Juist beredeneerdquote:Op maandag 16 oktober 2006 20:41 schreef macondo het volgende:
Steven Rottier heb ik nooit van gehoord, maar wel dat Davilex iets met Feijenoord zou doen. Dus dat zal het wel zijn. Passen goed bij elkaar. Slechte software en dito voetbalclub...
Davilexquote:Op maandag 16 oktober 2006 18:45 schreef erkel het volgende:
Ik probeer het weer even:
Waar is Steven Rottier, de zakenman die met een overname van Feyenoord in verband werd gebracht, oprichter en directeur van?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach, maar een uur te laat. Met de huidige snelheid van dit forum is dat niks
quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ach, maar een uur te laat. Met de huidige snelheid van dit forum is dat niks
Loopt wel redelijk nu bij mij, af en toe nog een wit scherm bij refresh met alleen wat tekstquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:52 schreef Supersheep het volgende:
[..]
[..]
Zeker allebei op de F5knop zitten rammen? Binnen 10 minuten 2 reacties, een record
Nee die zier er toch heel anders uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef erkel het volgende:
Taj Mahal?
Neequote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Bara Badhur
quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:31 schreef Nembrionic het volgende:
Of anders Ankor Wat.
Het zag er niet naar uit dat die geraden werd en om het topic toch nog weer wat leven in te blazen stelde ik maar een nieuwe vraag.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:42 schreef macondo het volgende:
Mijn vraag stond overigens ook nog, Yuri. Zonder er een woord aan te besteden overgeslagen?
Dankzij de geweldige snelheid van het forum ga ik niet een avondje zitten F5 heur...quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:54 schreef erkel het volgende:
Gaat weer lekker traag hier. Al is het nu de snelheid van het forum niet, maar de vragenstellers![]()
Vind je?quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:03 schreef erkel het volgende:
Snelheid van het forum is nu wel weer redelijk in orde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |