Whehhee zo mooi is dat mensen rechten ontnemenquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:22 schreef Armageddon het volgende:
ghehehe mens gaat helemaal uti d'r dak. Mooi man. Systeembeheerder.
Even dacht ik dat het een vent wasquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:37 schreef Armageddon het volgende:
Tjek dit! Vind net een ex van me op Hyves.
[afbeelding]
bij jou gaan ook de meest vreemde dingen stuk he.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Sinds vrijdagavond niet meer gerookt en ik ben opvallend aardig nog. Voor die vrijdagavond had ik ook al 72 uur niet gerookt. Vanmorgen hield de waterpomp van de douche ermee op. En ik stond niet eens te schelden.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Even dacht ik dat het een vent was![]()
Dus het aantal edits/kicks/moderaties/bans is in de laatste 72 uur ook niet toegenomen bij je?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
Goedemorgen trouwens. Sinds vrijdagavond niet meer gerookt en ik ben opvallend aardig nog. Voor die vrijdagavond had ik ook al 72 uur niet gerookt. Vanmorgen hield de waterpomp van de douche ermee op. En ik stond niet eens te schelden.
Ah..dus toch een snorquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Half marokkaans. Die was wild.![]()
Men , je steekt dat ding toch niet in een marokkaansequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Armageddon het volgende:
[..]
![]()
Half marokkaans. Die was wild.![]()
HALF! dus ook geen snor.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Joene het volgende:
[..]
Men , je steekt dat ding toch niet in een marokkaanse
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Jij neem de tekst fuck de buitenlanders iets te serieus op arma...
quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Welnee. Ik vraag sowieso al bijna geen bans aan. En internet lag er thuis uit.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:47 schreef Frutsel het volgende:
Dus het aantal edits/kicks/moderaties/bans is in de laatste 72 uur ook niet toegenomen bij je?
of zij nam de tekst radicarmalisering erg serieus?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:54 schreef scarefreak het volgende:
Ik ben trots op jequote:Op maandag 16 oktober 2006 10:45 schreef UIO_AMS het volgende:
En nog altijd niet schelden!quote:Op maandag 16 oktober 2006 11:00 schreef UIO_AMS het volgende:
[..]
Welnee. Ik vraag sowieso al bijna geen bans aan. En internet lag er thuis uit.
De waterpomp pompt het water uit de douche, omdat de afvoer van de douche onder het afvoerniveau van m'n woning zit. Eens in de zoveel tijd valt hij uit omdat hij lucht pompt. Dan moet ik de pomp weer aanvullen met water. Niet echt een groot probleem dus. Wel een gevaarlijk probleem omdat de elektriciteitsdraden naast de pomp lopen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:46 schreef Joene het volgende:
bij jou gaan ook de meest vreemde dingen stuk he.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |