quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 22:14 schreef Timminater het volgende:
[..]
gedeeltelijk dan
erg druk weekje, en dat noemen ze dan vakantie![]()
heb binnenkort weer eens tijd om de BoF site een grote restye te geven en te pimpen naar een volwaardige site met alle gegevens.
Dus dat deed ik verkeerd. TY incoquote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:29 schreef Incolumis het volgende:
[..]
uitgepakt? 't is een iso-bestand, hoef je niet uit te pakken
gewoon direct branden in Nero, via "burn image"
Dus je weet het nu he, voordat je de MEC jet ingaat ff op je knieen (richting oosten uiteraard) dan ff wat koran teksten uitkramen en dan het kusje op de kist (quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 21:20 schreef IJsmuts het volgende:
Zo, heerlijk geknalled met chiel, wat een schatje is het toch ook![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 07:17 schreef FJD het volgende:
SERVER VULLEN!!!!
Als iemand mij er uit kan schoppen als de server vol is dan graag
jaja, blikken plaatje gevangen gister, score was iets van 290 punten met alleen al 70 kills in de MEC bomberquote:Op woensdag 18 oktober 2006 01:03 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik zag ook dat de server vol heeft gezeten en dat Chiel het op Sharqi aardig goed heeft gedaan.
Ik zag zelfs een bronze plak voor IJsmuts langs komen
morguh liesje,quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:11 schreef BattleLies het volgende:
Moguh mannen!
Alles goed hier? Is het nu ijsmuts en ursels spamtopic?! Toe maar
Daar vallen heel wat mensen buiten dus ?!
Ik kruip zo mijn bedje weer in .. heerlijke nacht gehad weer .. maar niet heus ...
IK WIL WEER BETER ZIJN!
twee dingen...quote:Op woensdag 18 oktober 2006 09:37 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
jaja, blikken plaatje gevangen gister, score was iets van 290 punten met alleen al 70 kills in de MEC bomber![]()
moet toch zeggen dat ik gister ff lekker gespeeld heb, niet zo lang en met brakke besturing, maar toch lekker. en BF2 vanilla is ook erg leuk hoor. tis anders dan IO, maar erg leuk om weer es met zwaar materiaal te kloten![]()
dat rondje met die blikken plaat was volgens mij op mashtuur. mn toetsenbord is nogal naar de klote en ik kan dus niet goed rennen etc, maar met chiel meegelift op de tank, beetje vlaggen pakken en kills maken en over TS lullen.
en das mooi! en das dus zeker ook teamwork!
en natuurlijk de geheime truuk van chiel geleerd om oman te ownenvoordat je opstijgt idd even een groet naar het oosten sturen en je snikkel in de knalpijp van de bomber hangen
schiet je iedereen zo van de map af, inclusief baus de belg!
![]()
Zo'n detacheerder... Klinkt als Yacht/Ordina/Atos.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:48 schreef ursel het volgende:
[..]
![]()
Ik ga zo ff op gesprek bij zo'n detacheerder..
's Avonds proeflesje PHP.. lekker daggie zo dus dacht ik.
1 jep, basic SU-34 whore badgequote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:13 schreef staticdata het volgende:
[..]
twee dingen...
1 heb je nu je badge
2 je ging nog wat posten over de secretaresse![]()
hmmm vraagje, ik heb de 7800GTX van JP nu die hij volgens mij via jou heeft gekocht, weet jij nog zo welke versie dat was? zoek een tweede kaart voor sli maar kan de exacte core/kloksnelheid niet vinden, op de xfx site staan er namelijk 2 overgeclockte soorten, eentje @ 450mhz en eentje @ 490 mhz.quote:
heb ze al binnenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:58 schreef Suikermais het volgende:
Kijken wat er gebeurd. Er staat crack in beeld. Alle admins slaan nu op tilt
heb naast bf2 een ander spel bij men favo's zitten... company of heroes. wat een leip spel en draait als een tiet. zeker een aanraden als je van rts en wwII houd.quote:
I love them quizzes..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 Bordspellen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:58 schreef -chiel- het volgende:
[..]
Ja waar is de goeie ouwe tijd dat er voor 11en al 3 paginas vol gespammed waren![]()
Ja, zo'n banenzoekerd... Brunel heet. het. Tijdens de cursus moet ik nog wel een baan hebben. Brunel zit in beide sectors en gaat in beide sectors dus ook zoeken voor mij..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 08:53 schreef staticdata het volgende:
zo'n detacheerder
je bedoeld een randstad? of echt it detacheerder?
brunel, voor al uw technisch personeelquote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:47 schreef ursel het volgende:
[..]
Ja, zo'n banenzoekerd... Brunel heet. het. Tijdens de cursus moet ik nog wel een baan hebben. Brunel zit in beide sectors en gaat in beide sectors dus ook zoeken voor mij..
Als ik hier op me stage Auto Cad op start loopt de pc vast, vandaar ubuntu. Netwerk hier op me stage is niet geschikt voor Auto Cadquote:Op woensdag 18 oktober 2006 00:14 schreef JMPoSTMaN het volgende:
Ik snap niet waarom je niet gewoon win2k gebruikt. Echt super stabiel.
Ik werk er al jaren op en zonder problemen.
Succes met de installatie verder.
Overigens net de wedstrijd met 4-0 gewonnen![]()
![]()
Onze eerste overwinning en meteen met klinkende cijfers.
Toch niet per ongeluk Onno??quote:Op woensdag 18 oktober 2006 12:49 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
brunel, voor al uw technisch personeel![]()
mn neef is daar accountmanager
maar eehm muts van me. wanneer ga je weer eens een keer met me knallen op de server?quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:05 schreef IJsmuts het volgende:
[..]
post!
![]()
zouden er meer van moeten komen
eer gisteren nog een leuk spel gespeeldquote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 Bordspellen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
eeum, eitje van me, ik was er gister! alleen kon maar tot een uurtje of 9 spelen, heb daarna mn computer verhuisd (ik ben nomade weet je). Hij staat nu bij mn ouders thuis waar ik in het weekend ga zitten nu, dat betekend dus dat ik in de weekenden wat vaker ga spelen (als ik die inet shit aan de praat ga krijgenquote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:10 schreef egg-bird het volgende:
[..]
maar eehm muts van me. wanneer ga je weer eens een keer met me knallen op de server?
Cluedo Live met een bordspel..quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:12 schreef egg-bird het volgende:
[..]
eer gisteren nog een leuk spel gespeeld [afbeelding]
Cluedo Live![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 11:57 schreef Morpheus2002 het volgende:
2 Bordspellen besteld:
[afbeelding]
[afbeelding]
![]()
quote:Op woensdag 18 oktober 2006 13:16 schreef JMPoSTMaN het volgende:
[..]
wie koopt er nu tegenwoordig spellen die download je toch
| Forum Opties | |