Heerlijk. Ik ga maar weer even bij de concurent kijken.quote:Op maandag 16 oktober 2006 18:47 schreef ThaSandman het volgende:
Fok is weer lekker snel vandaag
Tis echt hopeloos! En dat is al de hele dag zo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 19:38 schreef schizolientje het volgende:
Wat loopt het hier traag of helemaal niet
Welke concurrent?quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:02 schreef itsme het volgende:
Als fok zo blijft zal ik helaas ook maar naar de concurrent moeten.![]()
dat zal dan vast een zeker www.v-o-l.nl zijn. zie daar steeds meer (ex) fokkers.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:11 schreef wolferl het volgende:
[..]
Welke concurrent?
Want dit is zwaar kut.
Alles (zefs niets) is beter dan volquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:02 schreef itsme het volgende:
Als fok zo blijft zal ik helaas ook maar naar de concurrent moeten.![]()
Ik heb me ook al geregd op VOLmoet er maar gezorgd worden dat FOK! normaal te fokken isquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:11 schreef wolferl het volgende:
Welke concurrent?
Want dit is zwaar kut.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:08 schreef versabommie het volgende:
heb even nix zinnigs te melden maar Toch Voor de Pret even!
Ik hoorde ook dat het nog een aantal dagen duurt, dan is Fok weer Fokking snel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:15 schreef BorTheWolf het volgende:
[..]
dat zal dan vast een zeker www.v-o-l.nl zijn. zie daar steeds meer (ex) fokkers.
maar fok.nl begint al wat sneller te worden.
het was een TVPquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:18 schreef Mike1964 het volgende:
[..]
Gaan wij ooit nog meemaken dat jij wel iets zinnigs te melden hebt dan?
Dat moet je zelf weten...quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:24 schreef Bigblahbla het volgende:
Wat!! overlopers
ook al blijft Fok traag ik blijf bij Fok![]()
15000 dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 20:48 schreef miraculeus het volgende:
15000 euro of 1500 euro voor de gene die de telefoon opneemt, ben benieuwd wie er dit keer vooraan staat!!
Het leek me zo veel, dus ik dacht dat ik me vergist had!quote:
Marathon tongen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik de geheime opdracht voor Rik al aan voel komen...
dat wordt iets met zoenen met e10
Niet dus.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:03 schreef tonja het volgende:
Ik geloof dat ik de geheime opdracht voor Rik al aan voel komen...
dat wordt iets met zoenen met e10
Ik zag niet zozeer de duw van Eg dan wel Etjen zijn stomverbaasde gezicht 'waar heeft hij last van'.quote:
Geluid & beeld mag wel wat beter op elkaar afgestemd worden.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef schizolientje het volgende:
De regei mag ook wel eens meer streams met geluid en beeld uitzenden. Die balen dat de spanning van de erotische gebeurtenissen w.s. weg is. En volgens mij is ook iedereen naar VOL gegaan omdat het hier voor geen meter loopt
Jeroen kan echt geen goed doen, toont hij geen initiatief is het niet goed, doet hij dat wel is het ook niet goedquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is ook een leo hoor...Zit Tijn bij de deur van de lounge te wachten zodat de zusjes ff samen kunnen zijn(wou Mo ff)...en hij loopt zo langs Tijn die daar zit en gaat die kant op. Die is echt gewoon te simpel....gaat nieteens een lampje bij hem branden van goh waarom zit jij hier.![]()
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.quote:
Vind je het gekquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef schizolientje het volgende:
De regei mag ook wel eens meer streams met geluid en beeld uitzenden. Die balen dat de spanning van de erotische gebeurtenissen w.s. weg is. En volgens mij is ook iedereen naar VOL gegaan omdat het hier voor geen meter loopt
me second thatquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:48 schreef Lady-night het volgende:
Ik heb lekker gestemd op Sem en Marc. Alles om die E10 eruit tekrijgen
Dat viel me ook op, die gaat nog een woordje wisselen met E10..quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.
Het was maar een fractie van een seconde![]()
Hij kreeg een spontaan applaus van me![]()
Rik lult zich er wel uit en gaat zometeen zuipenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef avonne het volgende:
Daar trapt toch niemand in in dat verhaal van Rik?
Tijdens de uitzending een peppraatje van BB...
Ik ben bang dat er wel meer mensen een hartige woordje met hem willen wisselen...quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:53 schreef Mereltje het volgende:
[..]
Dat viel me ook op, die gaat nog een woordje wisselen met E10..
Ik heb het ook gezien, het was echt in een flits! Die was niet blij en duwde hem idd weg........Die heeft nog wat uit te leggen, meneertje e10 met zijn grote muil!quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
E10 kwam op Eggie af om hem te begroeten, en Eg duwde hem weg met een heel boos gezicht, toen werd de camera snel op Bridget gezet.
Het was maar een fractie van een seconde![]()
Hij kreeg een spontaan applaus van me![]()
Van alle bewoners moet ie kleding aantrekken en in de camera showen alleen mogen de anderen niet doorhebben dat Rik dit gedaan heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef Bartoli het volgende:
maar wat houd die geheime missie van rik nu precies in? kleedpartij maar de rest was me ontgaan
als ik hem deze week tegen kom.. bedenk ik nog wel een actie en zijn jullie de eerste die het horenquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef miraculeus het volgende:
[..]
Ik ben bang dat er wel meer mensen een hartige woordje met hem willen wisselen...
![]()
easy shitquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:55 schreef n1ek het volgende:
[..]
Van alle bewoners moet ie kleding aantrekken en in de camera showen alleen mogen de anderen niet doorhebben dat Rik dit gedaan heeft.
Daar zit ook wel verschil in. Het gaat Tijn om Monique. Maar Saar heeft troost nodig, dus laat hij Monique maar even. Jeroen wil Saar troosten ipv bij Monique slijmen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:47 schreef T-lex het volgende:
Jeroen is ook een leo hoor...Zit Tijn bij de deur van de lounge te wachten zodat de zusjes ff samen kunnen zijn(wou Mo ff)...en hij loopt zo langs Tijn die daar zit en gaat die kant op. Die is echt gewoon te simpel....gaat nieteens een lampje bij hem branden van goh waarom zit jij hier.![]()
tijd dat Micheline ook een keertje met Semih op de bank komtquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:56 schreef VincentAdam het volgende:
Die Micheline en Semih, flikker toch op zeg. Bah. Die sem met zijn rare analyses...en mich met 'r piepstem
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |