quote:m`n vriendin is 6 maanden jonger, verwaarloosbaar.
Op donderdag 5 februari 2004 09:32 schreef Riedel1 het volgende:
Vallen vrouwen over het algemeen op oudere mannen ? Heb je zelf een jongere vriendin of een oudere vriend ? Hoe groot is het leeftijdsverschil ? Hoe ervaar je het leeftijdsverschil ? Do share
quote:Same here... de laatste maanden wel op één (acht jaar jongere) in het bijzonder.
Op donderdag 5 februari 2004 09:53 schreef Ripley het volgende:
Het maakt me niet uit, maar de afgelopen tijd ben ik vooral op jongere mannen gevallen
quote:Nog geen echte relatie gehad, maar dit is wel de strekking bij mij geloof ik....
Op donderdag 5 februari 2004 09:39 schreef mickey71 het volgende:
Ik val in het algemeen op mensen, oud , jong, dat maakt dus niet uit!
Er zit dus een stijgende lijn in en ik sluit niet uit dat er een keer leeftijdverschil van 10 of 15 jaar zal zijn met een partner.
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 05-02-2004 10:23]
[Dit bericht is gewijzigd door gathering_storm op 05-02-2004 10:24]
quote:Check!
ik was zelf door omstandigheden vrij vroeg (geestelijk) volwassen en bij m'n leeftijdsgenoten vind ik nauwelijks aansluiting.
Maar er zijn uitzonderingen
quote:Ik had die regel inmiddels weer weggehaald, leek me overbodige info. Maar inderdaad, als jij dat ook hebt is het misschien niet eens zo gek gedacht. Ik heb altijd het gevoel dat ik veel 'verder' ben dan mensen van mijn leeftijd. Het zal wel arrogant klinken maar ik heb het idee dat ik het leven al veel beter door heb (door wat ik in m'n jeugd te verwerken heb gehad) waardoor ik heel anders met succes en tegenslagen omga. Ik kan me enorm ergeren aan naïvitiet.
Op donderdag 5 februari 2004 10:24 schreef gathering_storm het volgende:[..]
Check!
Precies hetzelfde verhaal hier...
[Dit bericht is gewijzigd door Twiggy op 05-02-2004 10:39]
quote:Volgens mij denken heel veel mensen dit en kijken ze over 5 of 10 jaar lachend terug op zichzelf en hoe naief ze eigenlijk zelf nog waren
Op donderdag 5 februari 2004 10:38 schreef Twiggy het volgende:[..]
Ik had die regel inmiddels weer weggehaald, leek me overbodige info. Maar inderdaad, als jij dat ook hebt is het misschien niet eens zo gek gedacht. Ik heb altijd het gevoel dat ik veel 'verder' ben dan mensen van mijn leeftijd. Het zal wel arrogant klinken maar ik heb het idee dat ik het leven al veel beter door heb (door wat ik in m'n jeugd te verwerken heb gehad) waardoor ik heel anders met succes en tegenslagen omga. Ik kan me enorm ergeren aan naïvitiet.
quote:Klopt, zo kijk ik nu al terug naar mezelf op m'n 20e ofzo. Maar naar mijn idee had ik toen de naïviteit van iemand van 25.
Op donderdag 5 februari 2004 10:42 schreef Ripley het volgende:[..]
Volgens mij denken heel veel mensen dit en kijken ze over 5 of 10 jaar lachend terug op zichzelf en hoe naief ze eigenlijk zelf nog waren
De eerste keer zat er een leeftijdsverschil tussen van 10 jaar (17 & 27) en de tweede,huidige, keer is er een leeftijdsverschil van 17 jaar (20 & 37). Hoe dat komt kan ik makkelijk verklaren, ik bedoel, ik ga nu even slap en cliche-erig lullen maar ik denk zeker dat er ergens een kern van waarheid in zit..
Mijn ouders zijn gescheiden toen ik 3 was, en vanaf dat mijn vader weg was heb ik altijd naar mannelijk bezoek toegetrokken. Zo kan ik me dus in sommige herinneringen van bezoek alleen nog maar de man herinneren omdat ik daarmee heb gespeeld ofzo (ik was 4 of 5 he, geen vunzige spelletjes of vunzige opmerkingen aub). Daarom denk ik ook zeker dat er uberhaupt al een soort aantrekking is van mijn kant naar oudere mannen, misschien omdat ik zo iemand toch als een soort vervanging zie. Al zou ik natuurlijk nooit met mijn vader naar bed gaan
In ieder geval, de eerste keer stelde het echt niks voor, maar nu lijkt er toch zowaar iets van een toekomstperspectief te zijn, al roep ik niets te vroeg. Het is maar net hoe groot een probleem je er zelf van maakt. Als jij er makkelijk over doet, om zo even te zeggen, merk je dat je omgeving er ook makkelijk over doet. Als er ook maar iemand aanvoelt dat je (ergens in je onderbewustzijn misschien) twijfelt, dan word het over het algemeen afgekeurd.. Maar dat is slechts mho..
waarom? omdat vaak mannen van dezelfde leeftijd als mij zich totaal niet volwassen gedragen enz...(op een enkele uitzondering na dan) en ik wil iemand die wel serieus is en niet loopt te spelen en te geinen heel de dag.
bovendien wil ik een man die vastigheid kan bieden.. en die zijn meestal ouder dan mijzelf (ik= 20 btw)
die trekken me gewoon meer aan.. ik heb geen zin om moedertje te spelen en iemand achter zn kont aan te zitten.
dus datte
[Dit bericht is gewijzigd door ikbendie.ene op 05-02-2004 11:52]
Mijn ex man was 3 jaar jonger....geen reden voor trouwens....ben 12 jaar bij hem geweest...dus is lang goed gegaan..de reden van de scheiding had niets met leeftijd te maken..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |