quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:30 schreef Frutsel het volgende:
[..]![]()
![]()
Tally!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hmm... alle opties blijven open!![]()
Ah men toen was er nog heel geen sprake van zelfontploffende moslims enzeau! Toen waren ze nog lief in die tijd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
[..]
Je gaat godverdomme toch geen marokkaan neuken..
Ookal was ze een halfbloed..
Bij ons in de buurt waren geen lieve..quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:37 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ah men toen was er nog heel geen sprake van zelfontploffende moslims enzeau! Toen waren ze nog lief in die tijd.
Euhmz... zo shocking goed, zodat je Yamaha ueberhaupt vergeet?quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:34 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee krijg net wel een aanbieding terug van een andere solli
Ook schuldig is aan het neuken van een halfbloed Marokkaanse. En daar totaal geen probleem mee heeft.quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:36 schreef Tally het volgende:
Je gaat godverdomme toch geen marokkaan neuken..
Ookal was ze een halfbloed..
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:51 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Ook schuldig is aan het neuken van een halfbloed Marokkaanse. En daar totaal geen probleem mee heeft.![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:16 schreef UIO_AMS het volgende:
Iemand geïnteresseerd in woningruil? Heb de begane grond en kelder van een leuk Jordaans grachtenpand uit 1725 in de aanbieding. Ongeveer 60 m2 groot. Er mankeert weinig aan de woning en deze heeft een nieuwe toiletpot.
Volgens de overlevering heeft Frans Hals in het pand gewoond, al is dat enigszins onmogelijk aangezien hij al dood was voor het pand er stond.
Voor jou 700 ex gas en licht. Wat heb jij in de aanbieding?quote:
Mwahquote:Op maandag 16 oktober 2006 11:40 schreef n00cL30n het volgende:
[..]
Euhmz... zo shocking goed, zodat je Yamaha ueberhaupt vergeet?
Mmmm.. ik denk dat we dan lang kunnen wachten.quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:07 schreef scarefreak het volgende:
En ondertussen blijf ik gewoon wachten op de tieten-foto's van chowi...
Zo dan!quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:30 schreef Joene het volgende:
[..]
Mwah
In elk geval weegt het op tegen mijn huidige baan.
Mwah het is geen wereldschokkende aanbieding opzich maar zeker gelijkwaardig aan mijn huidige functie.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 12:29 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Voor jou 700 ex gas en licht. Wat heb jij in de aanbieding?
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.quote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 13:19 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Hé, dan heb je wel een woning waar niets stuk kan gaan. Waar water- en elektriciteitsvoorzieningen volgens de modernste technieken aangelegd zijn en waar vochtigheid geen probleem vormt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |