Inderdaad door de matige start blijven het voorlopig cruciale wedstrijden.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:00 schreef manny het volgende:
Als we vrijdag weer winnen dan gaat het er echt goed uitzien !
COME ON GRAAFSCHAP![]()
Nette prijzen.quote:Gereduceerde prijzen bij bekerwedstrijd.
Op dinsdag 7 november a.s. om 20.00 uur speelt De Graafschap haar derde wedstrijd in de KNVB bekercompetitie, thuis tegen FC Emmen. De kaartverkoop start op zaterdag 21 oktober a.s. bij de bekende TicketBox verkoopadressen en tijdens kantooruren bij de receptie van stadion De Vijverberg. Om de supporters tegemoet te komen is De Graafschap in overleg getreden met FC Emmen om éénmalig de tarieven voor toegangskaarten voor de bekerwedstrijd aan te passen.
Voor deze wedstrijd is overeenstemming bereikt over lagere tarieven, dan de reglementair verplichte normale tarieven voor toegangskaarten voor bekerwedstrijden.
De tarieven voor de wedstrijd De Graafschap – FC Emmen zijn als volgt:
Niet seizoenkaarthouders De Graafschap en FC Emmen:
Volwassenen ¤ 10,00
Jeugd t/m 14 jaar ¤ 7,00
Seizoenkaarthouders De Graafschap en FC Emmen:
Volwassenen ¤ 6,00
Jeugd t/m 14 jaar ¤ 3,00
Op de wedstrijddag zijn de kassa’s geopend vanaf 19.00 uur. NB: bij TicketBox is een (seizoen)clubcard verplicht!
Bron: De Graafschap
Heb je gelijk in. Er is geen pijl te trekken op de prestaties van de Graafschap. Toch heb ik er een goed gevoel over. Het is vanavond aan- of (voorlopig) afhaken. Met een overwinning doe je vanavond hele goede zaken.quote:Op vrijdag 20 oktober 2006 10:09 schreef Borizzz het volgende:
Pas toch maar op met het goede gevoel. Het is mij iets te vaak voorgekomen dat ik dacht dat de Graafschap het die wedstrijd goed ging doen, en dan viel het bitter tegen...
Maar dat neemt niet weg dat ik de graafschap vanavond flink ga aanmoedigen!!!!
Het gat met RBC is al te groot aan het worden.quote:Op zaterdag 21 oktober 2006 20:23 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
Dit was echt jammer ja....Maargoed qua punten staat het dicht bij elkaar en uit bij Omniworld moeten gewoon 3 punten zijn, al vind ik wel dat Omniworld best een aardig elftal heeft. RBC moet eens gaan verliezen, die gasten gaan echt als een speer en de rest vecht om de kruimels ...
pfff, dan zijn jullie vandaag pas aangekomen ofzo...quote:Op zondag 22 oktober 2006 16:09 schreef Trevor het volgende:
Graafschap uit vind ik een van de mooiste uit-reisjes. Prachtig stadion, hele goede sfeer en vrijdag was de wedstrijd ook vermakelijk. Bus kreeg wel pech op de terugreis, we konden max 70 km/u.
Da's behoorlijk balen jaquote:Op zondag 22 oktober 2006 16:09 schreef Trevor het volgende:
Graafschap uit vind ik een van de mooiste uit-reisjes. Prachtig stadion, hele goede sfeer en vrijdag was de wedstrijd ook vermakelijk. Bus kreeg wel pech op de terugreis, we konden max 70 km/u.
Gaarne vooraf even melden, en niet zoals vorige keer uit het niets een kroeg waar 5 man in zitten aan gort slaan.quote:Op zondag 22 oktober 2006 19:06 schreef the_hunter het volgende:
Wordt tijd dat jullie weer promoveren. Heb wel weer zin in een uitwedstrijd in Doetinchem. Maar ik kom sowieso dit jaar nog een paar keer op vrijdagavond met wat jongens van Ajax kijken bij jullie
Uhmquote:Op woensdag 25 oktober 2006 10:58 schreef manny het volgende:
[..]
Gaarne vooraf even melden, en niet zoals vorige keer uit het niets een kroeg waar 5 man in zitten aan gort slaan.
Moeilijke wedstrijd altijd voor mij. Hartje zegt Ajax, maar na 10 jaar seizoenkaart en heel wat uitwedstrijdjes bij De Graafschap is dit eigenlijk de enige wedstrijd waar ik op een 0-0 hoop.
laat maar, ik dacht gezien jouw avatar en onderschrift dat je enigzins in het harde kern gebeuren zit. blijkbaar niet dus.quote:
Daar heb ik het niet over grapjas. Ik heb het over je tweede deel van je post.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 12:51 schreef manny het volgende:
[..]
laat maar, ik dacht gezien jouw avatar en onderschrift dat je enigzins in het harde kern gebeuren zit. blijkbaar niet dus.
Jij zei: ik hoop dat ze promoveren dan kan ik weer naar De graafschap - Ajax. Daar doelde ik op.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:03 schreef the_hunter het volgende:
Wat er in Doetinchem toen gebeurd is, is mij bekend.
Maar ik vraag mij af wat er wordt bedoeld met dit stukje :
Moeilijke wedstrijd altijd voor mij. Hartje zegt Ajax, maar na 10 jaar seizoenkaart en heel wat uitwedstrijdjes bij De Graafschap is dit eigenlijk de enige wedstrijd waar ik op een 0-0 hoop.
Ok op zo'n manier. No offence verderquote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:35 schreef manny het volgende:
[..]
Jij zei: ik hoop dat ze promoveren dan kan ik weer naar De graafschap - Ajax. Daar doelde ik op.
Ik bedoelde dus dat als de Graafschap tegen Ajax speelt dat het dan lastig is voor mij. Ik ben Ajacied en ik draag De Graafschap een warm hart toe, vandaar. Die 10 jaar seizoenkaart slaat dus op de Graafschap.
Staat er inderdaad wat onduidelijk..
ok dan.quote:Op woensdag 25 oktober 2006 13:37 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Ok op zo'n manier. No offence verder
quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 14:50 schreef w00h00 het volgende:
vanavond nog gasten naar oss?
Huh? Ken jij SDZZ?quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:42 schreef w00h00 het volgende:
mooi zo! Nog meer SDZZ'ers aanwezig?
Nog gasten van youth, bwm die meegaan?
Meldt zich combiloos.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 15:24 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Meldt zich via autocombi
Graafschap, moesten het spel analyseren te zien aan hun blaadjes met aantekeningen. Volgende keer laat ik flipper thuis.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:33 schreef Sensation89 het volgende:
Was dat Jeugdteam op de tribune van De Graafschap zelf of van TOP?
Op de radio hadden ze het namelijk over ''Dolfinarium publiek''
Kom het regio Zevenaar, natuurlijk ken ik dan de boerenstal van SDZZquote:
Klopt ja, slechte zaak, ik had gelijk 3 agenten en 4 stewards in mijn nek hijgen dus ik kon moeilijk volhouden dat ik geen ID bij me had.quote:Op vrijdag 27 oktober 2006 23:21 schreef TheVotary het volgende:
Opgezwolle kwam veel te laat omdat hij op het allerlaatste moment een geniale inval kreeg om met de auto naar Oss af te reizen en in de file kwam. Hij kreeg dus geen kaartje (schijnbaar slechter in zielige gezichten trekken dan mij) en kon onverichte zaken gelijk doorreizen naar Doetinchem. Tuig aan de kassa daar![]()
Je bent toch niet van "die geel zwarte uut hengelder" he?quote:Op zaterdag 28 oktober 2006 11:38 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Kom het regio Zevenaar, natuurlijk ken ik dan de boerenstal van SDZZ![]()
Wat een kut wedstrijd van de graafschap. Jammer dat het dit seizoen te wisselvallig speelt anders hadden ze serieus mee kunnen doen om de titel. Misschien zit er nog een periode titel in dit seizoen, dat is denk ik het max haalbaar. En dan via de nacompetitie naar de HCE.![]()
Want? Als jij mij vertelt wat er fout gedaan wil ik misschien actie ondernemen, maar ik zie niet zoveel fout gaan....quote:Op maandag 30 oktober 2006 12:44 schreef w00h00 het volgende:
Nop ik kom van het gelderse eiland
Maar laten we ontopic gaan, misschien wordt het weer tijd voor een doodkist op de middenstip?;)
Dat zou wel vet zijn ja.quote:Op zaterdag 4 november 2006 01:38 schreef TheVotary het volgende:
Dan hoop ik of op een tegenstander uit de eerste divisie of vitesse thuis op de Vijverberg.![]()
De Graafschap-Ajax lijkt me ook een heel mooi affichequote:Op zaterdag 4 november 2006 01:38 schreef TheVotary het volgende:
Dan hoop ik of op een tegenstander uit de eerste divisie of vitesse thuis op de Vijverberg.![]()
Neuh hoeft van mij niet.quote:Op maandag 6 november 2006 16:58 schreef the_hunter het volgende:
[..]
De Graafschap-Ajax lijkt me ook een heel mooi affiche![]()
Wel erg matig dat je maar met 1-0 wint. Verder waren we oppermachtig tegen Emmen. Nu hopen op een leuke tegenstander thuis op de Vijverberg.quote:Op dinsdag 7 november 2006 22:53 schreef TheVotary het volgende:
Eerste helft zeker. Weer 300.000 kansen gehad. Verder.![]()
Ik heb niet eens gezongen maar ik had hem ook in mijn hoofd.quote:Op woensdag 8 november 2006 17:51 schreef xJapser het volgende:
Ach t was amusant, lekker de hele avond die pippi langkous tune aanhorenLiep t vandaag de hele dag te fluiten.
ik denk een aansprekende tegenstanderquote:Op donderdag 9 november 2006 13:51 schreef dRobje het volgende:
Nu maar hopen op een aansprekende tegenstander op de vijverberg.. en anders een kleine zodat we nog een ronde verder kunnen komen
ik hoop het wel ja.. bijvoorbeeld ajax, az, psv, feyenoord ohnee kan niet meerquote:Op donderdag 9 november 2006 13:53 schreef Milou__ het volgende:
[..]
ik denk een aansprekende tegenstander![]()
En het zou helemaal geweldig zijn, als we dat ook nog winnenquote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja.. bijvoorbeeld ajax, az, psv, feyenoord ohnee kan niet meer
Neuh, ik wil vitesse of een eerstedivisieclub.quote:Op donderdag 9 november 2006 13:55 schreef dRobje het volgende:
[..]
ik hoop het wel ja.. bijvoorbeeld ajax, az, psv, feyenoord ohnee kan niet meer
Ik blijf hopen op De Graafschap-Ajaxquote:Op donderdag 9 november 2006 17:59 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Neuh, ik wil vitesse of een eerstedivisieclub.
De 1e helft vond ik nog wel slechter dan de tweede helft. Dramatische wedstrijd maar toch gewonnen, leuk ook voor Peters dat hij de 2-1 scoorde.quote:Op zaterdag 11 november 2006 01:38 schreef Tiemie het volgende:
Waardeloze 2e helft, maar toch 3 puntjes.
Als ik dit soort dingen denk verliezen ze altijd punten.quote:Op dinsdag 14 november 2006 21:56 schreef the_hunter het volgende:
Vrijdag Fortuna uit. Zou te doen moeten zijn. RBC gaat op bezoek bij Veendam. Daar hebben ze zeker niet zomaar gewonnen. In het gunstigste geval kom je vrijdag op 4 punten en is er weer van alles mogelijk. We blijven positief
Daar hebben we allemaal last van bij De Graafschap. Als ik denk dat ze kansloos onderuit gaan weten ze me meestal nog wel te verassen.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen denk verliezen ze altijd punten.
Klopt. Zal niet de eerste keer dit seizoen zijn dat we van een makkelijke tegenstander verliezen. Zo zonde eigenlijk. We hadden veel dichter bij RBC kunnen én moeten staan. Maar het seizoen is nog lang.quote:Op dinsdag 14 november 2006 22:46 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Als ik dit soort dingen denk verliezen ze altijd punten.
als ze alleen al eens in de wedstrijd tegen rbc de kansen hadden benut, dan hadden ze makkelijk kunnen winnen.. en dus 6 punten dichterbij kunnen staan..quote:Op woensdag 15 november 2006 08:12 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Zal niet de eerste keer dit seizoen zijn dat we van een makkelijke tegenstander verliezen. Zo zonde eigenlijk. We hadden veel dichter bij RBC kunnen én moeten staan. Maar het seizoen is nog lang.
Nu nog die play-offs winnen en wij hebben volgend seizoen weer een leuke verplaatsing!quote:
Of gewoon kampioen worden.quote:Op zaterdag 25 november 2006 00:25 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Nu nog die play-offs winnen en wij hebben volgend seizoen weer een leuke verplaatsing!
Ja maar evenzoveel kans dat De Graafschap punten verspeeltquote:Op zaterdag 2 december 2006 18:32 schreef the_hunter het volgende:
Lekkere overwinning hoor. Zo door blijven gaan. rbc gaat zeker nog punten verspelen. Alles is nog mogelijk!
Uiteraard. Toch geef ik De Graafschap nog alle kans op het kampioenschap!quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:03 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Ja maar evenzoveel kans dat De Graafschap punten verspeelt
Jawel wel een kans maar rbc is wel duidelijk de favoriet.quote:Op zaterdag 2 december 2006 19:17 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Uiteraard. Toch geef ik De Graafschap nog alle kans op het kampioenschap!
Klopt. Maar ik blijf positief. Mochten we onverhoopt geen kampioen worden, winnen we gewoon de nacompetitiequote:Op zaterdag 2 december 2006 20:30 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Jawel wel een kans maar rbc is wel duidelijk de favoriet.
quote:Op zondag 3 december 2006 18:39 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Klopt. Maar ik blijf positief. Mochten we onverhoopt geen kampioen worden, winnen we gewoon de nacompetitie playoffs![]()
...quote:De Graafschap wil stadion verkopen
Donderdag, 7 december 2006 - DOETINCHEM - Voetbalclub De Graafschap wil stadion De Vijverberg en de daarbij behorende grond verkopen aan een groep particuliere investeerders.
Een afvaardiging van eerstedivisionist De Graafschap sprak gisteren met de gemeente Doetinchem over een op handen zijnde verkoop.
Als de besprekingen zijn afgerond, wordt het voorstel in februari 2007 aan de gemeenteraad voorgelegd.
Stadion De Vijverberg is eigendom van De Graafschap, maar de grond behoort nu de gemeente Doetinchem nog toe.
De bedoeling is dat De Graafschap die grond koopt van de gemeente Doetinchem en vervolgens zullen stadion én grond doorverkocht worden aan een groep van twaalf particuliere investeerders.
Het levert De Graafschap niet alleen een forse financiële injectie op, maar de maatregel houdt ook in dat de club op termijn moet verhuizen. De investeerders kopen de grond met het doel er op de lange termijn huizen op te bouwen.
De Raad van Commissarissen van De Graafschap heeft bij de investeerders bedongen dat de voetbalclub zelf bepaalt wanneer ze het terrein aan de Lijsterbeslaan verlaat en een stadion elders in de stad gaat bouwen.
Dat kan nog wel tien é vijftien jaar duren. De Graafschap - de club resideert als sinds de oprichting in 1954 op De Vijverberg - denkt op termijn te moeten verhuizen, omdat het huidige stadion niet uitgebreid mag worden.
Er kan geen tweede ring op De Vijverberg worden gebouwd om de de huidige capaciteit van 10.900 zitplaatsen te vergroten. Het stadion ligt midden in een woonwijk en een vergunning tot uitbreiding zal de gemeente Doetinchem daarom nooit verlenen.
Zo lang de Doetinchemmers in de eerste divisie spelen, is dat geen probleem. Bij een eventuele promotie naar de eredivisie is uitbreiding op termijn echter noodzakelijk.
Stadion De Vijverberg werd in 2000 volledig gerenoveerd. Met die verbouwing was een bedrag van 10,7 miljoen euro gemoeid. 5,7 miljoen euro kwam destijds voor rekening van De Graafschap.
De Achterhoekse club sloot toen een lening af en lost nog jaarlijks een fors bedrag af bij de Bank Nederlandse Gemeenten (BNG). Van die lening is de club bij de verkoop van het stadion verlost.
Bij De Graafschap was gisteravond niemand voor commentaar bereikbaar.
Daar is een hele discussie over geweest. Bij de MacDonalds hebben ze het geprobeerd, ze hebben zelfs geprobeerd om sportpark Zuid te laten 'moven' en lang zag het naar uit dat het nieuwe stadion bij de snelweg (afslag 's Heerenberg) zou komen. Dat is (helaas) op het laatste moment weer tegengehouden door een aantal bewoners, want dat was echt de beste plek. Gezien onze situatie nu valt het nog wel mee, misschien had je dan in de Eerste divisie gespeeld in een stadion waar 18000 man in kan en waar er dan maar 7500 in zit....quote:Op donderdag 7 december 2006 11:24 schreef Achterhoekers_eerst het volgende:
Aan de rand van 't dorp een nieuw complex neerzetten, zie Groningen ofzo.......
Wat zei je???quote:Op maandag 11 december 2006 02:45 schreef Trevor het volgende:
Ik vind het reisje naar de Vijverberg de leukste uitwedstrijd van het jaar, op emmen na misschien.. in ieder geval het stadion met de leukste sfeer.
tot vrijdag! (3-1)
RBC vak? (moeten wij ook maar eens achteraan aangezien het wel weer combi zal zijnquote:Op vrijdag 15 december 2006 20:38 schreef manny het volgende:
Kaarten voor RBC - De graafschap geregeld. Yihaa.
Ja. RBC vak. 4 man. Zeker na de uitslag van gisteren wordt het DE wedstrijd denk ik.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:34 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
RBC vak? (moeten wij ook maar eens achteraan aangezien het wel weer combi zal zijn![]()
Zeker inderdaad, volgende week ook maar even kaarten kopen.quote:Op zaterdag 16 december 2006 10:41 schreef manny het volgende:
[..]
Ja. RBC vak. 4 man. Zeker na de uitslag van gisteren wordt het DE wedstrijd denk ik.
Zeker, maar dat gaat wel lukken.quote:Op zaterdag 16 december 2006 21:39 schreef TheVotary het volgende:
Maar eens zien hoe we dit weer gaan oplossen......
Dat gaat nog lastig worden...quote:Losse toegangskaarten thuiswedstrijden
RBC Roosendaal heeft voor alle resterende thuiswedstrijden in het seizoen 2006-2007 kaarten beschikbaar voor de vrije verkoop. Supporters die niet beschikken over een SeizoenClubCard kunnen evenals voorgaande jaren tijdens kantooruren hun toegangskaarten aanschaffen op de administratie van het RBC Stadion op vertoon van legitimatie (tenzij anders aangegeven op de officiële website). Mochten er op de wedstrijddag nog voldoende kaarten beschikbaar zijn, dan zijn deze vanaf anderhalf uur voor aanvang van de wedstrijd verkrijgbaar aan de kassa van het RBC Stadion (tenzij anders aangegeven op de officiële website).
Omdat ik nooit met een buscombi ga.quote:Op donderdag 4 januari 2007 15:59 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Ik wel
Hoe laat ben je gegaan dan? en waarom heb je geen buscombi geprobeerd?
Als ik moet kiezen trouwens win ik wel het liefst die in Roosendaal.quote:Op maandag 8 januari 2007 18:31 schreef Sensation89 het volgende:
Zou erg mooi zijn als we ze beide weten te winnen!
Ik ook natuurlijk, maar het zou mooi zijn als we Willem II ook weten te winnen, kunnen we misschien een topclub thuis loten. Zit het stadion weer bomvol.quote:Op maandag 8 januari 2007 19:10 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Als ik moet kiezen trouwens win ik wel het liefst die in Roosendaal.
Ja, hoor.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:54 schreef w00h00 het volgende:
Heb net te horen gekregen dat er een kleine 1000 man uit doetinchem mee gaan! Waarvan heeél erg veel in thuis vak!
Rbcroosendaal.nl:quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:58 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ja, hoor.Tuurlijk. Gewoon 400 in het uitvak. 50 bobo's die wel vrij mogen
.En dan nog eens 50 over de rest van de tribunes. Meer echt niet hoor.
Overigens als dit soort dingen wel waar zijn, dan is het niet verstandig om dit voortijdig op internet te zetten. Ik weet wel zeker dat er geen 1000 boeren in dat stadion zullen zitten. Enigste manier om kaarten te krijgen was aan het stadion met legitimatie. Er zullen zo vast wel wat kaarten verkregen zijn, daar twijfel ik niet aan. Maar geen 550![]()
Laten we het hopenquote:Op dinsdag 9 januari 2007 15:50 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Rbcroosendaal.nl:
RBC - DE GRAAFSCHAP UITVERKOCHT
Supporters die de wedstrijd tussen RBC Roosendaal en De Graafschap willen bezoeken, maar nog niet in het bezit zijn van een toegangskaartje, zullen wij helaas moeten teleurstellen.
Het topduel tussen de nummer één en twee uit de Jupiler League op vrijdag 12 januari aanstaande is met 5.000 verkochte toegangskaarten volledig uitverkocht!
Het duel is waarschijnlijk uitverkocht omdat veel supporters van De Graafschap kaartjes voor het thuisvak gekocht hebben.
Dat lijkt me wel erg veel. Maar goed, laten we het hopen.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:54 schreef w00h00 het volgende:
Heb net te horen gekregen dat er een kleine 1000 man uit doetinchem mee gaan! Waarvan heeél erg veel in thuis vak!
lijkt me erg sterk.quote:Op dinsdag 9 januari 2007 00:54 schreef w00h00 het volgende:
Heb je hem ook weer..quote:
je zit in het verkeerde topicquote:Op woensdag 10 januari 2007 12:57 schreef TerroRobbie het volgende:
Nee hoor want volgende uitwedstrijd zitten er weer maar 50-100.
Dat is nooit gezegd door Bos, de Graafschap wordt overigens ook geen kampioen.quote:Op woensdag 10 januari 2007 14:40 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Theo Bos: Den Bosch wordt kampioen!
Karrel_Laaglawaai:![]()
Terrorrobbie:![]()
![]()
![]()
Waarom ben je altijd zo negatief over de Graafschap? Kijk, kritiek mag best natuurlijk maar ik krijg de indruk dat je het liefst hebt dat ze failliet gaan.quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd door Bos, de Graafschap wordt overigens ook geen kampioen.
Aan het begin van het seizoen in de VI. De enige Jupilerleague trainer die zijn eigen team als kampioen opgaf....quote:Op woensdag 10 januari 2007 22:36 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
Dat is nooit gezegd door Bos, de Graafschap wordt overigens ook geen kampioen.
Ja, dat doen ze nog.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Heatseeker het volgende:
Come on Superboeren!!!
Ik voorspel een 1-3 overwinning voor de Graafschap uiteraard.
Zend Optimaal FM het verslag nog live uit tegenwoordig?
Ik ookquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:08 schreef TheVotary het volgende:
Ik heb maar een proefabbo afgesloten bij talpa voor een maandje....![]()
Ik heb de verkeerde aangeklikt dus die voor alle clubs. Dus nu kan ik ook Den Bosch kijken een hele maand.quote:
Als ik nu de graafschap aanklik zegt ie: om te kunnen kijken moet een volgende termijn voldaan worden. WTF is dit?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:29 schreef TheVotary het volgende:
[..]
Ik heb de verkeerde aangeklikt dus die voor alle clubs. Dus nu kan ik ook Den Bosch kijken een hele maand.![]()
![]()
![]()
Betalen...?quote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:48 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Als ik nu de graafschap aanklik zegt ie: om te kunnen kijken moet een volgende termijn voldaan worden. WTF is dit?![]()
Tsja, had je eigenlijk ook kunnen wetenquote:Op vrijdag 12 januari 2007 19:59 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
heb ik vanmiddag gedaan, via iDeal( nu net weer dus )
Netjes.quote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Heatseeker het volgende:
Come on Superboeren!!!
quote:Op vrijdag 12 januari 2007 22:39 schreef Sensation89 het volgende:
Dat ziet er mooi uit op teletekst pagina 830
Whaaa had ik nu al me geld er maar opgezetquote:Op vrijdag 12 januari 2007 17:55 schreef Heatseeker het volgende:
Come on Superboeren!!!
niet te ver gaan DOSquote:Op zaterdag 13 januari 2007 11:54 schreef Dos37 het volgende:
heeeuuuuyy Almelo eruit Graafschap erin
Nou liever niet hoor..quote:Op zaterdag 13 januari 2007 14:40 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
niet te ver gaan DOSHeracles mag er best inblijven
![]()
5.000: het was uitverkochtquote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:56 schreef TerroRobbie het volgende:
Waren er nou 1000 man?
Er zaten echt geen 600 graafschappers op de andere vakken. Misschien 250, maar dan houdt het echt op.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:17 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Het is wat moeilijk tellen maar wat ik vandaag hoorde kwam het aardig in de buurt.
Ok, ik hoorde dat er een man of 400 los zaten maar goed dat zal wel niet dan. Nog een mooi aantal trouwens, zeker aangezien het zo snel uitverkocht was en er nog genoeg mensen geen kaarten gekregen hebben.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 18:34 schreef manny het volgende:
[..]
Er zaten echt geen 600 graafschappers op de andere vakken. Misschien 250, maar dan houdt het echt op.
Knap gecounterd door De Graafschap, voor rust was RBC de betere.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 17:19 schreef manny het volgende:
Lekker hoor. RBC viel me zwaar tegen. Stadion en businessclub daaro best gezellig. Die mannen waren wel ziek zeg..... heerlijk.
Ej dat heb je van mij overgenomenquote:
De volgende keer mag jij weer.quote:Op zaterdag 13 januari 2007 19:50 schreef xJapser het volgende:
[..]
Ej dat heb je van mij overgenomen![]()
![]()
Het is inderdaad een hypocriete teringbende, maar je bent het er toch wel over eens dat Powell geschorst hoort te worden? Begrijp me niet verkeerd hoor, ik heb ook liever dat er hij geen schorsing krijgt, maar als je er objectief naar kijkt, dan is een schorsing terecht.quote:Op woensdag 17 januari 2007 09:10 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Belachelijk. Ik heb schandaligere overttredeingen gezien waar niks tegen gedaan werd (ADO-PSV tegn Beerens)
Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:00 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
Dan moet De Visscher ook geschorst worden voor de actie daarna, maar die staat niet zo in de picture als Powell....
Vond de overtredeing niet eens zo heel hard.
Ik ben benieuwd, laten we maar hopen dat hij niet vervolgd gaat worden. Ik reken echter op 3 wedstrijden schorsing en 1tje voorwaardelijk. Dat zal een flinke aderlating zijn en dan missen we hem ook tegen den Bosch.quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.
Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????quote:Op woensdag 17 januari 2007 13:03 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Dit heeft niets met in de picture staan te maken of met een harde overtreding. Hij was gewoon te laat en mag van geluk spreken dat hij er niet in de wedstrijd afgestuurt werd.
omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????
Ik gaf al aan dat het een hypocriete teringzooi is. Maar ik blijf erbij (hoe kut ik het ook vind) dat het terecht is dat er een onderzoek naar Powell wordt ingesteld.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:37 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Waarom wordt er dan geen onderzoek ingesteld naar De Vischer die een halve minuut daarna een zelfde soort overtreding maakt en geen kaart krijgt?????
Dat zou kunnen inderdaad.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....
Ze mogen de grens trouwens wel ontslaan als hij dat niet gezien heeft.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
omdat die is waargenomen door de scheidsrechter (vrije trap). de actie van powell is niet waargenomen door de arbitrage dus dan kan de tuchtcommissie een onderzoek instellen: de TC overruled de beslissingen van de SR dus niet....
Ik vergeef het hemquote:Op woensdag 17 januari 2007 16:54 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ze mogen de grens trouwens wel ontslaan als hij dat niet gezien heeft.
En dat kan idd niet!quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
en dan missen we hem ook tegen den Bosch.
De eerste grens die echt beslissingen durft te nemen in de JL. moet volgens mij nog geboren worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:55 schreef TerroRobbie het volgende:
Ja dan mogen ze elke grens wel ontslaan. Blijf er niks over.
Ja klopt inderdaad, hoevaak je ze bij een corner niet ziet wachten op de beslissing van de scheids om vervolgens de vlag in die richting te steken, om te janken.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:59 schreef DutchGooner het volgende:
[..]
De eerste grens die echt beslissingen durft te nemen in de JL. moet volgens mij nog geboren worden.
Bijvoorbeeld maar ze durven totaal niet het initiatief te nemen bij overtredingen die door scheidsrechters niet worden waargenomenquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:02 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Ja klopt inderdaad, hoevaak je ze bij een corner niet ziet wachten op de beslissing van de scheids om vervolgens de vlag in die richting te steken, om te janken.
Ik ben er niet eens bijquote:Ben je bezig met een spandoekje voor Berry DG?
Na het weglopen zeker en terecht maar dat heeft ie dankzij 19 doelpunten helemaal goed gemaakt bij 99% van het Bossche publiekquote:Op woensdag 17 januari 2007 17:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Staat er deze week een jankverhaaltje in de VI dat ie bij Den Bosch uitgekotst is. Wordt er met geen woord gerept over die keren dat ie is weggelopen etc.
Is hij ook niet, reken er maar op dat hij volgend seizoen ergens anders speelt.quote:Op woensdag 17 januari 2007 22:46 schreef Sensation89 het volgende:
Hij komt bij mij nou niet echt over als een echte clubvoetballer. .
Als hij er dan wel met zijn doelpunten voor zorgt dat De Graafschap kampioen wordt en promoveert naar de Eredivisie. Dan zien we volgend seizoen wel weer verderquote:Op woensdag 17 januari 2007 23:16 schreef Opgezwollenlever het volgende:
[..]
Is hij ook niet, reken er maar op dat hij volgend seizoen ergens anders speelt.
Precies en in dat geval heb je ook nog een kans dat hij en Jhon blijven.quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als hij er dan wel met zijn doelpunten voor zorgt dat De Graafschap kampioen wordt en promoveert naar de Eredivisie. Dan zien we volgend seizoen wel weer verder
Allen als de scheid s een kaart geeft mag er geen onderzoek ingesteld worden.quote:Op woensdag 17 januari 2007 16:39 schreef AtDaMotDaMotDa het volgende:
[..]
Nee toch? Alleen als de scheids het niet heeft waargenomen dacht ik.quote:Op donderdag 18 januari 2007 09:17 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Allen als de scheid s een kaart geeft mag er geen onderzoek ingesteld worden.
Morgen wordt het toch beter weer?quote:Op donderdag 18 januari 2007 17:59 schreef Borizzz het volgende:
Zou het nog doorgaan morgen met dat weer?
Het water waait wel weg.quote:Op donderdag 18 januari 2007 18:07 schreef Borizzz het volgende:
Het weer wel, maar het veld ook?
Dat bedoelde ikquote:Op donderdag 18 januari 2007 18:36 schreef Sensation89 het volgende:
[..]
Het veld wordt wel drooggewaaid als het stopt met regenen denk ik zo.
Ik ben blij dat hij nu bij De Graafschap speelt, maar zal nooit voor hem juichen. Hij is gewoon een broodvoetballer, dat is zijn goed recht trouwens. In de eredivisie heb je toch niets aan hem. Gewoon samen promoveren, dan wat centjes vangen. Hij blij, wij blij. Als Jhonny maar blijft, die heeft tenminste bewezen ook in de eredivisie te kunnen scoren..quote:Op woensdag 17 januari 2007 23:19 schreef the_hunter het volgende:
[..]
Als hij er dan wel met zijn doelpunten voor zorgt dat De Graafschap kampioen wordt en promoveert naar de Eredivisie. Dan zien we volgend seizoen wel weer verder
tof. helemaal uit Leeuwarden gekomen ? Heb daar nog een 3 jaar gewoond...quote:Op zaterdag 20 januari 2007 20:21 schreef Bombardier het volgende:
Zat in Graafschap vak. Toch nog ff 1x kunnen juichen.![]()
Yep helemaal uut Lwd. Was te gast bij business club Graafschap.quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:08 schreef manny het volgende:
[..]
tof. helemaal uit Leeuwarden gekomen ? Heb daar nog een 3 jaar gewoond...
In pricipe is alles goed te doen in Nederland. Maar Leeuwarden - Doetinchem is niet echt "om de hoek".quote:Op zaterdag 20 januari 2007 21:29 schreef TerroRobbie het volgende:
Zooooooo ver is dat toch ook niet? Anderhalf uur als je doorrijd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |