abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:32:42 #1
45176 Riedel1
Stuck in the Middle With You
pi_16904020
Vallen vrouwen over het algemeen op oudere mannen ? Heb je zelf een jongere vriendin of een oudere vriend ? Hoe groot is het leeftijdsverschil ? Hoe ervaar je het leeftijdsverschil ? Do share
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:39:28 #2
67138 wrongturn
Geen ondertiteling beschikbaar
pi_16904146
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef Riedel1 het volgende:
Vallen vrouwen over het algemeen op oudere mannen ? Heb je zelf een jongere vriendin of een oudere vriend ? Hoe groot is het leeftijdsverschil ? Hoe ervaar je het leeftijdsverschil ? Do share
m`n vriendin is 6 maanden jonger, verwaarloosbaar.
Yamahahahahaha YZF-R6
pi_16904150
kheb alleen jongere vriendinnen gehad, maar mijn beste vriendin heeft een vriendje die weer jonger dan haar is (en zij is ook mijn ex). Ik denk dat het eerder zo is, omdat vrouwen eerder volwassen zijn... en voor de rest eik niet uitmaakt
pi_16904153
Ik val in het algemeen op mensen, oud , jong, dat maakt dus niet uit!
pi_16904405
Het maakt me niet uit, maar de afgelopen tijd ben ik vooral op jongere mannen gevallen
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
  donderdag 5 februari 2004 @ 09:57:49 #6
31999 Grunnie
Erestor Anárion
pi_16904488
Mijn ervaring tot nu toe is dat ze juist op jongere mannen vallen
Proud to be a Fok!ker | Fotoboek | Grunnie
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:03:54 #7
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_16904610
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:53 schreef Ripley het volgende:
Het maakt me niet uit, maar de afgelopen tijd ben ik vooral op jongere mannen gevallen
Same here... de laatste maanden wel op één (acht jaar jongere) in het bijzonder.
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_16904643
Mijn vriend is 8 maanden jonger dan ik.
't Leeftijdsverschil is verwaarloosbaar. Over een paar maandjes zijn we samen 24
(Un)masking for the greater good.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:08:48 #9
75970 SSSylvester
ja, 2 S-en teveel ja
pi_16904703
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 09:39 schreef mickey71 het volgende:
Ik val in het algemeen op mensen, oud , jong, dat maakt dus niet uit!
Nog geen echte relatie gehad, maar dit is wel de strekking bij mij geloof ik....
Kijk eens niet zo knap joh!!
>now known as: Syb-Sosef<
pi_16904824
Over het algemeen juist (veel) jongere partners gehad varierend van 5 tot 9 jaar jonger
Nothing else matters †
pi_16904962
Ik val wel op oudere mannen maar waarom weet ik eigenlijk niet precies. M'n eerste serieuze relatie was 4 jaar ouder (ik was toen 18) die daarna was 5 jaar ouder (was toen 23) en m'n huidige vriend is 7 jaar ouder (ik ben 26).

Er zit dus een stijgende lijn in en ik sluit niet uit dat er een keer leeftijdverschil van 10 of 15 jaar zal zijn met een partner.

[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 05-02-2004 10:23]

pi_16904973
Oudere mannen... ja, dat is hier wel het geval Meestal is het verschil hooguit 3 jaar, maar ik heb ook wel een vriend gehad die 14 jaar ouder was.
Over het algemeen heb ik niet zoveel met mensen van 'mijn leeftijd' (17-22)... Nooit gehad ook.

[Dit bericht is gewijzigd door gathering_storm op 05-02-2004 10:24]

Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
pi_16904983
quote:
ik was zelf door omstandigheden vrij vroeg (geestelijk) volwassen en bij m'n leeftijdsgenoten vind ik nauwelijks aansluiting.
Check!
Precies hetzelfde verhaal hier...
Pesez le matin que vous n'irez peut-être pas jusqu'au soir,
Et au soir que vous n'irez peut-être pas jusqu'au matin.
  donderdag 5 februari 2004 @ 10:27:32 #14
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16905035
Over het algemeen vallen vrouwen inderdaad op oudere mannen. Bekijk de statistieken maar, mannen zijn over het algemeen ouder dan vrouwen in een partnerrelatie.

Maar er zijn uitzonderingen

Voormalig Sport Koningin donderdag 5 februari 2004 @ 10:29:52 #15
35237 Nuongirl
pi_16905082
Ik val niet op de leeftijd, maar op de persoon zelf
ik heb in het verleden zowel vriendjes gehad die jonger als ouder dan mij waren
Geluk is niet afhankelijk van dingen buiten ons,
maar van de manier waarop wij die zien. (Tolstoj)
pi_16905266
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:24 schreef gathering_storm het volgende:

[..]

Check!
Precies hetzelfde verhaal hier...

Ik had die regel inmiddels weer weggehaald, leek me overbodige info. Maar inderdaad, als jij dat ook hebt is het misschien niet eens zo gek gedacht. Ik heb altijd het gevoel dat ik veel 'verder' ben dan mensen van mijn leeftijd. Het zal wel arrogant klinken maar ik heb het idee dat ik het leven al veel beter door heb (door wat ik in m'n jeugd te verwerken heb gehad) waardoor ik heel anders met succes en tegenslagen omga. Ik kan me enorm ergeren aan naïvitiet.

[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 05-02-2004 10:39]

donderdag 5 februari 2004 @ 10:39:27 #17
10086 Heerlijkheid
gebiedt mij te zeggen
pi_16905288
En je bent zeker ook hoogbegaafd?
pi_16905364
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Twiggy het volgende:

[..]

Ik had die regel inmiddels weer weggehaald, leek me overbodige info. Maar inderdaad, als jij dat ook hebt is het misschien niet eens zo gek gedacht. Ik heb altijd het gevoel dat ik veel 'verder' ben dan mensen van mijn leeftijd. Het zal wel arrogant klinken maar ik heb het idee dat ik het leven al veel beter door heb (door wat ik in m'n jeugd te verwerken heb gehad) waardoor ik heel anders met succes en tegenslagen omga. Ik kan me enorm ergeren aan naïvitiet.

Volgens mij denken heel veel mensen dit en kijken ze over 5 of 10 jaar lachend terug op zichzelf en hoe naief ze eigenlijk zelf nog waren
Frankly my dear, I don't give a damn. Smike. O+.
pi_16905474
quote:
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Ripley het volgende:

[..]

Volgens mij denken heel veel mensen dit en kijken ze over 5 of 10 jaar lachend terug op zichzelf en hoe naief ze eigenlijk zelf nog waren

Klopt, zo kijk ik nu al terug naar mezelf op m'n 20e ofzo. Maar naar mijn idee had ik toen de naïviteit van iemand van 25. Ik heb niet alleen een partner die ouder is maar al mijn vrienden zijn ook gemiddeld 4 jaar ouder, ik voel me daar gewoon veel beter bij thuis en nu heb ik waarschijnlijk de naïviteit van iemand van 30.
pi_16906968
Euhh.. Ja..

De eerste keer zat er een leeftijdsverschil tussen van 10 jaar (17 & 27) en de tweede,huidige, keer is er een leeftijdsverschil van 17 jaar (20 & 37). Hoe dat komt kan ik makkelijk verklaren, ik bedoel, ik ga nu even slap en cliche-erig lullen maar ik denk zeker dat er ergens een kern van waarheid in zit..

Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was, en vanaf dat mijn vader weg was heb ik altijd naar mannelijk bezoek toegetrokken. Zo kan ik me dus in sommige herinneringen van bezoek alleen nog maar de man herinneren omdat ik daarmee heb gespeeld ofzo (ik was 4 of 5 he, geen vunzige spelletjes of vunzige opmerkingen aub). Daarom denk ik ook zeker dat er uberhaupt al een soort aantrekking is van mijn kant naar oudere mannen, misschien omdat ik zo iemand toch als een soort vervanging zie. Al zou ik natuurlijk nooit met mijn vader naar bed gaan

In ieder geval, de eerste keer stelde het echt niks voor, maar nu lijkt er toch zowaar iets van een toekomstperspectief te zijn, al roep ik niets te vroeg. Het is maar net hoe groot een probleem je er zelf van maakt. Als jij er makkelijk over doet, om zo even te zeggen, merk je dat je omgeving er ook makkelijk over doet. Als er ook maar iemand aanvoelt dat je (ergens in je onderbewustzijn misschien) twijfelt, dan word het over het algemeen afgekeurd.. Maar dat is slechts mho..

donderdag 5 februari 2004 @ 11:51:54 #21
76897 ikbendie.ene
dusnietdie.andere
pi_16907020
ik val op ouder dan mezelf.

waarom? omdat vaak mannen van dezelfde leeftijd als mij zich totaal niet volwassen gedragen enz...(op een enkele uitzondering na dan) en ik wil iemand die wel serieus is en niet loopt te spelen en te geinen heel de dag.

bovendien wil ik een man die vastigheid kan bieden.. en die zijn meestal ouder dan mijzelf (ik= 20 btw)

die trekken me gewoon meer aan.. ik heb geen zin om moedertje te spelen en iemand achter zn kont aan te zitten.

dus datte

[Dit bericht is gewijzigd door ikbendie.ene op 05-02-2004 11:52]

pi_16907040
1 : ja
2 : ja
3 : 9.5 jaar
4 : dat er een groot verschil in zit hoe wij denken
over bepaalde dingen ...... maar persoonlijk denk ik dat
je dat ook kan hebben met je eigen leeftijd genoten
het is hoe je met elkaar omgaat en of je voor elkaar
open staat
soms denk je !!!!!!!!
pi_16908253
Mijn meest serieuze relatie was met iemand die 6,5 jaar ouder was en meestal kijk ik ook naar de oudere mannen. Ik heb ook wel eens losse scharrels gehad die evenoud of paar jaar jonger waren, maar ik denk dat ik uiteindelijk een jonger iemand minder interessant zal vinden dan een ouder iemand.
pi_16908755
Ik heb alleen maar oudere vriendjes gehad. Over het algemeen kan ik het daar beter mee vinden. Jongere jongens vind ik meestal alleen maar aandoenlijk, en niet geil.
pi_16909467
Jonge meisjes vallen vaak voor wat oudere mannen...
Oudere vrouwen vallen vaak op wat jongere mannen,,,,

Mijn ex man was 3 jaar jonger....geen reden voor trouwens....ben 12 jaar bij hem geweest...dus is lang goed gegaan..de reden van de scheiding had niets met leeftijd te maken..

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')