quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:28 schreef PrintScreen het volgende:
Vandaar dat ik opeens weer op page 1 zat
Maarruh... doe je nu wel of niet mee?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:27 schreef remlof het volgende:
een paar opkrikposts verwijderd, kappen nou!
pssst bied hem een biertje aanquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Maarruh... doe je nu wel of niet mee?
En weerquote:
nee vanavond niet zo...quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
ja dus nu braaf zijn, anders vrees ik dat NB deel 200 niet haalt
Soms is blauw opeens andersquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
Er mag gebant worden mensenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef remlof het volgende:
ik durf niet meer....quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:29 schreef Sebasser het volgende:
huh, waren toch al op page3?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
brabant?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Er mag gebant worden mensen![]()
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef murp het volgende:
[..]
ik durf niet meer....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: adjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee een rodswandquote:
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:30 schreef Sebasser het volgende:
[..]SPOILER: adjeOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef murp het volgende:
[..]Wie?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Omdat jij het topic serieus verkracht hebtquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
waarom staat in myat dat er 54 reacties zijn, en dat remlof de laatste heeft
Omdat modjes rulenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef Sebasser het volgende:
waarom staat in myat dat er 54 reacties zijn, en dat remlof de laatste heeft
Vraag even of zoeen vrouwelijke medewerker wil meegaanquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:31 schreef murp het volgende:
ik ga roken buiten...brb
wanneer?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Omdat jij het topic serieus verkracht hebt![]()
Met je wie wat waar wanneer lollerfietsquote:
pwnd.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef remlof het volgende:
kappen sebasser, je bent gewaarschuwd
remlof... sebagger is sebagger... niet zo streng doenquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:32 schreef remlof het volgende:
kappen sebasser, je bent gewaarschuwd
ja tis wel goed, ik heb de OP ook al gefixtquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:33 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof... sebagger is sebagger... niet zo streng doen
Ja, niemand durft meerquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef PrintScreen het volgende:
Ben ik plots de topickiller?
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
ja tis wel goed, ik heb de OP ook al gefixt![]()
Het mod zijn is best leuk toch?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Net had ik nog een waarschuwing, en nu is het wel goed?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:35 schreef remlof het volgende:
[..]
Zoals?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:37 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Het mod zijn is best leuk toch?
Jij kan dingen die voor andere mensen onmogelijk zijn
remlof isquote:
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende userquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Misschien niet voor de mannen
Ik denk dat jij meer notes hebt dan ik
Laatste keer dat ik checkte was het rond de 24 of zo.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Neh, dat is PS niet..quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende user![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor![]()
![]()
hij heeft z'n voorsprong net vergrootquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
remlof is
Berichten verwijderen.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:38 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Zoals?
Voorzover ik weet kan hij als enige Wat wij niet kunnen andere mensen hun berichten editten.
Wij kunnen ook slotjes zetten..
Oh, en notes nie
Mah goe
nu wel.quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:41 schreef moemoe het volgende:
Ik heb volgens mij nog nooit in NB gepost.
quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:39 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
* Surveillance-Fiets Noteerd meest inlikkende user![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Nee hoor![]()
![]()
Zeker niet neequote:
Oh, die notes heb ik ook gratis wel hoorquote:Op maandag 16 oktober 2006 02:40 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Berichten verwijderen.
Users die slotjes plaatsen... ik moet de eerste nog tegenkomen die dat kan.
Notes... voor 5 euro mailt danny ze.
Ik weet dat ik er 20 had.... dus in een nek aan nek race staat hij nu op 21?quote:Op maandag 16 oktober 2006 02:40 schreef remlof het volgende:
[..]
hij heeft z'n voorsprong net vergroot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |