abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 7 januari 2002 @ 03:53:08 #1
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2730672
Wie gebruikt dit ook? Ik vind het erg goed spul
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 januari 2002 @ 03:57:31 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_2730674
Waar is die creme goed voor, of waartegen? Waar smeer je 't op?
  maandag 7 januari 2002 @ 06:50:07 #3
2722 Quenda®
*Poison for You.
pi_2730750
quote:
Op maandag 07 januari 2002 03:57 schreef beelzebub het volgende:
Waar is die creme goed voor, of waartegen? Waar smeer je 't op?
Calendula Crčme
De helende eigenschappen van de goudsbloem worden door niemand betwist.
Calendula is dan ook een vast ingrediënt in quasi alle Jojoba Careâ-producten.
In de Calendula crčme is de dosering maximaal genomen. In combinatie met essentiële oliën van o.m. Lavendel en Frankinscense geeft dit een buitengewoon actieve zalf voor het wegwerken van littekenweefsel en andere oneffenheden in de huid (bvb. steenpuisten). De zalf is zéér vettig van aard; zuinig aanbrengen en zo lang mogelijk laten intrekken. Luieruitslag ontstaat door het doorkomen van tanden of kiezen, een zalf die men op de billetjes smeert of wanneer de luiers te lang om de billetjes heeft gezeten.

Luieruitslag ontstaat door het doorkomen van tanden of kiezen, een zalf die men op de billetjes smeert of wanneer de luiers te lang om de billetjes heeft gezeten. Bij het door komen van tanden of kiezen, wordt de ontlasting zuurder en dat tast de huid aan. Ook wanneer de luier niet geregeld verschoond wordt trekken de zuren in de huid. Ook de zalf, het merk luiers of lotion doekjes kunnen de babyhuid irriteren. In zalfjes voor luier uitslag zit zinkzalf verwerkt. Dit legt een beschermlaagje op de huid, waardoor de zuren minder snel kunnen doordringen. Sudocrčme en Weleda’s Baby Calendula crčme zijn nog de beste producten om te gebruiken. Wanneer de luieruitslag na een week niet weg is, moet men de huisarts raadplegen. Er is dan grote kans dat er een schimmel in het spel is.

* Quenda® krijgt accuut uitslag van goedkope creme's die wolvet bevatten

Ik gebruik het dus niet.

maandag 7 januari 2002 @ 09:13:24 #4
15777 la.femme.nikita
another apple? asked the snake
pi_2730928
ken het, heb thuis ook zo'n tube staan... is geweldig spul! A must!
:: my weblog ::
pi_2730945
ik

geweldig spul.

Al eens calendula emulsie tegen verbrandingen (vd zon) gebruikt?
Brand trekt nl erg snel weg!
(stinkt wel)

anjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanjanja
pi_2730962
Ik gebruik weleens de calendula creme van mijn zus, als ik daar ben in Rotterdam. Heb hem weleens stiekem een weekje meegenomen naar Haarlem
pi_2730967
quote:
Op maandag 07 januari 2002 06:50 schreef Quenda® het volgende:

[..]

Calendula Crčme
Luieruitslag ontstaat door het doorkomen van tanden of kiezen...Bij het door komen van tanden of kiezen, wordt de ontlasting zuurder en dat tast de huid aan.

Sinds wanneer groeien er tanden kiezen op een bips van een baby
Of andersom, sinds wanneer dragen baby's luiers om hun mond
En bij het doorkomen van tanden en kiezen wordt de ontlasting zuurder

[Dit bericht is gewijzigd door Juup© op 07-01-2002 09:34]

pi_2730973
quote:
Op maandag 07 januari 2002 09:32 schreef Juup© het volgende:

[..]

Sinds wanneer groeien er tanden kiezen op een bips van een baby
Of andersom, sinds wanneer dragen baby's luiers om hun mond

Pffffffff. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he...
pi_2730987
quote:
Op maandag 07 januari 2002 09:33 schreef goudappeltje het volgende:

[..]

Pffffffff. Sommige mensen moet je ook alles uitleggen he...

Kwestie van fatsoenlijk de tekst overnemen
pi_2730996
quote:
Op maandag 07 januari 2002 09:35 schreef Juup© het volgende:

[..]

Kwestie van fatsoenlijk de tekst overnemen

Jep is ook zo
I don't blame you...

stiekem snap ik het zelf ook niet

maandag 7 januari 2002 @ 09:42:47 #11
9543 D-RiSe
KiCKTHeBaBy
pi_2731012
Deze zomer met vriendin naar toscane geweest..
toen we (ik dus) de tent gingen opzetten had mijn vriendin de heldere opmerking (Echt dit is DE opmerking van DE eeuw) "Schat doe je shirt even uit anders zweet je zo.." tsja.. het was ook wel warm dus ik doe zonder na te denken mijn shirt uit en zet de tent op... in totaal zo'n 3 uur bezig geweest (tent opzetten en alle rotzooi uitpakken) bij een aangename temperatuur van 45 graden celsius...

djeez wat was ik blij met m'n calendula(n?) emulsie.. ik had echt blaren van een centimeter dik op mijn schouders en dat spul werkt dan echt wel lekker..

I wish for just once, somebody would call me "Sir" without adding the words: "You're making a scene"
  maandag 7 januari 2002 @ 14:55:04 #12
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_2733806
Superspul!

Wij gebruiken het dagelijks in het verpleeghuis.

To Know Me Is To Love Me
  maandag 7 januari 2002 @ 16:13:47 #13
2729 Acnaib
mooi he....alles
pi_2734839
Ik gebruik het ook erg veel voor mij is het een zgn. paardemiddel
pi_2734844
Ik geef het ook een "++++"!

Ik heb weleens tegen een huidarts gezegt dat ik al die zalf van haar maar troep vond en dat m'n homepatische Calendula nog het beste van alles werkte! (Dat vond ze trouwens niet zo leuk...)

maandag 7 januari 2002 @ 16:26:36 #15
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2735022
Kheb het ook altijd in huis, het fijne is dat het zo super multi-functioneel is en het werkt idd als een tiet!

Ik adem in en kalmeer. Ik adem uit en glimlach.
pi_2735285
Goed spul ja! Ik gebruik het ook
  maandag 7 januari 2002 @ 17:02:52 #17
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2735552
Was is nou eigenlijk het homeopathische aspect eraan eigenlijk?
Ik gebruik het trouwens ook zeer vaak. Ik heb door een allergie altijd last gehad van exceem en de calendula zorgde ervoor dat de ergste littekens verdwenen. Best wel op een 'amazing discovery'-manier waar ik echt versteld van stond
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 7 januari 2002 @ 19:57:49 #18
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2737719
quote:
Op maandag 07 januari 2002 17:02 schreef SEMTEX het volgende:
Was is nou eigenlijk het homeopathische aspect eraan eigenlijk?
Ik gebruik het trouwens ook zeer vaak. Ik heb door een allergie altijd last gehad van exceem en de calendula zorgde ervoor dat de ergste littekens verdwenen. Best wel op een 'amazing discovery'-manier waar ik echt versteld van stond
....Calendula is dus een plantje

pi_2737742
quote:
Op maandag 07 januari 2002 03:53 schreef SEMTEX het volgende:
Ik ook (noem het kalikulacrčme...)
Helpt geloof ik tegen muggebeten...
  maandag 7 januari 2002 @ 20:29:05 #20
1829 Jewel
De enige echte!
pi_2737843
Gebruik calendula emulsie. Is niet zo vet
  maandag 7 januari 2002 @ 21:39:42 #21
3128 Ellen
Ben gewoon mezelf
pi_2738900
Samenstelling;
per 100 gr. Calandula 10 g in cremebasis met gezuiverd water, decyloleaat, cetostearylalcohol, ceteareth 20, sorbitol sorbinezuur en eucalyptusolie.

Uitwendig ter behandeling van lichte verwondingen, kleine zweertjes, tepelkloven, huidirritaties, lichte brandwondjes ruwe of schrale huid, ter voorkoming van huidinfectie en ter voorkoming van overmatig littekenvorming.

creme 2 tot 3x daags naar behoefte op de aangedane huid aanbrengen en licht inmasseren.

Wwarschuwing!
Voor personen met een overgevoeligheid van een van de bestanddelen is het gebruik van dit geneesmiddel af te raden.

Dus hier heb je de hele beschrijving van de tube!
Het is echt supercreme.
Maar het kan ook zo zijn dat je allergisch bent voor de creme.

Ze gebruiken het bij ons zelfs voor decubitus wonden, deze worden opgevuld met calendula en wonderbaarlijk geneest het heel goed, het gaat wat minder snel maar wel effectief!

To Know Me Is To Love Me
  † In Memoriam † maandag 7 januari 2002 @ 22:14:14 #22
7074 moussy
kuttekop
pi_2739520
ik las dat er ook een spray van is . Die ga ik morgen eens halen. Ik vind de zalf van die vette bende en kan daar eigenlijk niet zo goed tegen. Dáár moet ik altijd aan zitten
Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_2739955
jaaa ik gebruik t ook bijna overal voor
izz egt superhandig, goed spul !!!
Iedereen is uniek, behalve ik.
  maandag 7 januari 2002 @ 23:09:21 #24
11803 Vivi
Computer off. Life on.
pi_2740258
quote:
Op maandag 07 januari 2002 21:39 schreef Ellen het volgende: ...decubitus ..
Wat is dat if I may ask
  maandag 7 januari 2002 @ 23:19:39 #25
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_2740387
quote:
Op maandag 07 januari 2002 20:29 schreef Jewel het volgende:
Gebruik calendula emulsie. Is niet zo vet
Maar werkt ook minder, heb ik ervaren, juist omdat het niet zo vet is
pi_2744813
Ik gebruik ook calendula creme. Paar jaar geleden hadden ze alleen de zalf-versie. Die vond ik erg vet, toen de creme kwam ben ik daar meteen op overgestapt. Heb van kleins af aan al eczeem. Geen enkel zalfje hielp. Tot ik bij een andere huisarts kwam die calendula voorschreef. Werkt echt TOP!
Je hebt ook calendula tinctuur. Heb ik wel eens een paar druppels in water gedaan en dan spoelen als ik keelpijn had. Werkte ook errug goed! Versnelt genezing en ontsmet.
De emulsie werkt ook super. Had in de vakantie beide voeten verbrand. Op ene aftersun gesmeerd, op de ander emulsie. De voet waarop emulsie gesmeerd is, was binnen paar dagen bruinig en niet meer pijnlijk. De andere voet was wel lichter, maar nog steeds rood en is gaan vervellen.
The future belongs to those who believe in de beauty of their dreams.
  dinsdag 8 januari 2002 @ 18:36:01 #27
3936 ThE_ED
engu twiekur
pi_2747183
quote:
mijn moeder geloof ik
[KNE]-Mod
  † In Memoriam † dinsdag 8 januari 2002 @ 22:44:03 #28
7074 moussy
kuttekop
pi_2750487
quote:
Op maandag 07 januari 2002 23:09 schreef Vivi het volgende:

[..]

Wat is dat if I may ask

decubitus = doorlig plekken

Ik ben overigens op stap geweest voor de spray... Dit is wel voor de doorbijters. Er zit nml 70 % alcohol. Maar er zit dan ook wel 60 g Calendula op 100 g in ipv 10 g in de creme op 100g.

Ik heb het dus gekocht en meteen uitgeprobeerd. Het prikken viel me al met al mee (prikt minder dan sterilon) maar tis niet echt aan te raden voor kinderen.

[Dit bericht is gewijzigd door moussy op 08-01-2002 22:50]

Je zou er haast een boek over schrijven!
pi_4985218
Ik had een vraagje:
Op www.drogisterij.net verkopen ze ook Calendula-producten alleen wat is het beste voor littekens?

Deze zeker:

VSM CALENDULAN CREME (BLAASJES, BLAREN, PUISTJES, UITSLAG)

CALENDULAN CRČME

Werking
Calendulan crčme heeft een wondhelende en ontstekingremmende werking.

Te gebruiken bij:
Blaasjes, Blaren, Borstklierontsteking, Gordelroos, Jeugdpuistjes, Luieruitslag, Premenstruele acne, Smetten, Tepelkloven, Waterpokken, Wondjes.

Dosering:
Crčme 2-3x daags naar behoefte op de huid aanbrengen en licht inmasseren.

Samenstelling:
Per 100 g: Calendula oertinctuur 10 g in crčmebasis

[Dit bericht is gewijzigd door Calella op 12-07-2002 18:58]

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
pi_4985993
Ik ben erachte

Het is deze:

CALENDULAN ZALF

Werking
Ontsmettend, bloedstelpend, de pijn verzachtend en wondherstel bevorderend. De keuze tussen Calendulan gelei en Calendulan zalf wordt bepaald door de toepassing. De gelei wordt gemakkelijk opgenomen en droogt snel op. De zalf blijft langere tijd inwerken en laat zich vooral goed toepassen onder een verband. Calendulan zalf kan ook gebruikt worden ter voorkoming van overmatige littekenvorming.

"Twenty-six times, I've been trusted to take the game winning shot and missed. I've failed over and over and over again in my life. That is why I succeed." Michael Jordan
  zaterdag 13 juli 2002 @ 09:34:00 #31
8669 Qarinx
Fashionista!
pi_4992733
Ik heb dit alleen gebruikt in de tijd dat ik m'n arm verbrand had (mee in een frituurpan gegleden op werk) en het is echt een wondermiddel.. want na een paar weken goed insmeren zie je er gewoon niets meer van
Brave meisjes komen in de hemel, brutale overal...
  zaterdag 13 juli 2002 @ 09:36:17 #32
3878 Vork
Manisch creatief
pi_4992739
Wij hebben het ook al jaren thuis staan. Een middel dat tegen veel dingen helpt, schrale huid, wondjes, verbrandingen, etc. etc. Tis echt zo'n middeltje dat kunt gebruiken tegen 1001 verschillende kwaaltjes
pi_4993465
Ik gebruik het ook al (bijna?) m'n hele leven. De creme versie dan.
...
  zaterdag 13 juli 2002 @ 12:35:42 #34
29155 Midori
Midori, pure passion!
pi_4993537
Biodermal heeft ook een littekencrčme. Bevat vitamine A.
Maar ik weet niet welke de beste is...
pi_4993720
Ooit door " foutje" in ziekenhuis brandwond opgelopen ( stelletje idioten)
en de calendula zalf werkte super die ik toen gebruikte
en het litteken was snel verdwenen
kortom superspul dus.
  zaterdag 13 juli 2002 @ 13:08:37 #36
3358 pluisje
Mevrouw Mans
pi_4993736
Ik heb altijd een tubetje in huis, dat spul werkt echt overal tegen. Huidirritatie, kleine verbrandingen, ontstoken huid door muggenbulten, schaafwondjes....
pi_5021439
Ik hoor hier dus dat dat spul echt enorm goed werkt,
kga s ff kijken of ik die puisten van me kopf krijg

l8tr

pi_5021673
Wij zijn overgestapt van Calendula zalf naar die wonderzalf waarvan ik al een half uur de naam niet meer weet,
vlgs mij van de Bach-remedies,damn wat is dat hinderlijk
maar dat is echt een wonderzalf ook voor de zwaardere brand en (schaaf)wonden.Levertraanzalf is ook lekker.Jagh dat moest ik vroeger drinken van mijn overbezorgde moeder,hele flessen werden erdoor heen gejaagd,brr.

Ja ik heb het,rescue cream.

[Dit bericht is gewijzigd door fatima op 15-07-2002 17:09]

maandag 15 juli 2002 @ 17:27:31 #39
6724 Ripley
Smikeslut.
pi_5022124
quote:
Op zaterdag 13 juli 2002 12:35 schreef Midori het volgende:
Biodermal heeft ook een littekencrčme. Bevat vitamine A.
Maar ik weet niet welke de beste is...
Mijn vader kreeg voor zijn operatielittekens van het ziekenhuis creme met vitamine E mee, schijnt het beste te helpen. Ook goed tegen rmpels volgens mijn moeder, die de tube heeft gejat toen mijn vader hem niet meer nodig had
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_5022198
Heeft iemand weleens geprobeert wat voor ffct dat op
je ... je weet wel heeft > hij is nogal schraal

iK haal liever geen geintjes uit met m'n pipi

pi_5024613
Echt een wondermiddel dus.
pi_5024682
quote:
Op maandag 15 juli 2002 17:32 schreef dabertus het volgende:
Heeft iemand weleens geprobeert wat voor ffct dat op
je ... je weet wel heeft > hij is nogal schraal

iK haal liever geen geintjes uit met m'n pipi

pipi??? je vriendin???
  maandag 15 juli 2002 @ 21:14:12 #43
930 Kimmie
mikro-zacht
pi_5025222
quote:
Ik ook! Ik gebrui het nu een week op een brandwond van 4 weken oud, je ziet het litteken met de dag kleiner worden.

Ik heb trouwens olie geen creme!

fake a dream
pi_14132315
Ik heb altijd al een erg vette huid gehad en ik heb in het verleden dus ook vaak last gehad van acne. Inmiddels heb ik er gelukkig (bijna) geen last meer van, maar de huid rond mijn neus en wangen zijn nog steeds erg rood met donkere vlekjes veroorzaakt door de puistjes. Weet iemand of dit middel daar ook goed voor is? Moet ik dat de creme of de zalf (of whatever) hebben?
pi_14132414
Ook als helende zalf/creme ter ondersteuning van het genezingsproces na het zetten van tatoeages aan te raden.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 19:56:20 #46
55647 XcUZ_Me
Vileine vrouw
pi_14132418
Calendulan is zeker ok, maar ik heb persoonlijk een creme ontdekt die nog beter werkt (althans voor mij): Vitamine A-C-E-F Active Care Balsem van De Tuinen. Ik heb nogal eens wondjes in m'n gezicht van puistjes en met die creme verdwijnen ze veel sneller dan met Calendulan.
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 21:29:16 #47
52447 m00se
a room... with a MOOSE!!!
pi_14134217
top spul werkt echt bijna voor alle mogelijke verwondingen, irritiaties etc!

Een andere aanrader is SRL (Spiroflor) gelei (ook homeopathisch):

quote:
Spiroflor SRL gelei* heeft een herstellende werking op stijve spieren en gewrichten. Bij blessures van het bewegingsapparaat, bijvoorbeeld spieren en gewrichten, maar ook bij klachten door kou en vocht (b.v. stijve nek) zorgt Spiroflor SRL gelei* voor een sneller herstel en het verdwijnen van stijfheid. U kunt Spiroflor SRL gelei* 2 tot 3 maal daags inmasseren op de pijnlijke delen.

Spiroflor SRL gelei* is een homeopathisch geneesmiddel, dat wordt toegepast bij spier- en gewrichtspijn, een stijve nek of een stijve rug, rugpijn of spit en pijn door kneuzing, verrekking of overbelasting van spieren.

http://www.soepelbewegen.nl/index.php?url=spiroflor/spiroflor.php
pi_14136458
Super!
pi_14136538
Ik werk op een kinderdagverblijf en daar gebeuren nog wel eens de nodige ongelukjes...Calendula werkt uitstekend bij blauwe plekken,schaafwonden, bijtwonden,sneetjes en lichte kneuzingen. Superspul dus!
Back in business.
  zaterdag 25 oktober 2003 @ 23:34:27 #50
22158 sabyne
Wie is er nu gek?
pi_14136722
quote:
Op maandag 7 januari 2002 09:42 schreef D-RiSe het volgende:
Deze zomer met vriendin naar toscane geweest..
toen we (ik dus) de tent gingen opzetten had mijn vriendin de heldere opmerking (Echt dit is DE opmerking van DE eeuw) "Schat doe je shirt even uit anders zweet je zo.." tsja.. het was ook wel warm dus ik doe zonder na te denken mijn shirt uit en zet de tent op... in totaal zo'n 3 uur bezig geweest (tent opzetten en alle rotzooi uitpakken) bij een aangename temperatuur van 45 graden celsius...

djeez wat was ik blij met m'n calendula(n?) emulsie.. ik had echt blaren van een centimeter dik op mijn schouders en dat spul werkt dan echt wel lekker..

Dat bedoel ik,heb ik ook gehad,superspul
I don't care.....
pi_14141485
Maar dus ook tegen een rode huid veroorzaakt door acne?
pi_14142079
Ja ook tegen droge rode huid. En tegen schrale huid door weersomstandigheden bvb schaatsen en zonnen, door werkzaamheden in en om huis en door hevige sex. (Speciaal benoemd voor die gast met zn 'pipi'.)

Ik heb er mijn huid al vele malen mee gered. De zalf is vet en goed voor plekken waar de creme te snel zou weggaan zoals lippen, handen, voeten, knien en ellebogen en schaamdelen. Omdat in het vet zich vuil kan hechten wel regelmatiger dan normaal schoonmaken voor nieuwe zalf aan te brengen.
De creme-variant trekt lekker makkelijk in op het gezicht, plekjes tussen je haar en grotere lichaamsoppervlakten .
De emulsie is geschikt voor op bijna niet aan te raken totaal uitgedroogde grotere plekken als verbrande schouders, en andere grote lichaamsdelen zoals verdroogde benen na het ontharen en na het uitgelooid zijn door zwembad en/of zonnebankbezoek maar ook scheer-irritatie.

Sinds twee weken heb ik een gekke huidaandoening: bultjes, droog, rood, jeuk etc. Dat probeerde ik met de calendulan te genezen. Het verzachte wel maar verminderde geenszins. Na een kleine week toch maar naar de dokter gegaan die schimmel constateerde en een bestrijdingsmiddeltje voorschreef. Als straks de elende genezen is ga ik de nazorg weer verrichten met Calendulan zodat er spoedig niets meer van te zien zal zijn.

Dus als je echt last hebt van nare plekjes ondanks de calemi/calendulan stel dan een bezoek aan de huisarts niet uit!

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 26-10-2003 10:15]

zondag 26 oktober 2003 @ 10:15:18 #53
40501 Jeff21
Friendly Yan is liev!
pi_14142123

M'n pa werkt bij de Weleda, dus we hebben allerlei van dat soort (superwerkende) middeltjes staan thuis

Aan deze tekst kunnen geen rechten worden ontleend
pi_14142133
Ik gebruik altijd die van VSM
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:54:40 #55
44200 Sjeekie_Beekie
Beter te laat, dan over tijd!
pi_14174474
M'n vriendje smeert er in deze tijd een tube of 3 ŕ 4 in de week aan Calendulan crčme en/of zalf doorheen.

Hij heeft al jaren psoriasis en wil niet altijd hormonenzalf smeren in verband met de eventuele bijwerkingen. Calendulan crčme en zalf zorgen ervoor dat zijn huid toch soepel blijft, zodat hij tenminste uit de voeten kan. En dat bovendien de jeuk minder is/wordt.

Daarnaast is het ideaal bij blauwe of schrale plekken en brand- of schaafwonden. Met twee kindjes van 4 en 8 is het ook aan te raden om het altijd op zak te hebben.

Tenslotte smeren we altijd de zalf na het schaamhaar scheren. Hierdoor trekt de huid minder en jeukt het minder.

Kortom:
* Sjeekie_Beekie en d'r vriendje zijn helemaal weg van Calendulan !

[Dit bericht is gewijzigd door Sjeekie_Beekie op 27-10-2003 15:55]

Weltrusten... Tot morgen zonder zorgen.
Oudste, Jongste en Lara
Mijn mietjesschema in de strijd naar een betere conditie.
  maandag 27 oktober 2003 @ 15:58:01 #56
35189 Troel
scherp en bot
pi_14174546
Ik gebruik altijd de gelei!
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_14205168
Zal zeker ook wel goed helpen bij epileer'wondjes', dat goedje gaan we morgen maar 's opzoeken bij de plaatselijke reform winkel. Kunnen we meteen weer een lading vitaminepillen inslaan, zie namelijk dat de mensen om me heen allemaal een beetje ziekjes beginnen te worden.

Jammer dat het als vrouw nogal moeilijk is zo'n crčme op door bepaalde heftige activiteiten opgelopen schrale plek aan te brengen.

dinsdag 28 oktober 2003 @ 20:25:56 #58
62123 Walterius
Echt zuppah vetjâhs!
pi_14206405
Mijn broertje heeft het gebruikt, voor hele erge schaafwonden of de onderrug, werkt idd heel goed, is al erg goed genezen!!
[url=http://www.kingsofchaos.com/recruit.php?uniqid=5a5gsud3][b]Steun mij met KoC[/b][/url]
pi_14211268
Jaaa calendula-crčme vind ik echt geweldig! Ik heb nu lippenbalsem van de Etos waar ook calendula in zit. Dat zorgt er voor dat de droge, gesprongen lippen (die kloofjes dus) weer herstellen. En ik moet zeggen, het werkt best wel goed. .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')