dam, hier nog eentjequote:de 6
weet ook niet waarom, naja ben 6 maart geboren.
Jij snapt volgens mij niet echt wat ik bedoel.quote:
Rieski staat op nummer 3quote:Op maandag 16 oktober 2006 17:07 schreef rieski het volgende:
En wat doet Rieski op de schaal van Brunette?
Gehehequote:Op maandag 16 oktober 2006 17:17 schreef SHE het volgende:
dat is gewoon een lichte dwangneurose.
Zolang je nog enigzins functioneert zal het geen kwaad kunnen, maar gestoord is het natuurlijk wel.
Ik persoonlijk zou die stoornis lekker uitbuiten en iets met numerologie gaan doen, genoeg imbecielen die er in geloven!
Die is heel flauwquote:Op maandag 16 oktober 2006 21:04 schreef Brunette het volgende:
[..]
En dan bedoel ik geen threesome.
Ik weet niet wat jij dacht.![]()
Dat breng ik in verband met je username + avater en dan zie ik een bepaald getal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 21:51 schreef rieski het volgende:
[..]
Die is heel flauw![]()
Maar goed, jij ziet het getal drie... hoe kom je daar zo aan dan?
Dus ik voel die cijfers aan.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:29 schreef teckna het volgende:
Ik heb er vaker over gehoord, toevallig had ik van iemand de naam van een boek hierover gekregen, maar kan nergens het briefje meer vinden met deze naam. erg jammer, ook een aantal google acties hielpen me er niet bij. Het uitgangspunt van het boek was in ieder geval dat iedereen een vast nummer heeft en waarom sommige dingen wel of niet met elkaar combineren. best interresant.
Zelf zit ik voornamelijk met de nummers 4 en 8, sinds jong af aan was 4 mijn geluksgetal zeg maar. daarnaast vond ik de 8 ook geweldig, omdat 8 nooit stopt maar oneindig is. geen idee waar het vandaan komt, maar het is wel grappig
Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deedquote:Op maandag 16 oktober 2006 22:44 schreef Brunette het volgende:
Dus ik voel die cijfers aan.
Hoe stoer![]()
Jij ook al 4?![]()
![]()
Ja!!quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:51 schreef teckna het volgende:
[..]
Haha, ja, geen idee waarom overigens, maar gewoon, 4... dat was door de persoon die dat boek had ook uitgerekend toen hij een gok waagde welk nummer ik zou zijn. geen idee hoe hij dat deedik zal hem morgen wel bellen voor de titel van het boek, want nu is mijn intresse ook weer gewekt
Jij ben trouwens een combi tussen 2 en 5quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:53 schreef a-child-in-chains het volgende:
4 is the Magic Number.
Het heeft een naam maar wat was het nou.... Je komt het straks tegen met je studie psychologie.
En 4 is trouwens een chinees geluksgetal (niet dat het je wat kan boeien, mij trouwns ook niet).
A beautiful mind gaat meer over patronen dan nummers, in ieder geval hoe ze zijn schizofrenie uitbeelden met de krantstukken. alhoewel uiteraard de nummertjes ook wel terugkomen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 22:59 schreef Brunette het volgende:
[..]
Ja!!
Doe dat maar!![]()
Trouwens ik doe mezelf denken aan de film 'A Beautiful Mind', hopelijk word ik later geen schizofreen.![]()
Ennuh...als ik zo erg met getallen bezig ben, waarom ben ik dan zo verdomd slecht in wiskunde?![]()
![]()
Een tweede getal wat ik erg kan waarderen is 7, personen die een combi zijn tussen 7 en 4 vind ik ook erg![]()
![]()
![]()
![]()
tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens opquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef Blivox het volgende:
Klinkt heel erg als een autistisch spectrum-kwaaltje.
Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:14 schreef teckna het volgende:
[..]
tegenwoordig heeft iedereen iets in het autistisch spectrum, of adhd, of borderline, of een manische depressie of... die stempeltjes slaan nergens op
Wat een onzin.quote:Op maandag 16 oktober 2006 23:16 schreef Blivox het volgende:
[..]
Man lul niet zo slap. Dit is absoluut niet normaal.
Uhuhquote:Op maandag 16 oktober 2006 23:08 schreef a-child-in-chains het volgende:
combi?
interessant.
Heeft dat mischien nog betrekking op een goed of slecht?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |