Zou genoeg vermogen moeten zijn.....quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:00 schreef Jippo het volgende:
't is een Python (?) van 550 watt...
Diamantboren zijn scherper als het goed is. Is het echt een betonboor wat je gebruikt? Of een steenboor?quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:17 schreef Jippo het volgende:
Bedankt voor jullie reacties. Ik begin meestal al met een kleiner boortje en daarna een grotere. Dat maakt in dit geval niet uit er is bijna niet doorheen te komen.
Wat is het verschil tussen een diamantboortje en een betonboortje? Als ik geen druk zet dan kom ik er helemaal niet doorheen, als ik wel druk zet gaat het nog het best....
Dat zou wel lullig zijn als dat het blijkt te zijnquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:39 schreef Sjummie het volgende:
Staat de boormachine niet per ongeluk op linksdraaiend ?
Tsja, je gaat er niet vanuit dat iemand zo de fout in zal gaanquote:Op maandag 16 oktober 2006 13:56 schreef richie29 het volgende:
wWHOOooOo...dat zou eens waar moeten zijn.
(Dat ik ..en de rest...daar niet eerder aan dachten)
Bewapening zit meestal haaks in de vloer.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:35 schreef kroegtijger het volgende:hamerklopboor ipv klopboor...anders is er nauwelijks door beton heen te komen.
Goed gereedschap is het halve werk wat dat betreft
Als je er met een hamerboor idd niet/nauwelijks doorheen komt is de kans groot dat je op wapening zit inderdaad. (of misschien lopen er nog andere leidingen oid door het beton?? check eerst dus even met een leidingenzoeker!). Als het inderdaad iets van een wapeningsnet is waar je op zit, dan zou je dat pas na een cm of 2 tegen moeten komen. De eerste paar cm is alleen beton. Kom je er vanaf het eerste punt al niet in, dan ligt het denk ik toch aan je gereedschap.
Wat betreft de beton-soort: Het wordt inderdaad steeds harder en harder, maar t is nog altijd best te doen wat betreft boren. Zelfs als je B65 hebt kun je er nog best een gat in boren zolang je maar het juiste gereedschap ervoor neemt.
Meneer Kroegtijger ik vertel dit nu alleen aan u, beloof me, dat die andere het niet lezen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:58 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Tsja, je gaat er niet vanuit dat iemand zo de fout in zal gaan
Au, da's een pijnlijke conclusiequote:Op maandag 16 oktober 2006 14:10 schreef Solingjan het volgende:
[..]
Meneer Kroegtijger ik vertel dit nu alleen aan u, beloof me, dat die andere het niet lezen.![]()
Laatst moest ik een boom omzagen met de kettingzaag. Daar was niet door te komen. Met geen mogelijkheid.
Dus ik bellen met de slijperij kan ik mijn ketting laten slijpen? Geen probleem komt u maar!
Dus ik mijn ketting en blad eraf halen ............. Bij de vorige keer schoonmaken dus niet opgelet.
Ben dus niet meer naar de slijpcentrale geweest.
Vertel het dus niet door. aub![]()
verkeerde smiles
![]()
dank u dank uquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:15 schreef kroegtijger het volgende:
[..]
Au, da's een pijnlijke conclusie![]()
we houden dit stil natuurlijk![]()
![]()
Dat is idd een erg mooi ding. Ik heb zelf zo'n duits B merk maar ook die gaat als een heet mes door de boter echt ideaal zo'n boormachine nooit meer problemen met wat voor plafond of muur dan ookquote:Op maandag 16 oktober 2006 14:57 schreef HailStorm het volgende:
Laatst deze gekocht.. Gaat als een heet mes door zachte boter in gewapend beton
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |