En vanaf dat punt nam ik je niet meer serieus. Wie had ooit van die jongen gehoord voor het WK?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:20 schreef AminBen het volgende:
Lehmann pakte aardig wat punten voor Arsenal én Duitsland. Makelele vind ik ook wat overbodig. 1 van de 6(!) middenvelders van Chelsea. Joe Cole mag daarvan geschapt worden, net als Robben. Cahill, Guily, Coupet en Sheva(dit jaar dan) horen er ook niet tussen.
En Mendez is volkomen terecht.
Hij was een van de beste van zijn Ecuador, dat iedereen verraste met een plek in de 1/8 finale. In de kwalifcatie eindigde ze knap 3e, versloegen Brazilie en Argentinie. En ze hadden recht op meer, want ze waren sterker dan Engeland. Bovendien werd hij kampioen van Ecuador, en stond hij in het Zuid-Amerikaans elftal van het jaar, boven Kaka en andere Europese toppers.
Eindlijk waardering voor dit soort voetballers.
Waarom sneijder? Die heb nauwelijks wat laten zienquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:50 schreef koningdavid het volgende:
Mendes is pas een maand of tween in Europa![]()
Geen Huntelaar, Sneijder of Cocu![]()
Het gaat toch om voetballers die in Europa actief zijn?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:20 schreef AminBen het volgende:
Hij was een van de beste van zijn Ecuador, dat iedereen verraste met een plek in de 1/8 finale. In de kwalifcatie eindigde ze knap 3e, versloegen Brazilie en Argentinie. En ze hadden recht op meer, want ze waren sterker dan Engeland. Bovendien werd hij kampioen van Ecuador, en stond hij in het Zuid-Amerikaans elftal van het jaar, boven Kaka en andere Europese toppers.
Hoe verklaar je Ludovic Giuly dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
Belachelijke namen, waar is Huntelaar onder andere?
Waarom zit Lehmann er tussen, of Makélélé?
Er wordt volgens mij enkel naar het WK gekeken.
dat zegt meer over jou dan over Mendezquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:26 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Wie had ooit van die jongen gehoord voor het WK?
Bronquote:'Nederlandse spelers zeker geen wereldtop'
17/10/2006 14:19
Nederland maakt een minieme kans voor het eerst sinds 1992 weer een speler te leveren die door France Football wordt beloond met de Gouden Bal. Alleen Arjen Robben staat op de lijst van vijftig kandidaten die kans maken op de titel van beste speler van het jaar 2006.
Met één kandidaat beleeft Nederland een triest dieptepunt. In de laatste tien jaar waren er altijd tenminste twee Nederlanders die meedongen. Ook de neergang van Ruud van Nistelrooy is duidelijk. Hij was de laatste vier jaar telkens kanshebber maar ontbreekt dit jaar.
Tussen 1998 en 2000 was Nederland het prominentst aanwezig. In het WK-jaar, waarin Oranje indruk maakte in Frankrijk met een vierde plaats, zaten er zes landgenoten bij de laatste vijftig. De twee volgende jaren waren dat er vijf.
Ah got! Volgens mij kende 99% van de voetballiefhebbers hem niet voor het WK.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:03 schreef AminBen het volgende:
[..]
dat zegt meer over jou dan over Mendez![]()
Dat zeg ik toch ook nietquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 17:37 schreef SoA-Holic het volgende:
[..]
Ah got! Volgens mij kende 99% van de voetballiefhebbers hem niet voor het WK.
Maar Mendez is natuurlijk een wereldtopper, en hoort die gouden bal dan ook lachend te winnen!
komaan zeg Huntelaar, op basis vd nederlandse comp ofzo ? Ik vind de lijst alvast veel geloofwaardiger dan de FIFA-lijstquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:13 schreef RayMania het volgende:
Belachelijke namen, waar is Huntelaar onder andere?
Waarom zit Lehmann er tussen, of Makélélé?
Er wordt volgens mij enkel naar het WK gekeken.
Alles goed en wel, maar het gaat toch om presteren in de Europese competities? Die krap aan 10 potjes in Europa van Méndez vind ik nou niet echt een aantal om genomineerd te worden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 18:06 schreef AminBen het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch ook nietIk ken hem wel wat langer dan vandaag hoor. En als Zuid-Amerikavolger mag ik zeggen dat het een van de betere is op het continent. Vertel mij nou wat een Makelele/Essien meer gepresteerd heeft?
En (voor sommige) ga nou niet zeggen dat hij meer gepresteerd heeft dan Sneijder, want die kwam pas in Mei weer terug van zijn blessure, speelde een kut WK...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |