abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 21:39:46 #1
63404 depax
Straus Op Speedcore
pi_42724900
Beste Mensen,

Ik zag het tegen-topic over vrouwen die op oudere mannen vallen.
Nu vraag ik jullie vallen jullie over het algemeen op jongere vrouwen of net als mij op oudere vrouwen.
Ik val namelijk op vrouwen van 25+ tot 35 ( liefst zelfs tegen de 30 aan of er net overheen) liefst met kinderen, vanwege de volgende redenen.
Een vrouw van die leeftijd weet wat ze wil.
Een vrouw van die leeftijd is niet meer zo wispelturig.
Een vrouw van die leeftijd zoekt zelf geborgenheid.
Een vrouw van die leeftijd heeft al genoeg meegemaakt en wil gewoon rustig settelen.
Sorry ik vind leeftijdsrimpel bijzonder mooi
er zijn nog wel meer redenen, maar dit vind ik toch de belangrijkste.
Nu heb ik zelf het grote probleem, dat ik deze vrouwen totaal niet aantrek.
Ten eerste, omdat ik niet eens uit zie als mijn eigen leeftijd. Ik ben 23 en zie er uit als een puber van 20 en ik voel me mentaal 27, daarom ook dat ik beter kan omgaan met vrouwen rond die leeftijd, als ze mij kennen, zoals met de clubjeugdwerkers waar ik mee samenwerk of mijn vrienden/vriendinnen uit Brabant allemaal 28+.
Ten tweede, omdat die vrouwen meestal oudere mannen zoeken.

Dit is overigens geen verkapt ik zoek een oudere vrouw dating topic.
Ik wil gewoon weten of de meeste mannen echt op jongere vrouwen vallen, of dat, dat over het algemeen wel meevalt.
Al het goede komt van sony koeien.
Bertha zal er blij mee zijn.
pi_42725084
een milf kan ik natuurlijk altijd waarderen, maar ik denk niet dat ik echt speciaal op oudere (30+) vrouwen val.
ik ben zelf bijna 19(18 dus ) en het valt me op dat ik vooral meiden van 23/24/25 het leukst vind. maarja die moeten meestal niet zoveel hebben van een tiener.

wanneer ik zelf 50 ben zal ik waarschijnlijk wel op (veel) jonger vallen.
Now why wouldn't God just appear to Pharaoh, and say it himself? Because God works in mysterious, inefficient, and breathtakingly cruel ways.
pi_42725325
Ben het helemaal met je eens om de redenen die je ook opsomt. Jonge vrouwen zitten vaak nog met zichzelf in de knoop en kunnen niet goed tegen kritiek (voor ik afgezeken word, dit is mijn ervaring over het algemeen en zal echt niet voor elke jonge vrouw gelden). Ik val dus ook vooral op 'oudere' vrouwen maar wel in de buurt van mijn eigen leeftijd, tot 30 bijv. (ben zelf 27). Als ik een jongere vrouw erg leuk vind ga ik er zeker voor, maar meestal kom ik dan van een hele koude kermis thuis, maar dat kan ook aan mij liggen
pi_42732911
Heb twee relaties achter de rug met een vriendin die twee jaar ouder was/is. Op zich ging dat wel goed. Nu heb ik een vriendin die bijna 2 jaar jonger is dan mij en dat gaat perfect. (ik 27. zij 25)
Maar over het algemeen val ik op vrouwen die jonger zijn dan mij.
♥ K, N, R en F ♥
pi_42732960
Zullen we het zo stellen, je hebt het in het leven niet altijd voor het kiezen.
pi_42733215
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 09:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heb twee relaties achter de rug met een vriendin die twee jaar ouder was/is. Op zich ging dat wel goed. Nu heb ik een vriendin die bijna 2 jaar jonger is dan mij en dat gaat perfect. (ik 27. zij 25)
25 is natuurlijk gewoon volwassen. Volgens mij maakt het dan niet zo heel veel meer uit (de meeste mensen gedragen zich dan ook gewoon volwassen).

Ik heb nu een vriend die een jaar jonger is dan mij (ik ben zijn eerste oudere vriendin en hij is mijn eerste jongere vriend) en dat gaat ook helemaal prima.

Ik heb een ex gehad die 3 jaar ouder was dan mij maar zich in vergelijking met mijn huidige vriend minder volwassen gedroeg.
Just because you can doesn't mean you should
pi_42733973
Ik heb liever iemand die dezelfde of 1-2 jaar ouder is. Ben zelf 17 en de meeste meisjes van 15-16 zijn soms nogal kinderachtig.
:)
pi_42734699
quote:
dan mij = dan ik

Maaruh... tegenwoordig val ik ook op de wat oudere vrouwen.
Mijn ex is 6 jaar jonger dan dat ikzelf ben. Nu heb ik een vriendin die 1.5 jaar ouder is dan ik. Binnenkort wordt ze 30. Bevalt me prima
Blaat het niet, dan schaapt het niet!
pi_42735001
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef depax het volgende:
Nu heb ik zelf het grote probleem, dat ik deze vrouwen totaal niet aantrek.
Wat trek je wel aan dan?
quote:
Ten tweede, omdat die vrouwen meestal oudere mannen zoeken.
Waar haal je dit vandaan?
quote:
Ik wil gewoon weten of de meeste mannen echt op jongere vrouwen vallen, of dat, dat over het algemeen wel meevalt.
Ik heb liever wat ouder, maar verliefd worden doe je op de persoon en niet op haar leeftijd. Kan dus verschillen.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:01:08 #10
154307 Oxyligen
I do not seek. I find
pi_42735010
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef depax het volgende:
Beste Mensen,

Ik zag het tegen-topic over vrouwen die op oudere mannen vallen.
Nu vraag ik jullie vallen jullie over het algemeen op jongere vrouwen of net als mij op oudere vrouwen.
Ik val namelijk op vrouwen van 25+ tot 35 ( liefst zelfs tegen de 30 aan of er net overheen) liefst met kinderen, vanwege de volgende redenen.
..
Als je ze 'oudere' vrouwen blijft noemen zal je het idd niet lukken ze te gaan daten. Wel mijn favoriete leeftijdscat. maar het zijn vrouwen van mijn leeftijd of jonger..

Vrouwen met kinderen vind ik vaak maar niks, ze hebben alleen maar aandacht voor die spruiten en zien er zelf steeds onverzorgder uit *vooroordeel alert*
Aan namen heb ik niks. Rugnummers moet ik hebben!
pi_42735147
Ik val op individuen en heb vantevoren dan ook geen voorkeuren in het hoofd. Ik val dus niet per definitie op ouder of jonger, ik val op de vrouw waar ik verliefd op word. En momenteel ben ik verliefd op iemand die ouder is dan ik .
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
pi_42735794
Ik(38) val op jongere vrouwen omdat die gewoon meer mijn interesses hebben,als ik vrouwen van rond de 40 zie word ik echt verdrietig.
De meesten onverzorgd en een totale blik van 'wat kan mij het nog schelen hoe ik eruit zie'.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 11:36:43 #13
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_42735862
Ik val op oude mannen.
pi_42735888
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Ik val op oude mannen.
Ah. Tvp. .
Op woensdag 17 mei 2006 17:23 schreef IWOWZ het volgende:
Hij mag wel eens toekijken. Ik mag vloeistofje wel.
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 12:50:32 #15
105460 DerBolle
Electro Native
pi_42737773
quote:
ik denk dat rond 'die' leeftijd 2 jaar niet te veel verschil maakt.
"I don't mean to sound bitter, cold or cruel, but I am, so that's how it comes out." - Bill Hicks
pi_42738756
Zodra mannen de 25 gepasseerd zijn vallen ze volgens mij grotendeels allemaal op jongere vrouwen.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:45:50 #17
146230 Liewec
70's movies rule
pi_42739331
Nah...

Ik denk dat het soort van evolutionair bepaald is of zo... Ik heb een vriendin van 26 (ben zelf 31), maar als ze 21 of 34 was geweest had het ook gekund. Het gaat denk ik meer om je mentale leeftijd en hoe dat past, en ik kan rustig zeggen dat ik nog niet zeker weet of mijn mentale puberteit al voorbij is
People come up to me and say, "What's wrong?" "Nothing." "Well, it takes more energy to frown than it does to smile." "Yeah, you know it takes more energy to point that out than it does to leave me alone?"
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 13:53:13 #18
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42739550
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef dborhem het volgende:
Ik(38) val op jongere vrouwen omdat die gewoon meer mijn interesses hebben,als ik vrouwen van rond de 40 zie word ik echt verdrietig.
De meesten onverzorgd en een totale blik van 'wat kan mij het nog schelen hoe ik eruit zie'.
een gedeelte wel een gedeelte niet. ik ben bijna 38 en probeer er toch nog altijd leuk en verzorgd uit te zien, met leuke kleding maar niet te jong (dat laat ik idd ff aan de meiden over)...mijn vriend is 47 en hij is net zo. altijd vlotte kleding maar wel passend bij de leeftijd. ik heb 2 x een jongere vriend gehad maar dat was het toch niet helemaal

ik kan me de frustratie van de vrouwen echter wel voorstellen, want af en toe is het best deprimerend om jezelf ouder te zien worden
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
pi_42740015
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:

ik kan me de frustratie van de vrouwen echter wel voorstellen, want af en toe is het best deprimerend om jezelf ouder te zien worden
En dan lijkt het me nog fijner als je vanuit de media (en misschien zelfs mannen uit je eigen omgeving) nog een trap nakrijgt omdat je er zogenaamd uit moet blijven zien als als 25.

Mannen zijn volgens mij zelf gewoon bang om ouder te worden en hopen met een jongere vriendin zelf ook "jonger" te blijven.
Just because you can doesn't mean you should
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:14:54 #20
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42740232
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef MissLeDuq het volgende:

[..]

En dan lijkt het me nog fijner als je vanuit de media (en misschien zelfs mannen uit je eigen omgeving) nog een trap nakrijgt omdat je er zogenaamd uit moet blijven zien als als 25.

Mannen zijn volgens mij zelf gewoon bang om ouder te worden en hopen met een jongere vriendin zelf ook "jonger" te blijven.
in dat laatste heb je wel een punt. maar ik geloof dat we alle mannen van Fok over ons heen gaan krijgen als we dat zo zeggen
Hey! Het is OK om alleen je eerste twee teennagels te lakken als je van plan bent peeptoes te gaan dragen!
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:19:07 #21
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_42740358
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef dborhem het volgende:
Ik (man, 35) vind dit de grootste onzin die er is. Kijk eerst een ff naar jezelf, of in ieder geval naar mannen van laten we zeggen boven de 21..... dan begint bij iedereen het lichaam af te takelen. En ja, dan is enig onderhoud gewenst. Ook bij mij is er "iets meer" buik dan tien jaar geleden en heb ik mazzel dat kaal of kort haar in is, want anders zou mijn voorhoofd erg lang zijn.

Voor zover mijn ervaring strekt zijn er genoeg vrouwen boven de 30, 35, 40 die er prima uitzien en die ik zo zou verkiezen boven een studentje van 23.... Ook die met een rimpeltje meer of heupen met wat houvast.

Women: keep up the good work! Laat je de wet niet voorschrijven door de media....

[ Bericht 0% gewijzigd door mars7427 op 17-10-2006 14:27:00 (oops...net jarig geweest...) ]
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:28:14 #22
157031 roosjeroosje1988
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:35:31 #23
153230 mars7427
Live Life to the Max
pi_42740778
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom is Vallen vrouwen over het algemeen op oudere mannen? eigenlijk dicht?
Is dit een verkapte uitnodiging eindelijk eens te kijken hoe dat PB systeem hier op Fok! werkt?
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:36:27 #24
1592 Puckzzz
Bitch please!
pi_42740806
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef mars7427 het volgende:

[..]

Ik (man, 35) vind dit de grootste onzin die er is. Kijk eerst een ff naar jezelf, of in ieder geval naar mannen van laten we zeggen boven de 21..... dan begint bij iedereen het lichaam af te takelen. En ja, dan is enig onderhoud gewenst. Ook bij mij is er "iets meer" buik dan tien jaar geleden en heb ik mazzel dat kaal of kort haar in is, want anders zou mijn voorhoofd erg lang zijn.

Voor zover mijn ervaring strekt zijn er genoeg vrouwen boven de 30, 35, 40 die er prima uitzien en die ik zo zou verkiezen boven een studentje van 23.... Ook die met een rimpeltje meer of heupen met wat houvast.

Women: keep up the good work! Laat je de wet niet voorschrijven door de media....
1 blik naar je avatar geeft me een hele andere indruk

maar er zijn ook genoeg jonge vrouwen met wat meer houvast etc. laten we nu niet gaan zeggen dat alle vrouwen die jonger zijn per definitie mooier zijn ik ken wel een aantal vrouwen van boven de 40 waarvan menig jonge meid mag hopen dat zij er nog zo uitzien op die leeftijd en na het krijgen van kinderen
  dinsdag 17 oktober 2006 @ 14:57:59 #25
157031 roosjeroosje1988
pi_42741451
quote:
Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef mars7427 het volgende:

[..]

Is dit een verkapte uitnodiging eindelijk eens te kijken hoe dat PB systeem hier op Fok! werkt?
?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')