten komen, de fotoshoots op huisnummer 18 laten plaatsvinden, en haar pincode 1818 wordt. Dan komt ze d'r wel.
Van de andere kant kan ik me wel voorstellen dat je, als je alleen school-engels en ondertiteling-lezen op tv gewend bent, je even verward raakt door het snelle praten en de accenten van de amerikanen.

Daisy vind ik steeds beter worden en Sylvia steeds minder irritant, maar Sylvia is volgens mij toch te commercieel om 'haute couture' te showen. En ze begrijpt gewoon echt niet dat al die plamuurlagen haar niet echt knapper maken terwijl ze een hele mooie meid is.

Geen flauw idee wie er nu gaat winnen maar ik denk dat ze met Daisy toch de beste keuze zullen maken.
pi_42755173
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:

[..]

Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.
Zoiets. Sanne wil dit het liefste denk ik, maar is het minste klaar om de modellenwereld in te gaan. Tenzij ze haar steeds als 18e op de catwalk laten komen, de fotoshoots op huisnummer 18 laten plaatsvinden, en haar pincode 1818 wordt. Dan komt ze d'r wel.
pi_42755618
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:

Daisy vind ik steeds beter worden en Sylvia steeds minder irritant, maar Sylvia is volgens mij toch te commercieel om 'haute couture' te showen.
Vind ik ook, maar ik denk toch niet dat dat er echt van komt, dat haute couture werk. Net als bij ANTM en de winnaressen daarvan.
"Would you guys stop it already?! Did you ever think that maybe there's more to life than being really, really, really, ridiculously good looking?"
pi_42755923
Ik ben echt TEAM SYLVIA!
Over OVO die niet meer langs mocht komen:
-"Wat ik daar van vind? Harstikke leuk natuurlijk!
"The only thing I ever made in the kitchen...is a mess!"
pi_42756126
Arme Ovo, die manier waarop was veel te lullig

Maar wel terecht dat zij eruit ging.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 23:01:27 #114
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_42756302
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Brr, kotsen als ik d'r zie... Grace Jones meets Sylvana Simons
Haters everywhere but I don't really care.
pi_42756960
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 07:41 schreef Camplo het volgende:
Mooi Ovo eruit.
T'is Holland's Next Topmodel niet Afrika's Next Topmodel.
Nu die chinese met dr achterlijke kapsel nog eruit en dan Yfke Sturm ff langs de logopedist sturen en alles komt op z'n pootjes terecht.
Ben je een racist of zo? BAH!

Ovo is terrecht eruit, maar ze gaat het wel maken.
pi_42758697
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik moet d'r ook echt niet, maar die opmerkingen van haar doen het soms echt
"Ik kom toch niet uit een ei!?"
Ze is in ieder geval niet asociaal, terwijl je dat bij zo'n dergelijk type wel zou verwachten. Ik vind haar opmerkingen tof en haar ook. Soms verwacht je ze gewoon niet bij haar. Ze is gewoon hoe ze is, ook op tv, en daar heb ik respect voor. Ze lijkt me een naïef persoon met een muurtje om zich heen en een heel tof wijf voor haar vriendinnen. Niets mis mee.

Sanne zou zich wel wat meer mogen uiten, lijkt me zo'n type dat achter je rug om lult. Echt jammer, dat haar laatste foto echt onwijs mooi was. Ik zie het haar niet maken in de modellenwereld, terwijl ze wel potentie heeft. Ze hebben het ook telkens over vooruitgang, maar waarom is ze niet als een gek engels aan het leren? Dat is als (internationaal) topmodel één van de must haves. Het zou wel moeten, vind ik.
Delivered without an information leaflet
pi_42761636
Ik zit net effe die foto's op de site te bekijken en bij Sylvia valt gewoon op dat ze nooit voluit lacht.
Je weet, met tanden enzo.

Mss als Sylvia wat meer zou lachen op foto's dat ze wat toegankelijker wordt.
Ik ben een meisje!
pi_42762768
Van mij mag Sylvia ook winnen.
Sanne is een heel erg mooi meisje, maar toch vrij doorsnee blond-blauwe ogen waarvan er heel veel rond lopen op de wereld.
Daisy heeft geen uitstraling, ze is niet mooi en ze ziet er uit alsof ze al over de 30 is.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:10:36 #119
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42762939
Ik vind Sanne een grijs muisje die het op foto's toevallig goed doet.
(Un)masking for the greater good.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:11:14 #120
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42762950
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 08:59 schreef computergirl het volgende:
Van mij mag Sylvia ook winnen.
Sanne is een heel erg mooi meisje, maar toch vrij doorsnee blond-blauwe ogen waarvan er heel veel rond lopen op de wereld.
Daisy heeft geen uitstraling, ze is niet mooi en ze ziet er uit alsof ze al over de 30 is.
Dat laatste had ik bij Marcia.
pi_42763229
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Flyga het volgende:

[..]

inderdaad,

brunnette, blondine, afro en aziaat
ik zat aan t eind van de aflevering te wachten tot Yfke "Goodmorning Maiduh" en de meiden "Goodmorning Charlie" zouden zeggen

edit: iig 2 van de 3.. Sylvia zou ws weer '18' zeggen

[ Bericht 7% gewijzigd door Mvnl op 18-10-2006 09:36:49 ]
_____________Popjustice!_________________
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_42763347
iemand hierboven zat die foto´s nog een keer te bekijken, ik dacht: laat ik dat ook eens doen.. Maar het valt me op dat alledrie de finalisten CONSTANT hetzelfde kijken op de foto´s.. en die badkuip foto was inderdaad vreselijk, kan me voorstellen dat Sylvia die eruit heeft gehaald, had de rest ook moeten doen (alleen beetje lullig dat het net die van de sponsor was )
  woensdag 18 oktober 2006 @ 09:56:04 #123
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42763644
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Mvnl het volgende:

[..]

edit: iig 2 van de 3.. Sylvia Sanne zou ws weer '18' zeggen
Sanne gaat winnen denk ik, en ik kreeg de indruk dat ze het engels nog wel redelijk verstond maar niet alles. ze begreep iig de essentie. I must here...*wijst op kaartje* briljant gevonden
Ik vond haar het meest professioneel omgaan met de go-sees trouwens. schone kleding bij je hebben, andere schoenen, gewoon buiten voor het gebouw ff snel ander shirtje aan
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:00:29 #124
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42763734
Ja, dat moet ik haar wel nageven. Sanne had zich goed voorbereid. Wou alleen dat ze gewoon wat spontaner en zelfverzekerder was.
Dat misschien waarom ze het op foto's zo goed doet.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 10:06:23 #125
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42763860
Die komt nog wel los
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42770996
Als ze die doodsangst uit haar ogen kan krijgen zou ze best model kunnen worden inderdaad, maar als ze loopt of poseert heeft ze nog steeds zo'n panische blik in haar ogen.
pi_42774018
Vanavond wordt trouwens de finale opgenomen, was net bij een klant waar ze het vanavond zullen filmen. Grappig om de repetities te zien
pi_42774140
Ben benieuwd of de uitslag zal uitlekken...
Liej
pi_42774362
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Leigh het volgende:
Ben benieuwd of de uitslag zal uitlekken...
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavond
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:22:23 #130
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42774517
pi_42774606
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 10:06 schreef Puckzzz het volgende:
Die komt nog wel los
Ik denk dat Sanne best nog wle eens kan gaan winnen, of iig een goed model kan worden. Ze moet alleen een beetje over haar verlegenheid heen komen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt, ze krijgt telkens te horen dat ze het goed doet. Ze moet alleen iets aankomen. Ze is wel erg mager vind ik.
pi_42775080
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef amokjeeh het volgende:

[..]

Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavond
Dat zou super zijn.
Dan blijft het geheim tot de uitzending komende maandag
Liej
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:38:37 #133
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42775178
niet te geloven dat het maandag alweer de finale is he? is snel gegaan hoor

al met al vind ik de uitzendingen van een redelijke kwaliteit geweest, niet zo slecht als de engelse eigenlijk.
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:52:12 #134
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42775653
Bij die eerste uitzending had ik iets van... Goede God... wat verschrikkelijk. Ik kijk nooit weer! Toch maar blijven kijken, en ik weet niet of ik er gewend aan ben geraakt of dat het echt leuker is geworden, maar heb er van genoten. Vind het bijna jammer dat het na volgende week afgelopen is.

Zullen ze dan weer met een nieuw seizoen ANTM beginnen?
  woensdag 18 oktober 2006 @ 16:53:13 #135
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42775685
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef Natalie het volgende:
Bij die eerste uitzending had ik iets van... Goede God... wat verschrikkelijk. Ik kijk nooit weer! Toch maar blijven kijken, en ik weet niet of ik er gewend aan ben geraakt of dat het echt leuker is geworden, maar heb er van genoten. Vind het bijna jammer dat het na volgende week afgelopen is.

Zullen ze dan weer met een nieuw seizoen ANTM beginnen?
volgens mij gaan we dan weer verder met ANTM seizoen 6
pi_42775831
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
pi_42776210
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.
pi_42777542
Hahaha, die poll loopt lekker gelijk op zeg!
Vanavond wordt dus de finale gefilmd. Hopelijk lekt het niet uit wie de winnares is tot maandagavond. Dat zou ik echt vreselijk vinden.
pi_42777638
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef -Britt- het volgende:

[..]

Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.
Maar ze lokken die mensen ook met iets anders om zich op te geven.
Ze schrijven bijv. alleen Beauties gezocht!!!

Ik vond die Amerikaanse B&tN echt geweldig leuk om te kijken, dus ga de Nederlandse ook zeer zeker kijken.
Ik ben een meisje!
pi_42778155
Sanne heeft de beste looks voor op de catwalk, Daisy de wilskracht en de manier waarop ze overkomt, en Sylvia het sex-appeal...
Ben benieuwd...
pi_42779101
Ja, ik gun het Daisy het meest. Zij is het meest veelzijdig. Sylvia is meer een commercieel model, geen haute couture in ieder geval. Daisy zou dat nog wel kunnen.

Sanne weet ik niet... Ze heeft hele mooie foto's, maar als ik haar zo op tv zie vind ik haar niet bijzonder mooi. (Nou gaat het daar natuurlijk ook niet om, maar dat vind ik van die andere twee wel.) En inderdaad, net of ze van Mars komt... Echt treurig...
ovide - Ovide - viOde - videO - video
pi_42779259
Daisy achterop die fiets, door de straten van NY, dat vond ik op een of andere manier zo grappig!
pi_42779941
Ja, ik zou nooit meegaan met zo'n onbekende vent, maar zij deed het gewoon . Best slim ook, heb je weinig last van die ellenlange files.
pi_42780363
Ik vraag me steeds af of sanne dat jury commentaar in het engels dan wel snapt.... Ze kijkt en knikt, maar ze verstaat toch helemaal geen engels.....
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
pi_42780432
Ze snapt het volgens mij niet hoor. Als ze een simpele vraag als How tall are you? niet eens snapt, dan dat commentaar al helemáál niet Ze knikt gewoon maar wat
  woensdag 18 oktober 2006 @ 20:20:34 #146
106690 MiLalaa
como una manana de verano
pi_42782558
Sanne snapte de grap van Yfke 'let's continu in english' (of zoiets dergelijks) al niet eens. Ze bleef heel serieus knikkend kijken. Als ze Nederland moet gaan vertegenwoordigen bij die internationale contest, mag ze wel snel even een spoedcursusje gaan doen.

Ik vind het programma ook heel leuk geworden. Yfke en haar rare gepraat irriteert me wonder boven wonder helemaal niet meer (behalve 'goansie' dan, maar dat was meer komisch). En alledrie de finalisten vind ik ook prima.
Be sure to wear some flowers in your hair
pi_42786742
Zou de winnares nu bekend zijn? Oh mèn, ik ben toch zoooo benieuwd hè!
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:01:34 #148
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42786836
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
Daisy achterop die fiets, door de straten van NY, dat vond ik op een of andere manier zo grappig!
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_42787788
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.
Ja, Sylvia had je nooit van zijn leven achter op zo'n fiets zien staan, vinden jullie overigens niet, als je Sylvia vergelijkt met die andere 2 dames dat ze toch redelijk gevuld is vooral haar achterste? Bij de eliminatie in de laatste aflevering viel me dat op, en dat ze ook een beetje gedrongen overkwam (relatief kort lijf of zo)
Sanne en Daisy hebben meer van die lange uitgerekte ledematen, lange dunne hals etc
  woensdag 18 oktober 2006 @ 22:24:34 #150
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42787943
Bij Sylvia zitten d'r wenkbrauwen ook echt heel dicht op haar ogen. Bij de afgelopen coverfoto viel er zelfs een schaduw op het oog, wat er dus echt vrij slecht uitzag .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42788894
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
alle landen waar een NTM is:
http://en.wikipedia.org/w(...)ternational_versions
OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!
pi_42788916
En toch is Sylvia de beste keuze:) Charisma heb je of niet..Sanne heeft de uitstraling van een doodgereden mus en Daisy is een schatje maar de markt voor Aziatische modellen is uiterst klein.

Winnares SYLVIA dus
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42789266
Ik weet het niet met Sylvia, ze is toch iets te wulps voor de runway vind ik.
pi_42789430
Nah, ik ga mee met diegene die schreef dat Sylvia gewoon niet veelzijdig is. De anderen kunnen leuk, mooi, schattig, stoer, zwoel op de foto staan, Sylvia heeft maar 1 look. Dat gaat op een gegeven moment vervelen, ze heeft gewoon niet meerdere gezichten. Een eerste vereiste lijkt me toch wel meerdere gezichten, dat je de ene keer op de foto een totaal ander type kunt neerzetten dan de andere.

Je kunt nog zo knap zijn maar als je dat niet hebt ben je gewoon niet zo handig inzetbaar.

Sanne en Daisy hebben dat allebei wel, en ik vind Daisy qua type verreweg het leukst en ik zou het haar het meest gunnen, maar Sanne is wel echt een tikje beter. Duizend verschillende gezichten op de foto's, en altijd goed.
pi_42789795
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?
pi_42790130
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef boneyard het volgende:

[..]

is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?
Ja, hier: Nederlandse editie Beauty and the Nerd.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 09:50:45 #157
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42797082
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij Sylvia zitten d'r wenkbrauwen ook echt heel dicht op haar ogen. Bij de afgelopen coverfoto viel er zelfs een schaduw op het oog, wat er dus echt vrij slecht uitzag .
[offtopic] ik heb gisteren voor het eerst een aflevering van het blok gezien. daar was zo'n voetballer met zijn vrouwtje....mén ik bleef maar naar die wenkbrauwen van d'r staren, verschrikkelijk!! en dat zette ze ze ook nog eens extra dik naar binnen aan [/offtopic]
pi_42813131
quote:
Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef Elseetje het volgende:

[..]

OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!
van het hntm-forum:
"Zit net ff RTL Boulevard te kijken, en ze hadden het over de show van gisteren! Ze hadden een gesprekje gehad met de drie meiden die dan nog over zijn (afzonderlijk van elkaar) en het was echt duidelijk te merken dat ze elkaar dus niet mogen!

En ze zeiden dat Ovo enorm populair bleek daar gister, en dat iedereen het zo stom vondt dat zij eruit was. En uhm, oh ja, dat het leek alsof Sanne een marathon liep en dat het dus nergens op leek, Daisy ging heel goed en ook Syvlia deed het goed.

En ze lieten die foto nog zien van Charmayne met d'r nippelgate Best zielig hoor. Ze zei trouwens ook dat zij dus iets aan haar borsten had laten doen"

Alsof Sanne een marathon liep, haha, ze mogen elkaar niet en Nipple-gate???
Wat was dat?
pi_42814174
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef robert2006 het volgende:

[..]

van het hntm-forum:
"Zit net ff RTL Boulevard te kijken, en ze hadden het over de show van gisteren! Ze hadden een gesprekje gehad met de drie meiden die dan nog over zijn (afzonderlijk van elkaar) en het was echt duidelijk te merken dat ze elkaar dus niet mogen!

En ze zeiden dat Ovo enorm populair bleek daar gister, en dat iedereen het zo stom vondt dat zij eruit was. En uhm, oh ja, dat het leek alsof Sanne een marathon liep en dat het dus nergens op leek, Daisy ging heel goed en ook Syvlia deed het goed.

En ze lieten die foto nog zien van Charmayne met d'r nippelgate Best zielig hoor. Ze zei trouwens ook dat zij dus iets aan haar borsten had laten doen"

Alsof Sanne een marathon liep, haha, ze mogen elkaar niet en Nipple-gate???
Wat was dat?
Weet niet hoe dit een reactie is op mijn eerdere post, maar ik heb het idd ook net bij RTL Boulevard gezien.
Vanavond herhaling om kwart over 11, als je wil zien waar het over ging. Zit gelijk in het eerste blok.
pi_42814207
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.
pi_42814476
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.
Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, haha
Ben echt wel benieuwd wie nu wint.
Kan er niemand iets verklappen met zo'n spoiler strook?
pi_42815281
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef robert2006 het volgende:

[..]

Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, haha
Ben echt wel benieuwd wie nu wint.
Kan er niemand iets verklappen met zo'n spoiler strook?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 19 oktober 2006 @ 20:38:25 #163
109614 Haunter
Frusciantastic
pi_42816026
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:

[..]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weet je dat zeker? of denk je dat ofzo?
pi_42816052
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:

[..]
SPOILER
NEEEEEEEEEEEEE, HAHAHAA
pi_42816201
Ja uit die reactie kan je ook al genoeg afleiden . (heb verder nog niet gekeken hoor)
pi_42816330
als dit waar is, is het gewoon een verplichting om as maandag te kijken, ben benieuwd hoe de finalistes zullen reageren, ik bedoelde het niet lullig hoor, sorry
pi_42816552
Ik vergeet het allemaal weer en vermijd dit topic maar tot maandag .
  donderdag 19 oktober 2006 @ 21:27:26 #168
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_42817581
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Even tussen spoilertags wat ik ook nog hoorde bij Boulevard, maar wat ik hier zo snel niet zie staan.
SPOILER
Ben benieuwd naar de uitzending van maandag!
pi_42818359
als het inderdaad dat meisje is geworden wat hier in de spoiler staat vind ik het wel leuk, maar ik wil echt die gezichten zien na de uitslag.
als,.... je weet natuurlijk niet of het waar is. spannend!
pi_42821835
Ja okay
SPOILER
maar wat wordt je er nou wijzer van?
Ik ben een meisje!
pi_42821859
Daisy heeft altijd van die perfecte antwoorden, walgelijk

Maar het meisje die ik in de spoiler aangaf, is het idd geworden
pi_42821968
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef riX- het volgende:

Okay, dat is dan heel mooi.

Edit-

Ik zag net ff Boulevard en Daisy keek wel leuk op die eindpose, Sanne keek alsof iemand zojuist op haar teen stond en Sylvia horny as usual.
Ik ben een meisje!
pi_42822063
- Verkeerd gewijzigd -
Ik ben een meisje!
pi_42836134
riX werd de winnares bekend gemaakt op de catwalk?
DAT IS HEEL SLECHT VOOR DE ZUURGRAAD!
pi_42836773
Ik wil zo graag de spoiler bekijken en ik wil ook zo graag de spoiler niet kijken. Wat een enorm rotleven heb ik nu.
pi_42837131
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 15:16 schreef Augustina het volgende:
Ik wil zo graag de spoiler bekijken en ik wil ook zo graag de spoiler niet kijken. Wat een enorm rotleven heb ik nu.
Doe het dan!!!!!!!Je weet dat het wilt, hahahha....
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:30:17 #177
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42840865
getver wat gemeen om die spoilers hier neer te zetten...be strong Puckzzz...
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 17:31:59 #178
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_42840910
Ik heb die spoilers gelezen, en wonder boven wonder ook weer vergeten .
Hoogachtend,
Erik.
pi_42840974
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
getver wat gemeen om die spoilers hier neer te zetten...be strong Puckzzz...
Ja, houd vol. Doe ik ook.

Hoop ik.
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 18:21:57 #180
11458 ivetje
To infinity...and beyond!!
pi_42842103
quote:
Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef riX- het volgende:

hieruit kan je al opmaken dat het daisy dus niet is...

En ik heb niet gekeken hoor...ik ben sterk
To infinity…and beyond!
pi_42842154
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
riX werd de winnares bekend gemaakt op de catwalk?
nope
pi_42842302
Ik klik gewoon, boeien ZO belangrijk is dat programma nou ook weer niet. En moest er niet nog een live-uitzending komen?
Hoe dan ook, mocht het al voor die uitzending beklonken zijn, ik kan u geruststellen: in de spoilers staan twee namen, we weten het dus nog steeds niet
pi_42844069
quote:
Op vrijdag 20 oktober 2006 18:24 schreef riX- het volgende:

[..]

nope
Ben jij 1 van de juryleden???En hoe reageerden de meiden?
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:24:38 #184
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42851128
jeezus..ik vind dit niet meer dan vage speculatie en vraag riX er dan ook mee op te houden. we kunnen best wel een weekje wachten dus flikker op met je toespelingen
  vrijdag 20 oktober 2006 @ 23:41:18 #185
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42851638
Mee eens, verkapt spoileren is niet nodig.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_42880979
geen spoiler, alleen een wat uitgebreider verslag van de avond:
Daisy en Sylvia maken een grote kans, denk ik, uitgaand van het verslag, toch spannend

[url=http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8]http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8[/url]
pi_42881020
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef robert2006 het volgende:
geen spoiler, alleen een wat uitgebreider verslag van de avond:
Daisy en Sylvia maken een grote kans, denk ik, uitgaand van het verslag, toch spannend

[url=http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8]http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8[/url]
www.castingmagazine.nl is voldoende, lol, sorry
pi_42882084
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 11:47 schreef robert2006 het volgende:
www.castingmagazine.nl is voldoende, lol, sorry
je kan je bericht ook aanpassen he
  zondag 22 oktober 2006 @ 21:27:38 #189
157361 jors
stripheld
pi_42899755
Sylvia: Wat what the fuck!?

MEESTERLIJK!
off the wall
pi_42900014
Morgen
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:24:11 #191
157361 jors
stripheld
pi_42901901
die eerste foto snap ik nog steeds niet waarom heeft ze zoeen doorschijnende slip aan?(sylvia)
off the wall
  zondag 22 oktober 2006 @ 22:24:53 #192
157361 jors
stripheld
pi_42901929
wist ze dat heel nederland der punani zag of was het perongeluk
off the wall
pi_42902396
he wat? wanneer dan?
pi_42903979
quote:
Op zondag 22 oktober 2006 12:41 schreef boneyard het volgende:

[..]

je kan je bericht ook aanpassen he
Tuuurlijk,....ik ben blond
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:13:31 #195
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_42905462
Is die uitzending nou live of niet? Nu bij Paul de Leeuw beweert Rosalie van Bremen dat het al opgenomen is en dus ook de winnaar bekend is.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
  maandag 23 oktober 2006 @ 00:15:29 #196
82471 CrazyDutchPunk
Just watch me burn...
pi_42905517
quote:
Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef static het volgende:
Is die uitzending nou live of niet? Nu bij Paul de Leeuw beweert Rosalie van Bremen dat het al opgenomen is en dus ook de winnaar bekend is.
Zover ik hoorde is idd alles al opgenomen.
You know when you close your eyes and wish for something?
Well, God's the person that is ignoring you.
  maandag 23 oktober 2006 @ 09:13:40 #197
123189 Klare
Extraordinary Girl
pi_42910166
In de metro van vandaag stond een verslag van de modeshow die ze gelopen hebben. En daarna gingen de 3 finalisten naar het huis terug waar de uitslag bekend gemaakt zou worden. En die modeshow is al even geleden opgenomen. Dus de uitlsag is ook al bekend.
pi_42912025
Vanavond! .

Tenminste, daar ga ik vanuit.
  maandag 23 oktober 2006 @ 15:44:24 #199
123170 alors
zlata1234
pi_42912397
Op tvgids.nl staat ook een stukje met foto's. Er staan wel spoilers in wat er in de aflevering gaat gebeuren dus voor wie helemaal niks wil weten...
know'm sayin?
word? word.
pi_42912835
Ha, ha die Syl, ze vertelde net hoe schraal Sanne is qua bouw: 'ja bij mij is dat toch allemaal wat beter'
.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')