Het spijt me. Ik ga hem niet missen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:42 schreef kassenbouwer het volgende:
Iedereen zit nu wel vrolijk te zwaaien, maar eigenlijk wordt het huis er alleen maar saaier op met het vertrek van Etiënne.
Die vraagt gewoon weer eens om aandacht!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:54 schreef KonnieKipke het volgende:
Wegwezen, en Saar niet zo janken, crybaby!
Ik denk dat ze bij cameratoezicht in Zwolle nog veel naar hem zullen kijken, om hem ergens op te betrappenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 02:29 schreef DaMook het volgende:
Daar ging de laatste lol die bb te bieden hadHij bracht leven in BB (vooral na rik en marcia
)
Achja![]()
daag e10
![]()
Of ze hield echt van hem, wat sommige fokkers hier duidelijk niet kunnen begrijpen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef chas het volgende:
[..]
Die vraagt gewoon weer eens om aandacht!!
Ik ben benieuwd... Wat maakt volgens jou E10 onmisbaar in het huis van BB?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 12:53 schreef -Strawberry- het volgende:
Jammer dat je eruit bent. Jij bracht leven in bbNu zal het vooral saai blijven.
En behalve je rechtste ideeën was je best wel tof!![]()
Trouwens waarom spreken in de "wij" vorm, zoals sommige users hier doen?![]()
[..]
Of ze hield echt van hem, wat sommige fokkers hier duidelijk niet kunnen begrijpen.
Nijwijn ook al homo ?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 01:38 schreef BB6kijker het volgende:
Sterkte. Vooral als je Nawijn-vriendjes je staan op te wachten.
Kom op zeg. Alsof E10 het zwaar te verduren heeft gehad. Die jongen is gewoon de hand boven het hoofd gehouden.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 13:43 schreef Martijn_fijn het volgende:
Saaie dooie kliek blijft er over in het huis.![]()
En Marcia kon ook niet met haar handen van Etienne afblijven, dat kwam echt van twee kanten. BB nagelt Etienne aan de schandpaal, puur voor de kijkcijfers.![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |