abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 oktober 2006 @ 16:55:56 #51
157147 theepot
at your service
pi_42721627
quote:
de 6

weet ook niet waarom, naja ben 6 maart geboren.
dam, hier nog eentje
daarom heb ik een voorkeur voor 3, 6
pi_42721640
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 14:46 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Jij snapt volgens mij niet echt wat ik bedoel.
Als ik geen 9 in mijn geboorte jaar zou hebben ben ik of van deze eeuw en dus onder de 6 of van een paar eeuwen terug.
4
pi_42721670
En wat doet Rieski op de schaal van Brunette?
Rot signature
  maandag 16 oktober 2006 @ 17:17:03 #54
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_42721717
dat is gewoon een lichte dwangneurose.
Zolang je nog enigzins functioneert zal het geen kwaad kunnen, maar gestoord is het natuurlijk wel.
Ik persoonlijk zou die stoornis lekker uitbuiten en iets met numerologie gaan doen, genoeg imbecielen die er in geloven!
pi_42722750
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:07 schreef rieski het volgende:

En wat doet Rieski op de schaal van Brunette?
Rieski staat op nummer 3
4
pi_42722809
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 17:17 schreef SHE het volgende:
dat is gewoon een lichte dwangneurose.
Zolang je nog enigzins functioneert zal het geen kwaad kunnen, maar gestoord is het natuurlijk wel.
Ik persoonlijk zou die stoornis lekker uitbuiten en iets met numerologie gaan doen, genoeg imbecielen die er in geloven!
Gehehe

Nogmaals ik ben er echt niet obsessief mee bezig ofso.
In het dagelijks leven 'roep' ik het alleen op wanneer ik dat wil, dus meer voor de gein eigenlijk, zo van: wat voor nummer zullen we de busshauffeur toekennen?

4
pi_42723207
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 19:28 schreef Brunette het volgende:

[..]

Rieski staat op nummer 3
Haha jij ziet een 3

geweldig!
Rot signature
pi_42724240
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 20:10 schreef rieski het volgende:

[..]

Haha jij ziet een 3

geweldig!
En dan bedoel ik geen threesome.

Ik weet niet wat jij dacht.
4
pi_42725116
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Brunette het volgende:

[..]

En dan bedoel ik geen threesome.

Ik weet niet wat jij dacht.
Die is heel flauw

Maar goed, jij ziet het getal drie... hoe kom je daar zo aan dan?
Rot signature
pi_42725792
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef rieski het volgende:

[..]

Die is heel flauw

Maar goed, jij ziet het getal drie... hoe kom je daar zo aan dan?
Dat breng ik in verband met je username + avater en dan zie ik een bepaald getal.
Het is natuurlijk een oppervlakkige schatting, want ik ken jou niet persoonlijk.
Misschien dat ik daar dan straks anders over nadenk.
4
pi_42725898
Ik heb er vaker over gehoord, toevallig had ik van iemand de naam van een boek hierover gekregen, maar kan nergens het briefje meer vinden met deze naam. erg jammer, ook een aantal google acties hielpen me er niet bij. Het uitgangspunt van het boek was in ieder geval dat iedereen een vast nummer heeft en waarom sommige dingen wel of niet met elkaar combineren. best interresant.

Zelf zit ik voornamelijk met de nummers 4 en 8, sinds jong af aan was 4 mijn geluksgetal zeg maar. daarnaast vond ik de 8 ook geweldig, omdat 8 nooit stopt maar oneindig is. geen idee waar het vandaan komt, maar het is wel grappig
pi_42726258
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef teckna het volgende:
Ik heb er vaker over gehoord, toevallig had ik van iemand de naam van een boek hierover gekregen, maar kan nergens het briefje meer vinden met deze naam. erg jammer, ook een aantal google acties hielpen me er niet bij. Het uitgangspunt van het boek was in ieder geval dat iedereen een vast nummer heeft en waarom sommige dingen wel of niet met elkaar combineren. best interresant.

Zelf zit ik voornamelijk met de nummers 4 en 8, sinds jong af aan was 4 mijn geluksgetal zeg maar. daarnaast vond ik de 8 ook geweldig, omdat 8 nooit stopt maar oneindig is. geen idee waar het vandaan komt, maar het is wel grappig
Dus ik voel die cijfers aan.
Hoe stoer

Jij ook al 4?
4
pi_42726389
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Brunette het volgende:
Dus ik voel die cijfers aan.
Hoe stoer

Jij ook al 4?
Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deed ik zal hem morgen wel bellen voor de titel van het boek, want nu is mijn intresse ook weer gewekt

lol, zat ineens aan mijn pincode te denken, deze begint ook met een 4 en de laatste drie cijfers samen zijn 3x4 zou het toeval zijn?

[ Bericht 11% gewijzigd door #ANONIEM op 16-10-2006 22:53:56 ]
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:53:31 #64
85643 GotC
Guard of the Citadel
pi_42726424
Ik heb ook 4 letters in m'n nickname .

Ik heb wel iets dwangmatigs op de snelweg (als ik passagier ben).. ik wil elke keer als we langs lantaarnpalen rijden, zoals een paard over een hek springt, 'spring' ik in mn gedachten en met mn voet over lantaarnpalen ! Beetje vreemd, but hey. Laatste tijd wel wat minder geworden.
  maandag 16 oktober 2006 @ 22:53:43 #65
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42726426
4 is the Magic Number.

Het heeft een naam maar wat was het nou.... Je komt het straks tegen met je studie psychologie.
En 4 is trouwens een chinees geluksgetal (niet dat het je wat kan boeien, mij trouwns ook niet).
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_42726495
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:51 schreef teckna het volgende:

[..]

Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deed ik zal hem morgen wel bellen voor de titel van het boek, want nu is mijn intresse ook weer gewekt
Ja!!
Doe dat maar!

Trouwens ik doe mezelf denken aan de film 'A Beautiful Mind', hopelijk word ik later geen schizofreen.
Ennuh...als ik zo erg met getallen bezig ben, waarom ben ik dan zo verdomd slecht in wiskunde?

Een tweede getal wat ik erg kan waarderen is 7, personen die een combi zijn tussen 7 en 4 vind ik ook erg
4
pi_42726545
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
4 is the Magic Number.

Het heeft een naam maar wat was het nou.... Je komt het straks tegen met je studie psychologie.
En 4 is trouwens een chinees geluksgetal (niet dat het je wat kan boeien, mij trouwns ook niet).
Jij ben trouwens een combi tussen 2 en 5
4
pi_42726595
ik heb dat met kleuren.. ik geef personen altijd een kleur.. dat gaat vanzelf..
pi_42726600
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 22:59 schreef Brunette het volgende:

[..]

Ja!!
Doe dat maar!

Trouwens ik doe mezelf denken aan de film 'A Beautiful Mind', hopelijk word ik later geen schizofreen.
Ennuh...als ik zo erg met getallen bezig ben, waarom ben ik dan zo verdomd slecht in wiskunde?

Een tweede getal wat ik erg kan waarderen is 7, personen die een combi zijn tussen 7 en 4 vind ik ook erg
A beautiful mind gaat meer over patronen dan nummers, in ieder geval hoe ze zijn schizofrenie uitbeelden met de krantstukken. alhoewel uiteraard de nummertjes ook wel terugkomen.
Maargoed, ik denk dat als je schizo zou wezen, het nu al naar buiten was gekomen. en wiskunde is toch net even iets anders dan iemand een nummertje geven :p
  maandag 16 oktober 2006 @ 23:08:30 #70
108862 a-child-in-chains
weight of the world is a bitch
pi_42726645
combi?
interessant.
Heeft dat mischien nog betrekking op een goed of slecht?

[ Bericht 8% gewijzigd door a-child-in-chains op 16-10-2006 23:17:18 ]
Alleen mensen met liefde in hun leven groeien voorspoedig en worden sterker.
No room for the unlucky.
pi_42726647
Klinkt heel erg als een autistisch spectrum-kwaaltje.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_42726728
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef Blivox het volgende:
Klinkt heel erg als een autistisch spectrum-kwaaltje.
tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens op
pi_42726761
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:14 schreef teckna het volgende:

[..]

tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens op
Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.
Let's go and watch the sun rise,
over London bridge or the Golden Gates, or Puddefjordsbroen.
pi_42726777
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:16 schreef Blivox het volgende:

[..]

Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.
Wat een onzin.
pi_42726813
quote:
Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
combi?
interessant.
Heeft dat mischien nog betrekking op een goed of slecht?
Uhuh
ikkeweet
Helemaal niet eigenlijk, de getallen hebben niet echt een waarde, maar passen gewoon bij die persoon.
4
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')