het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:38 schreef Scandalous het volgende:
Zo dom is Sylvia volgens mij niet. Maar we houden nou eenmaal van hokjes
Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalysequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak, Sylvia is goed maar ze komt onaangenaam over...
ben toch benieuwd hoe hoog ze zal eindigen.
vraag me af, als ze al zo lang in het vak zit waarom ze nooit echt is doorgebroken als topmodel?
Vind 'r ook wel mee vallen nu ja, aan 't begin vond ik haar heel nep en overdreven en kattig.. Met 'r gejank om die opmerking van die make-up-meneer.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:01 schreef Samson het volgende:
[..]
Ik vind Sylvia echt niet onaangenaam overkomen hoor. Ik vind het juist leuk als iemand zich meer durft uit te spreken. Net als dat commentaar op die make-up. Dan vraagt iemand aan haar hoe dat zat. Ze geeft netjes tekst en uitleg en die dikke nicht valt haar direct weer aan. Hij kan t natuurlijk niet hebben dat iemand als Sylvia gewoon schijt aan hem heeft en reageert het zo weer op haar af lichte poging tot psychoanalyse
Dat vind ik dus ookquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:46 schreef robert2006 het volgende:
[..]
het irritante is eigenlijk dat Sylvia zich een beetje dom voordoet, maar ze is harstikke geslepen/geraffineerd volgens mij. maar zoals die fotograaf zei, dat zijn vaak de besten in het vak,
Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Wheheheh...ben ik trouwens de enige die Ovo eng eng ENG en lelijk vindt?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind 't ook 3 keer niks. Zwaar irritant en overal om elke situatie lachen alsof ze constant roept IK BEN OVOOOO HAHAHAHA IK SNAP HET NIET WAT IS ER DAN WAT IS ER DAN OH ZOEKEN JULLIE MIJ IK BEN OOOOVOOOOO.
Zoiets. Sanne wil dit het liefste denk ik, maar is het minste klaar om de modellenwereld in te gaan. Tenzij ze haar steeds als 18e op de catwalk laten komen, de fotoshoots op huisnummer 18 laten plaatsvinden, en haar pincode 1818 wordt. Dan komt ze d'r wel.
Vind ik ook, maar ik denk toch niet dat dat er echt van komt, dat haute couture werk. Net als bij ANTM en de winnaressen daarvan.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:23 schreef Cee het volgende:
Daisy vind ik steeds beter worden en Sylvia steeds minder irritant, maar Sylvia is volgens mij toch te commercieel om 'haute couture' te showen.
Brr, kotsen als ik d'r zie... Grace Jones meets Sylvana Simonsquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:17 schreef Vivi het volgende:
Wheheheh...ben ik trouwens de enige die Ovo eng eng ENG en lelijk vindt?
Ben je een racist of zo? BAH!quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 07:41 schreef Camplo het volgende:
Mooi Ovo eruit.
T'is Holland's Next Topmodel niet Afrika's Next Topmodel.
Nu die chinese met dr achterlijke kapsel nog eruit en dan Yfke Sturm ff langs de logopedist sturen en alles komt op z'n pootjes terecht.
Ze is in ieder geval niet asociaal, terwijl je dat bij zo'n dergelijk type wel zou verwachten. Ik vind haar opmerkingen tof en haar ook. Soms verwacht je ze gewoon niet bij haar. Ze is gewoon hoe ze is, ook op tv, en daar heb ik respect voor. Ze lijkt me een naïef persoon met een muurtje om zich heen en een heel tof wijf voor haar vriendinnen. Niets mis mee.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef gekkehoedenmaker het volgende:
Ik moet d'r ook echt niet, maar die opmerkingen van haar doen het soms echt
"Ik kom toch niet uit een ei!?"
Dat laatste had ik bij Marcia.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:59 schreef computergirl het volgende:
Van mij mag Sylvia ook winnen.
Sanne is een heel erg mooi meisje, maar toch vrij doorsnee blond-blauwe ogen waarvan er heel veel rond lopen op de wereld.
Daisy heeft geen uitstraling, ze is niet mooi en ze ziet er uit alsof ze al over de 30 is.
ik zat aan t eind van de aflevering te wachten tot Yfke "Goodmorning Maiduh" en de meiden "Goodmorning Charlie" zouden zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:44 schreef Flyga het volgende:
[..]
inderdaad,
brunnette, blondine, afro en aziaat
Sanne gaat winnen denk ik, en ik kreeg de indruk dat ze het engels nog wel redelijk verstond maar niet alles. ze begreep iig de essentie. I must here...*wijst op kaartje* briljant gevondenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:31 schreef Mvnl het volgende:
[..]
edit: iig 2 van de 3.. Sylvia Sanne zou ws weer '18' zeggen
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavondquote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:12 schreef Leigh het volgende:
Ben benieuwd of de uitslag zal uitlekken...
Ik denk dat Sanne best nog wle eens kan gaan winnen, of iig een goed model kan worden. Ze moet alleen een beetje over haar verlegenheid heen komen. Ik denk dat dat vanzelf wel komt, ze krijgt telkens te horen dat ze het goed doet. Ze moet alleen iets aankomen. Ze is wel erg mager vind ik.quote:
Dat zou super zijn.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:18 schreef amokjeeh het volgende:
[..]
Als ik het goed begrepen heb is dat juist het stukje dat niet opgenomen wordt vanavond
volgens mij gaan we dan weer verder met ANTM seizoen 6quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:52 schreef Natalie het volgende:
Bij die eerste uitzending had ik iets van... Goede God... wat verschrikkelijk. Ik kijk nooit weer! Toch maar blijven kijken, en ik weet niet of ik er gewend aan ben geraakt of dat het echt leuker is geworden, maar heb er van genoten. Vind het bijna jammer dat het na volgende week afgelopen is.
Zullen ze dan weer met een nieuw seizoen ANTM beginnen?
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
Maar ze lokken die mensen ook met iets anders om zich op te geven.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 17:08 schreef -Britt- het volgende:
[..]
Ben benieuwd, zal wel leuk worden. Snap het alleen niet als je jezelf daarvoor opgeeft. Misschien als nerd nog wel maar als modepopje zonder hersenen zou ik mezelf toch niet snel opgeven haha.![]()
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 18:44 schreef _Arual_ het volgende:
Daisy achterop die fiets, door de straten van NY, dat vond ik op een of andere manier zo grappig!
Ja, Sylvia had je nooit van zijn leven achter op zo'n fiets zien staan, vinden jullie overigens niet, als je Sylvia vergelijkt met die andere 2 dames dat ze toch redelijk gevuld is vooral haar achterste? Bij de eliminatie in de laatste aflevering viel me dat op, en dat ze ook een beetje gedrongen overkwam (relatief kort lijf of zo)quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ja, dat vond ik ook lachen. had zo een scène uit een feel-good film kunnen zijn ofzo.
OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:22 schreef Puckzzz het volgende:
alle landen waar een NTM is:
http://en.wikipedia.org/w(...)ternational_versions
is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 16:56 schreef shiNinG_staR het volgende:
Beauty & de Nerd komt die week er na.. (Nederlandse versie)
Ja, hier: Nederlandse editie Beauty and the Nerd.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:04 schreef boneyard het volgende:
[..]
is daar eigenlijk al ergens een draadje voor?
[offtopic] ik heb gisteren voor het eerst een aflevering van het blok gezien. daar was zo'n voetballer met zijn vrouwtje....mén ik bleef maar naar die wenkbrauwen van d'r staren, verschrikkelijk!! en dat zette ze ze ook nog eens extra dik naar binnen aanquote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:24 schreef Tha_Erik het volgende:
Bij Sylvia zitten d'r wenkbrauwen ook echt heel dicht op haar ogen. Bij de afgelopen coverfoto viel er zelfs een schaduw op het oog, wat er dus echt vrij slecht uitzag.
van het hntm-forum:quote:Op woensdag 18 oktober 2006 22:43 schreef Elseetje het volgende:
[..]
OMG, the winnares van Canada is net een drag queen!![]()
Weet niet hoe dit een reactie is op mijn eerdere post, maar ik heb het idd ook net bij RTL Boulevard gezien.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:03 schreef robert2006 het volgende:
[..]
van het hntm-forum:
"Zit net ff RTL Boulevard te kijken, en ze hadden het over de show van gisteren! Ze hadden een gesprekje gehad met de drie meiden die dan nog over zijn (afzonderlijk van elkaar) en het was echt duidelijk te merken dat ze elkaar dus niet mogen!
En ze zeiden dat Ovo enorm populair bleek daar gister, en dat iedereen het zo stom vondt dat zij eruit was. En uhm, oh ja, dat het leek alsof Sanne een marathon liep en dat het dus nergens op leek, Daisy ging heel goed en ook Syvlia deed het goed.
En ze lieten die foto nog zien van Charmayne met d'r nippelgate Best zielig hoor. Ze zei trouwens ook dat zij dus iets aan haar borsten had laten doen"
Alsof Sanne een marathon liep, haha, ze mogen elkaar niet en Nipple-gate???
Wat was dat?
Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, hahaquote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:49 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Ohhh... het zijn wel een stelletje krengen hier op het forum, haha
Ben echt wel benieuwd wie nu wint.
Kan er niemand iets verklappen met zo'n spoiler strook?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:
[..]Weet je dat zeker? of denk je dat ofzo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 20:16 schreef riX- het volgende:
[..]NEEEEEEEEEEEEE, HAHAHAASPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Even tussen spoilertags wat ik ook nog hoorde bij Boulevard, maar wat ik hier zo snel niet zie staan.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 19:40 schreef shiNinG_staR het volgende:
Fiona zei dat Sanne zo snel aan het einde van de catwalk was, dat het leek of ze een marathon liep. Charmayne haar jurkje kroop wat omlaag ofzo en dus zag je haar (overigens vreemde) tepel. Allemaal niks bijzonders, maar goed nieuws dat Sanne het verpest heeft.![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ben benieuwd naar de uitzending van maandag!(Un)masking for the greater good.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar wat wordt je er nou wijzer van?Ik ben een meisje!
Okay, dat is dan heel mooi.quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef riX- het volgende:
Daisy heeft altijd van die perfecte antwoorden, walgelijk
Maar het meisje die ik in de spoiler aangaf, is het idd geworden
Doe het dan!!!!!!!Je weet dat het wilt, hahahha....quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 15:16 schreef Augustina het volgende:
Ik wil zo graag de spoiler bekijken en ik wil ook zo graag de spoiler niet kijken. Wat een enorm rotleven heb ik nu.
Ja, houd vol. Doe ik ook.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 17:30 schreef Puckzzz het volgende:
getver wat gemeen om die spoilers hier neer te zetten...be strong Puckzzz...
hieruit kan je al opmaken dat het daisy dus niet is...quote:Op donderdag 19 oktober 2006 23:20 schreef riX- het volgende:
Daisy heeft altijd van die perfecte antwoorden, walgelijk
Maar het meisje die ik in de spoiler aangaf, is het idd geworden
nopequote:Op vrijdag 20 oktober 2006 14:53 schreef LoveProfusion het volgende:
riX werd de winnares bekend gemaakt op de catwalk?
www.castingmagazine.nl is voldoende, lol, sorryquote:Op zondag 22 oktober 2006 11:45 schreef robert2006 het volgende:
geen spoiler, alleen een wat uitgebreider verslag van de avond:
Daisy en Sylvia maken een grote kans, denk ik, uitgaand van het verslag, toch spannend
[url=http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8]http://www.castingmagazine.nl/index.php?id=101&no_cache=1&tx_ttnews[pS]=1161508788&tx_ttnews[tt_news]=2104&tx_ttnews[backPid]=95&cHash=3ebafba0f8[/url]
je kan je bericht ook aanpassen hequote:Op zondag 22 oktober 2006 11:47 schreef robert2006 het volgende:
www.castingmagazine.nl is voldoende, lol, sorry
Tuuurlijk,....ik ben blondquote:Op zondag 22 oktober 2006 12:41 schreef boneyard het volgende:
[..]
je kan je bericht ook aanpassen he
Zover ik hoorde is idd alles al opgenomen.quote:Op maandag 23 oktober 2006 00:13 schreef static het volgende:
Is die uitzending nou live of niet? Nu bij Paul de Leeuw beweert Rosalie van Bremen dat het al opgenomen is en dus ook de winnaar bekend is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |