Je bent anders de enige die ik hoor klagen over hem.quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:00 schreef maril het volgende:
[..]
Jij denkt dus dat ze doedbetaalde krachten als Jack v Gelder en Tom Egberts droppen voor dat nerd.![]()
quote:Op dinsdag 17 oktober 2006 23:11 schreef Erwtensoep het volgende:
Hilvarenbeek toch?
Dat moment dat hij met een gekortwiekt stekeltjeshoofd en die duikbril met een smile van hier tot Tokio in beeld kwam! Zijn verbale boodschap was 'tot zo na de reclame', maar zijn norverbale boodschap 'check mij hier nu even de bink zijn met m'n nieuwe kapsel en vette bril' was veel sterker. Voor mij hét Toine vP moment!quote:Op woensdag 18 oktober 2006 10:02 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Toine met 'duikbril' waren nog is goede tijden. Foto's van z'n bigass bril kan ik zo niet meer vinden
.
Na wie is de mol ben ik hem nog meer gaan waarderen idd.
Ze zouden Cruijff er neer moeten zetten ipv Toine.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:44 schreef Stpan het volgende:
Helaas doet Toine ook nog steeds de veldinterviews met Van Gaal. Toine heeft toch te weinig verstand van voetbal om Louis aan te kunnen. Helaas.
Dan weigert Louis helemaal te komen.quote:Op donderdag 12 april 2007 22:46 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Ze zouden Cruijff er neer moeten zetten ipv Toine.
Doet ie nu toch al ?quote:Op vrijdag 13 april 2007 00:19 schreef BobbyHill het volgende:
Van Gaal moet gewoon 5 minuten een monoloog houden![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |