25 is natuurlijk gewoon volwassen. Volgens mij maakt het dan niet zo heel veel meer uit (de meeste mensen gedragen zich dan ook gewoon volwassen).quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heb twee relaties achter de rug met een vriendin die twee jaar ouder was/is. Op zich ging dat wel goed. Nu heb ik een vriendin die bijna 2 jaar jonger is dan mij en dat gaat perfect. (ik 27. zij 25)
Maar over het algemeen val ik op vrouwen die jonger zijn dan mij.
dan mij = dan ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
Heb twee relaties achter de rug met een vriendin die twee jaar ouder was/is. Op zich ging dat wel goed. Nu heb ik een vriendin die bijna 2 jaar jonger is dan mij en dat gaat perfect. (ik 27. zij 25)
Wat trek je wel aan dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef depax het volgende:
Nu heb ik zelf het grote probleem, dat ik deze vrouwen totaal niet aantrek.
Waar haal je dit vandaan?quote:Ten tweede, omdat die vrouwen meestal oudere mannen zoeken.
Ik heb liever wat ouder, maar verliefd worden doe je op de persoon en niet op haar leeftijd. Kan dus verschillen.quote:Ik wil gewoon weten of de meeste mannen echt op jongere vrouwen vallen, of dat, dat over het algemeen wel meevalt.
Als je ze 'oudere' vrouwen blijft noemen zal je het idd niet lukken ze te gaan daten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:39 schreef depax het volgende:
Beste Mensen,
Ik zag het tegen-topic over vrouwen die op oudere mannen vallen.
Nu vraag ik jullie vallen jullie over het algemeen op jongere vrouwen of net als mij op oudere vrouwen.
Ik val namelijk op vrouwen van 25+ tot 35 ( liefst zelfs tegen de 30 aan of er net overheen) liefst met kinderen, vanwege de volgende redenen.
..
Ah. Tvp.quote:
ik denk dat rond 'die' leeftijd 2 jaar niet te veel verschil maakt.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 09:25 schreef Sc0rPi0n het volgende:
een gedeelte wel een gedeelte niet. ik ben bijna 38 en probeer er toch nog altijd leuk en verzorgd uit te zien, met leuke kleding maar niet te jong (dat laat ik idd ff aan de meiden over)...mijn vriend is 47 en hij is net zo. altijd vlotte kleding maar wel passend bij de leeftijd. ik heb 2 x een jongere vriend gehad maar dat was het toch niet helemaalquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef dborhem het volgende:
Ik(38) val op jongere vrouwen omdat die gewoon meer mijn interesses hebben,als ik vrouwen van rond de 40 zie word ik echt verdrietig.
De meesten onverzorgd en een totale blik van 'wat kan mij het nog schelen hoe ik eruit zie'.![]()
En dan lijkt het me nog fijner als je vanuit de media (en misschien zelfs mannen uit je eigen omgeving) nog een trap nakrijgt omdat je er zogenaamd uit moet blijven zien als als 25.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:53 schreef Puckzzz het volgende:
ik kan me de frustratie van de vrouwen echter wel voorstellen, want af en toe is het best deprimerend om jezelf ouder te zien worden
in dat laatste heb je wel een punt. maar ik geloof dat we alle mannen van Fok over ons heen gaan krijgen als we dat zo zeggenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:07 schreef MissLeDuq het volgende:
[..]
En dan lijkt het me nog fijner als je vanuit de media (en misschien zelfs mannen uit je eigen omgeving) nog een trap nakrijgt omdat je er zogenaamd uit moet blijven zien als als 25.![]()
Mannen zijn volgens mij zelf gewoon bang om ouder te worden en hopen met een jongere vriendin zelf ook "jonger" te blijven.![]()
Ik (man, 35) vind dit de grootste onzin die er is. Kijk eerst een ff naar jezelf, of in ieder geval naar mannen van laten we zeggen boven de 21..... dan begint bij iedereen het lichaam af te takelen. En ja, dan is enig onderhoud gewenst. Ook bij mij is er "iets meer" buik dan tien jaar geleden en heb ik mazzel dat kaal of kort haar in is, want anders zou mijn voorhoofd erg lang zijn.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 11:34 schreef dborhem het volgende:
Ik(38) val op jongere vrouwen omdat die gewoon meer mijn interesses hebben,als ik vrouwen van rond de 40 zie word ik echt verdrietig.
De meesten onverzorgd en een totale blik van 'wat kan mij het nog schelen hoe ik eruit zie'.![]()
Is dit een verkapte uitnodiging eindelijk eens te kijken hoe dat PB systeem hier op Fok! werkt?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:28 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Waarom is Vallen vrouwen over het algemeen op oudere mannen? eigenlijk dicht?![]()
1 blik naar je avatar geeft me een hele andere indrukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:19 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Ik (man, 35) vind dit de grootste onzin die er is. Kijk eerst een ff naar jezelf, of in ieder geval naar mannen van laten we zeggen boven de 21..... dan begint bij iedereen het lichaam af te takelen. En ja, dan is enig onderhoud gewenst. Ook bij mij is er "iets meer" buik dan tien jaar geleden en heb ik mazzel dat kaal of kort haar in is, want anders zou mijn voorhoofd erg lang zijn.
Voor zover mijn ervaring strekt zijn er genoeg vrouwen boven de 30, 35, 40 die er prima uitzien en die ik zo zou verkiezen boven een studentje van 23.... Ook die met een rimpeltje meer of heupen met wat houvast.
Women: keep up the good work! Laat je de wet niet voorschrijven door de media....
?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 14:35 schreef mars7427 het volgende:
[..]
Is dit een verkapte uitnodiging eindelijk eens te kijken hoe dat PB systeem hier op Fok! werkt?![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |