Heerlijk. Ik ga maar weer even bij de concurent kijken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:47 schreef ThaSandman het volgende:
Fok is weer lekker snel vandaag
Tis echt hopeloos! En dat is al de hele dag zo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:38 schreef schizolientje het volgende:
Wat loopt het hier traag of helemaal niet
Welke concurrent?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:02 schreef itsme het volgende:
Als fok zo blijft zal ik helaas ook maar naar de concurrent moeten.![]()
dat zal dan vast een zeker www.v-o-l.nl zijn. zie daar steeds meer (ex) fokkers.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welke concurrent?
Want dit is zwaar kut.
Alles (zefs niets) is beter dan volquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:02 schreef itsme het volgende:
Als fok zo blijft zal ik helaas ook maar naar de concurrent moeten.![]()
Ik heb me ook al geregd op VOLmoet er maar gezorgd worden dat FOK! normaal te fokken isquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:11 schreef wolferl het volgende:
Welke concurrent?
Want dit is zwaar kut.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
heb even nix zinnigs te melden maar Toch Voor de Pret even!
Ik hoorde ook dat het nog een aantal dagen duurt, dan is Fok weer Fokking snel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
dat zal dan vast een zeker www.v-o-l.nl zijn. zie daar steeds meer (ex) fokkers.
maar fok.nl begint al wat sneller te worden.
het was een TVPquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan wij ooit nog meemaken dat jij wel iets zinnigs te melden hebt dan?
Dat moet je zelf weten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:24 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat!! overlopers
ook al blijft Fok traag ik blijf bij Fok![]()
15000 dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:48 schreef miraculeus het volgende:
15000 euro of 1500 euro voor de gene die de telefoon opneemt, ben benieuwd wie er dit keer vooraan staat!!
Het leek me zo veel, dus ik dacht dat ik me vergist had!quote:
Marathon tongen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik de geheime opdracht voor Rik al aan voel komen...
dat wordt iets met zoenen met e10
Niet dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik de geheime opdracht voor Rik al aan voel komen...
dat wordt iets met zoenen met e10
Ik zag niet zozeer de duw van Eg dan wel Etjen zijn stomverbaasde gezicht 'waar heeft hij last van'.quote:
Geluid & beeld mag wel wat beter op elkaar afgestemd worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef schizolientje het volgende:
De regei mag ook wel eens meer streams met geluid en beeld uitzenden. Die balen dat de spanning van de erotische gebeurtenissen w.s. weg is. En volgens mij is ook iedereen naar VOL gegaan omdat het hier voor geen meter loopt
Jeroen kan echt geen goed doen, toont hij geen initiatief is het niet goed, doet hij dat wel is het ook niet goedquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is ook een leo hoor...Zit Tijn bij de deur van de lounge te wachten zodat de zusjes ff samen kunnen zijn(wou Mo ff)...en hij loopt zo langs Tijn die daar zit en gaat die kant op. Die is echt gewoon te simpel....gaat nieteens een lampje bij hem branden van goh waarom zit jij hier.![]()
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.quote:
Vind je het gekquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef schizolientje het volgende:
De regei mag ook wel eens meer streams met geluid en beeld uitzenden. Die balen dat de spanning van de erotische gebeurtenissen w.s. weg is. En volgens mij is ook iedereen naar VOL gegaan omdat het hier voor geen meter loopt
me second thatquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb lekker gestemd op Sem en Marc. Alles om die E10 eruit tekrijgen
Dat viel me ook op, die gaat nog een woordje wisselen met E10..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.
Het was maar een fractie van een seconde![]()
Hij kreeg een spontaan applaus van me![]()
Rik lult zich er wel uit en gaat zometeen zuipenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Daar trapt toch niemand in in dat verhaal van Rik?
Tijdens de uitzending een peppraatje van BB...
Ik ben bang dat er wel meer mensen een hartige woordje met hem willen wisselen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:53 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, die gaat nog een woordje wisselen met E10..
Ik heb het ook gezien, het was echt in een flits! Die was niet blij en duwde hem idd weg........Die heeft nog wat uit te leggen, meneertje e10 met zijn grote muil!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.
Het was maar een fractie van een seconde![]()
Hij kreeg een spontaan applaus van me![]()
Van alle bewoners moet ie kleding aantrekken en in de camera showen alleen mogen de anderen niet doorhebben dat Rik dit gedaan heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
maar wat houd die geheime missie van rik nu precies in? kleedpartij maar de rest was me ontgaan
als ik hem deze week tegen kom.. bedenk ik nog wel een actie en zijn jullie de eerste die het horenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er wel meer mensen een hartige woordje met hem willen wisselen...
![]()
easy shitquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
Van alle bewoners moet ie kleding aantrekken en in de camera showen alleen mogen de anderen niet doorhebben dat Rik dit gedaan heeft.
Daar zit ook wel verschil in. Het gaat Tijn om Monique. Maar Saar heeft troost nodig, dus laat hij Monique maar even. Jeroen wil Saar troosten ipv bij Monique slijmen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is ook een leo hoor...Zit Tijn bij de deur van de lounge te wachten zodat de zusjes ff samen kunnen zijn(wou Mo ff)...en hij loopt zo langs Tijn die daar zit en gaat die kant op. Die is echt gewoon te simpel....gaat nieteens een lampje bij hem branden van goh waarom zit jij hier.![]()
tijd dat Micheline ook een keertje met Semih op de bank komtquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef VincentAdam het volgende:
Die Micheline en Semih, flikker toch op zeg. Bah. Die sem met zijn rare analyses...en mich met 'r piepstem
Nee Jeroentje kan de plek van Etienne mooi innemen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:03 schreef Marrije het volgende:
Misschien is die flauwekul tussen Tijn en Monique nu wel afgelopen, ik zie Monique niet lekker close zijn met Tijn zolang Saar verdriet heeft. De zusjes zullen elkaar wel wat meer opzoeken.
Aandoenlijk om te zien hoe Monique haar bijstaat, niks zeggen, alleen troosten.quote:
Ze kan kwalijk zeggen: Hou nu maar op, ik ben blij dat hij opgehoepeld is, dus zegt ze maar beter niets, dat doet ze goedquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aandoenlijk om te zien hoe Monique haar bijstaat, niks zeggen, alleen troosten.
En zeggen 'Ik hou zo oneindig veel van je...'
Wereldzus.
Hier dus ook nietquote:
Héééééle goeie vraag..... ik kom er ook niet uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:13 schreef Lady-night het volgende:
Hoe moet je in godsnaam die filmpjes op rapidshare zien./???
Absoluut. Een oudere zus is ook vaak een beetje tweede moeder dacht ik erbij.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:14 schreef CartWOman het volgende:
[..]
Aandoenlijk om te zien hoe Monique haar bijstaat, niks zeggen, alleen troosten.
En zeggen 'Ik hou zo oneindig veel van je...'
Wereldzus.
Misschien, maar wat maakt het uit? Haar medeleven is er niet minder om.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ze kan kwalijk zeggen: Hou nu maar op, ik ben blij dat hij opgehoepeld is, dus zegt ze maar beter niets, dat doet ze goed
Op Free drukken (onderaan) en dan eventjes wachten tot je een code te zien krijgt!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Héééééle goeie vraag..... ik kom er ook niet uit.
Gewoon downloaden en met wmp afspelen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:18 schreef Morwen het volgende:
[..]
Hier dus ook nietEn dat is net het stukje wat ik gemist heb. Als iemand anders hem nog heeft, gaarne posten
![]()
er staan ook een paar foto's op het live uitzendingsverslagtopic, krijg je ook een goede indrukquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dank jequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef chas het volgende:
[..]
Op Free drukken (onderaan) en dan eventjes wachten tot je een code te zien krijgt!
Je klikt helemaal onderaan op FREE en daarna loopt er een teller af (meestal een minuut). Daarna moet je een code intypen die in beeld verschijnt. En daarna kan je hem openen of opslaan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Dan krijg ik hier gewoon die WMP-golfjesquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:21 schreef screenshot het volgende:
[..]
Gewoon downloaden en met wmp afspelen.
Het zijn 3 gekleurde letters en of cijfersquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:28 schreef Lady-night het volgende:
Ik zie nergens een code
Edit: Heb alleen maar geluid.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:25 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Dan krijg ik hier gewoon die WMP-golfjes
Opslaan en openen met Mediaplayer misschien? Hier deed ie het daarna wel. En Eggie was pissedquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:30 schreef Lady-night het volgende:
wel geluid, maar geen beeld???? HELP
Yep, gelukt..... dank voor de tip! Trouwens goeie duw van Egbert.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:22 schreef Morwen het volgende:
[..]
Je klikt helemaal onderaan op FREE en daarna loopt er een teller af (meestal een minuut). Daarna moet je een code intypen die in beeld verschijnt. En daarna kan je hem openen of opslaan.
Voor het eerst hakt het er écht in. Dat wordt vanaf nu een wekelijks ritueel denk ik, brhalve bij Jeroen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:32 schreef Lady-night het volgende:
Is er iemand dood??
voor de gratis dingen kiezen, dan telt die 60 sec af, code invoeren die er staat en dan downloaden. Maar goed 20 deel tegelijk downen gaat al weer niet tenzij premium accountquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:19 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Now we are talking......quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:09 schreef natronic het volgende:
[..]
tijd dat Micheline ook een keertje met Semih op de bank komt
Dat deed Egbert zeer fraai!!!!!!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:34 schreef Ecila111 het volgende:
[..]
Yep, gelukt..... dank voor de tip! Trouwens goeie duw van Egbert.
Zou mooi zijn, volgende week Micheline en Semih samen als enige op de bankquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb hem ff op youtube gegooit.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KXO_mFbU5zo
He bedankt dat is veel beter. Geweldig trouwens van EGquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:36 schreef HellFreez het volgende:
Ik heb hem ff op youtube gegooit.![]()
http://www.youtube.com/watch?v=KXO_mFbU5zo
Dat klinkt zowaar erg wijs.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:37 schreef Lady-night het volgende:
Sa: Ben bang dat hij het het zwaarst heeft , weet echt wel dat hij niet is overleden
Zijn we toch ook?!?!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Day het volgende:
Mensen, kunnen we ondanks dat FOK vreselijk langzaam is weer gewoon on-topic gaan posten?
En Tijn heeft weer wat te zeiken hoor. Alleen hij is oprecht blij voor Marcia.
quote:
Aan wie hij wil voor elk bedrag (mits maar deelbaar door ¤100) en vóór dat er nog 6 mensen in zitten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:53 schreef Verida het volgende:
ze zitten nu te praten over het verkopen van de joker, even een technisch vraagje?
mag tijn bepalen aan wie hij de joker verkoopt of moet hij hem verkopen aan de hoogste bieder?
weet iemand dit?
aan iedereen, ook degene met het laagste bodquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:53 schreef Verida het volgende:
ze zitten nu te praten over het verkopen van de joker, even een technisch vraagje?
mag tijn bepalen aan wie hij de joker verkoopt of moet hij hem verkopen aan de hoogste bieder?
weet iemand dit?
met een afbeelding is zoquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:49 schreef riri het volgende:
http://www.zippyvideos.co(...)rt_duwt_etienne_weg/
1 |
Tijn denk zelf dat hij door Semih en Micheline op de bank komt. Tijn stemt Micheline en geeft haar vervolgens de jokerquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:49 schreef schizolientje het volgende:
En Marcia is weer aan het judassen want ze weet wel wie er op Tijn gaan stemmen
mwhehehehequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:51 schreef yellowfirst het volgende:
Die Semih: Jeroen , ga je nu al met Sabrina aanpappen, Etienne is net een haf uur weg.
![]()
Ik merk dat ik ook wat moeite met hem krijgquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:58 schreef Day het volgende:
Ik begin steeds meer te walgen van Tijn.
Zit ie weer in z'n 'ik ben zielig'-modus.
Als ik me inleef in zijn vaderrol snap ik hetquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:58 schreef wolferl het volgende:
strakke actie Egbert.
Filet Americanquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:55 schreef Morwen het volgende:
Wat zit Sabje nou te eten?
het typische voorbeeld van " comfort eating"quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:12 schreef LekkerSimpel het volgende:
Mijlpaal in BB6 subforum [afbeelding]
[afbeelding]
Welke envelop?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:05 schreef n1ek het volgende:
Wanneer mogen ze die enveloppe is open maken
Iemand ????quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:50 schreef kleinzusje het volgende:
toch even een beetje of topic: ben zo benieuwd hoe het met de bewoners gaat na de exit............. waar kan ik dat vinden ??
Tijn speelt gewoon een heel vies spelletje.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef schatje het volgende:
Jeroen twijfelt denk ik of hij meegaat met Tijn om Micheline te nomineren.
Ligt op bed dusquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Lady-night het volgende:
Waar is Mo??
Huilend op bedquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Lady-night het volgende:
Waar is Mo??
Ze hebben voor de live uitzending een envelop gekregen, die ze niet open mochten maken...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Welke envelop?
Ik loop hopeloos achter
Ben jij niet in de war met die lege enveloppe waar Sabrina een hartje uitknipte en er parfum op spoot? Om in E10's koffer te doen?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:05 schreef n1ek het volgende:
Wanneer mogen ze die enveloppe is open maken
dat heet peilen... iets wat anderen net zo hard doen, dus snap het probleem nietquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:10 schreef Lady-night het volgende:
Ik vond Tijn in het begin leuk, maar dat is 100% over. Wat een berekenend mannetje, om dat nu bij SA te gaan ziiten regelen.
Nu pas ???quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Tijn speelt gewoon een heel vies spelletje.
Heb hem ineens door!
BB wacht tot Sabrina uitgejammerd is.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef uniekhoorn het volgende:
[..]
Ze hebben voor de live uitzending een envelop gekregen, die ze niet open mochten maken...
Die ligt nog steeds ongeopend dus
Ja, en zichzelf meteen zo'n slachtofferrol aanmeten voor een eventuele plaats op de bank. Zelfs zijn broertje is niet zo'n dramaqueen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Heb hem ineens door!
om het slappe gelul hierquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef Bartoli het volgende:
Mo jankt omwat?
nee, in de zitkamer ligt nog steeds een enveloppe die ze niet open mochten maken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:20 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Ben jij niet in de war met die lege enveloppe waar Sabrina een hartje uitknipte en er parfum op spoot? Om in E10's koffer te doen?
Hetzelfde spelletje als Sem en Mies spelen om Tijn op de bank te krijgen!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:19 schreef Day het volgende:
[..]
Heb hem ineens door!
Ze lag net op bed.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:22 schreef Morwen het volgende:
Huh, ik zie Mon gewoon in de keuken lopen, hoor![]()
Dan hersteld ze zich snel, ze staat nu te lachen.quote:
Hij doet het ook heel geniepig. Net ook tegen Marcia: ik weet niet van de rest, maar ik ben echt oprecht blij voor je (over haar geld). Ik zag aan bepaalde gezichten dat ze niet echt blij waren. (en daar bedoelde hij dus gewoon Semih en MIcheline mee).quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:21 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, en zichzelf meteen zo'n slachtofferrol aanmeten voor een eventuele plaats op de bank. Zelfs zijn broertje is niet zo'n dramaqueen.
Die opluchting toen Etiënne bevestigde dat het voor de fun was. Meteen dat duimpje omhoog.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
De vader van E10 die maar blijft vol houden dat het zoenen met Rik een plan was om stemmen te winnen
![]()
idd maar sommige mensen hier zijn erg kortzichtigquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:22 schreef saa het volgende:
[..]
Hetzelfde spelletje als Sem en Mies spelen om Tijn op de bank te krijgen!
Huilt ze wel heel erg raar...quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:21 schreef kleinzusje het volgende:
Ik vind het niet zo raar dat Mo huilt............
Ze vangt iedereen steeds op in het huis, mag ze even
Ja, dat is Monique. Ze moet haar haar trouwens in een staartje doen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:24 schreef Morwen het volgende:
[..]
Dan hersteld ze zich snel, ze staat nu te lachen.
Gatver. Hij zit de rest echt tegen Semih op te stoken. Gisteren was hij ook al zo vervelend tegen Semih.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hij doet het ook heel geniepig. Net ook tegen Marcia: ik weet niet van de rest, maar ik ben echt oprecht blij voor je (over haar geld). Ik zag aan bepaalde gezichten dat ze niet echt blij waren. (en daar bedoelde hij dus gewoon Semih en MIcheline mee).
Helemaal mee eens, dat staat beide zusjes het bestequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:25 schreef schatje het volgende:
[..]
Ja, dat is Monique. Ze moet haar haar trouwens in een staartje doen.
zelfs op een eiland komen ze hem nog halen danquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef Lady-night het volgende:
Mo : E10 moet op een eiland gaan wonen. Kan ze zelf ook beter doen.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:23 schreef riri het volgende:
Tijn is de enige die begrijpt hoe Monique zich voelt...de anderen zien dat niet eens
Ik denk Mrarcia nadat ze hem als een oud stuk vuil behandelde met de weekopdrachtquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:18 schreef Bartoli het volgende:
Jeroen zal denk ik Marlies nomineren
jammer voor je maar helaas was het wel zo... de afgunst droop er vanaf. Maar ja..... je zou uit je rol valle als je iets positiefs over Tijn zou zeggenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:24 schreef Day het volgende:
[..]
Hij doet het ook heel geniepig. Net ook tegen Marcia: ik weet niet van de rest, maar ik ben echt oprecht blij voor je (over haar geld). Ik zag aan bepaalde gezichten dat ze niet echt blij waren. (en daar bedoelde hij dus gewoon Semih en MIcheline mee).
kan ook jaquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef schizolientje het volgende:
[..]
Ik denk Mrarcia nadat ze hem als een oud stuk vuil behandelde met de weekopdracht
je wordt eentonig met je anti Tijn pleidooi.... je zou toch eens beter moeten luisterenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:27 schreef itsme het volgende:
[..]
Gatver. Hij zit de rest echt tegen Semih op te stoken. Gisteren was hij ook al zo vervelend tegen Semih.
Dat is andersom nog een graadje ergerquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef Loedertje het volgende:
[..]1. De anderen krijgen de kans niet om bij Monique in de buurt te komen
Oh ja? Van wc tot aanrecht ?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:29 schreef schatje het volgende:
Met dat gele vaatwasdoekje maken ze echt alles schoon. Zo vies![]()
![]()
.
En daarna werd het weer in de keuken gebruikt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen gebruikte het om het toilet schoon te maken.
jekquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:32 schreef schatje het volgende:
[..]
Jeroen gebruikte het om het toilet schoon te maken.
Volgens mij is het echt hetzelfde doekje. Let er maar eens op. Vorig jaar waren het ook al van die viespeuken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef tonja het volgende:
[..]
En daarna werd het weer in de keuken gebruikt?
Gadver! Lekker ranzig.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt hetzelfde doekje. Let er maar eens op. Vorig jaar waren het ook al van die viespeuken.
Is dat een retorische vraag?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:33 schreef ruby het volgende:
Zit Tijn weer eens te zeiken zoals gewoonlijk of is dit weer een "leuke" act?
Dat zal toch niet? Dat zou echt uber smerig zijn.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef schatje het volgende:
[..]
Volgens mij is het echt hetzelfde doekje. Let er maar eens op. Vorig jaar waren het ook al van die viespeuken.
Eh...ik ben heel lang positief over TIjn geweest.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:28 schreef natronic het volgende:
[..]
jammer voor je maar helaas was het wel zo... de afgunst droop er vanaf. Maar ja..... je zou uit je rol valle als je iets positiefs over Tijn zou zeggen![]()
Dan mag Micheline voorop!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:34 schreef chas het volgende:
Laat die jank-wijven aub naar bed gaan!
Kolere, die stemmen alleen al!
Trouwens, gaat Saar dan nog janken in haar bedje?
Dan heb je zeker niet gehoord wat Semih en Micheline vanmiddag allemaal zeiden over Tijn....dat ging toch behoorlijk verquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Eh...ik ben heel lang positief over TIjn geweest.
En wat de afgunst betreft, die heb ik bij geen van allen gezien. Ik heb niemand nog horen zeggen dat ze Marcia het geld misgunnen.
Het valt me alleen wel steeds meer op dat Tijn altijd bezig is zichzelf te profileren als 'de goede gozer die het met iedereen zo goed meent en het altijd op de goede manier doet'. Terwijl dat echt niet zo is. Zo kan hij het niet laten om toch elke keer te proberen Semih en Jeroen in een kwaad daglicht te plaatsen bij de rest. Daarnet gingen ook weer Jeroen, Semih en Micheline over de (kwade) tong bij hem. Vervolgens gaat ie bij Jeroen liggen slijmen. Dus laten we a.u.b. geen heilige van hem maken.
dat compenseert toch niet wat Tijn over anderen zegt?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet gehoord wat Semih en Micheline vanmiddag allemaal zeiden over Tijn....dat ging toch behoorlijk ver
Ik maak geen heilige van hem maar probeer de positieve kanten te belichten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
En wat de afgunst betreft, die heb ik bij geen van allen gezien. Ik heb niemand nog horen zeggen dat ze Marcia het geld misgunnen.
Het valt me alleen wel steeds meer op dat Tijn altijd bezig is zichzelf te profileren als 'de goede gozer die het met iedereen zo goed meent en het altijd op de goede manier doet'. Terwijl dat echt niet zo is. Zo kan hij het niet laten om toch elke keer te proberen Semih en Jeroen in een kwaad daglicht te plaatsen bij de rest. Daarnet gingen ook weer Jeroen, Semih en Micheline over de (kwade) tong bij hem. Vervolgens gaat ie bij Jeroen liggen slijmen. Dus laten we a.u.b. geen heilige van hem maken.
Ik neem het niet op voor Semih en Micheline, begrijp me niet verkeerd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:38 schreef riri het volgende:
[..]
Dan heb je zeker niet gehoord wat Semih en Micheline vanmiddag allemaal zeiden over Tijn....dat ging toch behoorlijk ver
Zoals net tegen Monique en eigenlijk doet hij dat de hele dag door t.o.v. iedereen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
Het valt me alleen wel steeds meer op dat Tijn altijd bezig is zichzelf te profileren als 'de goede gozer die het met iedereen zo goed meent en het altijd op de goede manier doet'.
Klopt helemaal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
De zusjes kunnen trouwens deze keer niet genomineerd worden, toch
klopt die zijn vrij van nominatiequote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Heb je Micheline gezien in de tuin vanmiddag, op een achterbakse manier proberen Marlies en Marcia over te halen om op Tijn te stemmen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:37 schreef Day het volgende:
[..]
Neen, die blijven helaas volgens het script van BB tot de laatste weken zittenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:44 schreef Wickedangel het volgende:
Hoezo achterbaksquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef WSA het volgende:
[..]
Heb je Michiline gezien in de tuin vanmiddag, op een achterbakse manier proberen Marlies en Marcia over te halen om op Tijn te stemmen.
Kortom het zijn allemaal geen heilige, het is gewoon een spel.
Wel als hij net weer 'ns uitgebreid op Jeroen af heeft zitten geven. Dus gebruikt hij Jeroen alleen maar. M.a.w. zo goedhartige is 'onze Tijn ' niet.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:41 schreef natronic het volgende:
[..]
Ik maak geen heilige van hem maar probeer de positieve kanten te belichten.
Wat het in het kwade daglicht zetten ben ik het niet met je eens, hij probeert de bank zo breed mogelijk te krijgen door Jeroen er op te wijzen dat zijn stem naar Marlies waarschijnlijk verloren gaat en beter met hem mee te stemmen wat ook in het voordel van Jeroen zou zijn. Ik zie hier geen kwaad in maar slecht een vorm van taktiek, iets wat de anderen oook doen.
Hoe bedoel je? Ze heeft toch al genomineerd?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Lady-night het volgende:
O let op nu gaat hij Sa bewerken
Ik hoop het!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Neen, die blijven helaas volgens het script van BB tot de laatste weken zitten
Die kans zit er dik in ja.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Bullshitquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:42 schreef Lady-night het volgende:
Tijn zei van de week toch nog dat hij hoopte dat E10 wegging. En wart er gisteravond in de DB kamer is gezegd ging toch vrijwel zeker over het gedrag van E10 over vrouwen. Tijn heeft daar bijgezeten en nu zegt hij dat E10 zo gegroeid is en een man is geworden....om te kotsen.
Heeft hij bij die zuseen al geprobeerd om het stemgedrag tte beinvloeden??
Dat ging niet om de joker, ze is gewoon boos dat Tijn de vorige keer niet op E10 gestemd had.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:46 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Hoezo achterbaks
Die joker moet er gewoon uit.
Mooi zoquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:45 schreef Loedertje het volgende:
[..]
Dat was idd heel erg vreemd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:50 schreef WSA het volgende:
[..]
Dat ging niet om de joker, ze is gewoon boos dat Tijn de vorige keer niet op E10 gestemd had.
en de afgelopen week ook met E10 omging.
Daarvoor was alles nog koek en ei, Tijn was zo lief voor haar geweest tijdens het vorige feestje vertelde ze tegen Semih en na de nomaties was dat ineens over.![]()
Nomineren.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:50 schreef ruby het volgende:
Ligt de rest weer te pitten ofzo?
Precies! Ongelooflijk, maar waar.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:48 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Bullshit
Tijn hoorde gisternacht pas wat er was voorgevallen tussen e10 en marcia. BB heeft in de DBK niet direct laten blijken waar e10 over werd aangevallen. dus Tijn kon niet weten waarom e10 zo werd aangevallen door BB.
Dat Tijn vindt dat e10 zo gegroeid is komt omdat e10 iedereen om zijn vinger wond. Eik, Tijn, Jeroen, Sabrina, Monique had hij allemaal in zijn tas zitten. e10 is helemaal niet gegroeid, maar heeft hen allen bespeeld.
Dus dan kan je het Tijn ook niet kwalijk nemen dat hij zo over e10 praat. Hoe vreemd ik het ook vind dat de bewoners zich zo hebben laten bespelen door e10, denk ik dat je het misschien niet door hebt als je er zelf inzit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:51 schreef Day het volgende:
[..]
Precies! Ongelooflijk, maar waar.
Ik denk dat een heleboel van die bewoners nog zullen schrikken als ze later de beelden terugzien.
Ik denk dat Jeroen hem wel doorheeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dus dan kan je het Tijn ook niet kwalijk nemen dat hij zo over e10 praat. Hoe vreemd ik het ook vind dat de bewoners zich zo hebben laten bespelen door e10, denk ik dat je het misschien niet door hebt als je er zelf inzit.
Ik ben toch wel voor het nomineren waar iedereen bij zit hoor. Geeft toch wat extra's.quote:
Ik neem het hem ook niet kwalijkquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:52 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
Dus dan kan je het Tijn ook niet kwalijk nemen dat hij zo over e10 praat. Hoe vreemd ik het ook vind dat de bewoners zich zo hebben laten bespelen door e10, denk ik dat je het misschien niet door hebt als je er zelf inzit.
Volgens mij was er net maar 1 persoon anderen aan het afzeiken en dat was Tijn zelf.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:57 schreef natronic het volgende:
Nou dames zeik Tijn ff af omdat hij het tof voor Marcia vind
omdat je anderen niet wil en kunt horenquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:59 schreef Day het volgende:
[..]
Volgens mij was er net maar 1 persoon anderen aan het afzeiken en dat was Tijn zelf.
Je moet de boel niet omdraaien.
Omdart ze met d'r doos open voor de camera ging liggen!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:58 schreef Lady-night het volgende:
Leuk vor marcia
Zeg jij mij dan wie er van de bewoners heeft gezegd: nee, ik gun Marcia dat geld niet?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:00 schreef natronic het volgende:
[..]
omdat je anderen niet wil en kunt horen
hoezo 5000 naar eggie? daar heeft ze toch niet zo'n beste relatie meequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:00 schreef uniekhoorn het volgende:
Hmmmm, ik wil dat stapeltje papier ook wel
5000E gaat naar Eggie, 10 duizend naar haar zelf, dan zit ze, volgens haarzelf, eindelijk weer op nul bij de bank...
Floris gaat goed nog steeds, de streams danquote:
het ging niet om het zeggen maar om gelaats uitdrukkingenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:01 schreef Day het volgende:
[..]
Zeg jij mij dan wie er van de bewoners heeft gezegd: nee, ik gun Marcia dat geld niet?
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef Morwen het volgende:
[..]
Floris gaat goed nog steeds, de streams dan![]()
Ik zou het ook niet doen maar ze heeft het haar vader belooft dat hij 1/3 zal krijgenquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:02 schreef versabommie het volgende:
[..]
hoezo 5000 naar eggie? daar heeft ze toch niet zo'n beste relatie mee![]()
En ik heb die niet gezien, klaar. Bij niemand niet, niet alleen bij Semih en Micheline.quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 00:03 schreef natronic het volgende:
[..]
het ging niet om het zeggen maar om gelaats uitdrukkingen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |