quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef Keltie het volgende:
Geinig.. Voor iemand die 3 dingen in z'n sign heeft staan wat niet op z'n club van toepassing is
Heb je d'r weer zo'n eentjequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:54 schreef Keltie het volgende:
Geinig.. Voor iemand die 3 dingen in z'n sign heeft staan wat niet op z'n club van toepassing is
lijkt me wel leukquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 19:56 schreef Keltie het volgende:
Och .. Zou me niet eens raar lijken als'ie word gestaakt.. Gezien de "ophef" bij FC Utreg - ajax...
Lijkt mij hoogst onwaarschijnlijk voor deze wedstrijd. Tenminste, als je slecht gelijk stelt aan saai zoals ikquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 20:53 schreef RedGuy het volgende:
Het wordt een hele slechte 0-0 trouwens.
Dachau is inderdaad ook een optiequote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:32 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik neem aan dat je ook nog andere plaatjes kan posten dan van Auswitz![]()
een scheids die Feyenoord-Ajax durft te stakenquote:
Hey, na Excelcior krijg je gelijk zin in meerquote:
Misschien weet ik je wel op T te krijgenquote:
Dan zuipen we ons zaterdag helemaal te pletterquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:55 schreef Keltie het volgende:
[..]
Misschien weet ik je wel op T te krijgen
dmv iemand lief aankijken en een eenmalige kaartwissel
Nog zo een ramptoerist. Kom je in de rust wel even naar de kantine om hallo te zeggen?quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:02 schreef Superheld het volgende:
Heb hier ook een kaartje liggen voor Z, maar dag ervoor met de bootcombi naar RKC dus afwachten of ik op tijd mijn bed uit kan komen.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:25 schreef Erwtensoep het volgende:
Ach er zijn ook genoeg beschaafde kakkerlakken.
[afbeelding]
Kijk hier zijn er een paar uit eten.
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:03 schreef Cart_man het volgende:
[..]
Nog zo een ramptoerist. Kom je in de rust wel even naar de kantine om hallo te zeggen?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |